Permalänk
Medlem

Lite skoj iaf.

Permalänk
Medlem

lite chopper fight på SE9

Permalänk
Medlem

Efter en lång natt där vi tog oss från Cherno till Elektro, sedan till Berezino och vidare. Ghillie, L85 AWS mm. Nästa dag var allt borta och jag spawnade i debug area. Skit också. Men nu är jag tillbaka igen. Sicket jävla spel.

Visa signatur

Just for shits and giggles.

Permalänk
Medlem

Nu är ju iinte det här min film, men jag tycker den var så skön så jag postar ändå Ska man scripta så ska man göra det så här.

http://youtu.be/jsBj2zQkVlM?hd=1

Permalänk
Medlem

Inte de bästa bilderna men aktiverade ATOC för alla träd och buskar (gräset såg bara fult ut med det på) och tycker iaf själv det var väl värt det även om det blir svårare att se folk som gömmer sig, inte de bästa bilderna för jag måste screenshota något jag filmat för MSI Afterburner inte vill ta screens i DayZ av någon anledning och imageshack försämrar dem lite extra men ger en ok bild iaf

Men för de som klarar det och föredrar att det ser bra ut framför en liten egde när för gömmer sig rekommenderar jag det starkt

(Jag kör i 5940x1080 därav så breda bilder)

Klippet i sin helhet, lite hackigt pga att det är inspelat i mina rena spelinställningar med bästa konverteringen etc men man ser bättre iaf än bilderna, rekommenderar att det ses i 1080, i original verkar inte youtube kunna hantera det ^^

Visa signatur

"One is always considered mad, when one discovers something that others cannot grasp."
- Ed Wood

Permalänk
Medlem

Ett förjävla tense moment xD. Kompisen förstörde det en aning dock.

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR!

Permalänk
Medlem
Skrivet av YeZirko:

DayZ är fantastiskt. Dock lite synd att man inte kan bryta sig in i alla hus eller ta alla vapen (t ex yxor som sitter fast i en stubbar) eller äta alla saker. (t ex, pumpor som man hittar lite överallt.)
Men otroligt kul spel och det bör testast, lite långtåkigt i början men när man väl har spelat lite och fått större väska med mera så blir det skit kul, dock måste man spela med vänner, lite lättare då för som systemet är nu när alla kan skjuta alla så vill man helst undvika kontakt fast folk skriver "friendly" för man kommer antagligen bli skjuten och får börja om och då blir man bara skitarg, iaf om man kommigt långt. Det är bra att de har infört Bandit iaf fast funkar dock inte fullt ut med tanke att om man skjuter i självförsavar så förminskas sin Humanity iaf och man kan förvandlas till bandit.

Men måste testas, var tålmodiga i början coh spela med vänner så kommer Day Z absolut vara den bästa spel upplevelsen ni någonsin har haft.

Fast DayZ utvecklaran borde göra lite som DotA gjorde ska ett nytt med egen spelmotor så de har möjligheten att göra exakt vad de vill som att göra så man kan bryta sig in i alla hus osv.

t ex yxor som sitter fast i en stubbar. Grammatik.se

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

-Elias

Permalänk
Medlem
Skrivet av QuinnoX:

http://www.youtube.com/watch?v=5NNx5bEUCnE&feature=plcp

Ett förjävla tense moment xD. Kompisen förstörde det en aning dock.

Kan tänka mig hur det kändes

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem

Dock ett tag sen jag och kompisen gjorde den men ändå.

Permalänk
Medlem
Skrivet av eliaswww:

t ex yxor som sitter fast i en stubbar. Grammatik.se

Skickades från m.sweclockers.com

jaja, jag ska bättra mig :), har nog skrivigt något annat än "stubbar" och sen ändrat mig utan att sudda/glömt "en".
+mild dyslexi.se

Permalänk
Medlem

Efter många om och men har vi äntligen fixat en chopper, då vi haft problem med server restarts och annat kul.
Jag hoppade in på söndan och polarna säger vi kommer och hämtar upp dig, "yay dom har fixat choppern".
Spola sedan till 6:04. FOL (F our lives)

Visa signatur

5800X3D - RTX 3080 - LANCOOL 2 MESH

Permalänk
Medlem
Skrivet av YeZirko:

jaja, jag ska bättra mig :), har nog skrivigt något annat än "stubbar" och sen ändrat mig utan att sudda/glömt "en".
+mild dyslexi.se

Oj ursekta jag viset inte ber om ursekt

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

-Elias

Permalänk
Medlem
Skrivet av eliaswww:

Oj ursekta jag viset inte ber om ursekt

Skickades från m.sweclockers.com

Ingen fara, bara bra att få tillrättelse så lman är sig och kan rätta felen.

Permalänk
Medlem

ett annat pro tip: parkera aldrig helikoptern i en sluttning!

Visa signatur

Chassi: Silverstone TJ08B-E CPU: Intel i7 3930K CPU-kylare: Corsair H80 Moderkort: MSI X79MA-GD45 RAM: Corsair Vengeance Low Profile 16gb GPU: GTX Titan Black Ljudkort: Asus Xonar D2X PSU: Corsair 850-AX SSD: Intel 510 120GB (2st), Samsung 840 EVO 750GB
_________________________________________________________________________________________
SweC Galleri: mATX monster

Permalänk
Medlem
Skrivet av olle360:

ett annat pro tip: parkera aldrig helikoptern i en sluttning!

http://www.youtube.com/watch?v=rKGL-TJS-Ck

Hektiskt ögonblick

Visa signatur

i7-6700K | MSI Z170A | MSI 1080 8GB | 16GB Kingston HyperX | Intel 600P 256GB | Samsung EVO Basic 840 250GB x2 raid 0 | Corsair RM 750W | 3 x Dell U2414H

Permalänk
Medlem

ganska roligt klipp

Permalänk
Medlem
Skrivet av olle360:

2st spelar med en karta i mellan och en stor 102" debriefing karta på väggen framför
http://img43.imageshack.us/img43/4053/img0999yw.jpg

sry för dålig kvalité var lite mörkt

Nice!

