Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av Theunit:

Har lite svårt att förstå, nu tillexempel jätte många har skrivit att dom köpt define r4 under rean, och det är runt 180kr billigare.. tänker ni liksom "oj 180kr billigare! KÖP DIREKT!" eller hur går era tankar varför köper ni det just under rean 180kr är liksom ingenting (för de flesta) menar inte att trycka ner någon eller så, utan bara undrar varför liksom

Det är ju ganska mycket om man tittar på totalpriset på lådan, strax över 20% nedsättning. Särskilt intressant rea med tanke på att det är ett såpass nytt och väldigt populärt chassi, skulle gissa på att det mest är folk som redan övervägt att köpa det som passar på nu när det är lite billigare.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Theunit:

Har lite svårt att förstå, nu tillexempel jätte många har skrivit att dom köpt define r4 under rean, och det är runt 180kr billigare.. tänker ni liksom "oj 180kr billigare! KÖP DIREKT!" eller hur går era tankar varför köper ni det just under rean 180kr är liksom ingenting (för de flesta) menar inte att trycka ner någon eller så, utan bara undrar varför liksom

Håller med dig, sett många saker jag vill ha men skippat för att priset inte har varit nog lockande.. Dock när det är 50% på 5000 så är det svårt att inte slå till om man är sugen på saken i fråga

Visa signatur

Crummy laptop DeLux!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Theunit:

Har lite svårt att förstå, nu tillexempel jätte många har skrivit att dom köpt define r4 under rean, och det är runt 180kr billigare.. tänker ni liksom "oj 180kr billigare! KÖP DIREKT!" eller hur går era tankar varför köper ni det just under rean 180kr är liksom ingenting (för de flesta) menar inte att trycka ner någon eller så, utan bara undrar varför liksom

Hade tänkt att köpa tidigare men är för lat för att beställa så nu när det är rea så måste man ju köpa det...

Visa signatur

I could tell you a UDP joke, but you might not get it.

Permalänk
Medlem

Riktigt schyssta priser på Panasonic ST-serien, behöver ni en bra TV så slå till!

Permalänk
Skrivet av Theunit:

Har lite svårt att förstå, nu tillexempel jätte många har skrivit att dom köpt define r4 under rean, och det är runt 180kr billigare.. tänker ni liksom "oj 180kr billigare! KÖP DIREKT!" eller hur går era tankar varför köper ni det just under rean 180kr är liksom ingenting (för de flesta) menar inte att trycka ner någon eller så, utan bara undrar varför liksom

Det beror helt på hur man ser på det!

180kr kan du lägga på 2 noctuna fläktar dom har för 79kr nu.

180kr billigare= Bättre kylning

Visa signatur

Intel Core i5 3570K / MSI Gtx 660ti oc / MSI Z77 G43 / Samsung 830 128gb / Seagate 1Tb 7200rpm 64mb / Corsair vengeance low profile blue 2x4gb / Fractal design R4 / FD newton r3 600w 80+ platinum

Permalänk
Medlem

Hur kunde jag missa denna rea, brukar annars alltid sitta beredd när komplett kör sina reor, klart att man upptäcker det några minuter efter att rean på datorkomponenterna gått ut. Aja, får hoppas på sista chansen.

Visa signatur

Tofu bud

Permalänk
Medlem

Någon av högtalarsystem som är hyfsade? Har länge varit på jakt och om det nu är prisvärt med 28-50% så vore det kanske dags att slå till. Ser aldrig på fysisk film så någon spelare är inte av intresse - endast högtalarsystemen.

Permalänk

Är det bara jag eller har kompletts sida typ ''stannat''?
För varje gång när jag uppdaterar sidan så är de första erbjudanden kvar?

Visa signatur

| Chassi: Fractal Design Define XL R2 | MB: Asus P8Z77-V PRO | CPU: i7 3770K @4,7Ghz | GPU: GeForce GTX TITAN | PSU: Cooler Master Silent Pro 1000W | SSD: Samsung 840 256GB | HDD: 3TB WD Red | RAM: Corsair 16GB |
Annat onödigt: Xbox 360/One, SGN 3, iPad Mini, Nexus 7, Bärbar HP och två dumburkar som kallas Smart-TV.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Überklass:

Tackar Komplett för att ni lyssnar på en gammal man!

