Komplett.se - allmän diskussion

Permalänk
Inaktiv

tja komplett
riktigt bra rea, men blev aldrig nån vettig SSD >.< dålig erfarenhet med M4

för att komma till sak, så hets köpte jag en Netgear ReadyNAS Ultra 4 - RNDU4000, men efter att ha funderat genom köpet, så är en Synology - DS212 mer lämpad för morsan, enklare gränssnitt och mer användarvänligt då hon är en bit över 60 :). går det bra och byta till en DS212? jag har inte hämtat ut readynas;n ännu, den är kvar på p.u.p GBG.

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av dartan:

Ni hade tidigare en drive på Logitech Squeezebox Radio för under 800 riksdaler. Är det något som kommer igen?
Jag hade inte bankdosan med mig på jobbet & köper ogärna saker mot faktura.

Hej,
Vi har inga planer på att köra det erbjudandet igen för tillfället.

Skrivet av Gloremir:

Lite smått besviken på Komplett idag.
Igår kväll beställde jag lite produkter. insåg sedan efter att supporten hade stängt att det vart fel grafikkort.
Ringde exakt kl 9 imorse om o be dom byta ut grafikkortet, och antingen skicka faktura på mellanskillnaden eller ge mig konto nummer att föra över till.

Men ICKE vart det så. varorna hade blivit packade och skickade enligt han på supporten. jo tjena att varorna är skickade. sen när skickar komplett sina varor innan kl 9 på morgonen då dom vart packade 08:45. för övrigt så var inte kollit reggat. så nej det har inte blivit skickat.
så nu måste jag vänta på att få varorna och sedan skicka tillbaka grafikortet, för att sedan vänta på pengar o sedan beställa nytt grafikkort.

väldigt omständigt skulle jag säga....

order nr: 18561228

posten har fått förhandsinfo om att hämta det kl 12:42 idag. så killen på supporten ljög så det skrek om det. jävligt dålig stil.

Hej,
Vi beklagar att du är missnöjd med vår service. Normalt tar det 24-48 timmar innan ett paket är spårbar hos Posten efter att det skickats från vårt lager. En order kan man andra ord vara skickad från oss fastän paketet inte är spårbart. När order är packad och skickad går det tyvärr att avboka eller ändra ordern.

Tveka inte att kontakta oss om du har fler frågor kring detta på order@komplett.se eller 031-710 20 00

Skrivet av etermos:

gällande returnr: 700981663

fick fel på det kort som ni skickade till mig
Sapphire 6970 demo
talade med support ang detta och killen rekommenderade att byta ut det mot powercolor 6970 som det står i ärendet
tjejen som jag har talat med i veckan sa att skillnanden var så lite att jag tillomed skulle slippa betala mellanskillnaden
gött... nice utav komplett
har hela tiden påpekat att jag INTE vill ha en kreditnota då det är konto det gäller
och idag så likförbennat så skickas det ut en kredit istället för bytet
strulet blir ju att jag kommer få en högre kostnad per månad men en 3 månader kortare plan
nu är det ju inte hela världen MEN har budgeterat för denna kostnad och tänkte inte öka på den...

nu så enl sista killen jag talade med så är "det kört" det ligger redan i systemet och troligen så kommer det inte att kunna fixas...

skulle vilja ha ett svar på detta antingen här eller via mail.

//E

Hej,
Vi kontaktar dig angående ditt ärende. Beklagar de problem uppstått i det här fallet.

Skrivet av spelarn1995:

Jag beställde en 42" Led tv av er igår och idag när jag försöker spåra paketet så står det "Posten, P g a överskridna produktvillkor kan försändelsen bli försenad" Vad menas med det?

Hej,
Kontakta oss på order@komplett.se eller 031-710 20 00 så undersöker vi detta.

Skrivet av Toastmeister:

Tjenare!

Tänkte bara kolla hur frakttiden ligger till nu iom rean som var.
Fick mitt paket skickat igår (1 mars, beställdes 18:28 29e), fick packsedeln 2012-03-01 11:23.
Antar att paketet bör ha skickats vidare från lagret då ni har stopptid vid 12:00.

