Permalänk
Medlem
Skrivet av Atlas Tasume:

Är Borderlands 2 något vettigt spel då? Ettan var rejält seg, även fast jag spelade med en kompis.

Kör inte med en kompis, kör med tre. Ja det är ett vettigt spel och det bästa in sin genre.

lite slarvfel
Visa signatur

|AMD Ryzen 9 5900X| |ASUS ROG Strix B550-F| |Crucial Ballistix 32GB CL16@3600MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |Corsair RM1000| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk
Skrivet av Devil May Cry:

Kör inte med en kompis, kör med tre. Ja det är ett vettigt spel och det bästa in sin genre.

jag har det till release, skriver mitt användarnamn i priv

Permalänk
Medlem

Ang dustins versions, frågade om förbokningserbjudandet ingick som hos så många andra:

"Hej!

Tyvärr ingår inte detta. Detta är endast en vanlig version av spelet.

Hör gärna av dig om du har fler frågor!"

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Damn it feels good to be a gubbe.

Permalänk

Ni som börjat spela redan, hur är det med grafik och prestanda? Det behöver inte mycket mer än första spelet väl?

Visa signatur

Dator:
*Censurerad av jantelagen*

Permalänk
Skrivet av n_sandstrom:

Ni som börjat spela redan, hur är det med grafik och prestanda? Det behöver inte mycket mer än första spelet väl?

Njäe, det är väl lite uppgraderat men ingen monsterskillnad skulle jag vilja säga.

Visa signatur

Du har redan tackat ja!

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av n_sandstrom:

Ni som börjat spela redan, hur är det med grafik och prestanda? Det behöver inte mycket mer än första spelet väl?

Vilka har fått det redan? För kollar man på nätet och diverse sidor så verkar det vara ute (lagligt) och folk som lirar, är det vi i Sverige (eller EU) som får en senare release?

När jag köpte det hos GMG stod det "available now" men när jag knappade in nyckeln i Steam så gnällde den om att det inte släpps förrän fredag.

Vilket är imorgon, och natten är bokad för coop

Permalänk
Medlem

Släpps det vid midnatt eller?

Visa signatur

Console: Xbox Series X TV: Samsung Q70T 4K 120HZ Headset: Turtle Beach Stealth 700 Gen 2

Permalänk
Medlem
Skrivet av GizZm0:

Släpps det vid midnatt eller?

japp "This game will unlock in approximately 16 hours"

Visa signatur

Damn it feels good to be a gubbe.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Devil May Cry:

Kör inte med en kompis, kör med tre. Ja det är ett vettigt spel och det bästa in sin genre.

Lite krångligt när ens kompis har så olika smak på spel och för att inte tala om tidszoner.

Visa signatur

Nybörjare på Linux? Se hit! #15665841

Permalänk
Skrivet av anon4992:

Vilka har fått det redan? För kollar man på nätet och diverse sidor så verkar det vara ute (lagligt) och folk som lirar, är det vi i Sverige (eller EU) som får en senare release?

När jag köpte det hos GMG stod det "available now" men när jag knappade in nyckeln i Steam så gnällde den om att det inte släpps förrän fredag.

Vilket är imorgon, och natten är bokad för coop

Mjo, tror det är borta i staterna det redan är igång. Finns en del i denna tråd som redan spelar, via VPN

Visa signatur

Dator:
*Censurerad av jantelagen*

Permalänk
Skrivet av era909:

EU/NA skall vara samma version, däremot har RU/CIS en egen version och kan inte spela med andra som det ser ut just nu.

http://www.reddit.com/r/Games/comments/zxbmd/here_in_russia_a...

Okej! Tur!

Visa signatur

Asus ROG Strix B550-F Gaming WIFI, AMD Ryzen 7 5700x, MSI Ventus 3080 OC

Permalänk
Skrivet av n_sandstrom:

Ni som börjat spela redan, hur är det med grafik och prestanda? Det behöver inte mycket mer än första spelet väl?

Ett 6870 klara det på max i 1080p typ. Det tippar till runt 40 när man kollar ut över ett stort landskap.

Visa signatur

Livet är som ett avloppsrör, långt och fullt med skit.

Citera om du vill ha svar!

Permalänk

Spelet är jäkligt trevligt. Det flyter på bra på de flesta maskiner. Vi borde dra ihop ett gäng spelare för de som saknar kompisar som spelar. PMa mig bara

Visa signatur

XBL: Framfart Steam: Flanders_one
Reserverad för alla felstavningar eller grammatiska fel som kan uppstå.

Permalänk
Medlem

Varför har ni gubbar som är så sugna inte låst upp det med VPN? Jag har spelat ända sedan i måndags tror jag det var när jänkarna fick det, har gjort likadant på massa andra spel också, funkar galant varje gång.

Bara ladda ner en VPN, jag använder Private Tunnel, välja en server i USA in på steam och aktivera sen stäng av steam och stäng av VPN och sen in igen och lira.

TEORETISKT sett kan man bli bannad för det, man bryter mot avtalet, men jag har inte hört talas om någon som blivit det än.

Däremot om man köper saker över VPN så man får ett billigare pris, då kan man vänta sig en bann inom 24h.

Visa signatur

7600x | 32gb DDR5 | RTX 4080 | 27" LG OLED

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rolfsaurus:

Bazillion gun guns?

