Permalänk
Inet
Skrivet av Wakakuu:

När förväntas ni få leverans av Corsairs Air series fläktar, AF & SP? Föredragsvis någon av Böteborgsbutikerna men även centrallager.

Det kommer förhoppningsvis i lager mot slutet på veckan eller i början på nästa! Samtliga modeller är det som gäller då!

Skrivet av stritfajt:

Har ni sommarjobbare i serviceverkstaden just nu eller?

Fredag den 29:e lämnade jag in ett moderkort samt en CPU i ett garantiärende. Jag blev lovad att grejerna skulle tittas på under helgen och skickas direkt veckan därpå.

Torsdag den 5:e får jag ett SMS om att service påbörjats. Redan här känner jag mig en smula besviken. Inte för att det i sig var en allt för dålig servicetid utan snarare att personen i kassan hade lovat mig betydligt snabbare service. Nåväl, nu tänkte jag väl att prylarna skulle dyka upp ganska snart.

Tisdagen den 10:e får jag ett samtal om att jag ska få ett nytt moderkort, men att CPUn visade sig vara hel. Servicekillen försäkrade även att han hade stresstestat CPUn för att försäkra sig om att allt stämde. Paketet skulle skickas direkt morgonen därpå.

Torsdagen den 12:e dyker mitt paket upp, som utlovat, och det är ungefär här som jag blir lite purken. Jag öppnar paketet och tar ut moderkortet. Döm av min förvåning när jag upptäcker att CPUn sitter på fel håll i sockeln?! Man har alltså inte ens lyckats spänna fast CPUn ordentligt, den sitter lite halvlöst i sockeln. Ovanpå CPUn finns även två små repor att beskåda. Det estetiska skiter jag i, men det kommer ju naturligtvis få konsekvenser för kylförmågan att CPUn inte är helt plan. När jag plockar ur CPUn så är givetvis ett tiotal stift böjda på CPUn. Jag fick alltså spendera flera timmar av full koncentration under torsdagskvällen för att försöka böja tillbaka stiften så gott det går. De gick givetvis inte att få exakt raka, men till slut fick jag de tillrckligt raka för att komma ned i sockeln med lite milt våld. Som tur är tycks allting fungera klanderfritt nu (är inte helt klar med mitt egna stresstestande än).

Som det ser ut nu så kommer jag väl få be till högre makter att CPUn aldrig börjar strula med mig, för jag har svårt att se att AMD skulle släppa igenom en CPU med små avvikelser bland stiften samt ytrepor på CPUn i ett garantiärende.

Normalt sett är jag mycket nöjd med er Inet, men den här gången misslyckades ni verkligen.

Det här låter inte alls bra - stämmer det du skriver så är det något som vi tar väldigt allvarligt och vår servicechef är informerad och ska undersöka vad det är som har gått snett i det här fallet.

Oavsett om det är sommarjobbare eller inte så är även vi vanliga människor och tyvärr händer det att vi gör misstag. Självklart är det alltid väldigt beklagligt att det inträffar och något som vi alltid tar på fullaste allvar och vi gör allt vi kan för att ställa allt till rätta.

Skicka ett PM med ditt ordernummer samt ärendenummer hos oss så kan vi föra den här dialogen vidare.

Skrivet av TheDaemon:

Kommer preliminärt in i nästa vecka - produktsidan är uppdaterad med datum!

Skrivet av borz:

Hej Inet!
Något preliminärt datum för detta chassi? Har väntat ganska länge...
http://www.inet.se/produkt/6904279/lian-li-pc-q02b

Har tyvärr inte det. Lian Li beställer vi oftast direkt från fabrik och det skickas med båt/lastbil från Asien. Så det är mycket som kan göra att det blir försenat och det är inte helt lätt att få reda på exakt varför, speciellt nu under semestertider.

Får vi någon nytt besked så uppdaterar vi givetvis hemsidan!

Skrivet av grottsten:

Skulle vilja att ni tog emot maestro-kort i e-butiken.

Maestro går tyvärr inte enligt vad jag vet att handla online med så det är inget som vi kan lösa i dagsläget.

