Permalänk
Medlem

Hej Dustin.

Är Razer DeathAdder Black Edition något ni kan ta in?
Finns bara webhallen som säljer den i sverige och dom har inget lager på den.

http://store.razerzone.com/store/razerusa/en_US/pd/productID....

Mvh

Permalänk
Medlem

Hej Dustin.

Ville bara berömma er för den otroliga korta leveransen. Beställde en tv på söndag kväll, och fick den på måndag förmiddag. Kommer definitivt beställa från er igen!

Visa signatur

Processor: Intel Core i5-4690K@3,5ghz
Grafikkort: Sapphire Radeon R9 290 4GB TRI-X OC
PSU: Silver Power SP-SS620M 620W
Moderkort: MSI Z97 Gaming 3 | Ram: 8gb Crucial DDR3 1333MHz
Chassi: Corsair Carbide 500R

Permalänk
Medlem

Vad har hänt med er Support?
Jag har haft en defekt produkt och lovord om att ni ska återkomma i flera dagar, ringt flera gånger och inget har hänt.
Nu ska jag få en utbytesprodukt, men den skickas ifrån Canon fast ni har kameran i lager hos er, riktigt dåligt tycker jag. Det gör så jag får vänta längre tid...

Edit:
Efter ytterligare ett samtal skickade dom en ny kamera, fortfarande lite dålig kundkontakt och att man ska behöva prata med rätt person i supporten, något ni kanske borde ta upp i något möte?

Permalänk
Skrivet av Nivity:

Hej Dustin.

Är Razer DeathAdder Black Edition något ni kan ta in?
Finns bara webhallen som säljer den i sverige och dom har inget lager på den.

http://store.razerzone.com/store/razerusa/en_US/pd/productID....

Mvh

Dessvärre ser vi inte ut att kunna få tag på den i dagsläget.

Skrivet av olivern3:

Hej Dustin.

Ville bara berömma er för den otroliga korta leveransen. Beställde en tv på söndag kväll, och fick den på måndag förmiddag. Kommer definitivt beställa från er igen!

Kul att höra

Skrivet av Xaio:

Vad har hänt med er Support?
Jag har haft en defekt produkt och lovord om att ni ska återkomma i flera dagar, ringt flera gånger och inget har hänt.
Nu ska jag få en utbytesprodukt, men den skickas ifrån Canon fast ni har kameran i lager hos er, riktigt dåligt tycker jag. Det gör så jag får vänta längre tid...

Edit:
Efter ytterligare ett samtal skickade dom en ny kamera, fortfarande lite dålig kundkontakt och att man ska behöva prata med rätt person i supporten, något ni kanske borde ta upp i något möte?

Det där låter lite märkligt, normalt sett så skickar vi ut kameran från oss direkt till kund, om du har lust att PMA mig ditt RMA nummer så ska jag kika lite på vad som blivit galet med din reklamation och se om någon handläggare hos oss missat den rutinen.

Visa signatur

Frågor om ett enskilt ärende? Skicka PM med order- eller returnummer!

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk
Medlem

Är också väldigt nöjd med leveranstiden, att det ankommer norrland samma dag som det packats och beställt är kanon. Sedan trädde dock Murphys Lag in och Postterminalen sorterade fel så det dyker antagligen inte upp förrän på måndag. Men Dustin skeppade iaf ut varorna lika snabbt som vanligt.

Permalänk
Medlem

Hur kommer det sig att Dustin inte har några grafikkort från MSI till försäljning? Jag hade tänkte att köpa mitt nya grafikkort från er, men var tvungen att vända mig till en annan återförsäljare... Är det möjligt att i framtiden kontakta er så att ni tar in en produkt ni inte råkar ha i ert sortiment?

Permalänk
Skrivet av RockoW:

Hur kommer det sig att Dustin inte har några grafikkort från MSI till försäljning? Jag hade tänkte att köpa mitt nya grafikkort från er, men var tvungen att vända mig till en annan återförsäljare... Är det möjligt att i framtiden kontakta er så att ni tar in en produkt ni inte råkar ha i ert sortiment?

Hej, i dagsläget har vi dessvärre inget samarbete med MSI på komponenter, vi kommer således tyvärr inte sälja deras grafikkort.

Visa signatur

Frågor om ett enskilt ärende? Skicka PM med order- eller returnummer!

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk
Medlem

Ville bara tacka för den snabba leveransen på mitt moderkort. Beställde kl 09:00 en måndag och på tisdag kl 12:00 fanns det att hämta ut. Kanon! aldrig varit med om detta förut samt att ni var dem enda som hade moderkortet inne av alla återförsäljare OCH billigast!

