Permalänk
Permalänk
Medlem
Skrivet av Moriquende:

Den där finishen ser ut som en riktig dammsamlare.

Jag har den mindre varianten, Shinobi utan XL. Den har samma soft-touch på front och topp-panel. Vad jag har märkt så är ytbehandlingen ingen dammsamlare alls. Ungefär som plåt.

Visa signatur

--
A shark on whiskey is mighty risky, but a shark on beer is a beer engineer.

Permalänk

Har köpt ett sådant och kan inte lista ut var man kopplar in Usb Supercharger sladden i mitt asus p9x79 moderkort, någon som kan hjälpa mig snabbt?

Permalänk

hhhhm gillade "vanliga" dette kan bara vara bra

Visa signatur

mobbo: gigabyte 990fx ud3 cpu: amd atlon ll x4 965BE @ 3,4 Gh gpu: msi 560ti psu : cooler master 650W
hdd1: 80GB 2,5 tum hdd2: 500GB wd black chassie: FD r3 os: windows 7

Permalänk
Medlem
Skrivet av Klabbvarpan:

Har köpt ett sådant och kan inte lista ut var man kopplar in Usb Supercharger sladden i mitt asus p9x79 moderkort, någon som kan hjälpa mig snabbt?

Den ska kopplas direkt till nätaggregatet

http://www.sweclockers.com/forum/55-intel/1110071-var-kopplar...

Visa signatur

Chassi:Phanteks Enthoo Evolve | Moderkort: Asus Matx | SSD: Crucial m4 128Gb, Samsung 256Gb | CPU: Intel Core I5 9600k | Kylning:Noctuna NH-U12S | Ram: Corsair Vengeance 16GB | GPU: Gigabyte 2080ti | PSU: Corsair RM750 80+ Gold | Skärm: 27GL| Lur: Motorola Edge 30 Pro

Citera för respons!

Permalänk
Medlem

Jag kan inte ta av det helvetets locket på skiten, spelar ingen roll hur mycket jag storkar....FML.

Visa signatur

CPU: i7 6700k @ 4.5 GHz ||GPU: EVGA GTX 1080 FTW ||PSU: EVGA 850W ||RAM: Crucial Ballistix Elite (8x2) ||MB:Asus z170 ||KYLNING: Custom cpu/gpu hardline tubing ||Lagring: EVO 850 1 TB - OCZ Agility 3 120 GB - WD blue 1 TB