Tera: The Exiled Realm of Arborea

Permalänk
Medlem
Skrivet av Newklear:

Jag har lagg rätt ofta av någon anledning... Har också drabbats av Error 0008:0000 en hel del, som ska ha något med uppkopplingen att göra.

Tyvärr är det en del serverlagg också, vilket drabbar alla som spelar, något som gjort att många tvekar på att fortsätta efter sin gratismånad.

Dom kommer nog fixa till lagget efter nästa patch, va efter den förra som de började komma. Tycker annars servrarna vart stabila när jag själv kört (vilket är en hel del) jämfört med andra releaser (Jag vet att spelet är över 1 år gammalt, men det tillkommer ändå problem när dom ändra i koden)

Men du ska göra som du vill, jag kommer stanna kvar tills det finns något vettigare och spela.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Newklear:

Jag har lagg rätt ofta av någon anledning... Har också drabbats av Error 0008:0000 en hel del, som ska ha något med uppkopplingen att göra.

Tyvärr är det en del serverlagg också, vilket drabbar alla som spelar, något som gjort att många tvekar på att fortsätta efter sin gratismånad.

Saken är att jag aldrig fått det tidigare. Vet heller inte om det var serverside eller client side men det tog allt från 1-10 sekunder att utföra skills (vilka det än var). Vid ett tillfälle kunde jag inte göra något (utom att gå runt) i flera minuter, inte ens logga ut så jag var till sist tvungen att köra Alt-F4. Riktigt skumt!
Kollade ping på TERA.exe i Resursövervakaren och den bollade mellan 20-250ms men när det var som värst stod det bara 230ms. Riktigt konstigt!

Skrivet av Xaio:

Dom kommer nog fixa till lagget efter nästa patch, va efter den förra som de började komma. Tycker annars servrarna vart stabila när jag själv kört (vilket är en hel del) jämfört med andra releaser (Jag vet att spelet är över 1 år gammalt, men det tillkommer ändå problem när dom ändra i koden)

Men du ska göra som du vill, jag kommer stanna kvar tills det finns något vettigare och spela.

Jo, men det är ju end-game dungeonlagg de snackar om (och det man hör talas mest om). Jag har inte hört någon få extremlagg outdoor, i outdoor instances eller i lowlvl instances som SA.

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av Xaio:

Dom kommer nog fixa till lagget efter nästa patch, va efter den förra som de började komma. Tycker annars servrarna vart stabila när jag själv kört (vilket är en hel del) jämfört med andra releaser (Jag vet att spelet är över 1 år gammalt, men det tillkommer ändå problem när dom ändra i koden)

Men du ska göra som du vill, jag kommer stanna kvar tills det finns något vettigare och spela.

Jo, man får ju hoppas att dem gör något åt det. (Jag är inte en av dem som skulle sluta spela, för övrigt )

Skrivet av Mocka:

Saken är att jag aldrig fått det tidigare. Vet heller inte om det var serverside eller client side men det tog allt från 1-10 sekunder att utföra skills (vilka det än var). Vid ett tillfälle kunde jag inte göra något (utom att gå runt) i flera minuter, inte ens logga ut så jag var till sist tvungen att köra Alt-F4. Riktigt skumt!
Kollade ping på TERA.exe i Resursövervakaren och den bollade mellan 20-250ms men när det var som värst stod det bara 230ms. Riktigt konstigt!

Just det problemet är client side och det drabbas jag av titt som tätt, både inne, ute och i instanser (SM är den enda jag kört). Som tur är går det i alla fall snabbt att starta om spelet.
Det är någon konstig nätkod någonstans, helt enkelt.

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Medlem

Hur ser populationen ut i TERA?

Man är otroligt sugen men nu när SWTOR har "dött" så är man otroligt försiktig.

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av Sammyc51:

Hur ser populationen ut i TERA?

Man är otroligt sugen men nu när SWTOR har "dött" så är man otroligt försiktig.

