Permalänk
Medlem
Skrivet av Xioz_84:

Handlar inte om pengarna alls. Men rätt ska vara rätt. Varför ska jag betala mer än andra om de har en kampanj? och varför inte har tillräckligt med varor så alla kan beställa. När ska vissa förstå kundservice.

Nej du har rätt, de borde sälja slut på 100 om inte tusentals dyra produkter som de troligtvis går back på iom fri frakt, löner och andra utgifter för att "visa lite good will".

Visa signatur

Intel i9 10900K | H150i PRO XT | Asus Rog Strix Z490-E Gaming | Asus Strix 3090 OC | G.Skill Trident Z Royal 4x8GB 3600MHZ CL17 | Corsair Force MP600 1TB | Asus Rog Swift PG278QE | EVGA Supernova T2 1600W

Permalänk
Medlem

Var själv in runt 10.58 och såg inga nya erbjudande och trodde också att de inte skulle komma något nytt men får gratta alla som lyckades göra ett grymt kap på en Kingston Hyper X120 GB som ja lätt hade köpt om man varit inne under rätt tid.

Visa signatur

Chassi: Ssupd Meshroom S V2, Moderkort: Gigabyte Aorus X570I Pro Wifi, Processor:Ryzen 7 5800X3D , Cpu kylare: EK-AIO Elite 280 D-RGB Minnen Gskill Ripsaw 16 Gb Cl16 3600 mhz,Startdisk:SSD Samsung 970 Evo plus 1 TB , Grafikkort:PNY RTX4070TI Super Verto Oc PSU: Corsair SF850L Skärm: ASUS ROG Swift PG278Q Tillbehör: Logitech G903 & Funk KB460 , Logitech Z520 datorhögtalare.

Permalänk
Medlem

Nu ska vi vara nöjda för denna gång, så kanske det blir några fler erbjudanden i snar framtid.
Vi kan ha en omröstning om månadens datorbutik, Varje månad, så får vi en sådan här helg en gång i månaden

Visa signatur

AMD_PERAs Dator Galleri
Jag har försöker att hitta bra delar billigt: AMD, ASUS, MSI, Fractal Design, Corsair, Zalman, Noctua, Kingston, Seasonic, WesternDigital, Sapphire mfl.
Skitbra -sa Bill, Brakskit -sa Bull...
Det blir nog bra när det blir färdigt...Nu slipper jag intel, när RYZEN har kommit...

Permalänk
Medlem

Kingston ssd och G19+ lite annat på väg=)

Visa signatur

13900K - NH D15 - Maximus Z790 Hero - 32gb G-Skill 7200Mhz - Intel 900P 480Gb -Kingston Renegade 2Tb -Samsung 980 PRO 2TB - Samsung 980 PRO 1TB - Gigabyte RTX 4090 GAMING OC - AX 1600i - Phanteks P600s -Alienware AW3423DW - Beyerdynamic T5 MK III - Creative Sound Blaster GC7 - ROG Strix SCAR 16 (2023) - G634JZ-NM015W.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mimematis:

gtx 560ti för 1600kr eller var det 1500kr

Tråkigt man missade det. Vad var det för modell?

Permalänk
Medlem
Skrivet av biorrith:

Tråkigt man missade det. Vad var det för modell?

Asus :http://www.inet.se/artikel/5409287/asus-geforce-gtx-560ti-102...

Permalänk
Skrivet av biorrith:

Tråkigt man missade det. Vad var det för modell?

Det var ett GTX 560Ti.

Visa signatur

"He was a soldier of Rome. Honour him."

Chassi: NZXT H2 Svart Mobo: Gigabyte GA-Z68AP-D3 CPU: i5 2500K Heatsink: Xigmatek Gaia Fans: ZM-F3/Sickle Flow RAM: Corsair Vengeance 8 GB GPU: Gigabyte GTX 560Ti OC PSU: FSP 650W 80+ Gold SSD: Crucial M4 64 GB

Permalänk
Medlem

Tack Inet för en riktigt trevlig kampanj!

Hann knipa åt mig två SSD'er, en av misstag när jag skulle bekräfta men tröck på stopp-knappen i browsern för att jag glömt fri frakt och en med fri frakt. Ringde in och avbeställde den med frakten så någon annan här kunde få dela glädjen.

Visa signatur

|| Citera för svar! ||

Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & Corsair H60 | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E

Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | stabilizers: AEboards Staebis V2

Permalänk
Medlem

Hej Inet!

Jag har precis satt ihop en dator hos er, ni kommer montera den. När jag får datorn kommer den vara uppdaterad med senaste drivrutinerna i dom olika komponenterna?

T.ex.

SSD disken har den senaste firmware installerat? Trim support?

Moderkortet har den senaste drivrutinerna installertat?

Achi i BIOS aktiverat?

Grafikkortet senaste drivrutinerna?

vs
vs?

Ja ni förstår frågeställningarna, något annat ni vill upplysa mig om innan jag använder datorn?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kanarya:

Hej Inet!