Kommer beställa från er i framtiden!

Visa signatur

Chassi: Silverstone Sugo SG07 Moderkort: Gigabyte GA-Z77N WIFI CPU: i7-2600K@3.4Ghz Kylning: Antec kuhler 620 RAM: 8GB Corsair Vengeance HDD: Baracuda 500GB GFX: Gigabyte 7970 OC 3GB Monitor: 22" Samsung LCD

Permalänk

Ville bara poängtera att er "kampanj" på OCZ Agility 3 120gb för 1349 är något sneaky fasoner. Eller så har ni bara missat, vilket jag hoppas på då jag har förtroende för er som återförsäljare.

Ordinarie pris på den disken på nästan alla andra butiker är runt 1300, att ni skulle ha över 1800 i ord pris måste ju vara fel.

Visa signatur

Asrock P67 Pro 3 // Core I5 2500K@4.2ghz // 8gb Corsair XMS3 1600mhz // Asus GTX 560ti DCUII @1ghz core/2.2ghz mem // XFX Core Edition 750w // Samsung 830 128gb // Antec 1200 chassi

3dmark11 P 5400

Permalänk
Skrivet av gammarayburst:

Ville bara poängtera att er "kampanj" på OCZ Agility 3 120gb för 1349 är något sneaky fasoner. Eller så har ni bara missat, vilket jag hoppas på då jag har förtroende för er som återförsäljare.

Ordinarie pris på den disken på nästan alla andra butiker är runt 1300, att ni skulle ha över 1800 i ord pris måste ju vara fel.

Jag har bett vår marknadsavdelning att titta på denna. Priset har funnits som ordinariepris men jag tror att det är ett gammalt ordinariepris från 2011-05 som har dykt upp. Men så gamla ordinariepriser ska givetvis inte användas, så något fel verkar det vara. Tack för återkopplingen!

Visa signatur

Frågor om ett enskilt ärende? Skicka PM med order- eller returnummer!

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Dustin Home:

Jag har bett vår marknadsavdelning att titta på denna. Priset har funnits som ordinariepris men jag tror att det är ett gammalt ordinariepris från 2011-05 som har dykt upp. Men så gamla ordinariepriser ska givetvis inte användas, så något fel verkar det vara. Tack för återkopplingen!

Eftersom du väljer att vinkla det som ett tillfälligt fel tänker jag än en gång påpeka era sk "kampanjer" på HP procurve switchar, där era erbjudanden brukar ligga högre än konkurrenternas ordinarie. Var ni hittat ert ordinariepris undrar man över.

Exempel:

http://www.dustin.se/hp-2810-24g-switch/product/5010098392?in...

kontra

http://www.misco.se/?sku=511044

Ert "kampanjpris" 9999+moms, Miscos ordinariepris 9536+moms. Ni påstår ordinariepris är 15995.-

Eller varför inte:

http://www.dustin.se/hp-2520-8g-poe-switch/product/5010368217...

kontra

http://www.misco.se/?sku=822593

Ert "kampanjpris" 5199+moms, Miscos ordinariepris 3692+moms. Ni påstår ordinariepris är 6295.-

Jag har påpekat era märkliga Procurve-kampanjer tidigare, men ändå väljer ni att fortsätta. Detta sedan år tillbaka. Kommentar?

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Skrivet av MultiMan:

Eftersom du väljer att vinkla det som ett tillfälligt fel tänker jag än en gång påpeka era sk "kampanjer" på HP procurve switchar, där era erbjudanden brukar ligga högre än konkurrenternas ordinarie. Var ni hittat ert ordinariepris undrar man över.

Exempel:

http://www.dustin.se/hp-2810-24g-switch/product/5010098392?in...

kontra

http://www.misco.se/?sku=511044

Ert "kampanjpris" 9999+moms, Miscos ordinariepris 9536+moms. Ni påstår ordinariepris är 15995.-

Eller varför inte:

http://www.dustin.se/hp-2520-8g-poe-switch/product/5010368217...

kontra

http://www.misco.se/?sku=822593

Ert "kampanjpris" 5199+moms, Miscos ordinariepris 3692+moms. Ni påstår ordinariepris är 6295.-

Jag har påpekat era direkt bedrägliga (faktiskt, för de som väljer att lita på er) Procurve-kampanjer tidigare, men ändå väljer ni att fortsätta. Detta sedan år tillbaka. Kommentar?

