Permalänk
Medlem

cooolt som bara!

Visa signatur

Mess with the best and die like the rest.
MSI Mortar Max B450, AMD 3700x, PowerColor 5700 XT

Permalänk

Utförande: 5/5, mycket imponerande.
Färdig produkt: 2/5, något som inte tilltalade mig tyvärr.

Permalänk

shut up and take my money!!

Permalänk

Man kan inte få se din ritning? Inte för att jag ska bygga ett lika dant utan mer för att jag är intresserad Väldigt bra byggt! Det enda jag skulle vilja påpeka är att du skulle använt krymslang på strömbrytarna. Annars vädligt proffesionellt gjort! Vilken skola går du? 5/5 Poäng

Visa signatur

CITERA!!!!!

Permalänk
Medlem

Ett av det snyggaste chassit jag sett faktiskt! 5/5

Visa signatur

FRACTAL DESIGN R3|| GIGABYTE GA- Z68X-UD3H|| INTEL 2500K ||GIGABYTE R9 290 WF||OCZ PRO 700W|| CORSAIR H60|| CORSAIR 8GB VENGEANCE 1600MHZ || SAMSUNG spintpoint f3 || CORSAIR SSD 120gb || SAMSUNG dvd || OS win7|| DELL U2311H"
MEDIADATOR:INTEL I3 540|| ASUS P7H55-M LX P55 || HD5450 || DDR3 2GB || FINLUX 47"

Permalänk
Medlem

Innovativt, enkelt, bra fläktplacering och snyggt! 5/5

Några snabba personliga åsikter:

-Sätt en svart gummilist på hålet som reservoarens nedre slang löper igenom. Är något jag reagerar på per automatik

- Fönstret skulle ha slutat vid reservoaren.

- Moderkortsplåten och plåten till reservoaren skulle ha överlappat varandra så man inte ser baksidan.

Men somsagt, smaken som baken. Jag tycker du har skapat ett riktigt mycket snyggare chassi än de flesta som finns på marknaden idag. Om vi skulle ha såna som dig på chassitillverkarnas designsida så skulle chassivärlden vara mycket vackrare.

EDIT: Gillar vibrationsdämpningen på pumpen

Visa signatur

Asus P8P67 Deluxe B3 | Intel i7-2600k@3,4GHz | 16 GB Corsair Vengeance LP 1600Mhz CL9 | Asus GTX 580 Matrix@900Mhz | Corsair Force GT 120GB | WD Caviar Black 1TB | Corsair 850 AX | Fractal Design R4 | Dell u2410 | Qpad MK-80 | QPad 5K

CITERA FÖR SVAR!

Permalänk
Medlem

Satan vad fräscht.

Mycket vackert bygge. Nästan omöjligt att ge någon konstruktiv kritik till detta, men jag skulle vilja se insex skruvar och inflyttade chassifötter.

Vad blir nästa projekt?

Permalänk
Medlem

Bra jobbat.....5/5

Visa signatur

"quod est pretiosa hodie,cras sit questus magis pretiosa"
#positive thinking

Permalänk

Fan vad snyggt !! Ni får börja massproducera. Hade lätt köpt ett

Permalänk

Wow, imponerande!

Permalänk
Medlem

Sjukt snyggt! Bra jobbat, MVG på det

Visa signatur
Permalänk

blev faktiskt bra, jag har sett både snyggare och coolare, men det gör det inte sämre för den skull. den påminner lite om nysos byggen, dock med en personlig touch. lösningen med fläktstyrning i botten på lådan var riktigt fin.

Permalänk
Inaktiv

Riktigt snyggt i min åsikt, väldigt FT02 inspirerat så gillar man det så gillar man väl antagligen även detta!

Rent spontant sådär så tänker man väl bara på fönstret som jag tycker blev lite för brett, dvs att man ser IO-plåtar och sådant mycket tydligt. Så det är väl något att tänka på i fortsättningen.

Något du snabbt skulle kunna förbättra är att sätta en slags krympslang eller något som täcker till hålet i plåten där vattenkylningen går genom. Annars tycker jag det var riktigt snyggt! 5/5

Permalänk
Medlem

Jättefint. Skulle du kunna göra ett youtube-klipp och filma miraklet in-action?
Gissar ljudnivån är ganska obefintlig.

