Permalänk
Medlem

När kommer 15% rabatten, CDON?

Vill beställa mina datordelar, ASAP!

Permalänk
Entusiast

Bara jag som fått felaktig faktura från Klarna på den där kampanjen "Betala till midsommar"?

Köpte prylar för 5824, har lagt undan 6000 på kontot för att betala den. Så får jag en jävla skämtfaktura från Klarna på 9956 pistoler. Satan vad jag kokar just nu.... tur för CDON att ni inte har telefonsupport just nu! Har mailat och sagt åt er (CDON) att lösa bekymret... för det är då fan inte på mitt bord att lösa det!

Helvete, det är inte första gången det är strul. Förra gången fick jag ett grafikkort när jag beställde två...

Permalänk
Skrivet av Dannema:

När kommer 15% rabatten, CDON?

Vill beställa mina datordelar, ASAP!

Väntar också på 15 procentan!!
Man vill ju inte köpa nu och sen se dagen efter att det är 10 extra procent av!!

Permalänk
Medlem
Skrivet av FuzzyMcFluffens:

Väntar också på 15 procentan!!
Man vill ju inte köpa nu och sen se dagen efter att det är 10 extra procent av!!

Precis vad som hände mig.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zpnk:

Bara jag som fått felaktig faktura från Klarna på den där kampanjen "Betala till midsommar"?

Köpte prylar för 5824, har lagt undan 6000 på kontot för att betala den. Så får jag en jävla skämtfaktura från Klarna på 9956 pistoler. Satan vad jag kokar just nu.... tur för CDON att ni inte har telefonsupport just nu! Har mailat och sagt åt er (CDON) att lösa bekymret... för det är då fan inte på mitt bord att lösa det!

Helvete, det är inte första gången det är strul. Förra gången fick jag ett grafikkort när jag beställde två...

Det är väl bara att bestrida fakturan. Du borde kunna ha (vet inte vad man får när man beställer på faktura) ett mail på ordern som du kan använda som bevis

Permalänk
Medlem

Hoppas det dyker upp lite tillbehör denna gången :o, hade inte varit fel med en ny gaming mus.

Visa signatur

RTS :D

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zpnk:

Bara jag som fått felaktig faktura från Klarna på den där kampanjen "Betala till midsommar"?

Köpte prylar för 5824, har lagt undan 6000 på kontot för att betala den. Så får jag en jävla skämtfaktura från Klarna på 9956 pistoler. Satan vad jag kokar just nu.... tur för CDON att ni inte har telefonsupport just nu! Har mailat och sagt åt er (CDON) att lösa bekymret... för det är då fan inte på mitt bord att lösa det!

Helvete, det är inte första gången det är strul. Förra gången fick jag ett grafikkort när jag beställde två...

Du borde bestrida fakturan hos Klarna direkt, annars räknas det som att du godkänt den.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zpnk:

Bara jag som fått felaktig faktura från Klarna på den där kampanjen "Betala till midsommar"?

Köpte prylar för 5824, har lagt undan 6000 på kontot för att betala den. Så får jag en jävla skämtfaktura från Klarna på 9956 pistoler. Satan vad jag kokar just nu.... tur för CDON att ni inte har telefonsupport just nu! Har mailat och sagt åt er (CDON) att lösa bekymret... för det är då fan inte på mitt bord att lösa det!

Helvete, det är inte första gången det är strul. Förra gången fick jag ett grafikkort när jag beställde två...

Vad är det som dom har ökat priset på eller lagt till som ökat det till 9956, rätt intressant vart dom extra 4000kr kommer ifrån bara sådär.
Typ lagt på en tusenlapp på varje sak eller?

Permalänk
Entusiast
Skrivet av Nivity:

Vad är det som dom har ökat priset på eller lagt till som ökat det till 9956, rätt intressant vart dom extra 4000kr kommer ifrån bara sådär.
Typ lagt på en tusenlapp på varje sak eller?

Tydligen så har jag/vi nåt mer via klarna och då har summan lagts ihop... ska ringa klarna imorrn för att få klarhet i ämnet

Permalänk

Efter Öppnings sommar rean, kommer det att vara fler reor då? (Direkt efter, komponent reor?)

Edit: Har hört att det brukar vara komponent reor på cdon i slutet av månaderna? Kommer det vara nån denna månad?