Skrivet av TheDaemon:

Fixa direktbetalningen med Handelsbanken istället ^^

Det är något som vi har planer på att fixa men det är tyvärr inte helt lätt att få till. Vi kommer med största sannolikhet att erbjuda detta betalningsalternativ, men exakt när det kommer är tyvärr inget jag kan svara på i dagsläget.

Skrivet av imBertil:

När får ni in Cm Storm Stryker Vit och 680 lightning?

Båda kommer in preliminärt om ca 2-3veckor.

Skrivet av Tbax:

Lian Li PC-A55B Svart ligger under Mini ITX, chassit stödjer även mATX & ATX.

Tack - ligger på rätt ställe nu!

Sänkningar på 7000-serien är något som vi jobbar på mot vår leverantör och kan inte riktigt ge något exakt information om det just nu.

Betyder också att vi inte riktigt kan matcha Kompletts pris på detta kortet men vi jobbar på det som sagt!

Skrivet av Gode:

Några frågor till Inet.se:

1. Finns det planer på att sälja den blå varianten av Ripjawz X ram-minnen (förutom 32GB)?

2. Planerar ni att öka ert utbud av 670/680 GTX 4GB (FTW version, andra företag)?

3. Jag har hört att ni inte monterar vattenkylning förutom de slutna systemen. Går detta att diskutera med förslagsvis extra betalning för montering, eller gör ni inte det alls?

4. Monterar ni LED belysning i datorn efter önskemål vid ett datorköp?

1) Nej, inte i dagsläget tyvärr.

2) FTW-versionen kommer upp så fort det är släppt i Sverige. Andra/fler tillverkare är inte riktigt aktuellt just nu.

3) Nej, vi monterar inte "riktig" vattenkylning överhuvudtaget i dagsläget.

4) Givetvis! Maila eller ring och berätta hur du vill ha det efter att du lagt ordern.

Skrivet av Nysaan:

Hej Inet.
Undrar om ni fått något säljdatum/leveransdatum på Fractal Designs nya serie 304 & 605 ?

Har tyvärr ingen information i dagsläget men kommer upp på hemsidan så fort vi vet mer!

Skrivet av FouR:

Hejsan,

Har 2 st Corsair 8GB (1x8192MB) SO-DIMM Vengeance beställda på order 5589647 och är lite orolig gällande leveransen då det inte ens finns något prel. leveransdatum. Vet ni om minnet att hinna komma och leverans till disken?

mSATA-disken kommer in om ca 2veckor. Minnena på din order är reserverade till dig och kommer fortsätta vara det tills disken kommer in - så du behöver inte oroa dig för lagersaldot på hemsidan

Skrivet av Garumental:

Det jag kom till tråden för var att fråga när denna dyker upp i lager?

http://www.fractal-design.com/?view=product&category=5&prod=9...

Det är tyvärr inget som vi kommer att ta in just nu.

Skrivet av Pantsoff:

Vår inköpare som har hand om dessa är på semester och åter på plats i nästa vecka - får återkomma med svar angående detta.

Skrivet av RagnarSickan:

Hej Inet!

Är sjukt missnöjd över en datorkomponent jag köpt hos er för någon månad sedan. Finns det möjlighet att lämna in denna i er butik och betala en mellanskillnad för att ersätta med en annan?

Mvh

Om produkten inte har utgått och är i nyskick med kartong så kan vi eventuellt erbjuda att köpa tillbaka komponenten med 20% avdrag, men det beror också på lite vilken typ av produkt det är.

Jag kan inte lova något här utan du får helt enkelt ta den diskussionen på plats i butik med oss.

Skrivet av GustavN:

Hej!

Skulle någon kunna bekräfta för mig om den här SLI-bryggan (http://www.inet.se/produkt/5409332/gigabyte-sli-brygga) kommer att passa med mitt moderkort Asrock P67 Extreme 4 (http://www.inet.se/produkt/1902013/asrock-p67-extreme4-rev-b3). Jag ser inget om mått, och om det kanske är olika avstånd mellan grafikkorten på olika moderkort etc. Jag tycker att den borde passa, men man vet ju aldrig.