Ojda vilken nas var det dem sålde?

Såg bara Netgear Readynas Ultra 2 för 1390:-

Visa signatur

Acer Swift 1 Intel Celeron N4100 8GB Ram Intel HD 600 256GB SSD Asus VP278H
MSi CR720 Intel i3 370M 2,4Ghz 8GB ram GMA HD 500GB

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av Grabben_83a:

Ojda vilken nas var det dem sålde?

Såg bara Netgear Readynas Ultra 2 för 1390:-

De hade denna, för ca 1990 :-
http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=602464

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem

Ingen 3d plasma Lite besviken faktiskt

Edit: hittade en svindyr

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheDaemon:

Rackarns också.
Jag som skulle behöva en snabbare nas. Men ville ha en 4bays. Vilket det där var.
Kanske kommer igen under sista chansen. Fast såg nu förväntad leveranstid 3-6 veckor så nej den kommer nog inte igen.

Visa signatur

Acer Swift 1 Intel Celeron N4100 8GB Ram Intel HD 600 256GB SSD Asus VP278H
MSi CR720 Intel i3 370M 2,4Ghz 8GB ram GMA HD 500GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av AlbertMwugabi:

Hur kunde jag missa denna rea, brukar annars alltid sitta beredd när komplett kör sina reor, klart att man upptäcker det några minuter efter att rean på datorkomponenterna gått ut. Aja, får hoppas på sista chansen.

adblock månntro?

Permalänk
Medlem
Skrivet av milo_:

adblock månntro?

Alla borde ju veta att man ska ta bort adblock från SweC så man inte missar när komplett har 1337 deal

Visa signatur

I could tell you a UDP joke, but you might not get it.

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av ducedo:

Någon av högtalarsystem som är hyfsade? Har länge varit på jakt och om det nu är prisvärt med 28-50% så vore det kanske dags att slå till. Ser aldrig på fysisk film så någon spelare är inte av intresse - endast högtalarsystemen.

Det är kanske inte den prisklassen du är intresserad av men jag kollade lite snabbt på avforums.com och folk verkade vara väldigt nöjda och imponerade av Onkyo-systemet, med 50% så blir det nog en trevlig affär.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem
Skrivet av BiffenL:

Det fina är att du inte behöver köpa något!

Det fina är att man får säga sin åsikt och det kanske till och med kan vara sant, inte sant?

Visa signatur

Fractal Meshify C | Phantek AMP 1000W PSU | AMD 5800X3D | Noctua NH-U14S | 32GB RAM | AMD Radeon 7900 XTX | Pro-Ject Pre Box Digital S2 | Beyerdynamics DT 900 Pro X | LG 27GP850 / Zowie XL2546k | Sony A90J
[/color]

Permalänk
Medlem

Fruktansvärt tråkigt att inte ett enda par hörlurar reades nu under Ljud&Bild.

Permalänk
Medlem

Ooops. Blev en ny tv.

http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=650831#info

Någon som vill köpa en 50-tums plasma i Linköping?

Visa signatur

Intel i7 12700KF, Asus TUF 3080 OC + övrigt

Permalänk
Medlem

Finns ett par, men det är in-ear.

http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=493716

Visa signatur

[Gigabyte B550i Aorus Pro Ax] [AMD Ryzen 5600X] [Noctua NH-L12S Ghost S1 Ed] [Asus GTX 1080 STRIX 8 GB] [32GB HyperX Fury RGB 3600 MHz] [2x WD Black SN750 1 TB NVME] [Corsair SF750] [Loque Ghost S1 MK3] [Synology DS212 2x2 TB NAS] [2x Mackie HR624] [Dell Ultrasharp U2713HM 27" IPS] [TOFU 65% ALU, Zealios V2] [Logitech G502] [Qpad QH-90]

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av Matheeeew:

Fruktansvärt tråkigt att inte ett enda par hörlurar reades nu under Ljud&Bild.

http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=493716 ?