Det är ju inga monstersiffror, men det finns allt en hel del spelare. Det är inte så många servers uppe så då blir det ju lite mer spelare på varje server.

Spelar du som tank kommer du garanterat ha ständig tillgång till alla instanser också, då det är ett otroligt sug efter dem just nu.

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Medlem

Dock kändes det som väldigt många försvann när Diablo 3 kom. Hoppas de kommer tillbaka igen.
Tycker de är riktigt nice spel!!!!!!

Permalänk
Inaktiv

Har inte haft det minsta problem med lagg i Tera och har spelat sedan early access, fungerar enormt bra. De irriterande buggarna är nu åtgärdade och spelet fungerar riktigt fint, bara 1 grej som krånglar ännu. De med AMD CPU får väldigt låg FPS trots att varken CPUn eller grafikkortet belastas nämnvärt, jag köpte en 3570k ist och kör med fint flyt, orkade inte vänta på en fix som kanske aldrig kommer.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jimpe:

Dock kändes det som väldigt många försvann när Diablo 3 kom. Hoppas de kommer tillbaka igen.
Tycker de är riktigt nice spel!!!!!!

Ja min lilla kompis-guild jag håller i gick från ~15 spelare ner till 3-5 aktiva samma vecka som D3 släpptes, coincidence?

edit: Kan förövrigt tillägga då det är mitt första inlägg i denna tråd att jag är fullkomligt kär i det här spelet och rekommenderar det till alla som fortfarande har någon slags kärlek för genren kvar.

Permalänk
Medlem

Jag vet att Teras PvP har tagits upp tidigare i tråden men jag är nyfiken på er aktiva spelares åsikt om hur Tera skulle vara för en spelare, som jag, som enbart spelar för PvP:andets skull? Finns det tillräckligt att göra för att inte bli uttråkad?

Jag har läst att BG's inte kom med i releasen och har blivit uppskjutna. Finns det/kommer det implementeras någon annan form av organiserad (eventuellt rankad?) PvP?

Är world PvP det enda man har att tillgå för tillfället? Jag vet från tidigare erfarenhet i andra spel hur svårt det är att hitta jämna, kul fighter i world PvP och det brukar nästan bara bli gank i slutändan. Om det är allt som finns just nu så har jag svårt att tänka mig att det kan hålla ens intresse särskilt länge, vilket är lite synd med tanke på att jag gillade combatsystemet i betan, men dela gärna med er av era erfarenheter av PvP:n än så länge!

Permalänk
Medlem
Skrivet av CeLL:

Jag vet att Teras PvP har tagits upp tidigare i tråden men jag är nyfiken på er aktiva spelares åsikt om hur Tera skulle vara för en spelare, som jag, som enbart spelar för PvP:andets skull? Finns det tillräckligt att göra för att inte bli uttråkad?

Jag har läst att BG's inte kom med i releasen och har blivit uppskjutna. Finns det/kommer det implementeras någon annan form av organiserad (eventuellt rankad?) PvP?

Är world PvP det enda man har att tillgå för tillfället? Jag vet från tidigare erfarenhet i andra spel hur svårt det är att hitta jämna, kul fighter i world PvP och det brukar nästan bara bli gank i slutändan. Om det är allt som finns just nu så har jag svårt att tänka mig att det kan hålla ens intresse särskilt länge, vilket är lite synd med tanke på att jag gillade combatsystemet i betan, men dela gärna med er av era erfarenheter av world PvP än så länge!

Stämmer bra att world-pvp är just nu den enda riktiga pvp som finns, notera att denna world pvp kommer i olika former så som vanliga Player Kill systemet,Guild krig, dueller samt Deathmatches på upp till 10v10 (fungerar som en grupp duell).

Personligen så klarar jag mig på denna pvp än så länge, suget efter riktiga BG's känner man dock av. Fast jag spelar ju för både PvE och PvP så mitt fall är ju lite annorlunda än för dig. Värt att tillägga är att det annordnas vid tillfällen olika turneringar och dylikt utav vissa servers community som kan vara roliga att delta i.