Nu till "problemet";
Kollar jag upp var paketet är så finns det bara "Posten, Elektronisk förhandsinformation mottagen" än så länge.
Precis som om paketet inte skulle ha skickats från lagret... :/

Hade ju varit riktigt kul att få sakerna idag, får be till Det flygande spaghettimonstret att det bara är postens hemsida som segar sig

Kundnr 7064651

Hej,
Normalt tar det 24-48 timmar innan ett paket är spårbart via Posten från att det lämnat vårt lager. Om det inte skulle ändra sig - kontakta gärna oss så undersöker vi din order närmare. Order@komplett.se eller 031-710 20 00

Skrivet av anon160366:

tja komplett
riktigt bra rea, men blev aldrig nån vettig SSD >.< dålig erfarenhet med M4

för att komma till sak, så hets köpte jag en Netgear ReadyNAS Ultra 4 - RNDU4000, men efter att ha funderat genom köpet, så är en Synology - DS212 mer lämpad för morsan, enklare gränssnitt och mer användarvänligt då hon är en bit över 60 :). går det bra och byta till en DS212? jag har inte hämtat ut readynas;n ännu, den är kvar på p.u.p GBG.

Hej,
Kontakta oss så kollar vi om det går att hitta en lösning som fungerar för dig. 031-710 20 00

Vänligen

/Mikael

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Medlem

Löste sig i mitt fall. komplett skickar ut returfrakten och står för den. pga att han på supporten erkände att varan faktiskt inte hade blivit skickad, han hade alltså kunnat stoppa den. hur som helst så är det löst. får dock vänta till nästa vecka med nya grafikkortet.

Visa signatur

Dator: Chassie: Phanteks Enthoo Evolv X Moderkort: Asus Rog Dark Hero Cpu: AMD Ryzen 5900x Gpu: Rtx 4090 Minne: 32gb Gskill Tridentz NeoKylning:Custom loop, Ekwb med 2x 360 radiator Lagring:För mycket ssd´s PSU: Corsair hx 1200

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd rensad*

Vänligen uppmärksamma att den här forumdelen inte är till för enskilda supportärenden.

Permalänk
Medlem

Tråkigt att komplett inte har den garanti på deras demoprodukter som dom hävdar enl deras egna sida....
Vill uppmärksamma forumet på detta och hoppas att detta neutrala inlägg nu inte blir raderat.

//E

Visa signatur

[GA-990FXA-UD7H] [AMD FX-8350 @4.9] [32gb 1600mhz cas10]
[Sapphire 6970 2GB x2 + MSI R6990] [OCZ Vertex 3 120GB x2 @raid0] [OCZ Agility 3 120bg proggydisk]
[Corsair AX 1200i] [Corsair M90/K90] [Xigmatek Elysium] [NZXT FX Enthusiast x7]
[Larkooler Extreme performance G1/4]

Permalänk
Medlem

Komplett best sellers grafikkort... Kan det verkligen stämma? Ligger GTX550Ti både etta och tvåa? Eller är det här fejkat för att få skräpet sålt?
http://www.komplett.se/k/kcf.aspx?id=5539&listGroup=10488

Visa signatur

Gilla min Guide till sweclockers tävlingen! :D : #12510535

Min Sweclockers-låt som aldrig deltog i Jultävlingen. Enjoy! https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=g7gof...

Permalänk
Medlem

Är det bara jag som börjat tappa förtroendet för Komplett?

Skickar in en RMA på en extern disk som dött, skriver att strömtillförseln inte fungerar.
Får svar att jag ska ta backup och köra diagnostikprogram samt lågnivåformatera den innan jag skickar in den. Utan ström blir det ganska knepigt däremot...

Skönt att man hade backup iaf.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xerbee:

Är det bara jag som börjat tappa förtroendet för Komplett?

Skickar in en RMA på en extern disk som dött, skriver att strömtillförseln inte fungerar.
Får svar att jag ska ta backup och köra diagnostikprogram samt lågnivåformatera den innan jag skickar in den. Utan ström blir det ganska knepigt däremot...

Skönt att man hade backup iaf.