Jag har precis satt ihop en dator hos er, ni kommer montera den. När jag får datorn kommer den vara uppdaterad med senaste drivrutinerna i dom olika komponenterna?

T.ex.

SSD disken har den senaste firmware installerat? Trim support?

Moderkortet har den senaste drivrutinerna installertat?

Achi i BIOS aktiverat?

Grafikkortet senaste drivrutinerna?

vs
vs?

Ja ni förstår frågeställningarna, något annat ni vill upplysa mig om innan jag använder datorn?

Ja köpte ett Asus P8P67 Deluxe till sonen för några månader sen, där ACHI är aktiverat i BIOS/UEFI, låg till å med lapp om detta i moderkortmanualen har ja för mig.

Tillägg i txt.
Visa signatur

Asus Rampage IV Extreme, Intel i7 3930K, Intel SSD 510 250 GB, Intel SSD 730 480 GB, WD Veloci Raptor (3,5) 1 TB, G.Skill F3-12800CL9Q-16GBXL, Asus GTX Titan, NZXT Phantom: Pink, Windows 7 Home Prem sp1 64 bit. Noctua NH-L12. Ducky Shine 3 - Cherry MX Red - vita LEDs - Jukebox SA keycaps set. Ducky Shine 3 - Cherry MX Black - röda LEDs. Ducky One RGB YOTG, Miami keycaps set. Mionix Avior 7000.

Permalänk
Medlem

Hahah missade första ssden, sen dess har jag haft stenkoll på inets hemsida. Så går man ut och byter hjul på bilen och missar denna också. Hahahahaha, nåja man bör nog endå inte använda plånkan nå mer just nu..

Permalänk
Medlem

Jag har suttit och väntat på nya klipp sen i lördags, loggat in varannan timma för att kolla.
Och varje gång jag loggat in så fanns där en ny vara som har utgått.
Rean var väl till för de riktiga datornördarna som sitter och uppdaterar sidan varje minut

Men jag fick i alla fall tag i ett grafikkort, dock så missade jag 3 andra saker jag skulle vilja haft. Men jag måste ändå tacka inet, rean gjorde mig oerhört stressad och gjorde att jag kom till insikt med att jag ska jobba mig upp till ekonomisk oberoende så att jag slipper denna stress över att jag kanske inte får några hundra kronor i rabatt.

Permalänk
Medlem

Tack Inet, en riktig kanon-rea! Sen att ni lade ut ett par SSD igen är ju ett stort plus i kanten! För min del blev det moderkort, nätagg o fläktar, så jag är nöjd!

Visa signatur

AMD PhenomII X6 1090T | Gigabyte GA-990FXA-UD3 | Kingston DDR3 HyperX 1600mhz 4gb | ASUS GTX570 1280Mb | OCZ SSD Agility 3 120Gb + Samsung 1Tb | Fractal Design Define R3 | Antec VP550P

Permalänk
Hedersmedlem

Försök att hålla igen med euforin då andra som behöver hjälp försvinner i mängden.

Tack.

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon160366:

har gjort en RMA till inet avser en PSU corsair HX850w, låter som en jetmotor vid belastning, lider av "coil noise". inet har skickat returpersedel, men det tar upp till 10 dagar säger dem.
10 dagar RMA + 4 dagar hos posten (tur/retur) utan dator är en mardröm. har laptop, men jobbet kan jag inte sköta på denna, inte heller spela. frugan är stenhård och låter mig inte spela på hennes dator heller.
det måste finnas nån smidigare sätt. jag bor i Göteborg, varför kan jag inte bara åka in med den till lagret och få den kontrollerad ppl? har ingen lust och köpa en ny psu för 1.5k heller i väntan på och få denna fixad.

någon som har några förslag, lösningar?

Om du känner dig säker på att det är fel. Ring supporten och informera om att du beställer ett nätagg och därför önskar kreditering om de finner fel på nätagget. Risken finns att de inte hittar något fel vilket gör att du sitter med två nätagg (ett med "coil noise") och är 250 kr fattigare. Men lite får man chansa

Visa signatur

Fractal Design Tesla 650W 80+ > Asus P8Z77-I Deluxe > BitFenix Prodigy (Vit) > Intel Core i7 2700K > Crucial 16GB 1600MHz > Scythe Mugen III > Gigabyte GTX 660 > 640GB WDB > 120GB OCZ Agility 3

Permalänk
Skrivet av The man swe 90:

Tråkigt att det inte har blivit någon mus än som säljs billigt, skulle gärna köpa en ny. Har redan en SSD och tycker det räcker för tillfället som OS disk.

De slängde upp en mus nu med!
http://www.inet.se/artikel/6606153/mionix-saiph-3200-gaming-m...

