Permalänk
Inaktiv

Är det någon som vet hur det blir för de som beställt CE från Game?

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon70536:

Är det någon som vet hur det blir för de som beställt CE från Game?

Mailade deras kundservice och de svarade att det skulle skickas ut senare, närmare release... detta var dock 2 månader sedan så vet inte om de har ändrat.

Visa signatur

RTS :D

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av zelxi:

Mailade deras kundservice och de svarade att det skulle skickas ut senare, närmare release... detta var dock 2 månader sedan så vet inte om de har ändrat.

Jag tänkte med tanke på att deras webshop är nerlagd, hört rykten om personer som förbokat D3 hos Game som blev utan både pengar och spel :/

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon70536:

Jag tänkte med tanke på att deras webshop är nerlagd, hört rykten om personer som förbokat D3 hos Game som blev utan både pengar och spel :/

Ajdå, det visste jag inte :S, får väl slänga iväg ett mail igen.

Visa signatur

RTS :D

Permalänk
Medlem
Skrivet av zelxi:

Mailade deras kundservice och de svarade att det skulle skickas ut senare, närmare release... detta var dock 2 månader sedan så vet inte om de har ändrat.

Samma med Webhallen. Dom kommer skicka ut CE runt release

Visa signatur

E8400 3.0 Ghz . Gigabyte EP35 - DS3R . 4GB Corsair 6400 . Corsair 450w . Asus Vento 3600 .XFX Geforce 260 216 896MB :)

Permalänk
Medlem

Vet inte ifall någon har postad detta innan men jag gör det igen för säkerhets skull.

Gratis GW2 beta key.

http://www.geforce.com/games-applications/pc-games/guild-wars...

Har även 3 GW 2 keys som jag kan byta mot något

Permalänk
Medlem

Undrar om de tänker öka serverparken igen till nästa beta. De dubblade den mellan BWE och BWE2. Med tanke på alla beta key-lotterier som förekommit, och fortsatt pre-purchase försäljning.

Permalänk

Alltså, för ca 200 kr mer (alltså skillnaden mellan Standard och Digital Deluxe) är (http://tinyurl.com/7dxddjw):

Summon Mistfire Wolf Elite Skill*
Miniature Rytlock*
Golem Banker*
Chalice of Glory*
Tome of Influence*

Av dessa är 3 one-time-use.
Så för 200 får man två companions, varav en används i combat.

Förmodar att denna INTE kommer kunna användas i PvP eftersom detta vore orättvist mot de som INTE köpt Deluxe.

Så, är tycker DU att det är värt 200?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mårten C:

Så, är tycker DU att det är värt 200?

Inte direkt generöst, men lite digitalt godis för de som är fans. Ungefär som andra "digital deluxe"-varianter. T.ex. SWTOR: http://buy.swtor.com/se/ (prisskillnaden är mycket mindre nu då spelet inte kostar så mycket längre)

Jag kör standard själv, sugen på Limited Edition-boxen, men är på budget just nu.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

"Maybe one day you will learn that your way, is not the only way"

Permalänk
Medlem

Såg att de kör en BETA-key giveaway på http://www.geforce.com/games-applications/pc-games/guild-wars... om någon fortfarande sitter utan nyckel till nästa helgs event.

Visa signatur

Vill du att jag besvarar något så kom ihåg att citera mitt inlägg! :)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Subtractive:

Såg att de kör en BETA-key giveaway på http://www.geforce.com/games-applications/pc-games/guild-wars... om någon fortfarande sitter utan nyckel till nästa helgs event.

Looks like you really like GW2! All 7,000 codes were claimed in less than one hour. Those users who visited our site after the codes were all claimed may have received a blank key result, or error message on the page. We apologize for that inconvenience, and are working to update the site message. We don’t have any more codes for you at this time, but we’ll let you know when the next giveaway happens.

Visa signatur

"Maybe one day you will learn that your way, is not the only way"

Permalänk
Medlem

Stor uppdatering för clienten. Uppdatera asap

Permalänk
Medlem
Skrivet av The Emil:

Stor uppdatering för clienten. Uppdatera asap

Suck, undrar om grannarna går med på att patcha klienten som tillägg till att vattna blommorna och ta in posten..?

Visa signatur

Friskyttarna.eu - Ditt Ljus i MMO-mörkret
LotRO || SWTOR || Guild Wars 2 || World of Tanks || Elder Scrolls Online || World of Warcraft || Black Desert

Permalänk
Skrivet av v1ctory:

Suck, undrar om grannarna går med på att patcha klienten som tillägg till att vattna blommorna och ta in posten..?

Haha hade det vart twitter hade du fått en retweet!

MEN, istället får du +1

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eenskolde:

Haha hade det vart twitter hade du fått en retweet!