Får se om jag får "upprättelse" i mitt ärende...
Dom sa ju att dom skulle ta kontakt med mig men har inte hört något ännu

/E

Visa signatur

[GA-990FXA-UD7H] [AMD FX-8350 @4.9] [32gb 1600mhz cas10]
[Sapphire 6970 2GB x2 + MSI R6990] [OCZ Vertex 3 120GB x2 @raid0] [OCZ Agility 3 120bg proggydisk]
[Corsair AX 1200i] [Corsair M90/K90] [Xigmatek Elysium] [NZXT FX Enthusiast x7]
[Larkooler Extreme performance G1/4]

Permalänk
Medlem

Jag är sjukt nöjd med er tills... jag beställde en dator, Predator.. och fick GTX550ti kort i istället för 560.. wtf vad det liksom?? Inga svar får man på mail heller.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chris_Kadaver:

Komplett best sellers grafikkort... Kan det verkligen stämma? Ligger GTX550Ti både etta och tvåa? Eller är det här fejkat för att få skräpet sålt?
http://www.komplett.se/k/kcf.aspx?id=5539&listGroup=10488

För att de slänger med det i datorer som det står att det ska sitta ett 560 i...

Permalänk
Medlem
Skrivet av NeoOhm:

Jag är sjukt nöjd med er tills... jag beställde en dator, Predator.. och fick GTX550ti kort i istället för 560.. wtf vad det liksom?? Inga svar får man på mail heller.

Menar du Acer Predator G3610? Då är det ju Acer som har fel kort i och inte Komplett, då inte Komplett bygger ihop datorn. Men återköp ska du göra..

Visa signatur

Fractal Design Tesla 650W 80+ > Asus P8Z77-I Deluxe > BitFenix Prodigy (Vit) > Intel Core i7 2700K > Crucial 16GB 1600MHz > Scythe Mugen III > Gigabyte GTX 660 > 640GB WDB > 120GB OCZ Agility 3

Permalänk

Var det någon annan som beställde SteelSeries Fang på rean? Jag fick nämligen ett mail nu av Komplett där dom skriver att de har utgått ur deras sortiment och därmed inte går att få tag på. Känns väldigt underligt då när jag beställde så skulle de ha 100+ i lager. Trist om de utannonserar en vara som de säger sig ska ha i lager men inte levererar.

Visa signatur

"Är det här spermabussen till Tallinn?
Det blev alldeles tyst, då har vi kommit rätt!"

Permalänk
Inaktiv

"Hej,

Vi måste tyvärr meddela att artikel ROCCAT Kova+ Max Performance GamingMouse som du beställt dessvärre har utgått ur vårt sortiment. Denna artikel kommer ej att komma in i vårt sortiment igen.

Således har vi avbeställt artikeln från din order. "

så jävla orättvis, när jag la ordern, fanns det över 70st i lager. jag tycker ni är skit bra, och kommer även fortsätta handla hos er, men så ska det inte gå till. jag förvänta mig inget större mirakel, men ni borde tänkta fram nåt.

Permalänk
Skrivet av anon160366:

"Hej,

Vi måste tyvärr meddela att artikel ROCCAT Kova+ Max Performance GamingMouse som du beställt dessvärre har utgått ur vårt sortiment. Denna artikel kommer ej att komma in i vårt sortiment igen.

Således har vi avbeställt artikeln från din order. "

så jävla orättvis, när jag la ordern, fanns det över 70st i lager. jag tycker ni är skit bra, och kommer även fortsätta handla hos er, men så ska det inte gå till. jag förvänta mig inget större mirakel, men ni borde tänkta fram nåt.

Fick exakt samma mail ang. SteelSeries Fang.

Visa signatur

"Är det här spermabussen till Tallinn?
Det blev alldeles tyst, då har vi kommit rätt!"

Permalänk
Medlem

Hallå, min vattenkylning till processorn som jag köpte av er för ca 1 år sen gick i söndags sönder antagligen någon packning och läckte ut vatten över modekort, grafikkort, nätagg och minnen, garanti på vatten kylaren ligger på 2 år och jag skickade in ett mail till er support där de skrev att jag var tvungen att ha garanti på alla sakerna som eventuellt är skadade pga kylaren, borde inte jag bli ersatt även om jag inte har garanti på mina andra delar? Här är något jag hittade på konsumentverkets hemsida:

"Du har också rätt att få ersättning av säljaren om den felaktiga varan orsakar en skada på annan egendom som tillhör dig eller din familj, till exempel om en diskmaskin läcker vatten och skadar köksgolvet."

källa: http://www.konsumentverket.se/Lag-ratt/Din-ratt-som-konsument...

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av lordnotan:

Var det någon annan som beställde SteelSeries Fang på rean? Jag fick nämligen ett mail nu av Komplett där dom skriver att de har utgått ur deras sortiment och därmed inte går att få tag på. Känns väldigt underligt då när jag beställde så skulle de ha 100+ i lager. Trist om de utannonserar en vara som de säger sig ska ha i lager men inte levererar.