Hej MultiMan!

Att vi gör fel det vet vi och vi kommer göra fel framöver också. Så jag kan inte hålla med om att jag försöker vinkla något. Försöker vi medvetet lura någon så kommer det fram till slut ändå och vi kan inte bygga vår framtid på att lura våra kunder. Det jag förklarat som du citerade är vad som hänt helt enkelt, därför valde vi att ta bort produkten från kampanjen.

När det gäller dina jämförelser så är det inte samma problemart. Du jämför med ett helt annat företag och deras ordinariepriser som givetivs inte behöver vara samma som vårat. Du kanske tänker på rekommenderat pris från tillverkaren? Ett rekommenderat pris från tillverkaren bör givetvis stämma överens med dem flesta butiker. Ta HP-2810 som exempel den har kostat hos oss som ordinariepris 24592:- ex moms (en gång i tiden) men det var länge sedan och det kan vi givetvis inte använda oss utav enligt samma tes som jag förklarade tidigare. Däremot så har denna Switch kostat 16295:- (med få undantag, några dagar) senaste halvåret hos oss, så att ange 15995:- som vårt ordinariepris tycker jag inte känns fel.

Vi har alltså inte haft några speciella kampanjer på denna produkt tidigare som Misco kanske har haft men samtidigt så kan du säkert hitta en massa produkter som vi haft på kampanj på där Misco har ett högre ordinariepris. Vi utgår givetvis från våra egna ordinariepris och ingen annans. I slutändan så är oftast dagspriset och vad man betalar som är intressant att jämföra mellan tex Dustin och Misco, i alla fall när det gäller priset.

Som sagt jag försöker inte vinkla något utan försöker förklar hur vi tänker och gör saker. Ibland beror det på fel, ibland på omständigheter som är högst naturliga.
Hittar man som kund något som är märkligt så kontrollerar vi så att vi har riktiga uppgifter.

Visa signatur

Frågor om ett enskilt ärende? Skicka PM med order- eller returnummer!

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Dustin Home:

Hej MultiMan!

Att vi gör fel det vet vi och vi kommer göra fel framöver också. Så jag kan inte hålla med om att jag försöker vinkla något. Försöker vi medvetet lura någon så kommer det fram till slut ändå och vi kan inte bygga vår framtid på att lura våra kunder. Det jag förklarat som du citerade är vad som hänt helt enkelt, därför valde vi att ta bort produkten från kampanjen.

När det gäller dina jämförelser så är det inte samma problemart. Du jämför med ett helt annat företag och deras ordinariepriser som givetivs inte behöver vara samma som vårat. Du kanske tänker på rekommenderat pris från tillverkaren? Ett rekommenderat pris från tillverkaren bör givetvis stämma överens med dem flesta butiker. Ta HP-2810 som exempel den har kostat hos oss som ordinariepris 24592:- ex moms (en gång i tiden) men det var länge sedan och det kan vi givetvis inte använda oss utav enligt samma tes som jag förklarade tidigare. Däremot så har denna Switch kostat 16295:- (med få undantag, några dagar) senaste halvåret hos oss, så att ange 15995:- som vårt ordinariepris tycker jag inte känns fel.

Vi har alltså inte haft några speciella kampanjer på denna produkt tidigare som Misco kanske har haft men samtidigt så kan du säkert hitta en massa produkter som vi haft på kampanj på där Misco har ett högre ordinariepris. Vi utgår givetvis från våra egna ordinariepris och ingen annans. I slutändan så är oftast dagspriset och vad man betalar som är intressant att jämföra mellan tex Dustin och Misco, i alla fall när det gäller priset.

Som sagt jag försöker inte vinkla något utan försöker förklar hur vi tänker och gör saker. Ibland beror det på fel, ibland på omständigheter som är högst naturliga.
Hittar man som kund något som är märkligt så kontrollerar vi så att vi har riktiga uppgifter.

Som du ser valde jag tämligen omgående att mildra skrivningen, men du hade tydligen redan inlägget cachat.

Förr i tiden, läs ~5 år+, var era kampanjer nästan alltid en bra affär, oavsett vem man jämförde med. Numera är det sällan så, iaf på de produkterna jag är intresserad av. Jag minns att jag köpte HP procurve-switchar mycket förmånligt av er då, som kampanjvaror.

Med tanke på din förklaring får jag väl konstatera att ni valt att ha oerhört stora "ordinarie"-marginaler på procurve och att man bör välja att handla dessa från annat håll. Tack för ditt svar.