Tyckte jag såg något annat blinka förbi tidigare också men kan ha fel.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Theunit:

Har lite svårt att förstå, nu tillexempel jätte många har skrivit att dom köpt define r4 under rean, och det är runt 180kr billigare.. tänker ni liksom "oj 180kr billigare! KÖP DIREKT!" eller hur går era tankar varför köper ni det just under rean 180kr är liksom ingenting (för de flesta) menar inte att trycka ner någon eller så, utan bara undrar varför liksom

Hehe förstår hur du tänker, men för egen del så sitter jag på ett gammalt uselt fult budgetchassi, och
har gått i tankarna länge på o köpa just ett R4-chassi. Och nu behövde jag inte tveka längre

Visa signatur

I7 9900K | Gigabyte Z390 Aorus Elite | Corsair 16GB @ 3000mhz | ASUS GTX 1070 Dual | Seasonic FOCUS Plus 750W Gold| FD Defince C | Benq 23,5" + Asus 24" 144hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheDaemon:

Det är kanske inte den prisklassen du är intresserad av men jag kollade lite snabbt på avforums.com och folk verkade vara väldigt nöjda och imponerade av Onkyo-systemet, med 50% så blir det nog en trevlig affär.

Plockade fram ett par olika varav Onkyo HT-S3505B och Yamaha YHT-196 ligger nära till hands. Hur löjligt det än låter så är jag något allergisk mot storleken och skulle föredra att ha ett par långa stående bredvid TV:n.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Matheeeew:

Fruktansvärt tråkigt att inte ett enda par hörlurar reades nu under Ljud&Bild.

http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=611217 ?

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.

Permalänk
Medlem

Fan vilket besvikelse på datorgrejer :S

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Meshify-C Moderkort: Asus P8Z77V-Pro Hårddisk: 128GB SSD+1TB SSD CPU: i5 3570K 3.4GHz RAM: Corsair 8GB vengeance CPU kylare: Cooler Master Hyper 212+ GPU: ASUS GTX 680 2GB PSU: Corsair TX650W
P280 Crossfire Citera för svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheDaemon:

http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=493716 ?

Tyckte jag såg något annat blinka förbi tidigare också men kan ha fel.

Syftade på hörlur med stängda kåpor och inte in-ear.

Ja, om man kan kalla Beats By Dre hörlurar så...

Permalänk
Medlem

Blev en Onkyo 616, tänke på 3009 men det var lite i värsta laget för mig, men jag blir nog inte besviken på 616 ändå

Visa signatur

Spelburk: Lian Li O11D XL | R9 Ryzen 5950X |
Phanteks Revolt X 1000W | EVGA RTX 3090 FTW3 Ultra | G.Skill 3600MHz 64GB RAM | Samsung 49" C49RG90
HTPC 1: Streacom F1C | AMD A-5600K | Crucial M4 64 GB | 8 GB RAM @ 1866 MHz
HTPC 2: Raspberry Pi -> Raspbmc

Permalänk
Avstängd
Skrivet av juckeyy:

Fan vilket besvikelse på datorgrejer :S

Håller med. Var är hårddiskar och tillbehör? Eller var det tidigare?

Permalänk
Medlem
Skrivet av juckeyy:

Fan vilket besvikelse på datorgrejer :S

Ja verkligen.
Hade man velat köpa en Komplett PC hade det väl varit helt okej, men var är alla tillbehören?

Skrivet av Jfqvist:

Håller med. Var är hårddiskar och tillbehör? Eller var det tidigare?

Det var mellan 18-19.

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av Matheeeew:

Syftade på hörlur med stängda kåpor och inte in-ear.

Ja, om man kan kalla Beats By Dre hörlurar så...

Hehe du får helt enkelt vara lite mer specifik när du whinar.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Matheeeew:

Syftade på hörlur med stängda kåpor och inte in-ear.

Ja, om man kan kalla Beats By Dre hörlurar så...

Det kan man inte.

Visa signatur

Fractal Design Define R5 | Corsair AX860 | Asus X99-A | Intel Core i7 5820K 3,3 GHz | Noctua NH-D15 | Corsair Vengeance LPX 2666 MHz 32GB (4x8GB) | Asus ROG Strix GeForce GTX 1080 | Intel SSD 750-series 400 GB | 3 x WD Black 6+1+1 TB | LG GGW-H20L | Asus Xonar Essence STX | Windows 10 Pro | Xiaomi 34" | B&W MM-1 | Ducky Shine 5 | Logitech G Pro