Skrivet av ari86:

"Hej,

Vi måste tyvärr meddela att artikel ROCCAT Kova+ Max Performance GamingMouse som du beställt dessvärre har utgått ur vårt sortiment. Denna artikel kommer ej att komma in i vårt sortiment igen.

Således har vi avbeställt artikeln från din order. "

så jävla orättvis, när jag la ordern, fanns det över 70st i lager. jag tycker ni är skit bra, och kommer även fortsätta handla hos er, men så ska det inte gå till. jag förvänta mig inget större mirakel, men ni borde tänkta fram nåt.

Väldigt trist det där, beställde ni när de erbjudandena var "aktiva" eller början på timmen efter? Vissa erbjudanden låg väl lite halvt felaktigt kvar ett tag för länge om jag inte minns fel.

Fick allt jag beställde inkl bland mycket annat både Fang och Kova+ :S

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem

"Hej,

Vi måste tyvärr meddela att artikel ROCCAT Kova+ Max Performance GamingMouse som du beställt dessvärre har utgått ur vårt sortiment. Denna artikel kommer ej att komma in i vårt sortiment igen.

Således har vi avbeställt artikeln från din order. "

Riktigt besviken nu. Sett fram emot en ny mus ända sedan jag la den beställningen! Att man beställde en mus direkt när man såg den på rean och det stod "I Lager" och nu en vecka efter få beskedet att man inte kommer få den?? Va e de?? Något står inte rätt till här och tycker det är så dålig stil att detta hänt. Men om man kollar på eran hemsida så finns både Pyra och Kone+ kvar bland utbudet, dock inte Kova+, varför kan ni inte då beställa hem en 100st till och skicka ut till dem som faktiskt beställt den här varan av er. Kunder som inte gjort någonting fel! Det går inte att göra någon kompromiss då så man får en Kone+ istället?? Då ROCCAT Kova+, Kone+ samt Pyra då alla kostade 99:-/st på Skottårs Rean!

Visa signatur

Chassi:BeQuietDarkBase900Pro PSU:BeQuietDarkPowerPro1000w Moderkort:AsusZ170ProGamingAURA
CPU:i7-6700K 4.2Ghz Kylare:BeQuiet!SilentLoop240mm Ram:Corsair 32GB DDR4 3200MHz Vengeance
GPU:AsusRadeonRX5700XT8GBRogStrixGamingOC SSD:Corsair 2x120GB, M.2 1TB HDD:Seagate/WD->30TB Skärmar:3xBenQ 24" LCD G2450HM, LG 65"UHD65UM7100 OS:W10
Tillbehör:LogitechG915,G915TKL,ProX,G502,MxMaster3,G930,Z906,G510,K350,M705,G440,C922Pro,MionixNaos3200,5000,7200,8200,NaosQG
Mobiler:Xperia 1 III,Xperia1,SonyZ5 🎮 🖥️ ⌨️ 🖱️ 🎧

Permalänk
Medlem

Kan man göra det typ 3 månader senare, grabbens burk. Jag märkte det typ nyligen? Återköp så långt efter alltså?

Permalänk
Medlem
Skrivet av NeoOhm:

Kan man göra det typ 3 månader senare, grabbens burk. Jag märkte det typ nyligen? Återköp så långt efter alltså?

Du har ju inte fått vad du betalat för, klart du ska ha en ny med rätt grejer i.

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av etermos:

Tråkigt att komplett inte har den garanti på deras demoprodukter som dom hävdar enl deras egna sida....
Vill uppmärksamma forumet på detta och hoppas att detta neutrala inlägg nu inte blir raderat.

//E

Samma garanti skall gälla på demoprodukter som för andra produkter. Har du hört något annat är det felaktig information. Har du något ärendenummer hos kundtjänst kan du PM:a det så kikar jag på det.

Skrivet av Chris_Kadaver:

Komplett best sellers grafikkort... Kan det verkligen stämma? Ligger GTX550Ti både etta och tvåa? Eller är det här fejkat för att få skräpet sålt?
http://www.komplett.se/k/kcf.aspx?id=5539&listGroup=10488

Nä, dom sidorna är automatgenererade så det är inget fusk

Skrivet av NeoOhm:

Jag är sjukt nöjd med er tills... jag beställde en dator, Predator.. och fick GTX550ti kort i istället för 560.. wtf vad det liksom?? Inga svar får man på mail heller.

