Lian Li släpper tågchassit PC-CK101 som riktig produkt

Permalänk
Medlem

Trådlöst tangentbord/mus, trådlöst grafikkort (ja, det finns), WiFi.

Sen bygger man en induktiv strömskena för att undvika olyckor.

Win.

Visa signatur

i7-10700K + Corsair H90 | Z490 | 64GB | RTX3080 | SSD 3*512GB + 500GB + 128GB | HDD 3TB | Phanteks P400S | TUF 750W | 31.5"+27"+24" | Corsair K95 RGB | Logitech G902 | Sennheiser RS 175

Permalänk
Medlem
Skrivet av backfeed:

Ah. Den moddaren kunde iaf göra ett SNYGGT lok. Lian Lis är ju rent pinsamt naivistisk.

Nohab lok var riktigt fina saker

Permalänk
Medlem
Skrivet av kabex:

Trådlöst tangentbord/mus, trådlöst grafikkort (ja, det finns), WiFi.

Sen bygger man en induktiv strömskena för att undvika olyckor.

Win.

Tänkte precis den idén! Skulle vara riktigt kul att testa.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Citera så svarar jag!

Permalänk

Fräckt chassi helt klart!

Visa signatur

Bärbar Speldator: AMD Ryzen 5 5600H I Nvidia RTX 3050 Ti
Xiaomi Poco X3 Pro I Nvidia Shield TV V2 I PS4 I

Permalänk
Medlem

Oh boy! Att Sheldon Cooper kommer älska detta

Permalänk
Medlem
Skrivet av raldo94:

Så är det någon som välter tåget så undrar man varför skärm och allt slocknade.

Still, hade varit häftigt

Visa signatur

Krusidullen är stulen

Permalänk

Detta är ett chassi jag måste ha!

Visa signatur

Fractal Design R3 Fractal Design Newton R2 1000w Intel 3770K ASUS P8Z77 -V Pro Corsair Force GT 120gb Kingston Hyperx Genesis

Permalänk
Medlem

Man skulle ju kunna få plats med en riktigt fet reservoar i fronten

Permalänk
Medlem

Med handen på hjärtat. Vem kommer att köpa detta chassi? Visst är det lite roligt med nyskapande idéer men det känns knappast som att det kommer att finnas en marknad för det. Personligen så vill jag använda min dator som en dator och ser inte det häftiga i att det kan åka fram och tillbaks. Känns mest störigt om jag ska vara ärlig.

Permalänk
Medlem

Tuff-t

Visa signatur

/Seriously

Permalänk
Medlem
Skrivet av lakej:

Trodde kommentarerna skulle spårat ur för länge sen.

nejdå, den här tråden går ju som tåget :>

Permalänk
Medlem

Är seriöst intreserad av detta chassiet. är det snyggt...mnja, men det sticker verkligen ut ur mängden. Htpc kanske?

Visa signatur

Black sheep

Permalänk

Fan vad ballt att dra med sig ett tåg till ett lan!

Visa signatur

I7 4790K @ 4.0GHz | GTX 780Ti | Corsair TX 750W/ 80+ | 8GB DDR3 1600MHz | NZXT H440W | Corsair K70 Cherry Red | Corsair Vengance 2100 | Mionix Naos 7000 | Sennheiser HD 558 | Asus Xonar D2 |

Permalänk
Medlem

4 hjuls drift och grejer.

Visa signatur

Chassi: Define C ll RAM: Vengeance CL15 16GB ll Kylare: Noctua ND14 ll Mobo: Asus prime z270-p ll CPU: i5 7600k ll PSU: Supernova G3 650w ll GPU: MSI GTX 1060 6GB Gaming X ll Lagring: Samsung 850 EVO 250GB, Seagate 1TB HDD

Permalänk
Medlem

Lägg av... Detta e ren PR

Permalänk
Rekordmedlem

Perfekt, äntligen lite roligare färdiga lådor till en htpc, hoppas det kommer mera lådor som ser ut som nått man inte behöver gömma.

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk

Snälla Jonas. Testa detta chassi precis som att det vore ett helt vanligt chassi och säg inte ett ord om att det ser ut som ett fult tåg. Det vore kungligt underhållande!

Permalänk
Medlem

Jonas bara måste ta en titt på det här chassit! Skulle lätt vara årets höjdpunk i videosammanhang! Annars en väldigt kul grej av Lian li att faktiskt ens tänka tanken att släppa detta chassi.