Mvh

Ska inte vara några problem - SLI-bryggan ska fungera till det moderkortet.

Skrivet av DavidtheDoom:

Hej Inet!
Samma hårddisk bara två olika storlekar annars identiska. Dock är den större billigare med några kronor.
Varför? Annars byt för syn skull.

http://www.inet.se/produkt/4304187/250gb-seagate-st250dm000

http://www.inet.se/produkt/4303988/320gb-seagate-st320dm000

För övrigt en snabb fråga

Fungerar en:
http://www.inet.se/produkt/5322078/cooler-master-hyper-412s

I ett:
http://www.inet.se/produkt/6900465/fractal-design-arc-mini-sv...

Det står att 160mm skall fungera men funderar på om det precis tar i kant eller om man har några mm i marginal då?

Priserna på diskarna är justerade.

Ja, det ska passa! Exakt hur mycket marginal det kommer vara är dock svårt att svara på..

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Inet

Ett kort tillägg om en uppdatering i filtret på vår hemsida:

http://www.inet.se/kategori/595/nataggregat - går nu att filtrera på olika nivåer av 80+-certifiering.

http://www.inet.se/kategori/262/tangentbord - går att filtrera på typ av switchar samt bakgrundsbelysning.

Så det är förhoppningsvis lite enklare att hitta rätt och jämföra!

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av inet.se:

Ett kort tillägg om en uppdatering i filtret på vår hemsida:

http://www.inet.se/kategori/595/nataggregat - går nu att filtrera på olika nivåer av 80+-certifiering.

http://www.inet.se/kategori/262/tangentbord - går att filtrera på typ av switchar samt bakgrundsbelysning.

Så det är förhoppningsvis lite enklare att hitta rätt och jämföra!

Detta gillas

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem
Skrivet av inet.se:

Ett kort tillägg om en uppdatering i filtret på vår hemsida:

http://www.inet.se/kategori/595/nataggregat - går nu att filtrera på olika nivåer av 80+-certifiering.

http://www.inet.se/kategori/262/tangentbord - går att filtrera på typ av switchar samt bakgrundsbelysning.

Så det är förhoppningsvis lite enklare att hitta rätt och jämföra!

Mycket bra gjort. Men kan ni inte ändra sorteringen på dropdownen för 80+ till rätt ordning (bronze, silver, gold platinum) istället för bokstavsordning?

Permalänk
Inet
Skrivet av Krass:

Mycket bra gjort. Men kan ni inte ändra sorteringen på dropdownen för 80+ till rätt ordning (bronze, silver, gold platinum) istället för bokstavsordning?

Vi kollar på det! Programmeraren är dock på semester så det är inget som riktigt kommer nu inom kort tyvärr.

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem

Snälla klaga på Asus så att dom lanserar UX31A med 512 gigs SSD och 8 gig ram... eller åtminstone 256 gig ssd, den vet jag finns i andra länder. Sen skulle det vara trevligt att kunna köpa dera on site garantier/försäkringar av er i samband med datorköp.

Visa signatur

Fractal R3, Corsair AX 850W, 2x Gigabyte 580 Windforce + Gigabyte 210, I7 2600k @ 4.6 GHz, Asus P8P67 PRO, Corsair 32GB 2133 MHz, Corsair H80, Intel 320 300GB, 5x2TB WD GP, 5xSchyte F-Flex 1600, 2xFractal 140mm Silent, 7xFanmate, 3xDell U3014, LG BH10LS30, Qpad 5k, Logitech Z-5500, Sennheiser 360, 2xDinovo Edge. Samsung 900X4C, 256GB SSD, 16 GB Ram.

Permalänk
Inaktiv
Permalänk
Inet
Skrivet av Alexei:

Snälla klaga på Asus så att dom lanserar UX31A med 512 gigs SSD och 8 gig ram... eller åtminstone 256 gig ssd, den vet jag finns i andra länder. Sen skulle det vara trevligt att kunna köpa dera on site garantier/försäkringar av er i samband med datorköp.