Det lät ju inte alls bra. Normalt skall du få svar på 48 timmar. Har du möjlighet att ringa in på 031-710 20 00 så får du säkert snabbare hjälp.

Skrivet av lordnotan:

Var det någon annan som beställde SteelSeries Fang på rean? Jag fick nämligen ett mail nu av Komplett där dom skriver att de har utgått ur deras sortiment och därmed inte går att få tag på. Känns väldigt underligt då när jag beställde så skulle de ha 100+ i lager. Trist om de utannonserar en vara som de säger sig ska ha i lager men inte levererar.

Skrivet av anon160366:

"Hej,

Vi måste tyvärr meddela att artikel ROCCAT Kova+ Max Performance GamingMouse som du beställt dessvärre har utgått ur vårt sortiment. Denna artikel kommer ej att komma in i vårt sortiment igen.

Således har vi avbeställt artikeln från din order. "

så jävla orättvis, när jag la ordern, fanns det över 70st i lager. jag tycker ni är skit bra, och kommer även fortsätta handla hos er, men så ska det inte gå till. jag förvänta mig inget större mirakel, men ni borde tänkta fram nåt.

Vi hade, som ni skrev, väldigt många på lager. Dock tar det några minuter innan lagersaldona på webbservrarna uppdateras efter en order är lagd vilket gör att det kan se ut som att vi har på lager när dom är slut. Men dom priserna vi körde sålde vi slut på lagret på nästan några minuter vilket gjorde att några få kunder olycklingsvis fick igenom sina order ändå. Vi ber verkligen om ursäkt för det.

/Mikael

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av Komplett:

Samma garanti skall gälla på demoprodukter som för andra produkter. Har du hört något annat är det felaktig information. Har du något ärendenummer hos kundtjänst kan du PM:a det så kikar jag på det.

/Mikael

har redan skickat pm men skickar igen....
inte för att vara spydig..
men sista killen sa att dom innan (supporten på komplett)hade gett mig felaktig info ang garantipå demoprodukter
så den garanti som "gäller" enl honom och alltid gjort är just kredit...
finns mera han har sagt men kan ta det lite mera "privat"

//E

Visa signatur

[GA-990FXA-UD7H] [AMD FX-8350 @4.9] [32gb 1600mhz cas10]
[Sapphire 6970 2GB x2 + MSI R6990] [OCZ Vertex 3 120GB x2 @raid0] [OCZ Agility 3 120bg proggydisk]
[Corsair AX 1200i] [Corsair M90/K90] [Xigmatek Elysium] [NZXT FX Enthusiast x7]
[Larkooler Extreme performance G1/4]

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av Minimalm:

Hallå, min vattenkylning till processorn som jag köpte av er för ca 1 år sen gick i söndags sönder antagligen någon packning och läckte ut vatten över modekort, grafikkort, nätagg och minnen, garanti på vatten kylaren ligger på 2 år och jag skickade in ett mail till er support där de skrev att jag var tvungen att ha garanti på alla sakerna som eventuellt är skadade pga kylaren, borde inte jag bli ersatt även om jag inte har garanti på mina andra delar? Här är något jag hittade på konsumentverkets hemsida:

"Du har också rätt att få ersättning av säljaren om den felaktiga varan orsakar en skada på annan egendom som tillhör dig eller din familj, till exempel om en diskmaskin läcker vatten och skadar köksgolvet."

källa: http://www.konsumentverket.se/Lag-ratt/Din-ratt-som-konsument...

Enligt praxis från ARN, som vi följer i sådana här ärenden, så behöver inte säljaren ersätta produkter som gått sönder i samband med felet som "han inte skäligen kunde förväntas ha räknat med vid köpet och vars följder han inte heller skäligen kunde ha undvikit eller övervunnit".

Känner du dig väldigt orättvist behandlad kan du kontakta kundombud@komplett.se och se om han kan hjälpa dig.

/Mikael

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av Komplett:

Enligt praxis från ARN, som vi följer i sådana här ärenden, så behöver inte säljaren ersätta produkter som gått sönder i samband med felet som "han inte skäligen kunde förväntas ha räknat med vid köpet och vars följder han inte heller skäligen kunde ha undvikit eller övervunnit".