MEN, istället får du +1

Man kan ju alltid "gilla" också

Permalänk
Medlem

Här kommer en liten video ifrån A-net.
A behind-the-scenes tour of the ArenaNet office

http://www.youtube.com/watch?v=clyvEMEJE50

Permalänk
Skrivet av adfi:

Man kan ju alltid "gilla" också

Haha jasså dom hade en egen variant, gjort! Du får också en

Permalänk
Medlem

Får hoppas på att Guild Wars 2 inte blir lika sunket som SWTOR.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon70536:

Jag tänkte med tanke på att deras webshop är nerlagd, hört rykten om personer som förbokat D3 hos Game som blev utan både pengar och spel :/

Fick precis tillbaka ett mail, alla som har beställt innan de stängde ner sin webbshop får spelet som vanligt hemskickad!

Visa signatur

RTS :D

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av zelxi:

Fick precis tillbaka ett mail, alla som har beställt innan de stängde ner sin webbshop får spelet som vanligt hemskickad!

Perfekt, tack!

Permalänk
Medlem

Ny blog från Arena.net om BWE3
http://www.arena.net/blog/whats-new-in-the-final-guild-wars-2...

Citat:

Reminder: Beta Info Will Be Deleted
Before this final Beta Weekend Event (and before Guild Wars 2 launches on August 28) we’ll delete all existing beta information. Every beta character and all information or items associated with them will be deleted. However, we will be preserving your beta account’s contact list so you can easily connect with your fellow beta gamers during Headstart Access or after launch.

Permalänk

haha, jag som aldrig tog tillfället i akt och därmed aldrig spenderade mina glory points
Kul iaf, nu behöver man inte känna sig alltför avlägsen i WvWvW, utan kan kanske hinna ikapp i lvls med andra :>
Längtar redan!

Visa signatur

Chassi: Antec 300 | CPU: AMD Phenom II 940 3.7Ghz | Kylning: OCZ Vendetta 2 | Minnen: A-Data 8192MB PC8500 | Moderkort: Gigabyte MA-790GP-DS4H | Grafikkort: MSI GTX 580 | Nätaggregat: Antec NEO 620W

Permalänk
Medlem

Undra om GPU är igång den här gången!!

Visa signatur

^^^
@¿@
o

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cyberz:

Undra om GPU är igång den här gången!!

Grafiken flöt klart bättre under senaste betan för min del (tvärtom för andra dock..) så de verkar åtminstone jobba på det. I och med att detta är sista betan lär de ju vilja göra ett bra intryck innan release.

Visa signatur

Friskyttarna.eu - Ditt Ljus i MMO-mörkret
LotRO || SWTOR || Guild Wars 2 || World of Tanks || Elder Scrolls Online || World of Warcraft || Black Desert

Permalänk
Medlem

Har inte haft några problem alls med FPS, men å andra sidan har jag en ny dator....
Men är ändå sugen se lite eye candy och maxa grafiken.
Får säkert vänta till final release.

Visa signatur

^^^
@¿@
o

Permalänk
Skrivet av Sammyc51:

Får hoppas på att Guild Wars 2 inte blir lika sunket som SWTOR.

Jag tyckte iofs att SWTOR var helt okej, inte sådär jättemysigt. Men lite känsla fanns där, iallafall en liten stund xD

För övrigt så blir det Asura Guardian för min del, tror jag iallafall. Faktumet att Charr e rätt fräscha kan man ju inte blunda för heller, eller vad tycker ni ?

Visa signatur

Fractal Define Design R03, Intel 2500K, 16GB DDR3 1600MHz, GIGABYTE PH-67-DS3-B3, GIGABYTE 6950 1GB. PAOW!

Permalänk
Medlem

Näe jag gillar inte charr. Kommer nog hålla mig borta från just Charr. Tycker att dom är för stora, äckliga och mörka samt att jag inte gillar katter.
Blir en Asura Elementalist för mig i helgen. Nöjer mig med bara en crafting profession i helgen, vilket blir cooking.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kalium:

Näe jag gillar inte charr. Kommer nog hålla mig borta från just Charr. Tycker att dom är för stora, äckliga och mörka samt att jag inte gillar katter.
Blir en Asura Elementalist för mig i helgen. Nöjer mig med bara en crafting profession i helgen, vilket blir cooking.

Dom är äckliga och mörka, så har jag förstått det iaf.
Dom dödade trots allt människorna som fanns där innan

Därimot så suger deras startzone om man jämför med de andra raserna. Tyckte människornas var bättre och roligare.

Permalänk
Medlem
Skrivet av adfi:

Dom är äckliga och mörka, så har jag förstått det iaf.
Dom dödade trots allt människorna som fanns där innan

Därimot så suger deras startzone om man jämför med de andra raserna. Tyckte människornas var bättre och roligare.

å innan det var det människorna som dödade och kastade ut charr från ascalon, dom var där först ;D