Permalänk
Medlem

"Dagen-efter (mindre än ett dygn)"-leverans på en laserskrivare, klart nöjd

Allt är inte dåligt med dom, tror inte jag haft något problem med någon beställning, såvida jag inte satt mig i sitsen själv (beställt nåt som inte finns på lager t.ex).

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X3D | ASUS ROG Strix X570-F Gaming | ASUS 3080 TUF | 32GB DDR4 3200MHz | Corsair HX1500i

Permalänk
Medlem

Skulle vilja betala min faktura nu (Köp nu betala i Augusti) men det går ej att öppna PDF-filen som laddas ner. Hur skall jag gå till väga?

Visa signatur

Citera för svar.

Permalänk

Det är 25% rea på alla gaming tillbehör. Kommer det inte att vara någon komponent rea denna månad? Det skulle göra mig väldigt ledsen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av FuzzyMcFluffens:

Det är 25% rea på alla gaming tillbehör. Kommer det inte att vara någon komponent rea denna månad? Det skulle göra mig väldigt ledsen.

Tippar på att det kommer vid helgen...
EDIT: Blir en ny mus för min del :D, dags att pensionera min mx518.

Visa signatur

RTS :D

Permalänk
Skrivet av FuzzyMcFluffens:

Det är 25% rea på alla gaming tillbehör. Kommer det inte att vara någon komponent rea denna månad? Det skulle göra mig väldigt ledsen.

Var ser du det? Hittar inte...

25%-rean alltså

Visa signatur

Keaton once said, "I don't believe in God, but I'm afraid of him." Well I believe in God, and the only thing that scares me is Keyser Soze.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Keyser Soze:

Var ser du det? Hittar inte...

25%-rean alltså

http://cdon.se/hemelektronik/gaming/
xY8PP94y

Visa signatur

RTS :D

Permalänk

Tackar!

Visa signatur

Keaton once said, "I don't believe in God, but I'm afraid of him." Well I believe in God, and the only thing that scares me is Keyser Soze.

Permalänk
Skrivet av zelxi:

Tippar på att det kommer vid helgen...
EDIT: Blir en ny mus för min del :D, dags att pensionera min mx518.

Jag hoppas verkligen det! Har redan köpt grafik kort men har ju ingen dator att stoppa in den i.. Skulle köpa nu men har ju inte tillräckligt med pengar.
Med 10% off så skulle jag lätt ha råd med allt jag vill ha.
Annars blir det en ny mus och musmatta denna månad och ny dator nästa.

Om det inte blir en komponent rea denna månad utan nästa så verkar det som om cdon köra varannan månad komponent rea och varannan tillbehörs rea.

Permalänk
Medlem

Hej kontaktade kundtjänst men dom sa bara att dom inte kan göra något och priset på hemsidan gäller etc etc.

Kan ni justera priset på följande tro? Ni är 40% dyrare än inet.
http://cdon.se/hemelektronik/steelseries_sensei_raw_rubberize...
http://cdon.se/hemelektronik/steelseries_sensei_raw_glossy-20...

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=1293969

Var ju dock 20 dagar sen edin svarade i tråden tyvär, lite sugen på testa denna musen nu med rean men eftersom det blir dyrare än inet ändå med 25% så känns det rätt onödigt att beställa på cdon.

Permalänk
Medlem

Kommer _aldrig_ mer handla av er, 2 av 2 affärer har gått mer lr mindre åt helvete, eran support är stort jävla skämt. Nae, långt ifrån nöjd. Kommer kännas bra när jag talar om för alla jag träffar vilken skitbutik ni är. Hoppas ni har en stor kundkrets, jag kommer göra allt i min makt för att minska den, var så säker.

Visa signatur

AMD Phenom2 940BE | Gigabyte MA790X-UD3P | 4850 CrossfireX | Corsair 4 gig pc6400 | 550 gig HDD's | Antec Threehundred | 450 Watt Ace | Win7 <-> Thinkpad R60 + Win7 & 4 gig RAM <-> Asus G53JW-SZ154V + SSD Intel 320 120gb + Win7 <-> Rasberry pi revB

Permalänk
Medlem
Skrivet av FuzzyMcFluffens:

Jag hoppas verkligen det! Har redan köpt grafik kort men har ju ingen dator att stoppa in den i.. Skulle köpa nu men har ju inte tillräckligt med pengar.
Med 10% off så skulle jag lätt ha råd med allt jag vill ha.
Annars blir det en ny mus och musmatta denna månad och ny dator nästa.

