Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av deepforce:

helt värdelös rea...
var det någonting som var billigare än på andra ställen förutom r4?

Mja, Netgear ReadyNAS Ultra 4 för 1999 kr måste väl kunna ses som ett bra pris ändå. Drygt 1200 kr billigare än billigaste på prisjakt.

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM ||
|| Självutnämnd Silverstone FT02-riddare ||
|| Silverstone FT02B-WRI "Limited Edition" No. 0743 & 0640 ||
|| Sweclockers officiella FT02-tråd ||

Permalänk
Skrivet av sj6:

Man kan aldrig fynda en Apple-produkt, de är alltid överprisade.

Haha... så sant som sagt!

Permalänk
Medlem

Verkar inte bli fler erbjudanden nu.
Måste säga att jag är besviken över rean, den var extremt överhypad, och jag föll för hypen. "Super"-rea? Få mig inte att skratta...
Grattis till alla er som hittade något ni var nöjda med.
Personligen tyckte jag det var ett slös med tid att sitta här i 3 timmar.

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.

Permalänk
Medlem
Skrivet av trampek:

Vad gick den för idag? Missade givetvis första timmen på rean.

Den gick för 1400kr med auto off och automatiskt dropstop. Nu verkar faktiskt andra butiker höjt priset på den lite men jag fick den för en månad sen för samma pris på netonnet.

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Medlem
Skrivet av Minsc S2:

Verkar inte bli fler erbjudanden nu.
Måste säga att jag är besviken över rean, den var extremt överhypad, och jag föll för hypen. "Super"-rea? Få mig inte att skratta...
Grattis till alla er som hittade något ni var nöjda med.
Personligen tyckte jag det var ett slös med tid att sitta här i 3 timmar.

Jo, var i princip inget som var intressant för mig heller :/

Var inte direkt ute efter något specifikt men det är sånt som brukar komma x)

Men ja, som sagt, "sketen" super rea.

Visa signatur

l Antec Three Hundred l Corsair CX 600W l 2x4+2x2=12 gb 1600mhz
l XFX Radeon HD 6950 2Gb l Gigabyte GA-990XA-UD3 l AMD Phenom II x6 3,2ghz
l Noctua NH-U9B SE2 l Verbatim 120Gb ssd l 1tb 7200rpm

Permalänk

Typiskt komplett att alltid så kallat "rea" ut prylar.
Super rea? Skulle snarare kalla det för normalt pris.... förutom NAS:en då.

Permalänk
Medlem

Någon som vet hur Benq XL2420 står sig mot en ips skärm? märkar man någon skillnad? hade varit gött å ha en höj och sänkbar skärm så jag slipper stabbla mina xbox spel under när jag vill höja/sänka

Visa signatur

| Core i7-9700k | 32 GB Ram | RTX 2080 |

Permalänk
Medlem

Nu lade dom in lite saker till, bland annat gamer-hörlurar som någon efterlyste lite tidigare.

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av Spatten:

Någon som vet hur Benq XL2420 står sig mot en ips skärm? märkar man någon skillnad? hade varit gött å ha en höj och sänkbar skärm så jag slipper stabbla mina xbox spel under när jag vill höja/sänka

Ja, du får liksom välja mellan prestanda och bild.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem

G930 som just kom upp är faktiskt ganska prisvärt och billigast på marknaden vad jag kan se, vet dock ej vad frakten går på.

Permalänk
Moderator
Moderator

Produktbeskrivningen på G930 ...
"Spelare med bra skils kan bli anklagade för wallhacks med mera, hör exakt var dina fiender är innan du ser dem och bli oskyldigt anklagad du med."

xD

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem

Fattar seriöst inte varför folk klagar på reor. Det är ju inte precis så att komplett måste ha dom och du måste ju inte handla.

Visa signatur

Intel I7 2600k @4,5Ghz | Gtx 480 Sli | Corsair Vengeance 16gb| Sabertooth P67 | Corsair Force 120gb | 2xCorsair Force 3 120gb | Corsair HX1000w | Fractal Design Define XL | Phobya DC12-260 | EK-Supreme HF | EK-CoolStream RAD XT 360 | 2xEK Water Blocks EK-FC480 GTX |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Matheeeew:

G930 som just kom upp är faktiskt ganska prisvärt och billigast på marknaden vad jag kan se, vet dock ej vad frakten går på.