Jag rekommenderar självklart spelet i helhet till alla som visar intresse men med tanke på att du enbart vill spela pvp så känner jag mig inte helt hundra på att göra det. Det har ju varit väldigt vag information på när exakt BG's ska dyka upp, inte hört mycket annat än "Senare denna sommar". Ett undantag skulle iofs vara om du inte vill stress lvla till 60 att du njuter av spelet och kör mycket PK (har själv haft otroligt roliga stunder i world pvp under tiden jag lvlat) under resan till 60 och har du tur så kommer BG's ut inom kort efter att du nått målet så att säga.

För att ta det kort; Nej, min personliga åsikt är att om man enbart vill spela för PvP så har spelet inte tillräckligt att erbjuda för tillfället.

redigering: glömde att nämna att jag har en Archer på lvl 60 samt min nuvarande mest aktiva karaktär som är en 48 Lancer, så man har lite referenser till vilka nivåer av pvp jag har erfarenhet av när jag babblar på här.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gragge:

Stämmer bra att world-pvp är just nu den enda riktiga pvp som finns, notera att denna world pvp kommer i olika former så som vanliga Player Kill systemet,Guild krig, dueller samt Deathmatches på upp till 10v10 (fungerar som en grupp duell).

Personligen så klarar jag mig på denna pvp än så länge, suget efter riktiga BG's känner man dock av. Fast jag spelar ju för både PvE och PvP så mitt fall är ju lite annorlunda än för dig. Värt att tillägga är att det annordnas vid tillfällen olika turneringar och dylikt utav vissa servers community som kan vara roliga att delta i.

Jag rekommenderar självklart spelet i helhet till alla som visar intresse men med tanke på att du enbart vill spela pvp så känner jag mig inte helt hundra på att göra det. Det har ju varit väldigt vag information på när exakt BG's ska dyka upp, inte hört mycket annat än "Senare denna sommar". Ett undantag skulle iofs vara om du inte vill stress lvla till 60 att du njuter av spelet och kör mycket PK (har själv haft otroligt roliga stunder i world pvp under tiden jag lvlat) under resan till 60 och har du tur så kommer BG's ut inom kort efter att du nått målet så att säga.

För att ta det kort; Nej, min personliga åsikt är att om man enbart vill spela för PvP så har spelet inte tillräckligt att erbjuda för tillfället.

redigering: glömde att nämna att jag har en Archer på lvl 60 samt min nuvarande mest aktiva karaktär som är en 48 Lancer, så man har lite referenser till vilka nivåer av pvp jag har erfarenhet av när jag babblar på här.

Tack så mycket för informationen!

I vanliga fall så brukar jag rusha till maxlvl så snabbt som möjligt för att komma igång med end game PvP men du har ju rätt i att man skulle kunna ta det lite lungt och PK:a loss ordentligt medan man lvlar istället, särskilt nu när man inte har så mycket att göra i PvP-väg på 60 som jag förstått saken! Men sen är det kanske tveksamt om det är tillräckligt precis som du nämnde.

Har det kommit igång någon ordentligt GvG ännu och hur funkar det i så fall? Det politiska systemet och guildkrig verkar intressant men har inte riktigt fått kläm på hur det fungerar i praktiken så upplys mig gärna!

Permalänk
Medlem

Någon mer än jag som får Error: 0112:0000 JSON parse error när man försöker starta spelet?