Vi har varit på ASUS och tyvärr så verkar det inte som att UX31A kommer till Sverige med mer RAM och större SSD

Vi har följande upplagt på hemsidan sedan en tid tillbaka: http://www.inet.se/produkt/1962201/asus-garanti-notebook-till...

Skrivet av anon190433:

Får kolla med ansvariga inköparen. Tyvärr är han på semester denna veckan så får återkomma nästa vecka med svar till dig!

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FouR
Hejsan,

Har 2 st Corsair 8GB (1x8192MB) SO-DIMM Vengeance beställda på order 5589647 och är lite orolig gällande leveransen då det inte ens finns något prel. leveransdatum. Vet ni om minnet att hinna komma och leverans till disken?

Skrivet av inet.se:

mSATA-disken kommer in om ca 2veckor. Minnena på din order är reserverade till dig och kommer fortsätta vara det tills disken kommer in - så du behöver inte oroa dig för lagersaldot på hemsidan

Okey...anledningen till min oro är att det du skriver är något jag absolut inte kan se på hemsidan vilket i sig är tragiskt.
1. Jag ser min beställning.
2. Jag ser att ingen vara är reserverad åt mig av det jag beställt.
3. Gällande disken stod det tidigare prel. leverans 120801, nu står det "ingen beställning bekräftats".
4. Gällande minnen står det "produkten är beställd men det finns inget konkret leveransdatum".

Således drog jag den slutsatsen jag gjorde och skrev i detta forum. Sedan dess har den prel. leveranstiden på disken tagits bort och ersatts av ett ännu mer vagt leveransbesked men då information på hemsidan inte verkar stämma med verkligheten så är jag tacksam för ditt svar. Hoppas bara det stämmer

Visa signatur

| NZXT H2 | Corsair HX 750W | Asus P8Z68-V Pro | Intel i5 2500K@4,5Ghz | 16GB | GTX970 | SSD: 1x512Gb + 1x240Gb + 1x120Gb | Lenovo Thinkpad E530 | ASUS RT66U+56U | Synology DS412+ 4x4TB + DS214 | Zyxel NAS540 8TB | Boxee Box | OnePlus X |

Permalänk

Vore smidigt om länken till sweclockers fraktfritt fans i översta inlägget, hittar aldrig den när jag ska köpa nåt

Visa signatur
Permalänk

Hej Inet!

Det jag saknar på eran hemsida är att filtrera på varor som är i lager hade underlättat sökande efter vissa produkter.

/Stefan

Permalänk
Medlem

hej inet jag undrar när ni får in http://www.inet.se/produkt/5409526/asus-geforce-gtx-670-2048mb-directcuii-top? behöver inget exakt datum men vore bra att veta om det är om en vecka eller om en månad.

Permalänk
Medlem

När få ni in hale90 650w ?

Visa signatur

i7 3770k @ 4.2 Ghz - Phanteks - Windforce Gtx 670 - MSI GD65 - Plextor M3 120 GB - WD Black 1tb - XFX Pro 750w - CM Storm QuickFire Rapid - Mionix Naos 5000 - M-Audio av40 - Samsung 950d 120hz

Permalänk
Medlem

När kommer ni få in CM Storm Quick Fire Rapid Red?

Visa signatur

För övrigt anser jag att Kartago bör förstöras

Permalänk
Inet
Skrivet av FouR:

Okey...anledningen till min oro är att det du skriver är något jag absolut inte kan se på hemsidan vilket i sig är tragiskt.
1. Jag ser min beställning.
2. Jag ser att ingen vara är reserverad åt mig av det jag beställt.
3. Gällande disken stod det tidigare prel. leverans 120801, nu står det "ingen beställning bekräftats".
4. Gällande minnen står det "produkten är beställd men det finns inget konkret leveransdatum".

Således drog jag den slutsatsen jag gjorde och skrev i detta forum. Sedan dess har den prel. leveranstiden på disken tagits bort och ersatts av ett ännu mer vagt leveransbesked men då information på hemsidan inte verkar stämma med verkligheten så är jag tacksam för ditt svar. Hoppas bara det stämmer

Vi har nyligen gjort en större förändring i våra system och reservation-status visas inte helt korrekt på hemsidan just nu. Vi jobbar på att lösa det så snart som möjligt.