Känner du dig väldigt orättvist behandlad kan du kontakta kundombud@komplett.se och se om han kan hjälpa dig.

/Mikael

om du citerar så citera hela stycket

Citat:

Du måste kunna styrka dina kostnader, till exempel genom intyg från arbetsgivare om löneavdrag, reparationskvitton med mera. Huvudregeln är alltså att säljaren ska ersätta dig för den skada som följer av fel eller leveransförsening. Men säljaren kan slippa betala skadestånd om följande förutsättningar är uppfyllda:
1.Det ska finnas hinder att leverera en felfri vara, till exempel om ett helt parti av en bestämd vara har samma skada.
2.Hindret ska ligga utanför säljarens kontroll.
3.Säljaren skulle skäligen inte ha kunnat räkna med det.
4.Säljaren kunde rimligtvis inte ha undvikit eller övervunnit följderna av hindret.

För att säljaren ska undgå skadeståndsansvar måste samtliga fyra krav vara uppfyllda.

//E

Visa signatur

[GA-990FXA-UD7H] [AMD FX-8350 @4.9] [32gb 1600mhz cas10]
[Sapphire 6970 2GB x2 + MSI R6990] [OCZ Vertex 3 120GB x2 @raid0] [OCZ Agility 3 120bg proggydisk]
[Corsair AX 1200i] [Corsair M90/K90] [Xigmatek Elysium] [NZXT FX Enthusiast x7]
[Larkooler Extreme performance G1/4]

Permalänk
Medlem

Hejsan Komplett och ni som var/är i samma situation som mig med t.e.x Roccat musen från skottårsrean.

Även jag fick en bekräftelse på min order och väntade spänt på dess ankomst, men efter ett tag blev jag lite otålig när ordern aldrig lämnade lagret hos komplett.

Missnöjd som jag var mailade jag kundservice och upplyste en anställd där om situationen.

Hon började prata om någon disk som lyckades ta slut snabbt och fortsatte med att berätta att min order blir avbeställd. Jag beställde en mus, inte någon disk. I alla fall, inte mer med det tyckte kundtjänst. Vi tyckte inte lika dant. Därför fortsatte jag maila och de tyckte fortfarande att företaget skulle komma undan med "först till kvarn", vilket jag hade köpt om de underrättat sina kunder dagen efter. I detta fall tvingades JAG kontakta kundtjänst efter nästan en veckas tid.

Kundtjänst fortsatte att förklara att "våra servrar uppdaterar var tredje minut" så vi kan inte stå får de beställningar som kom in under tiden. Om man är fullt medveten om detta så borde man väl upplysa sina kunder tidigare?

I vilket fall som så tyckte hon att 200 kronors rabatt på valfri mus var en bra deal.. Nej tack Komplett, bättre än så här borde ett stort bolag som ni kunna prestera.

I fall som dessa så tycker jag att ni borde stå för era misstag, inte era kunder, det är min mening.

Permalänk
Medlem

vill bara påpeka att fram till idag kl 16:16, 6 dagar efter det att någon lovade att kontakta mig så har inget hänt...
alla får tycka som dom vill men jag tycker inte det är "shysst" mot kunderna

//E

Visa signatur

[GA-990FXA-UD7H] [AMD FX-8350 @4.9] [32gb 1600mhz cas10]
[Sapphire 6970 2GB x2 + MSI R6990] [OCZ Vertex 3 120GB x2 @raid0] [OCZ Agility 3 120bg proggydisk]
[Corsair AX 1200i] [Corsair M90/K90] [Xigmatek Elysium] [NZXT FX Enthusiast x7]
[Larkooler Extreme performance G1/4]

Permalänk

Tjenare!

Jag måste bara få höra efter.. Jag har alltid kunnat handla felfritt från er och ni har alltid levt upp till förväntningarna och även ibland överträffat dom.. Men jag , och många andra, slog till på Racing Ratten på eran REA som ni hade den 29 Februari.

Jag var då på mitt landställe och efter min erfarenhet så visste jag att jag kunde räkna med att köra alla bilspel som jag hade denna vecka för att jag antagligen skulle fått ratten i måndags. Men icke!

Jag citerar från mitt konto bland mina ordrar.

" Plockning påbörjad: 2012-03-02T08:31 "

Sedan att leveranstiden tar mellan 1-3 arbetsdagar. Paketet tycks inte heller ha nått posten ännu, då jag bara ser " Kom Sverige AB Stockholm " kollin.