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Skrivet av MultiMan:

Som du ser valde jag tämligen omgående att mildra skrivningen, men du hade tydligen redan inlägget cachat.

Förr i tiden, läs ~5 år+, var era kampanjer nästan alltid en bra affär, oavsett vem man jämförde med. Numera är det sällan så, iaf på de produkterna jag är intresserad av. Jag minns att jag köpte HP procurve-switchar mycket förmånligt av er då, som kampanjvaror.

Med tanke på din förklaring får jag väl konstatera att ni valt att ha oerhört stora "ordinarie"-marginaler på procurve och att man bör välja att handla dessa från annat håll. Tack för ditt svar.

Hej MultiMan!

Jo jag vet att du varit med ett tag och din erfarenhet är viktig för oss!
Jag läser ofta dina inlägg även i andra trådar eftersom du mestadels har vettiga åsikter
Vad det gäller kampanjer kan man givetvis ha skilda åskter om hur bra eller dåliga dem är. Däremot så har givetvis konkurrensen hårdnat. Några butiker använder endast priset som vapen, vi väljer det och en hel del annat med helhetslösningar, utökning av sortimentet, tjänster osv.

Det är inte heller så att marginalerna är så stora bara för att ordinariepriset är högt, det hänger givetvis ihop med omsättning av produkten. Innan sålde vi bara enstaka av just denna modell och då blir vårat inköpspris därefter. Till en kampanj kanske vi köper in 1000 stycken av denna eller hela lagret hos leverantören och då kan vi givetvis pressa priserna. Men som du också förstår så har även ett höglager på 20000kvm har sina begränsningar och vi kanske bara kan ha ett par olika sådana inköp av varje produktgrupp när vi har kampanjer för att få ner priserna så mycket.

Jag är säker på att du kommer hitta bra priser på det du söker även i framtiden hos oss.

Visa signatur

Frågor om ett enskilt ärende? Skicka PM med order- eller returnummer!

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk
Medlem

Ville bara kika in och tacka för det otroliga helhetsintryck som Dustin alltid ger när man handlar hos er. Aldrig haft några problem med vare sig leveranser eller returer. Även om ni inte alltid har lägst priser så beställer jag alltid från er, är en trygghet att veta vart man handlar ifrån och vad man kan förvänta sig. Tack så mycket för en ytterst lyckad butik!

Visa signatur

Nätverkstekniker, home@/r/networking.

Permalänk
Medlem

Beställde nyss lite kablar ifrån dustin, efter att jag hade betalt med kortet blev jag omdirigerad till dustins hemsida där det stog att betalningen lyckades. Men när jag kollar på min bank sida så har inga pengar dragits, samt att om jag kollar på min orderhistorik är ordern fortfarande inte betald. Ska jag försöka betala igen eller är det risk att jag betalar dubbelt då?

EDIT: När jag trycker på betala order så kommer detta upp.

VerifyEasy error Transaction error: Transaction(xxxx15) is already in system

Men inga pengar har dragits, ska jag göra en ny order? eller kommer pengarna att dras om en stund?

EDIT 2: Nu har det kommit upp på banken att pengarna är "Skyddade/reserverade" men inte dragna ännu, så jag kan inte använda dem men dom är inte överförda ännu

Permalänk
Skrivet av Enxorix:

Beställde nyss lite kablar ifrån dustin, efter att jag hade betalt med kortet blev jag omdirigerad till dustins hemsida där det stog att betalningen lyckades. Men när jag kollar på min bank sida så har inga pengar dragits, samt att om jag kollar på min orderhistorik är ordern fortfarande inte betald. Ska jag försöka betala igen eller är det risk att jag betalar dubbelt då?

EDIT: När jag trycker på betala order så kommer detta upp.

VerifyEasy error Transaction error: Transaction(xxxx15) is already in system

Men inga pengar har dragits, ska jag göra en ny order? eller kommer pengarna att dras om en stund?

EDIT 2: Nu har det kommit upp på banken att pengarna är "Skyddade/reserverade" men inte dragna ännu, så jag kan inte använda dem men dom är inte överförda ännu

Det låter som att pengarna redan bokats in på din order isf, men skicka mig ditt ordernr i ett PM så dubbelkollar jag för säkerhetsskull.

Visa signatur

Frågor om ett enskilt ärende? Skicka PM med order- eller returnummer!

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk
Medlem

Installera senaste Maxthon webbläsaren och felsök, det går inte välja privat/företag på eran sida så jag kan överhuvudtaget inte besöka eran sida via den webbläsaren, så jag får besöka via FF på linux maskinen.