Men för att sammanfatta så är båda minnesmodulerna samt den trådlösa musen i din order reserverad och kommer att gå iväg ihop med mSATA-disken så fort den kommer in!

Skrivet av keyser_01:

Hej Inet!

Det jag saknar på eran hemsida är att filtrera på varor som är i lager hade underlättat sökande efter vissa produkter.

/Stefan

Hm, vi ska ha haft detta tidigare om jag inte minns helt fel. Tar upp detta med ansvarige och något som vi får kolla på efter semestern!

Skrivet av Ninji:
Skrivet av imBertil:

När få ni in hale90 650w ?

Dessa två är tyvärr helt obekräftade i dagsläget. Svårt att få bra svar just nu under semestertider.

Hemsidan uppdateras så fort vi vet mer!

Skrivet av henke95:

hej inet jag undrar när ni får in http://www.inet.se/produkt/5409526/asus-geforce-gtx-670-2048mb-directcuii-top? behöver inget exakt datum men vore bra att veta om det är om en vecka eller om en månad.

Vi skulle gissa att det är ca 2 veckor bort men det är tyvärr väldigt svårt att svara på då ASUS inte ger oss några leveransdatum.

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem

tjena jag har nu fått mail om att min dator har skickats och fått kvitto på det. det jag undrar över är hur kan jag spåra mitt paket genom posten.se :)? hittar ingen försändelse id ^^, kanske är blind eller nått men hjälp upskattas

Visa signatur

"I awoke, only to see the rest of the World was still asleep" - Leonardo Da Vinci

Permalänk
Inet
Skrivet av Ziggy_:

tjena jag har nu fått mail om att min dator har skickats och fått kvitto på det. det jag undrar över är hur kan jag spåra mitt paket genom posten.se :)? hittar ingen försändelse id ^^, kanske är blind eller nått men hjälp upskattas

När en order går iväg från oss så ska du få ett mail med både kolliid och länk till Postens godssökning. Du är helt säker på att du inte fått detta?

Jag tar och skickar länk i PM till dig för att vara på säkra sidan

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Inet
Skrivet av Fireking:

hej inet! det är så att jag köpte ett begagnat xfx ati radeon HD 5870 för lite mindre än 2 år sen och när jag köpte var det bara någon månad gammalt. sen efter ett tag så började jag få problem med det så kallade "vertical stripes". jag kontaktade då killen jag hade köpt det av och jag fick en förbetald retursedel av inet. men jag löste problemet och tänkte inte mer på det. men eftersom problemet har kommit tillbaka så tänkte jag nu att jag skulle skicka tillbaka det. eftersom xfx har så bra garanti.

Men nu till problemet. det är jag inte har något order nr kvar och emailen jag fick retursedeln till är blockad av microsoft pga för mkt skräppost. ni borde ha kvar någon information om att jag har kontaktat er förut om det?

Mvh Tim

Bäst är att du kontaktar oss direkt på 031 65 27 00 eller info@inet.se med så mycket information du har så ska vi göra vad vi kan för att hjälpa dig!

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Inet
Skrivet av Fireking:

jag har redan kontaktat er men ni sa att ni inte kunde göra något utan order nr? när jag har köpt begagnat förut så har det räckt med original kartongen för att butiker ska kunna se när varan är köpt osv.

Det är möjligt att vi eventuellt kan hitta ordern om vår egna batchetikett sitter kvar på kartongen - men det kan vara svårt då det har gått såpass lång tid och när det inte är du som står på originalkvittot. Men återigen är det något som du får ta med oss direkt på plats i butik eller via telefon/mail då denna tråden inte är till för enskilda ärenden.

Om du vänder dig direkt till XFX så bör dom kunna se om garanti fortfarande gäller genom serienumret på kortet.

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem

Tänker ni sälja 256 GB versionen av Plextor SSD M3 Pro?

Visa signatur

PC: Intel i7 3930K16 GB RAMGTX 980 SLI1 TB SSD
Ljud: Audeze LCD-3 FazorShure SE846EONE MKII MUSES (AMP + DAC)
Bild: Samsung 43" 4K SUHD HDR 12-bit (till Dator/PS4 Pro)
Bärbart: Apple iPad Pro 12,9"Apple MacBook 12"Oppo HA-2

Permalänk
Medlem

Hej inet!