Visa signatur

Fractal Design Arc | Asus P7P55D | Intel core i5 @ 4.0 ghz | Corsair h50, Corsair 650W | Gigabyte 6950 Windforce | Corsair DDR3 4GB @ 1600 mhz 9-9-9-24 XMS3 | Corsair Force 3 Series 60GB |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Motherofgod:

Med handen på hjärtat. Vem kommer att köpa detta chassi? Visst är det lite roligt med nyskapande idéer men det känns knappast som att det kommer att finnas en marknad för det. Personligen så vill jag använda min dator som en dator och ser inte det häftiga i att det kan åka fram och tillbaks. Känns mest störigt om jag ska vara ärlig.

Äh, det är ett koncept-chassie. Som det där BMW Level 10 chassiet som Thermaltake gjorde för ett tag sen, det ser bra ut att ha i listan sen säljer dom det med plus/minus 0 bara för att få ut varumärket.

Microsoft sålde ju t.ex sina första Xbox med hur mycket back som helst per enhet för att konkurrera ut PS2an, bara marknadsstrategi.

Visa signatur

[i7 920 stock] [Asus Rampage II Extreme] [12 GB Corsair XMS3] [Asus GTX 580 Matrix] [Aerocool Extremengine 3T]
[MacBook Pro 2,4 GHz C2D, 2010]

Permalänk
Medlem

Sheldon Cooper kom precis i brallan

Visa signatur

CPU: AMD® Ryzen™ 7 1700 @ 4 GHz 1.35V
MB: msi® X370 GAMING PRO CARBON
GPU: XFX Radeon™ RX Vega⁵⁶
RAM: G.SKILL Trident Z 3200MHz CL14 16 GB
Chassi/PSU: Cooltek W2 / Corsair® AX860 80+ Platinum

Permalänk
Medlem
Skrivet av 14ccKemiskt:

Snälla Jonas. Testa detta chassi precis som att det vore ett helt vanligt chassi och säg inte ett ord om att det ser ut som ett fult tåg. Det vore kungligt underhållande!

Mycket!

Visa signatur

CPU: AMD® Ryzen™ 7 1700 @ 4 GHz 1.35V
MB: msi® X370 GAMING PRO CARBON
GPU: XFX Radeon™ RX Vega⁵⁶
RAM: G.SKILL Trident Z 3200MHz CL14 16 GB
Chassi/PSU: Cooltek W2 / Corsair® AX860 80+ Platinum

Permalänk
Medlem

dethär om något, visar vad lian-li söker sig till för grupp/kategori av köpare..

Permalänk
Medlem

gamla merklin entusiaster?

Visa signatur

vad gör man inte för massorna med en
"riktigt stor digital penis"

Permalänk
Medlem

Puffpuff

Röken då? Finns USB-till-rök-adapter?

Visa signatur

-m-----

Permalänk
Avstängd

Känns som det har spårat ur rejält

Visa signatur

Cherry MX Brown:Compaq MX 11800, Cherry MX Blue: Razer Blackwidow, Cherry MY: Schneider g81, Black ALPS : Delll AT102W Black, Buckling Spring: IBM Model M, IBM Model N2, Rubber Dome: Keytronic ErgoForce....Senast aktiv Idag

Permalänk
Medlem

Så länge dom inte kör efter SJ's tidtabeller ser det intressant ut

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk

skratt.. jag har aldrig förstått mig på folk med tågfetish .. som kan tågtidtabellen utantill och alla modeller av tåg som finns ...
http://www.sjk.se/

Permalänk
Medlem

woot? woot?

Visa signatur

Intel i7 4770k - ASUS Z87A - Corsair 12 GB 1600MHz - Geforce GTX 780 - Fractal Design Define R2 - Cougar CM 550W 80+ Bronze

Permalänk
Medlem
Skrivet av gruvan88:

Är seriöst intreserad av detta chassiet. är det snyggt...mnja, men det sticker verkligen ut ur mängden. Htpc kanske?

Perfekt. Snygg prydnad i vardagsrummet, alla helt ovetande att det är en HTPC som puttrar på.

Visa signatur

12600KF - NH-D15 - PRIME Z690 - Corsair 32GB - RTX 3070 - 2x SN570 500GB/1TB - RM750 - Meshify 2 C
Logitech G915 TKL - G Pro Wireless - Pro X - Odyssey G7 27"

Better Sweclockers

Permalänk
Medlem

Haha fyfan vilken meningslös grej xD

Aja det är väl en kul-att-ha grej som ett tiotal personer i världen kommer ha.

Visa signatur

You have earned my respect and my friendship.