Permalänk
Medlem

Från deras twitter;
"We're aware that some of you have issues with the login at the moment, our IT department is looking into that."

https://twitter.com/#!/TeraEurope/status/205010957662044160

Visa signatur

Chassi HAF 922 | Mobo P67 Sabertooth | CPU i5 2500k | GPU Gainward GTX 970 | PSU Corsair HX 750 | RAM 2x8GB Corsair Vengeance 1600mhz | HDD 1TB + 2TB + 3TB | SSD Samsung 830 128gb | Cooler Zalman CNPS 9900 Max | Bildskärm 2x Dell U2312HM | Tangentbord G510 | Mus Corsair Ironclaw | Ljudkort ASUS Xonar D2X/XDT

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kunzite:

Har inte haft det minsta problem med lagg i Tera och har spelat sedan early access, fungerar enormt bra. De irriterande buggarna är nu åtgärdade och spelet fungerar riktigt fint, bara 1 grej som krånglar ännu. De med AMD CPU får väldigt låg FPS trots att varken CPUn eller grafikkortet belastas nämnvärt, jag köpte en 3570k ist och kör med fint flyt, orkade inte vänta på en fix som kanske aldrig kommer.

Finns rejäla lagg problem, de slår till för exakt alla på servern när de kommer också. Inte specifikt till enstaka spelare utan många, har dött massvis med gånger tack vare detta lagg som slår till ett par ggr i timmen.

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 3070
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck + de fiesta konsoller.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MugiMugi:

Finns rejäla lagg problem, de slår till för exakt alla på servern när de kommer också. Inte specifikt till enstaka spelare utan många, har dött massvis med gånger tack vare detta lagg som slår till ett par ggr i timmen.

Jo tack, efter senaste patchen så blev allt fucked up (inte den som precis kom utan den innan)
Lagg och CTD med random errors som jag aldrig fått tidigare och då har jag spelat hela betan och MYCKET ingame efter launch.

Permalänk
Medlem

Nu har jag missat det p.g.a. att jag loggat in sent varje dag men tydligen har det vart ruskigt mycket problem med servrarna i förrgår och dagen innan = långa maintenance. Vad sysslar de med egentligen?

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem
Skrivet av MugiMugi:

Finns rejäla lagg problem, de slår till för exakt alla på servern när de kommer också. Inte specifikt till enstaka spelare utan många, har dött massvis med gånger tack vare detta lagg som slår till ett par ggr i timmen.

Det är inte alla servrar som är berörda...inte ens via LDF-verktyget vilket har varit det stora problemet för många. Att det laggar i hardmodeinstanserna när de kör med verktyget, men inte när de kör med in server grupper....

Skrivet av Mocka:

Nu har jag missat det p.g.a. att jag loggat in sent varje dag men tydligen har det vart ruskigt mycket problem med servrarna i förrgår och dagen innan = långa maintenance. Vad sysslar de med egentligen?

Tekniska problem...som kan hända alla?
Försvarar inte Frogster, men jag försvarar situationen för saker kan gå fel, utrustning KAN krångla......och det gör det ibland. Bara att inse faktum.....

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lonefox:

Det är inte alla servrar som är berörda...inte ens via LDF-verktyget vilket har varit det stora problemet för många. Att det laggar i hardmodeinstanserna när de kör med verktyget, men inte när de kör med in server grupper....

Det är inte enns bara det som laggar, utan överallt, t.ex. på världskartan så det handlar inte bara om instanser. Har inte enns kört en lv 60 ungeon än väntar på att våra healers ska bli 60. Men att mosa bams i vilken zone som hällst eller var som helst lv 1 eller 60 så kan det börja lagga rejält, varar oftast i ca 20-30 sekunder också.

Tja en hel djälva timma nu utan möjlighet att spela alls, ca 2-5 sek fördrökning på servern, ja även detta för alla för er som enbart tror att lagg inte finns lol.

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 3070
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck + de fiesta konsoller.

Permalänk
Hedersmedlem
Visa signatur

CPU: Intel i5-4670K MB: Asus Maximus VI Gene RAM: Patriot Viper3 16GB 2133MHz CL11 GPU: Zotac GeForce GTX 780 PSU: Corsair AX860 Chassi: Silverstone Temjin TJ08-E Kylning: Corsair H80i Lagring: 1x Samsung 840 Pro 256GB, 2x Seagate Barracuda 3TB (döda efter 3,5 år), 1x Seagate Firecuda 2TB, 1x Seagate Barracuda 2TB

Permalänk
Medlem

Någon varm och hjärtlig människa som har en trial nyckel över?