59kr.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Spatten:

Någon som vet hur Benq XL2420 står sig mot en ips skärm? märkar man någon skillnad? hade varit gött å ha en höj och sänkbar skärm så jag slipper stabbla mina xbox spel under när jag vill höja/sänka

Jag har som sagt 2410XL, skulle gissa att 2420 är snäppet vassare. Jag gick från en LG med S-PVA panel. Visst det är sämre betraktningsvinklar och sämre färger men efter lite pill med inställningarna så blir det riktigt bra för att vara en TN panel. Jag tycker absolut fördelarna med 120hz väger mer än bättre panel bildmässigt.

Jag är inte missnöjd med mitt byte iaf, kommer aldrig byta bort 120hz, spelar man är det guld!

Visa signatur

Har en matta som musen bara sviiiiscchar runt på...en svart....som svänger lite i underkant......// MER CO-OP ÅT FOLKET!

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheDaemon:

Ja, du får liksom välja mellan prestanda och bild.

bild! får forstätta å stappla tv spel under skärmen

Visa signatur

| Core i7-9700k | 32 GB Ram | RTX 2080 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av oroxlid:

Fattar seriöst inte varför folk klagar på reor. Det är ju inte precis så att komplett måste ha dom och du måste ju inte handla.

I normala fall hade jag inte klagat, rea är alltid trevligt, men denna rean var så extremt (över)hypad, och Komplett bidrog till hypen, och när det sen visar sig att rean inte lever upp till hypen så blir folk förståeligt mer eller mindre besvikna/snopna.

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.

Permalänk
Medlem

Vill köpa Corsair SSD Force Series 3, 120GB verkar prisvärd men är den bra? 699kr

Permalänk
Medlem

Knappast någon super-rea, inte imponerad.

Permalänk

2420 var faktiskt riktigt billig, resten var mest piss

Permalänk
Medlem

Är det värt att köpa SSDn?

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Meshify-C Moderkort: Asus P8Z77V-Pro Hårddisk: 128GB SSD+1TB SSD CPU: i5 3570K 3.4GHz RAM: Corsair 8GB vengeance CPU kylare: Cooler Master Hyper 212+ GPU: ASUS GTX 680 2GB PSU: Corsair TX650W
P280 Crossfire Citera för svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av juckeyy:

Är det värt att köpa SSDn?

undrar samma sak^^

Permalänk
Medlem

http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=746279

Är väl bra, någon som vet om det är nån skillnad på "Dark Knight" och dom vanliga som inte har det namnet?

Visa signatur

[Intel i7 4770K] [ GTX 1070] [Asus ROG VI Gene] [Corsair AX860] [Corsair 16GB Vengeance LP] [120GBIntel 520] [Bitfenix Phenom M]

Citera för svar

Permalänk
Medlem

Hoppas på att jag fick en av de Logitech Dinovo mini tangentborden för 199:-

Visa signatur

Stationär dator: Ja. Stor skärm: Ja. Nöjd: Är man någonsin det?

Permalänk
Medlem

Lyckades få ett Logitech diNovo Mini för 200 kr, vilket väl får räknas som ett bra pris. Kollade när jag lagt beställningen, och då var de redan slut. Lite tur ska man ha

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av nivv:

http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=746279
http://www.komplett.se/img/p/400/633d1642-29e4-45aa-a74e-1266...

Är väl bra, någon som vet om det är nån skillnad på "Dark Knight" och dom vanliga som inte har det namnet?

Vad jag vet är det bara namnet på produkten, inte någon särskild edition utan bara ett namn som ibland inte nämns. Tidigare serie kallades Black Diamond har jag för mig.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem

Sitter och funderar på en ny router och hittade http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=746279#extra.
Jag verkar inte tya hitta om den fixar vdsl via telia eller inte om man har ett bryggat thomson från telia.
Någon som har ett snabbt svar?

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt

Permalänk
Medlem

Inte nu för att jag direkt känner att jag behöver något, men hade ändå hoppats på ett impulsköp bara för att man ständigt är sugen på något nytt. Meh

Permalänk

Köpte precis SSDn, väntat på prissänkning ett tag.

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av Mögel:

Inte nu för att jag direkt känner att jag behöver något, men hade ändå hoppats på ett impulsköp bara för att man ständigt är sugen på något nytt. Meh

Du kan ju alltid slå till på 10st robotdammsugare och ha en liten arme som åker runt och städar

Skrivet av deepforce:

var det någonting som var billigare än på andra ställen förutom r4?

Ja, mycket.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Skrivet av deepforce:

helt värdelös rea...
var det någonting som var billigare än på andra ställen förutom r4?

Ja, denna: http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=650831#info

Stört bra pris, är riktigt sugen.