Permalänk
Medlem

Ser mysigt ut. 5/5

Visa signatur

Stationär : i5 4670k, RX 580 8GB, Node 304, Pop!_OS 20.10
Thinkpad T14s : Ryzen 7 Pro 4750U, 32GB RAM, Void Linux

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hemlighet:

Awesome...........
*Drägglar...*
Om ditt rum försvinner inatt så vet du att jag snott det

SNYGGT SOM FAN!

Haha, tack så mycket! Tur det var kvar när jag vaknade!

Skrivet av G4ban:

rätt ballt med alla växter men fattar bara inte hur du kan hålla alla vid liv! varje gång jag testar att ha nån/några växter på mitt rum så stendör dom eftersom jag glömmer vattna :/

btw. 5/5 poäng för du har gjort så mycket själv så jäkla snyggt

Stort tack! Angående växterna så kan du kanske skapa någon påminnelse i mobilen eller så, tills du får in rutinen att titta till dina växter mer regelbundet. Lycka till!

Skrivet av CoZalon:

Mysigt. Skule alltid ha rött, som på en ubåt! (eller en porrklubb )

Tack, och tack för att du fick mig att skratta!

Skrivet av OveR-:

Riktigt snyggt! Passar riktigt bra ihop med med musen och tangentbordet. Ville också göra något sånt en gång i tiden men blev aldrig av. Du får skaffa en skärm med blå power LED och samma sak med datorchassit

Tack så mycket, och tack för tipset! Chassit kan redan lysa i alla möjliga färger, men skärmens power LED hade jag inte ens skänkt en tanke!

Skrivet av Koltrast:

Ser mysigt ut. 5/5

Stort tack!

Visa signatur
Permalänk
Avstängd

Stiligt!

Visa signatur

Intel i7 3930k , Asus p9x79-pro, 16gb ram, Evga Gtx 780, Samsung 840 250gb ssd, 2tb hdd,
benq XL2420t 120hz skärm , Qpad mk80 tagentbord, Steelseries sensei raw mus,
,corsair hx850w , 800d chassi

Permalänk

5000P för geekstatus.
Men fan köp en större skärm
Hare fint

Permalänk

Nu är jag sugen på veta vars du köpt led listerna med fjärris :D?

Btw snyggt.

Visa signatur

¤ BitFenix Prodigy ¤ Samsung 840 Series 120GB ¤ Gigabyte GA-B75N ¤ Corsair Vengeance 8GB ¤ Intel Core i5-3570K 3.6GHz ¤ OCZ 750W Fatal1ty Series ¤ BitFenix Spectre Fan White LED 230mm ¤ MSI R7950 3GB ¤ 1.5TB Western Caviar Green ¤ Corsair Hydro H80i

| CITERA FÖR SVAR |

Permalänk
Medlem
Skrivet av flammsig:

Tack!

Skrivet av Macatonia:

5000P för geekstatus.
Men fan köp en större skärm
Hare fint

Haha, ska bli! Eller tre!

Skrivet av racefactory:

Nu är jag sugen på veta vars du köpt led listerna med fjärris :D?

Btw snyggt.

På BAUHAUS. Tackar!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Riktigt snyggt är det!
Håller också på att "bygga om" i rummet, jag undrar vad det är för mått på bordet till vänter på "galleribilden". Alltså Bredd och längd och gärna hur hög "hyllan" är och vilken bredd det är på den(den övreraden,bordet). Skulle uppskattas!
Förressten vart har du köpt benen som "hyllorna" (övreraden på bordet) står på? 5/5!

Visa signatur

Fractal design mechify C - ASUS ROG STRIX Z390 - i9-9900k - MSI GTX1080 - Corsair 32GB RGB

Permalänk
Hjälpsam

Vackert och prydligt på liten yta. Men saknar sådär 2st skärmar till

Visa signatur

Allt jag säger/skriver här är mina egna åsikter och är inte relaterade till någon organisation eller arbetsgivare.