Visa signatur

Amiga 3000 (1990), CPU: 68060 66MHz, RAM: 2MB chip 470MB Fast, GFX: ECS+RTG zz9000 @ 1920x1080, HDD: 32GB SSD/PATA, 128GB SCSI, DVD-Brännare/SCSI, Chassi: Original Desktop. www.som99.se
Primär workstation: i9-12900KS, 128GB RAM, intel A770 16GB.

Permalänk
Skrivet av som99:

Installera senaste Maxthon webbläsaren och felsök, det går inte välja privat/företag på eran sida så jag kan överhuvudtaget inte besöka eran sida via den webbläsaren, så jag får besöka via FF på linux maskinen.

Jag kikar på detta med vår webmaster och återkommer när jag får lite mer info.

Visa signatur

Frågor om ett enskilt ärende? Skicka PM med order- eller returnummer!

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk
Medlem

Kan bara säga att jag är mer nöjd med inets snabba leverans, det tog dem 1 dag. För Dustin tog det 2-3 dagar... mer missnöjd och er reklamations service fungerar inte precis... tar lång tid att få retursedlar och 10-15 arbetsdagar för service. Antar att det kommer ta längre tid. Kan bara säga, köper inte från er längre!
Rekommenderar Inet.se istället.

Permalänk
Skrivet av astrberg:

Kan bara säga att jag är mer nöjd med inets snabba leverans, det tog dem 1 dag. För Dustin tog det 2-3 dagar... mer missnöjd och er reklamations service fungerar inte precis... tar lång tid att få retursedlar och 10-15 arbetsdagar för service. Antar att det kommer ta längre tid. Kan bara säga, köper inte från er längre!
Rekommenderar Inet.se istället.

Normalt sätt så tar alltid en service längre tid än en ny leverans där man bara plockar den från hyllan och skickar, av naturliga skäl.
Det bör dock inte skilja något mellan olika butiker i normalfallet då det är tillverkaren som utser servicepartnern. Dem flesta butiker skickar alltså varan till samma serviceföretag som tillverkaren auktoriserat.

Det som i stället brukar vara orsaken till olika service tider är tex reservdelstillgång, serviceköer eller annat som gör att det tar tid att laga en produkt. I dem fallen våra kunder önskar så ställer vi retursedeln direkt till verkstaden för att spara några dagar i hanteringstid då den inte passerar vårt lager när man skickar in och får tillbaka varan reparerad.
Vi servar inget själva precis som dem flesta andra butiker och därför är vi beroende av att serviceföretagen reparerar så fort som möjligt, vi försöker givetvis påverka tillverkare och verkstäder så du som kund får så bra serviceupplevelse som möjligt. Upplever man att det tar långt tid så är det bara att skicka ett mail eller ringa vår kundservice så kollar dem status på ärendet.

Visa signatur

Frågor om ett enskilt ärende? Skicka PM med order- eller returnummer!

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk
Medlem
Skrivet av astrberg:

Kan bara säga att jag är mer nöjd med inets snabba leverans, det tog dem 1 dag. För Dustin tog det 2-3 dagar... mer missnöjd och er reklamations service fungerar inte precis... tar lång tid att få retursedlar och 10-15 arbetsdagar för service. Antar att det kommer ta längre tid. Kan bara säga, köper inte från er längre!
Rekommenderar Inet.se istället.

Dustins sortiment är iallafall mycket bättre än Inets, tex mycket mer hd:s att välja på hos Dustin än Inets sortiment.

Visa signatur

Asus Rampage IV Extreme, Intel i7 3930K, Intel SSD 510 250 GB, Intel SSD 730 480 GB, WD Veloci Raptor (3,5) 1 TB, G.Skill F3-12800CL9Q-16GBXL, Asus GTX Titan, NZXT Phantom: Pink, Windows 7 Home Prem sp1 64 bit. Noctua NH-L12. Ducky Shine 3 - Cherry MX Red - vita LEDs - Jukebox SA keycaps set. Ducky Shine 3 - Cherry MX Black - röda LEDs. Ducky One RGB YOTG, Miami keycaps set. Mionix Avior 7000.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dustin Home:

Jag kikar på detta med vår webmaster och återkommer när jag får lite mer info.