Utgår från de trailers som finns och 1an.

om du har kikat på trailers så borde du veta att en av de stora säljpunkterna i serien är ett väldigt stort antal vapen.

i 2an har de lyssnat på en hel del fan feedback, och åtgärdat massa tabbar från ettan.
men det är samma spel i grund och botten.
du kommer antagligen inte gilla tvåan om du tyckte ettan var trist

[QUOTE=Atlas Tasume;12710614]Är Borderlands 2 något vettigt spel då? Ettan var rejält seg, även fast jag spelade med en kompis.[/QUOTE]

se ovan.

Visa signatur

| HAF932 | Ryzen 3700X @ 4,3 GHz | Gigabyte X570 Aorus Ultra | 32 GB G.Skill @ 3600 MHz | RTX 2070 @ 2 GHz | O2 + ODAC | MP600 1TB + 2x 2TB RAID 1 + 2x 2TB RAID 1 | Win10 Pro 64-bit |

Permalänk
Skrivet av isbjoern:

Varför har ni gubbar som är så sugna inte låst upp det med VPN? Jag har spelat ända sedan i måndags tror jag det var när jänkarna fick det, har gjort likadant på massa andra spel också, funkar galant varje gång.

Bara ladda ner en VPN, jag använder Private Tunnel, välja en server i USA in på steam och aktivera sen stäng av steam och stäng av VPN och sen in igen och lira.

TEORETISKT sett kan man bli bannad för det, man bryter mot avtalet, men jag har inte hört talas om någon som blivit det än.

Däremot om man köper saker över VPN så man får ett billigare pris, då kan man vänta sig en bann inom 24h.

Har så jävla mycket pengar i spel på steam, så jag vågar faktiskt inte chansa.

Visa signatur

Asus ROG Strix B550-F Gaming WIFI, AMD Ryzen 7 5700x, MSI Ventus 3080 OC

Permalänk
Medlem

såg Nero live på peace and love.. sjukt bra

Permalänk
Medlem

Känns inte lönt att starta det via en VPN nu och riskera någonting när det släpps imorgon, den som väntar på nått gott...

Visa signatur

Console: Xbox Series X TV: Samsung Q70T 4K 120HZ Headset: Turtle Beach Stealth 700 Gen 2

Permalänk
Medlem
Skrivet av GizZm0:

Känns inte lönt att starta det via en VPN nu och riskera någonting när det släpps imorgon, den som väntar på nått gott...

Därför man spelar Torchlight 2 under tiden som släpptes idag ^^

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem

eller fixar på annat håll då man väntar på sitt exemplar som är skickat på posten hinner man ju prova klasserna innan med ^^

Permalänk
Skrivet av Rojpen:

eller fixar på annat håll då man väntar på sitt exemplar som är skickat på posten hinner man ju prova klasserna innan med ^^

Det var en rätt bra idé, så uppenbar att jag blir fundersam på varför jag själv inte redan har den planen
Kommer inte hinna hämta min butiksorder fören nästa vecka, men nu vet jag hur jag kan spendera min minimala obokade tid i helgen iallafall

Visa signatur

Dator:
*Censurerad av jantelagen*

Permalänk
Medlem

Hur lång är storyn på detta spel och är det ett öppet slags spel som Fallout och Skyrim ?

Visa signatur

Jag är inte intresserad om jag har rätt eller fel, jag gillar diskussion :)

Permalänk
Skrivet av Alexander7938:

Hur lång är storyn på detta spel och är det ett öppet slags spel som Fallout och Skyrim ?

20 timmar gick ettan på för mig, så en hel del är det ju. Är inte lika fritt som Fallout och Skyrim precis, men knappast allt för linjärt heller. Världen känns riktigt öppen.

Visa signatur

i7 2600K@4,6ghz - ASUS GTX 670 DC2 - MSI P67A-GD55 - Corsair Vengeance 8GB - Samsung 830-Series 256 GB
Corsair H80 - Xonar Essence STX - XFX XXX 750W - Fractal Design XL - DELL U2412m

Var snäll mot nördar. Det är stor risk att du får en som chef en dag.

Permalänk

Någon som vill spelade det med mig? Har inge vänner som gillar Borlderlands 2 .P

Visa signatur

Chassi: Master Cooler Haf X-----Moderboard: Sabertooth Z77-----PSU: Corsair HX 650W-----CPU: Intel I5 2500k @ 4,5Ghz)-----CPU-Cooler: Noctua NH-U12P SE2-----GPU: Gigabyte 680 Winforce OC-----RAM: Ripjaws 16GB 1600mhz-----SSD: Samsung 830-----HDD: 1TB WD

[URL="http://www.inwaves.se[/URL]

Permalänk
Medlem

Kör gärna, har ingen heller, än iaf skickar nick i PM

Skrivet av jaramillo:

Någon som vill spelade det med mig? Har inge vänner som gillar Borlderlands 2 .P

Permalänk

Nice, jag taggar för fullt.

Vill tillägga att jag är 23år.

Visa signatur

Chassi: Master Cooler Haf X-----Moderboard: Sabertooth Z77-----PSU: Corsair HX 650W-----CPU: Intel I5 2500k @ 4,5Ghz)-----CPU-Cooler: Noctua NH-U12P SE2-----GPU: Gigabyte 680 Winforce OC-----RAM: Ripjaws 16GB 1600mhz-----SSD: Samsung 830-----HDD: 1TB WD

[URL="http://www.inwaves.se[/URL]

Permalänk
Permalänk
Medlem

Argh! Var inställd på att det skulle gå att börja spela för 20 min sen, men icke... brukar det vara såhär?

Permalänk
Skrivet av Snakey:

Argh! Var inställd på att det skulle gå att börja spela för 20 min sen, men icke... brukar det vara såhär?

Hur då? Spelet ska släppas kl: 01:00.