Frågorna är bara hur stort taktiskt övertag får ni och Ser ni namn å allt på Projektorn?

Vem/var spelar ni när ni kan köra fysiskt bredvid varandra?

Visa signatur

Rota3: Ryzen 5600 - 32GB - Radeon RX 7600 - Kingston NV200 2TB - Fractal Design R3 - EVGA Supernova 750W

Permalänk

Helicopter övanför cherno lucktade hacker som tusan så jag drog därifrån.

Permalänk
Medlem
Skrivet av olle360:

ett annat pro tip: parkera aldrig helikoptern i en sluttning!

http://www.youtube.com/watch?v=rKGL-TJS-Ck

Åh nej, en hacker förlorade sin chopper..

(As50 thermal är inget legit vapen)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Swarley:

Åh nej, en hacker förlorade sin chopper..

(As50 thermal är inget legit vapen)

kunde ha läst video description

Visa signatur

Chassi: Silverstone TJ08B-E CPU: Intel i7 3930K CPU-kylare: Corsair H80 Moderkort: MSI X79MA-GD45 RAM: Corsair Vengeance Low Profile 16gb GPU: GTX Titan Black Ljudkort: Asus Xonar D2X PSU: Corsair 850-AX SSD: Intel 510 120GB (2st), Samsung 840 EVO 750GB
_________________________________________________________________________________________
SweC Galleri: mATX monster

Permalänk
Medlem

Vi lyckas hitta en bunt med satchel charges, bästa dagen nånsin. Tråkigt att de är så sällsynta.

Några som kallar sig för "The Fallujah Police" röjjer runt och arresterar folk, jag hamnar i smeten.

Visa signatur

Fractal Design Arc Mini R2 | AMD Ryzen 5 3600| Sapphire RX 580 8GB | 16 GB | Samsung 850 256GB + Intel 520 240GB | 1TB + 3TB

Permalänk
Medlem

Röjde "lite" med M107 i Cherno

http://www.youtube.com/watch?v=hsCL-4KqN18&hd=1

Visa signatur

Projektlogg: Vector Qlimax

X APEX, 8700K @ 5200MHz, Trident Z 16GB @ 4133MHz CL16, RTX 2080 Ti, 970 M.2 SSD, RM1000x, EK A240

Permalänk
Medlem

förstår inte det roliga med att döda folk utan gear som precis har spawnat (eller när dom bara har en yxa)

edit : måste vart jobbigt att hämta ammo hela tiden också.....

Permalänk
Medlem
Skrivet av -rand-:

förstår inte det roliga med att döda folk utan gear som precis har spawnat (eller när dom bara har en yxa)

edit : måste vart jobbigt att hämta ammo hela tiden också.....

"Because I can"

Behövde inte hämta ammo knappt, då detta recordades för många månader sedan då det enda du behövde göra för att fylla på ditt magasin var att logga ut och in.

Målet var att få 100 Murders, hur jag gjorde det spelade ingen roll, detta var det snabbaste sättet, campa Cherno helt enkelt och döda alla jag såg.

Visa signatur

Projektlogg: Vector Qlimax

X APEX, 8700K @ 5200MHz, Trident Z 16GB @ 4133MHz CL16, RTX 2080 Ti, 970 M.2 SSD, RM1000x, EK A240

Permalänk
Medlem

Senaste tillskottet i mitt DayZ-arkiv.
Finns ett gäng klipp sedan innan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ivehult:

http://youtu.be/XgW7fIzcRqw?hd=1

Senaste tillskottet i mitt DayZ-arkiv.
Finns ett gäng klipp sedan innan.

Jag såg inte din länk så jag postar en "vanlig" länk. http://www.youtube.com/watch?v=XgW7fIzcRqw

Permalänk
Medlem
Skrivet av malte:

Jag såg inte din länk så jag postar en "vanlig" länk. http://www.youtube.com/watch?v=XgW7fIzcRqw

Tackar malte, blev nåt knepigt med youtu.be-länkandet. Redigerade mitt inlägg.

Permalänk
Medlem

Ja men det är så det brukar sluta

Permalänk
Medlem

Första någolunda "long-range" kill:

Var god notera att denna 'survivor' var i Electro och huntade newbies

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR!

Permalänk

Det är just spelare som Zhrooms som dödar kärnan i DayZ, samarbete och överlevnad. Arketypiskt vore om vapnet dessutom vore framhackat.
Men, något skall ju små människor ha för att känna sig större.

Visa signatur

Intel I5 4670K @ 4.4 ghz | Noctua NH-D14 | EVGA GTX 780 SC 3GB | MSI Z87-S02 "Inet edition" | Corsair XMS 8gb 1600 mhz |NZXT Hale90 1000W | Samsung 840 Pro 256 gb | OCZ Vertex 64 GB | Seagate 1 TB | Fractal Design Define R2