Man tackar, det är inte ett jätte problem, men omständigt för folk som enbart använder den webbläsaren Skriv gärna med citat när du har svar från webmastern

Visa signatur

Amiga 3000 (1990), CPU: 68060 66MHz, RAM: 2MB chip 470MB Fast, GFX: ECS+RTG zz9000 @ 1920x1080, HDD: 32GB SSD/PATA, 128GB SCSI, DVD-Brännare/SCSI, Chassi: Original Desktop. www.som99.se
Primär workstation: i9-12900KS, 128GB RAM, intel A770 16GB.

Permalänk
Medlem

Frågan ställdes till inet, men det stoppar ju inte er från att titta på det också.
#11644909
Tror att det finns flera på forumet som är intresserade av dessa.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Blk:

Frågan ställdes till inet, men det stoppar ju inte er från att titta på det också.
#11644909
Tror att det finns flera på forumet som är intresserade av dessa.

Hm, vilket postnummer är det? För oss som inte har standardinställningen på antal poster.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X3D | ASUS ROG Strix X570-F Gaming | ASUS 3080 TUF | 32GB DDR4 3200MHz | Corsair HX1500i

Permalänk
Medlem
Skrivet av Steffe:

Hm, vilket postnummer är det? För oss som inte har standardinställningen på antal poster.

#7019

Permalänk
Skrivet av Blk:

Frågan ställdes till inet, men det stoppar ju inte er från att titta på det också.
#11644909
Tror att det finns flera på forumet som är intresserade av dessa.

Dessvärre har vi inte möjlighet att ta in den skärmen för tillfället, men det är en skärm som är intressant för oss och vi håller ögonen öppna efter möjligheter att få tag på den.

Visa signatur

Frågor om ett enskilt ärende? Skicka PM med order- eller returnummer!

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Dustin Home:

Antingen låter du paketet vara så går det i retur per automatik, eller så tar du dig en promenad till postombudet och ber dom skicka paketet i retur (t.ex. om du har förbetalat med kort kan det vara en idé för att snabba på processen lite). Som regel krediterar vi hela beloppet när paketet går i retur till oss, med reservation för att vi tar ut fraktkostnaden om man sätter det i system och gör det ofta.

Då undrar jag allmänt hur ni gör när man begär paketet i retur och Posten har slarvat bort det? hur långt tid skall det ta för att pengarna skall komma tillbaka?

Permalänk
Skrivet av som99:

Man tackar, det är inte ett jätte problem, men omständigt för folk som enbart använder den webbläsaren Skriv gärna med citat när du har svar från webmastern

Hallå igen,
det tog ett litet tag men här kommer ett svar, vi har dessvärre inte kodat hemsidan med den webbläsaren i åtanke, vår webbmaster testade dock detta och vi lyckas (tyvärr?) inte replikera problemet.

Skrivet av darkshippo:

Då undrar jag allmänt hur ni gör när man begär paketet i retur och Posten har slarvat bort det? hur långt tid skall det ta för att pengarna skall komma tillbaka?

Normalt sett så krediterar vi inom 5arbetsdagar från att vi blir underrättade om att paketet kommit bort, i ditt specifika fall var det tyvärr den mänskliga faktorn som spelat in och drog ut på tiden.

Visa signatur

Frågor om ett enskilt ärende? Skicka PM med order- eller returnummer!

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk
Medlem

Hej, för några veckor sedan så beställde jag ett nytt system i delar för att bygga en HTPC men fick problem redan från början då jag upptäckte att volymratten på chassit (ANTEC HTPC FUSION REMOTE M-ATX) var helt sne och tog i kanten.
Fick hem en adresslapp men ser då på baksidan av fakturan som följer med att Varor insända med adresslappen påklistrad direkt på originalkartongen returneras till kund utan åtgärd ,hur funkar det då med tanke på att chassit levererades till mig i originalkartong?

Och så till mitt andra fråga.
Moderkortet som jag beställde (ASUS M5A88-M EVO 880G AM3+ M-ATX) vägrar att visa POST-screen och ger inga signaler till I/O, alltså USB osv. Märkte också väldigt mycket repor på undersidan av moderkortet och undrar om jag kan ha fått ett begagnat? Har själv felsökt med annat nätaggregat och minnen utan större framgång men har dock ej kunnat testa med annan processor än den FX-processor jag beställde som ska passa detta moderkort enligt Asus produktsida.

Hur går det till vid eran felsökning av moderkort? Använder ni olika processorer med samma sockel (AM3+) tex Athlon II, Phenom II och FX eller har ni någon typ av standarduppsättning?

Hittills har jag varit nöjd med er från Dustin, snabba på att svara på mail och telefon och jag ser fram emot att få handla från er igen

/D