Vore kul att testa spelet igen innan man köper det för att se hur det är efter launch!

Permalänk
Medlem
Skrivet av MugiMugi:

Det är inte enns bara det som laggar, utan överallt, t.ex. på världskartan så det handlar inte bara om instanser. Har inte enns kört en lv 60 ungeon än väntar på att våra healers ska bli 60. Men att mosa bams i vilken zone som hällst eller var som helst lv 1 eller 60 så kan det börja lagga rejält, varar oftast i ca 20-30 sekunder också.

Tja en hel djälva timma nu utan möjlighet att spela alls, ca 2-5 sek fördrökning på servern, ja även detta för alla för er som enbart tror att lagg inte finns lol.

Kör du på Essenia eller?
Om ja så har du ett av problemen där.

Själv har jag bara haft lite gummubandspel ibland......inte ngt extremt utan det är ungefär som väntat i MMOs IMO....

Permalänk
Medlem
Skrivet av MugiMugi:

Det är inte enns bara det som laggar, utan överallt, t.ex. på världskartan så det handlar inte bara om instanser. Har inte enns kört en lv 60 ungeon än väntar på att våra healers ska bli 60. Men att mosa bams i vilken zone som hällst eller var som helst lv 1 eller 60 så kan det börja lagga rejält, varar oftast i ca 20-30 sekunder också.

Tja en hel djälva timma nu utan möjlighet att spela alls, ca 2-5 sek fördrökning på servern, ja även detta för alla för er som enbart tror att lagg inte finns lol.

Kan tänka mig att du lirar på Essenia som är överpopulerad. Kör själv på Allemantheia som det är för lite befolkning på. Där flyter det på riktigt bra och händer bara 2-3 gånger per dag att man får en laggspik eller två. Men det varar sällan mer än knappt en halv sekund.

Visa signatur

Sex kärnigt på modermodemet och ett gäng 680s i hårddisken

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av MugiMugi:

Det är inte enns bara det som laggar, utan överallt, t.ex. på världskartan så det handlar inte bara om instanser. Har inte enns kört en lv 60 ungeon än väntar på att våra healers ska bli 60. Men att mosa bams i vilken zone som hällst eller var som helst lv 1 eller 60 så kan det börja lagga rejält, varar oftast i ca 20-30 sekunder också.

Tja en hel djälva timma nu utan möjlighet att spela alls, ca 2-5 sek fördrökning på servern, ja även detta för alla för er som enbart tror att lagg inte finns lol.

Som sagt, Tera har aldrig någonsin laggat för mig, inte märkbart i alla fall. Det måste vara någonting server specifikt eller usla uppkopplingar hos flera spelare. Har aldrig spelat ett så felfritt MMO, verkligen inget lagg alls hittills.

Permalänk
Medlem

Bara för någon server inte har lagg, eller att du spelar på tider när så got osm inga andra spelar betyder det inte att det inte finns ett lagg problem, Det dyker upp trådar på det officiella forumet daglien, klagas daglien på i chatten o.s.v. det är inget som ett fåtal märker, utan _ALLA_ på servern märker det när det slår till.

https://forum.tera-europe.com/showthread.php?t=94447&highligh...

Här har ni bara en tråd om det bland annat. Varav spelet laggade i hela 3 timmar och totalt ospelbart. Som värst hade spelet ca 5 minuter lagg. Gick inte gå. öppna inventory. logga ut o.s.v.

Som sagt va, det finns seriösa lagg problem, och de lär fortsätta.

Edit: någon hade tillochmed spelat in en film när det vart som värst: http://www.youtube.com/watch?v=ke-dBYwsJKo

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 3070
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck + de fiesta konsoller.