Inget SMS, inget mail, paketet tycks spårlöst borta..

Vad kan ha hänt?

Visa signatur

Riktigt gammal signatur, för bra för att tas bort! Mvh 2011.

CPU: AMD Phenom | X4 955 3,8 GHz GPU: XFX Radeon HD 5970 Nätaggregat: Fractal Design 550W Chassi: Cooler Master HAF 932 Minne: Corsair Vengeance 8GB 1666 Mhz Moderkort: Gigabyte 990FXA-UD3 HDD: Samsung Spinpoint F3 1TB DVD/CD: Sony Optiarc 7620 Kylare: Noctua NH-D14

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av Tastyandy:

Tjenare!

Jag måste bara få höra efter.. Jag har alltid kunnat handla felfritt från er och ni har alltid levt upp till förväntningarna och även ibland överträffat dom.. Men jag , och många andra, slog till på Racing Ratten på eran REA som ni hade den 29 Februari.

Jag var då på mitt landställe och efter min erfarenhet så visste jag att jag kunde räkna med att köra alla bilspel som jag hade denna vecka för att jag antagligen skulle fått ratten i måndags. Men icke!

Jag citerar från mitt konto bland mina ordrar.

" Plockning påbörjad: 2012-03-02T08:31 "

Sedan att leveranstiden tar mellan 1-3 arbetsdagar. Paketet tycks inte heller ha nått posten ännu, då jag bara ser " Kom Sverige AB Stockholm " kollin.

Inget SMS, inget mail, paketet tycks spårlöst borta..

Vad kan ha hänt?

Hej!

Det låter väldigt konstigt. Enklast är nog att du ringer oss på 031-710 20 00 så kollar vi upp vad som har hänt. Vi har öppet 9-20 och det är minst tryck på telefonerna innan och efter lunch.

/Mikael

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Medlem

Tjena!

Skickade ett mail till er på Komplett i förrgår angående Diablo 3 samt en adress. Vet inte hur mycket ni har att göra men skriver här med ifall jag råkat skicka till fel adress!

Det står att Diablo 3 Collectors Edition inte längre är tillgängligt hos er, är det så att folk bokat upp alla eller kommer ni inte att sälja dom av någon anledning? Dock står det att den är bekräftad, men vill bara vara helt säker på att jag kommer få det från er på Komplett! Sen tog jag även postförskott men glömde ändra fakturaadress men det borde väl inte spela någon större roll? Om det gör det skicka gärna ett mail till myruss@gmail.com eller skriv ett PM här på Swec!

Ordernr är: 18613830

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Triangle Esprit Comete EZ, Triangle Esprit Titus EZ, Triangle Esprit Voce EZ + SVS SB2000 pro drivs av Yamaha RX-V6A, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3.

Permalänk
Medlem

Hej!

Tänkte ge lite spontan feedback på Kompletts egna högtalarserie kallad Intono. Mer specifikt Intono K5a.

Finn ett fel:

Volymratten borde givetvis vara vit! Att fästena för högtalarskyddet är svarta spelar mindre roll då hålet ändå skulle bryta enhetligheten. Framför gärna denna åsikt till utvecklarna, eller snarare inköparna.

För övrigt så ser jag fram emot ett test av något högtalarpar av märket Intono!

Visa signatur

Under uppdatering. Nästan alltid.

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av MyRus:

Tjena!

Skickade ett mail till er på Komplett i förrgår angående Diablo 3 samt en adress. Vet inte hur mycket ni har att göra men skriver här med ifall jag råkat skicka till fel adress!

Det står att Diablo 3 Collectors Edition inte längre är tillgängligt hos er, är det så att folk bokat upp alla eller kommer ni inte att sälja dom av någon anledning? Dock står det att den är bekräftad, men vill bara vara helt säker på att jag kommer få det från er på Komplett! Sen tog jag även postförskott men glömde ändra fakturaadress men det borde väl inte spela någon större roll? Om det gör det skicka gärna ett mail till myruss@gmail.com eller skriv ett PM här på Swec!

Ordernr är: 18613830

Hej!

Den är inte tillgänglig längre eftersom vi har sålt slut alla vi kommer få in. Har du fått igenom din order bör det inte vara något problem. Fakturaadressen spelar inte så stor roll om du köper på postförskott.

mvh
Mikael

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram