Erbjudanden på Steam

Permalänk
Medlem

wow! http://store.steampowered.com/sub/15548/ ska egentligen kosta 3900 :- ... Men kostar endast 500 :- nu!!

Visa signatur

Pc 1 : Gigabyte gtx 670 / I7-3770K / 8gb Ripjaws 2133mhz / 850W corsair / Z77A-GD65 / 1 tb hdd / Nzxt phantom fulltower

Pc 2 : Gigabyte gtx 670 / I5 2500K / 8gb 1600mhz vengeance / 650W platinum / Asus p8z68-v pro gen 3 / 1 tb hdd / Lian li pc 05an

Permalänk
Medlem

Värt att köpa Deus Ex: HR?

Permalänk

Vi vote:ar på saints row: the third, right?

Permalänk
Medlem

http://store.steampowered.com/app/41070/

Serious Sam 3: BFE

343kr till 120kr! 66% rea!

Visa signatur

Desktop: 4690K @4,1Ghz | Sapphire 280x | GIGABYTE Z97M-D3H | Prodigy M | 3TB + 120GB | 8GB RAM
Tillbehör: QPAD-MK80 | Zowie EC1-A | Qpad QH-90
Citera för svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bageloo:

Värt att köpa Deus Ex: HR?

Ja! Men du kan säkert hitta den billigare någon annanstans. Köpte mitt exemplar för 20 kr om jag minns rätt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheDaemon:

Ganska, och ganska fattigt på bra priser. Finns ett flertal med 50% off som fortfarande är dyrare än spelen kostade nya på releasedagen i fysisk upplaga... t_t

Problemet är ju deras jävla discount codes, sedan det infördes i julas så är ju det nästan aldrig 75% utan bara 50% på de intressanta titlarna. Tar emot att säga det men... det var bättre förr!

Visa signatur

”Det är en myt att det inte finns arbete att söka i svåra tider. Det finns alltid lediga platser. […] En viktig orsak till att ungdomar inte får jobb är att de inte söker jobb.” ~ Fredrik Reinfeldt , 2010

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vimm:

Ja! Men du kan säkert hitta den billigare någon annanstans. Köpte mitt exemplar för 20 kr om jag minns rätt.

Går säkert, men då kan vara värt ~70kr att få det direkt till steam

Permalänk
Medlem
Skrivet av kalltkaffe:

Vi vote:ar på saints row: the third, right?

Nien, Witcher 2

Visa signatur

l Main PC l QNIX QX2710 | i7 3770K @ 4.5 Ghz | ASUS P8Z68-V PRO/GEN3 | 16GB DDR3 l GTX 1070 Ti l
l Konsoler l NES, SNES, N64, GC, Wii, Wii U, Switch, SMS, MD, SAT, DC, 360, PS2, PS3, PS4, PCE-Duo

Permalänk
Skrivet av zelxi:

Får se om det dyker upp något roligt under flash deals, kommer bli aning svårt att hålla reda på då de endast varar några timmar istället för ett dygn som daily :P.

det står väl att det är drygt 34 timmar kvar på daily deals, men de man röstar på kommer det nya var åttonde timme:)

Visa signatur

Stationär dator:I5 2500k 3.3GHz/ Cooler Master Hyper 212 Plus/ MSI P67A-C45 B3/MSI gtx 560 ti/ Corsair 8 gb 1600Mhz LP/ Fractal Design Core 3000/ 500GB Samsung Spinpoint F3 HD502HJ/ Samsung SSD 830 256GB/ BenQ TFT 24'' G2420HDBE/ Windows 7

Bärbar: HP ProBook 4520S/ Ubuntu 12.04

Permalänk

Rekomenderar grimrock, och att man röstar fram batman eller Witcher 2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bageloo:

Går säkert, men då kan vara värt ~70kr att få det direkt till steam

Mitt köp var en steam kod dock Men absolut det är värt 70kr.

Permalänk
Skrivet av Bageloo:

Värt att köpa Deus Ex: HR?

Nej, fruktansvärt dåligt.. Thats my 2 cents

Permalänk

Hur fungerar det med packs? Jag är intresserad av att köpa "Valve Complete Pack" kommer den att kosta 45€ hela rean eller beror priset på boxen hur spelen inuti kostar just för dagen. Portal är tex väldigt billigt idag, kommer priset på boxen att gå upp imorgon när portal blir dyrare? Ska jag i så fall vänta på att tex L4D eller Source går för -75% när jag köper boxen?

Visa signatur

IntelCore i5 2500k | Corsair 8Gb 1600MHz | Geforce GTX 580 | 2x Intel 320 Series 120Gb SSD @Raid0 | MSI Z68a GD55 |

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av lucifer54321:

Hur fungerar det med packs? Jag är intresserad av att köpa "Valve Complete Pack" kommer den att kosta 45€ hela rean eller beror priset på boxen hur spelen inuti kostar just för dagen. Portal är tex väldigt billigt idag, kommer priset på boxen att gå upp imorgon när portal blir dyrare? Ska jag i så fall vänta på att tex L4D eller Source går för -75% när jag köper boxen?

Paketen brukar ligga på samma priser hela reorna, medan dem på enstaka spel ändras.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Skrivet av TheDaemon:

Paketen brukar ligga på samma priser hela reorna, medan dem på enstaka spel ändras.

Okej, så det borde inte spela någon roll om jag köper idag eller sista dagen, men det kan vara värt att vänta till imorgon för att se om så är fallet?

Visa signatur

IntelCore i5 2500k | Corsair 8Gb 1600MHz | Geforce GTX 580 | 2x Intel 320 Series 120Gb SSD @Raid0 | MSI Z68a GD55 |

Permalänk
Entusiast

Hmmmm, kanske "GTA complete pack"! Vet någon om de nyaste patcherna till GTA IV har gjort det spelbart på någorlunda bra inställningar i 1080p?
Jag har ett Asus GTX 670.

Visa signatur

Den digitala högborgen: [Fractal Design Meshify C] ≈ [Corsair RM850x] ≈ [GeForce RTX 3080] ≈ [AMD Ryzen 7 7800X3D ≈ [Noctua NH-U14S] ≈ [G.Skill Flare X5 32GB@6GHz/CL30] ≈ [MSI MAG B650 TOMAHAWK] ≈ [Kingston Fury Renegade 2 TB] ≈

Permalänk
Medlem
Skrivet av lucifer54321:

Okej, så det borde inte spela någon roll om jag köper idag eller sista dagen, men det kan vara värt att vänta till imorgon för att se om så är fallet?

Det är bättre att vänta för dom spelen du vill ha kan ju komma på dagens spel eller flash rean.

Visa signatur

|Asrock X370 Pro Gaming| Ryzen 3800XT| 32GB Geil Super Luce 3400mhz ddr4| Hellhound 7900XT | Samsung 950 Pro 512gb & Seagate 600 480gb| Crosair RM1000| Deepcool Dukase| Siberia 840| Zowie EC1-A| Corsair RGB MX Blue| Samsung Odyssey G8 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Uzanar:

Hmmmm, kanske "GTA complete pack"! Vet någon om de nyaste patcherna till GTA IV har gjort det spelbart på någorlunda bra inställningar i 1080p?
Jag har ett Asus GTX 670.

Ja spelet är ganska optimerat nu. Inte alls som vid releasen. Sök på ENBseries GTA 4 för mer ögongodis. Tror nog ditt GFX skulle palla även det.

Permalänk
Skrivet av Uzanar:

Hmmmm, kanske "GTA complete pack"! Vet någon om de nyaste patcherna till GTA IV har gjort det spelbart på någorlunda bra inställningar i 1080p?
Jag har ett Asus GTX 670.

Det är helt klart spelbart och otroligt kul att spela med kompisar!

Visa signatur

Phenom2 X6 1090t | Hyper 212 Plus | ASUS Crosshair V Formula | 8GB Corsair Vengeance | GTX 570 | HX 650W | Fractal Design Arc

DeviantArt: http://invation.deviantart.com/
YouTube: http://www.youtube.com/user/inVationGFX

Permalänk
Skrivet av Hymer:

Det är bättre att vänta för dom spelen du vill ha kan ju komma på dagens spel eller flash rean.

Jo, men jag vill ha alla spelen. Fast det kanske är bättre att hålla mycket utkik och köpa de styckvis när de är för mer än 50%.

Visa signatur

IntelCore i5 2500k | Corsair 8Gb 1600MHz | Geforce GTX 580 | 2x Intel 320 Series 120Gb SSD @Raid0 | MSI Z68a GD55 |

Permalänk
Medlem

Dags att köpa arma 2 nu! blir att testa dayz, ÄNTLIGEN!

Permalänk
Medlem

Funderar på att köpa arma 2 jag med nu, då skall jag väl köpa: ARMA II: Combined Operations
vilket jag förstår ingår då day z modden ?

Visa signatur

I7 9900K | Gigabyte Z390 Aorus Elite | Corsair 16GB @ 3000mhz | ASUS GTX 1070 Dual | Seasonic FOCUS Plus 750W Gold| FD Defince C | Benq 23,5" + Asus 24" 144hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pimpim666:

Tycker det är fattigt på bra spel :/

ITs only just begun
Hoppas på arkham city imorgon, inte spelat igenom det
Votade på det iaf!

Permalänk
Medlem
Skrivet av pimpy:

Funderar på att köpa arma 2 jag med nu, då skall jag väl köpa: ARMA II: Combined Operations
vilket jag förstår ingår då day z modden ?

Combined Operations innehåller expansionpacket Operation arrowhead som behövs för att spela DayZ.
DayZ får du tanka ner på egen hand. Det medföljer ej.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vimm:

Combined Operations innehåller expansionpacket Operation arrowhead som behövs för att spela DayZ.
DayZ får du tanka ner på egen hand. Det medföljer ej.

Ah det var så jag tänkte, skrev kanske lite dåligt, tack för att du gjorde mig 100% nu, dags o köpa

Visa signatur

I7 9900K | Gigabyte Z390 Aorus Elite | Corsair 16GB @ 3000mhz | ASUS GTX 1070 Dual | Seasonic FOCUS Plus 750W Gold| FD Defince C | Benq 23,5" + Asus 24" 144hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av kalltkaffe:

Vi vote:ar på saints row: the third, right?

Japp. Blir till mig och en polare. Hade dock önskat fet rea på Witcher 2 också.

Visa signatur

Fractal Meshify C | Phantek AMP 1000W PSU | AMD 5800X3D | Noctua NH-U14S | 32GB RAM | AMD Radeon 7900 XTX | Pro-Ject Pre Box Digital S2 | Beyerdynamics DT 900 Pro X | LG 27GP850 / Zowie XL2546k | Sony A90J
[/color]

Permalänk
Skrivet av lord_tito:

Nien, Witcher 2

http://www.g2play.net/store/The-Witcher-2-Assassins-of-Kings-...

Permalänk
Medlem

Otroligt bra erbjudande

http://store.steampowered.com/sub/15420/

2k Collection

Bl.a Spec Ops: The Line, Mafia II, The Darkness II & Borderlands m.fl till 50 euro. Otroligt bra pris enligt mig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Amzo:

Otroligt bra erbjudande

http://store.steampowered.com/sub/15420/

2k Collection

Bl.a Spec Ops: The Line, Mafia II, The Darkness II & Borderlands m.fl till 50 euro. Otroligt bra pris enligt mig.

Det där är nog det matigaste paketet jag någonsin skådat.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vimm:

Det där är nog det matigaste paketet jag någonsin skådat.

Dock har man ju de där spelen sedan länge....