Permalänk
Inaktiv

Jag säger inte att det inte är ett problem. Jag säger bara att jag inte har några problem med lagg överhuvudtaget. Spelarna på Essenia verkar tro att det gäller alla servrar och att Frogster har problem med uppkopplingen. Essenia är överbelastad helt enkelt, det är därför det laggar där.
Jag spelar på Velik och den är laggfri och har så varit sedan launch.
Jag spelar oftast under prime time, inte ens när de testade Nexus så laggade Velik det minsta.

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av Kunzite:

Jag säger inte att det inte är ett problem. Jag säger bara att jag inte har några problem med lagg överhuvudtaget. Spelarna på Essenia verkar tro att det gäller alla servrar och att Frogster har problem med uppkopplingen. Essenia är överbelastad helt enkelt, det är därför det laggar där.
Jag spelar på Velik och den är laggfri och har så varit sedan launch.
Jag spelar oftast under prime time, inte ens när de testade Nexus så laggade Velik det minsta.

Problemet är väl att det är alldeles för underdimensionerade servrar. Ett MMO ska inte lagga när det har så få spelare som Tera faktiskt har.

Man säger att Essenia är överbelastad, men det är inte direkt att det kryllar av folk. Snarare att den är överbelastad på grund av för svag/snål hårdvara.

EDIT: Och om man räknar Essenia som överbelastad, så måste de andra servrarna vara helt tomma...

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Medlem

Sjukt sugen att pröva på detta spel,
Hur är raiding/pvp?
Hur lång tid tar det att nå maxlevel?

Om någon har en trial så tar jag den gärna i PM

Visa signatur

Youtube | Steam | PSN
Fractal Design R3 | Asus P8P67 Pro Rev 3 | Asus GTX580 DirectCUII
Intel i7 2600K 4.0GHz | Antec KÜHLER H2O 620 | 8GB RAM | 2TB HDD | 120GB SSD
iPhone 6 | PlayStation 4

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av Lankus:

Sjukt sugen att pröva på detta spel,
Hur är raiding/pvp?
Hur lång tid tar det att nå maxlevel?

Om någon har en trial så tar jag den gärna i PM

PvP'n är i princip obefintlig än så länge. Man kan duellera andra spelare, och man kan göra sig till "outlaw" så att man kan attackera alla andra, men också bli attackerad av alla andra.

Men det finns inga battlegrounds eller något sånt ännu, inte heller någon riktig world PvP

Det går snabbt att levla än så länge, detta är dock något de håller på att ändra, så snart blir det nog svårare.

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Newklear:

PvP'n är i princip obefintlig än så länge. Man kan duellera andra spelare, och man kan göra sig till "outlaw" så att man kan attackera alla andra, men också bli attackerad av alla andra.

Men det finns inga battlegrounds eller något sånt ännu, inte heller någon riktig world PvP

Det går snabbt att levla än så länge, detta är dock något de håller på att ändra, så snart blir det nog svårare.

Väntar väl ett tag tills jag köper det då, förhoppningsvis är det bara jag som tänker så (så att inte utvecklarna tappar hoppet )
Hur lång tid har du spelat/vilken level har du blivit och vad är max-leveln?

Visa signatur

Youtube | Steam | PSN
Fractal Design R3 | Asus P8P67 Pro Rev 3 | Asus GTX580 DirectCUII
Intel i7 2600K 4.0GHz | Antec KÜHLER H2O 620 | 8GB RAM | 2TB HDD | 120GB SSD
iPhone 6 | PlayStation 4

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av Lankus:

Väntar väl ett tag tills jag köper det då, förhoppningsvis är det bara jag som tänker så (så att inte utvecklarna tappar hoppet )
Hur lång tid har du spelat/vilken level har du blivit och vad är max-leveln?

Har bara kommit till ~30 med två karaktärer än så länge, har inte spelat så länge.

60 är max.

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.