Vet inte när men är säker på att den inte var där innan! Inet är bara för goa asså

Visa signatur

Intel 7700K 4,2 GHz | ASUS ROG Stric GTX 1080 | 16 GB DDR4 | ASUS ROG STRIX Z270H GAMING | Samsung 850 EVO

Permalänk

Ett headset på erbjudande och ni får min tredje beställning för dagen

Permalänk

Kritik mot Inet:

En bekant och hennes son var inne i en av era affärer i Göteborg. Planen var att köpa en speldator (bf3/CoD) till grabben och det är det enda syftet med datorn, som de vill ska vara en stationär. Ändå så insisterade den anställde att en bärbar var det bästa alternativet. Hur i hela friden kan en bärbar dator bli rekommenderat när syftet med datorn är att spela spel? Och när budgeten är runt 10k?

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka tack.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Beengalas:

Kritik mot Inet:

En bekant och hennes son var inne i en av era affärer i Göteborg. Planen var att köpa en speldator (bf3/CoD) till grabben och det är det enda syftet med datorn, som de vill ska vara en stationär. Ändå så insisterade den anställde att en bärbar var det bästa alternativet. Hur i hela friden kan en bärbar dator bli rekommenderat när syftet med datorn är att spela spel? Och när budgeten är runt 10k?

Han kanske nämnde LAN...?

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk
Skrivet av Konichiwa:

Han kanske nämnde LAN...?

Grabben sade att han ville ha stationär dock.

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka tack.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Beengalas:

Grabben sade att han ville ha stationär dock.

Antagligen att den anställde tog för givet att han lanade mycket då...

Aja , man ska alltid lyssna på kunden så länge dom inte vill ha HP o.s.v

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk
Skrivet av Konichiwa:

Antagligen att den anställde tog för givet att han lanade mycket då...

Aja , man ska alltid lyssna på kunden så länge dom inte vill ha HP o.s.v

Ja, jag har ju faktiskt ingen aning om vad som hände under diskussionen. Men något fel blev det i och med att kunden kände så när de gick därifrån. Nu gick de till mig istället för hjälp - men jag kommer skicka dem tillbaka till Inet. Fast med en lista.

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka tack.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Beengalas:

Ja, jag har ju faktiskt ingen aning om vad som hände under diskussionen. Men något fel blev det i och med att kunden kände så när de gick därifrån. Nu gick de till mig istället för hjälp - men jag kommer skicka dem tillbaka till Inet. Fast med en lista.

Gött det

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk
Medlem

Under tangentbord, kan ni lägga till så man kan sortera efter mekaniska?

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk
Medlem

Hoppas det kommer något mer innan dagen är slut.. ssd diskarna gick ju på typ 10 minuter sist.

Visa signatur

Gigabyte G1.sniper m5# I5 4670k # Origen s14 #Adata ssd 120 gb #Be quiet 400w straight power # 4x4 (16gb) corsair vengence lp

Permalänk
Medlem

Om de finns sån efterfråga efter ssd diskar varför inte ha ett lager på 1000 st så alla hinner få. 50st som tar slut på 1h är löjligt. Fast en bra sak att ni la upp en gång till, Visar vilja från er sida.

Visa signatur

Stationär: Core i5 760 @ 3.8 GHz | Gigabyte GA-P55A-UD4 | Corsair XMS3 DDR3 1600MHz @ 8GB | NOCTUA NH-U12P | Sparkle GTX 460 1GB OC | OCZ MODXSTREAM PRO 700W, 80+ | Fractal Define R3 | WB CAVIAR BLACK 1TB S/600 |

Permalänk
Medlem

woho!!
Tack inet för en fin kampanj
lyckades knipa åt mig ett SteelSeries 6G v2 för bara fina 399kr
mycket trevligt!

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt

Permalänk

Lite tråkigt att man inte lyckades knipa åt sig en SSD disk, har suktat efter en i en väldigt lång tid nu men plånboken ger mig alltid en smäll på käften när man tänker köpa en. En kingston eller corsair för 999kr hade suttit perfekt! Men stort grattis till er som hann beställa

Till er som klagar på inets kampanj, de gör detta som ett tack för att vi röstade på dem till årets datorbutik, priserna är helt sjuka och jag kan inte tänka mig att de drar in så värst mycket stålar på detta. Så snälla, klaga inte på dem

Visa signatur

PC1: MSI P67A-GD65 / i5 2500K @ 4.4Ghz / HD6950 2GB / 8GB 1600Mhz / Corsair TX650W / SSD 128GB / ~1,5TB HDD
PC2: GA-990FXA-UD3 / Athlon 965 @ 3,4GHz / 2x HD5770 1GB / 4GB 1600Mhz / Antec 480W / SSD 128GB / 280GB HDD
HP Probook: i5 2410M @ 2,3GHz / 8GB / 256GB SSD

Permalänk

Håller tummarna på ett headset innan dagen e slut!!

Permalänk
Medlem
Skrivet av OnlyCasanova:

Håller tummarna på ett headset innan dagen e slut!!

Jag tror de har slutat med erbjudanden?

Enligt deras bild på sidan så ska de sluta med erbjudanden 11.11 idag, dvs för snart 12 timmar sedan.

Men det kom till en mus för inte sålänge sedan så är väl inte omöjligt, men hade iallfall inte hoppats