Permalänk
Medlem

haha asså vilket jävla bygge, man blir mållös... fruktansvärt snyggt, 5p

Visa signatur

Main Setup: Antec P193 | ASUS Crosshair IV Formula | AMD Phenom II X6 1090T @ 4.0 GHz | CORSAIR XMS3 8GB 1600MHz 7-8-7-20 | Powercolor 5870 PCS+ 1 Gb GDDR5 | Crucial RealSSD C300 128 Gb SATA3 | Samsung F3 HD103SJ 1000 Gb | Corsair AX 850W | Windows 7 Professional x64 |
Laptop: Acer Aspire 5740G | Intel Core i5-430M | 4 GB DDR3 1333 MHz | ATI Radeon HD5650 | Windows 7 Professional x64 |

Permalänk
Inaktiv

Nightshot?

Permalänk
Medlem

riktigt fet!

Permalänk
Medlem

riktigt fint bygge 10/10

Visa signatur

Fractal Design Define S || ASUS PRIME Z390-A || Intel Core i7-9700K || ASUS GeForce RTX 2060 DUAL EVO || Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 16GB || Corsair Hydro H100i RGB Platinum || Windows 10 Pro

Permalänk

Riktigt imponerande bygge (*tummen upp*)! Där snackar vi gediget och ingen plast Hoppas du gör något mer i framtiden.''

5/5

Permalänk
Medlem

Tyckte det såg ut som en mikrovågsugn först Men jävligt snyggt bygge!

Visa signatur

Intel i5 12600K | Asus TUF Gaming Z690-Plus D4 | Asus Geforce RTX 3060 Ti | 32 GB DDR4 | Fractal Design North | Corsair iCue Link H100i | Cooler Master V750 Gold i Multi

Permalänk
Hedersmedlem

Jävligt imponerande, 5/5 helt klart

Visa signatur

How can we win when fools can be kings?

Permalänk

Får du inte MVG från handledaren är han helt pantad i huvudet

Visa signatur

l Asus P8Z77-V Pro l i5 3570k l Asus Gtx 680 Dcii OC l

l Corsair Veng. 8gb l FSP Aurum 700W 80+G l Intel 330 - 120 gb l

l Nzxt Switch 810 vit l

Permalänk
Medlem

Detta chassiet gör att de flesta andra "mods" i swec galleriet inte förjänar mer än max 3 poäng. Designen kanske inte är min smak men hantverket är något annat än slevade kablar och matchande komponenter.

Permalänk
Medlem

mycket stiligt! men! fötterna vore snyggare om du sköt in dem längre under chassit, så att ovansidan på dem inte syntes

Visa signatur

Ryzen 7600X - Geforce RTX 4080 - Custom Loop - Samsung 34" Ultra Wide
Intel i7 9700K - Radeon VII

Permalänk
Medlem

Ser sjukt proffsigt ut. En självklar fem-poängare.

Visa signatur

AMD R9 5900X | Asus Strix X470-F | 32GB G-Skill @ 3,6GHz | RTX 3090Ti

Permalänk
Medlem

Så vackert att man nästen blir tårögd.

Visa signatur

Corsair Obsidian 650D Midi Tower Svart, Corsair TX V2 650W, MSI P67A-G45 B3, Intel® Core i5-2500K, Kingston ValueR. DDR3 1333MHz 8GB x2, MSI GeForce GTX 580, Corsair SSD Force Series 3, 90GB, Seagate Barracuda® 7200.12 1TB, Western Digital Caviar® Green 2TB.

Permalänk
Medlem

Så sjukt bra gjort!!

Visa signatur

Ryzen 5 5600, Geforce 1080

Permalänk
Inaktiv

Inte dåligt. 5P

Permalänk
Medlem

Måste nog säga att det här är det snyggaste chassibygget jag sett här, en riktig fröjd för ögat!
5/5

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem

Riktigt fräckt, hade dock varit kul om du lade till lite bildtext. Förövrigt 5P!

Visa signatur

"Lite väl många muttrar över att en androidtelefon för 1500 laggar och köper sen en iPhone för 6000 och tycker den är bra och android är skit." -mr_sQuinty

SweC Fraktfritt @ Inet