Om det inte blir en komponent rea denna månad utan nästa så verkar det som om cdon köra varannan månad komponent rea och varannan tillbehörs rea.

Näh, har varit vid slutet av varje månad, hänt någon gång att det blev försenad men men...

Visa signatur

RTS :D

Permalänk
Skrivet av Ramsam:

Kommer _aldrig_ mer handla av er, 2 av 2 affärer har gått mer lr mindre åt helvete, eran support är stort jävla skämt. Nae, långt ifrån nöjd. Kommer kännas bra när jag talar om för alla jag träffar vilken skitbutik ni är. Hoppas ni har en stor kundkrets, jag kommer göra allt i min makt för att minska den, var så säker.

Mehehehe.. Umad?

Skrivet av zelxi:

Näh, har varit vid slutet av varje månad, hänt någon gång att det blev försenad men men...

Hur sent bruker det bli? Förra månaden så började det ju typ den 21'a.

Permalänk
Medlem
Skrivet av FuzzyMcFluffens:

Mehehehe.. Umad?

Hur sent bruker det bli? Förra månaden så började det ju typ den 21'a.

Säker på det? Tycker det alltid börjas runt 28:e.

Visa signatur

”Det är en myt att det inte finns arbete att söka i svåra tider. Det finns alltid lediga platser. […] En viktig orsak till att ungdomar inte får jobb är att de inte söker jobb.” ~ Fredrik Reinfeldt , 2010

Permalänk
Skrivet av Hzup:

Säker på det? Tycker det alltid börjas runt 28:e.

Kan ju vara jag som inte har koll på datumet.
Hoppas det blir nått imorgon eller övermorgon då!

Permalänk
Medlem

Hoppas verkligen att ni skickar mitt moderkort och min CPU behöver verkligen det imorrn!

Hoppas ni skämtar om att det brukar vara komponentrea vid slutet av månaden...!

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Meshify-C Moderkort: Asus P8Z77V-Pro Hårddisk: 128GB SSD+1TB SSD CPU: i5 3570K 3.4GHz RAM: Corsair 8GB vengeance CPU kylare: Cooler Master Hyper 212+ GPU: ASUS GTX 680 2GB PSU: Corsair TX650W
P280 Crossfire Citera för svar

Permalänk
Skrivet av juckeyy:

Hoppas verkligen att ni skickar mitt moderkort och min CPU behöver verkligen det imorrn!

Hoppas ni skämtar om att det brukar vara komponentrea vid slutet av månaden...!

Tror att det var 15% rea förra månaden på Alla komponenter. Har hört att dem brukar ha komponent rea vid slutet på varje månad.

Permalänk
Medlem
Skrivet av FuzzyMcFluffens:

Tror att det var 15% rea förra månaden på Alla komponenter. Har hört att dem brukar ha komponent rea vid slutet på varje månad.

Det var ju väldans tråkigt för mig då som beställde mina prylar i söndags :/

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Meshify-C Moderkort: Asus P8Z77V-Pro Hårddisk: 128GB SSD+1TB SSD CPU: i5 3570K 3.4GHz RAM: Corsair 8GB vengeance CPU kylare: Cooler Master Hyper 212+ GPU: ASUS GTX 680 2GB PSU: Corsair TX650W
P280 Crossfire Citera för svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av FuzzyMcFluffens:

Tror att det var 15% rea förra månaden på Alla komponenter. Har hört att dem brukar ha komponent rea vid slutet på varje månad.

Näh, inte ALLA utan finns en lista över komponenter där 15%-koden fungerar, annars så funkar 5%-koden för ALLA komponenter. Patience....

Visa signatur

RTS :D

Permalänk
Medlem
Skrivet av zelxi:

Näh, inte ALLA utan finns en lista över komponenter där 15%-koden fungerar, annars så funkar 5%-koden för ALLA komponenter. Patience....

Förra månaden var det 10% på alla komponenter, dom körde det istället.
Passade på att köpa en hel dator då, sparade typ 3900kr mot inet.

Permalänk
Skrivet av Nivity:

Förra månaden var det 10% på alla komponenter, dom körde det istället.
Passade på att köpa en hel dator då, sparade typ 3900kr mot inet.

Hur sent brukar dem ha reorna? Är vääääldigt sugen att köpa!