Jag är en Professionell Nörd - Mina unboxing och produkttester (Youtube)
Om du mot förmodan vill lyssna på mig - Galleri min 800D med 570 Phantom SLI

Permalänk
Medlem
Skrivet av Libazzi:

Riktigt snyggt är det!
Håller också på att "bygga om" i rummet, jag undrar vad det är för mått på bordet till vänter på "galleribilden". Alltså Bredd och längd och gärna hur hög "hyllan" är och vilken bredd det är på den(den övreraden,bordet). Skulle uppskattas!
Förressten vart har du köpt benen som "hyllorna" (övreraden på bordet) står på? 5/5!

Tack så mycket! Skärmhyllan är 25 cm djup till vänster (för att passa flertalet av dagens skärmar) och 40 cm djup till höger för att få det någorlunda symmetriskt. Allt som allt så är skrivbordet, och således även skärmhyllan, 2 meter på varje sida. Benen är köpta på IKEA och heter CAPITA (11 cm). Lycka till!

Skrivet av Fluf:

Vackert och prydligt på liten yta. Men saknar sådär 2st skärmar till

Tackar, tackar! Haha, ja, åtminstone!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Riktigt stilrent! Verkligen kanon med den led listen!

Permalänk
Medlem

!!

Gillar det skarpt !
Funderat på att göra likn. själv med "skärmhylla"
Gillar faktiskt även ledlisten ( skönt att kunna styra "stämningen" )

Undrar bara vart du köpt själva hyllan?

Permalänk
Medlem
Skrivet av mapo:

Riktigt stilrent! Verkligen kanon med den led listen!

Tack så mycket!

Skrivet av tomakun:

Gillar det skarpt !
Funderat på att göra likn. själv med "skärmhylla"
Gillar faktiskt även ledlisten ( skönt att kunna styra "stämningen" )

Undrar bara vart du köpt själva hyllan?

Tack! Ah, det är riktigt skönt att kunna ändra färg och styrka mm. Jag har byggt den själv.

EDIT: Har uppdaterat galleriet nu med ritning mm. Lycka till!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

LED-listen finns på BAUHAUS för 299kr
Köpte en idag. Även min "vita" är lite lilaaktig.
(Om jag inte redan har skrivit det så är detta välidigt snyggt, 4p )

Visa signatur

. EyeFinity Setup
Project Daedalus
| PhII x6 1090T 3,2GHz @ 4,1Ghz | H50 - PnP Scythe GT 1450rpm | Sapphire Dual-X OC 7970 | Corsair Vengeance LP 16GB 1600MHz | FD Define R2 | FD Newton R2 650w, S34E790C, Catleap 27"|R.I.P. Pettson

Permalänk
Medlem

vad heter bordskivan som skärmen står på?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Burks:

vad heter bordskivan som skärmen står på?

har samma fråga

Permalänk
Inaktiv

Well butter my buscuit! Har samma mus och samma tangentbord fast inte ultimate... men ska köpa razer mamba. Älskar ditt command center och undrar var du köpte led slingorna som man kunde ändra färg på?

Permalänk
Medlem

Snyggt!! 5/5 oj, glömde att jag hade kommenterat innan xD

Visa signatur

AMD Athlon II x4 3,1ghz||ASUS M4N75TD||AMD Radeon hd5830||4gb Corsair DDR3||1TB Samsung HD

Permalänk
Medlem

Att inreda med mycket växter gillar jag också! Det ger en mer levande känsla till ett datarum som annars kan kännas eller se rätt tekniskt "stelt" ut.. Smakfullt om du frågar mig

Visa signatur

Jag har en dator.

Permalänk
Medlem

Ett mycket snyggt galleri och en riktigt frän hörna! Jag ska själv göra om lite hemma, och ska förmodligen göra något liknande som din överhylla med Led:s under eftersom det ser sjukt najs ut!

5/5