Det är så att jag ska köpa en dator utav er, men en utav delarna saknas tyvärr, vilket gör mig lite osäker på köpet. Det handlar om produkten: D-Link DWA-556 300Mbps 802.11n (http://www.inet.se/produkt/5401701/d-link-dwa-556-300mbps-802...). Skulle vilja veta när ni får in denna del, då jag vill försäkra mig om att inte vänta flera månader p.g.a. att en del inte finns i lager.

MVH
Anton

Permalänk
Medlem

Har ni något datum på erat msi gtx 680 referens? http://www.inet.se/produkt/5409450/msi-geforce-gtx-680-2048mb

Visa signatur

Hemmabio ljud Denon x2700h - Dali Oberson 7 - Dali Oberson 1 - Dali Vokal - Dali Altevo - Dali Sub e-12
Kamera Sony a7r iv - Sony 16-35 - Sony 105 - Sony 100-400
Hemsida Instagram

Permalänk
Medlem

tjena jag ser nu att paketet har blivit sorterat i umeå , igår kl 20:32 och jag bor en timma ifrån umeå. har paketet fastnat dära eller körs dem inte ut på lördagar / söndagar ?

Visa signatur

"I awoke, only to see the rest of the World was still asleep" - Leonardo Da Vinci

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ziggy_:

tjena jag ser nu att paketet har blivit sorterat i umeå , igår kl 20:32 och jag bor en timma ifrån umeå. har paketet fastnat dära eller körs dem inte ut på lördagar / söndagar ?

Posten jobbar inte på helgen.

Permalänk
Medlem

När vi ändå är inne på posten och pratar,
Beställde ett paket i torsdags från Inet just för att jag vet att de är snabba med leveransen det var ju bara det att 16:19 i torsdags var paketet sorterat i Göteborg och den statusen har inte ändrats sen dess (bor i Stockholm så borde varit framme igår)

Så har posten tappat bort mitt paket eller glömdes det kvar i Göteborg och kommer på måndag?

Permalänk

Butik i Linköping!

Som det står i rubriken Öppna affär i linköping! Jag och mina kompisar saknar en datorbutik där!

Permalänk
Medlem
Skrivet av easter90:

När vi ändå är inne på posten och pratar,
Beställde ett paket i torsdags från Inet just för att jag vet att de är snabba med leveransen det var ju bara det att 16:19 i torsdags var paketet sorterat i Göteborg och den statusen har inte ändrats sen dess (bor i Stockholm så borde varit framme igår)

Så har posten tappat bort mitt paket eller glömdes det kvar i Göteborg och kommer på måndag?

Kontakta posten är mycket lättare.

Visa signatur

Hemmabio ljud Denon x2700h - Dali Oberson 7 - Dali Oberson 1 - Dali Vokal - Dali Altevo - Dali Sub e-12
Kamera Sony a7r iv - Sony 16-35 - Sony 105 - Sony 100-400
Hemsida Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av Henrikfotograf:

Kontakta posten är mycket lättare.

På en helg är det inte mycket lättare Ska kontakta posten imorgon, men skrev frågan här för chansen finns alltid att det hänt någon annan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gode:

Tänker ni sälja 256 GB versionen av Plextor SSD M3 Pro?

Ja just den produkten tror jag det är många här på Sweclockers som är intresserade av!

Permalänk
Skrivet av xUselesS ZtaR:

Som det står i rubriken Öppna affär i linköping! Jag och mina kompisar saknar en datorbutik där!

Webhallen finns i Linköping, ligger nästan granne med Subway. Håller med till viss grad dock, så länge det inte blir för stor konkurrens och någon av butikerna tvingas att stänga.

Visa signatur

Main-PC: Bitfenix Phenom Mini | Asus Z170I Pro | Intel I5 6600K | Kingston HyperX 16GB 2133Mhz DDR4 | EVGA GeForce GTX 1070 | Corsair SF450 |