Android: Nödvändiga appar

Permalänk
Medlem

Chrome - riktigt smidigt med autosynk från Chrome på datorn.

Dolphin Browser - Alternativ till Chrome som är väldigt bra också.

Friendcaster for Facebook - Istället för vanliga Facebook-appen så är denna bättre.

Tapatalk - Istället för att öppna sina favoritforum via webbläsaren så gör man det i Tapatalk.

Swiftkey 3 - Bästa tangentbordet, dock rätt dåligt att den tipsar om särskrivna ord; som igår när jag skrev ett ord så ville den prompt ha det särskrivna ordet istället. Har synkat med Facebook och SMS men där finns inte ett enda särskrivet ord, så vet inte vart den fått det ifrån.

Bankdroid - Smidig och bra bank-app som är mycket bättre än respektive banks app.

Permalänk
Avstängd

Finns det något bra musikprogram som kan skilja åt musik och ljudböcker?
Lite jobbigt att lyssna på musik på shuffle och så plötsligt så dyker det upp en ljudbok.

Visa signatur

7800x3d, 64GB 6000cl30, Gigabyte X670 Gaming X AX (F9d) 12TB m.2/nvme, 8TB SSD, WD 2x12TB 5400rpm, XFX 7900xt, SoundBlasterX AE-5+, HP X34", Fractal Design Define 7, Corsair HX750, Topping MX3s, Ino Audio piMx, Dan Clark Audio Aeon 2 closed..
LG B1 65", Topping e70, Topping pa5 II plus, Guru Audio Junior+ (primärt) / Canton GLE 90, Nintendo Switch OLED, Pico 4 VR

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kaleid:

Finns det något bra musikprogram som kan skilja åt musik och ljudböcker?
Lite jobbigt att lyssna på musik på shuffle och så plötsligt så dyker det upp en ljudbok.

MortPlayer Audio Books rekommenderar jag

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt

Permalänk
Medlem

Är det något som har tips på en bra app som kan visa temperaturerna på datorns olika sensorer? Jag hittade MSI Afterburner's app, men den fungerar knappt, och visar endast GPU. Sedan hittade jag Core Temp's motsvarighet, men den vill bara visa CPU och RAM.

Skulle väldigt gärna se en app som kan visa temperaturerna likt HWMonitor eller Everest. Borde väl inte vara omöjligt känner man? Sedan om den också kan visa användningen likt Afterburner så är det verkligen inget negativt

Skulle underlätta en hel del när man stabilitetstestar överklockningar och fläktkurvor/hastigheter man satt.

Någon?

Visa signatur

He who fights with monsters should look to it that he himself does not become a monster. And if you gaze long into an abyss, the abyss also gazes into you.

Permalänk
Medlem

Go LauncherEX
Go locker
SystemPanel (stänga ned och ta bort program osv)
Quickpic
Poweramp
Swedbank
samsungs fotoredigerare
B.net auth
Quadrant Advanced

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Advanced Task killer/Super Toolbox 10
Chrome
Swedbank
Hitta.se
FTPCafe
STHLM Traveling
Kies Air (Samsung)
Whatsapp / Ebuddy
TuneIn Radio
MX Player
Samba Filesharing (Telefon till nätverksenhet)
Adfree (Nej till reklam för rootade telefoner)
Fordonskoll (Kan va bra?)
TrueCaller (Visar vem det är som ringer, även hitta.se gör det)
Skype
tv.nu
Mina SPår (Google My track, spelar in din rutt/väg)

Sen har vi Avast Anti-Theft (Om luren är rootad är det en perfekt app)

Permalänk
Medlem

ForceEffect
Droid48
AdobeConnect
Chrome
yr.no
AppMgrIII
FlightRadar24

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jockew1989:

mxPlayer (bra mediaspelare med användarvänligt UI)

Är det reklam som poppar upp från mx Player?
Dyker upp nån skit i denna korta review, 6:35 in, men kan ju komma från något helt annat antar jag?
http://www.youtube.com/watch?v=bHgk_Jzl0nE

Visa signatur

MCP - MCTS - CCNA (expired)