Höststäda i SweClockers marknad

Permalänk
Medlem

Detta är perfekt och gillas skarpt!

EDIT: Ser förövrigt att marknaden ÖVERFLÖDAS utav annonser, kanske blir ett och annat fynd..

Visa signatur

FD Define R5 | Corsair RM850x | Asus Prime z370-p | i5 8600k | G.Skill 2x8gb 3600mhz | Palit GTX 1080ti | Samsung 960 Evo 500gb

Citat av en här på swec:
"AMD är sämst. Dessutom är jag AMD fanboy."

Permalänk
Medlem

Bra! lägger upp mitt twin frozer 6950 snart, har bara legat på mitt skrivbord i flera månader då jag inte fått tummen ur.. förhoppningsvis blir man äntligen av med det då.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av milo_:

3²+3-1+8-4 kr

Skrivet av DaBone:

Det där var inte snällt!!

Fick godkänt i matte bara för att mitt mattegeni till brorsa hade haft samma lärare.
Satt jämte klassens värsting och körde 5 i rad på mattelektionerna, i ett helt läsår.
Hatar matte och gick ju ändå inte att jobba..

Det där är inget, vad säger du om linjär algebra/matematisk analys?

Permalänk
Medlem
Skrivet av KimTjik:

Nostalgisk bild! Ett gammalt DFI Lanparty 939 kanske?

Aaah, the memories!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alle22:

Det där är inget, vad säger du om linjär algebra/matematisk analys?

?

Visa signatur

Hemma hos mig är det en Microsoft-fri miljö..
Dator 1: iMac 27" 5K - i7 4,2GHz - 32GB 2400MHz CL14 - 512GB SSD - Radeon PRO 580 8GB - 2xDell P2715Q 4K - 4TB Lacie D2 Thunderbolt
HTPC: ASUS X99-M WS - i7 5960X - H100i GTX - 16GB 3000Mhz - Samsung SM951 512GB - ASUS GTX 780 DCU II OC - AX860 Platinum - Corsair 350D - Linux
Bärbar 1: MacBook PRO 15" 2018 / i7 / 512GB SSD NAS: Synology DS918+ 32TB+2x512GB SSD

Permalänk
Medlem

Nya minnen fixade, lägger upp mina gamla så fort jag fått mina nya

Visa signatur

Kinnarps 8000

Permalänk
Medlem

Sweet!

Älskar rabattkoden! I NEED TP FOR MY CORNHOLIO!

Visa signatur

Main. - Fractal Design Meshify C - Corsair AX860 - Asus Strix B550-E - AMD Ryzen 5 3600 - 32gb Corsair Vengeance 3200mhz - Asus Strix GTX 1080 - Samsung 970 Evo 250gb - Kingston A200 1tb - 1x 840 Pro 256GB - 2x 850 Pro 256GB - 2x 840 Evo 250GB RAID0 - 2x Samsung 850 Evo 500GB - Logitech G502 - Corsair K95 RGB - BenQ XL2420T - Sennheiser Game One
2018 Macbook Pro 13" 2018 iPad Pro 12,9"
Projekt 13 - Bygglogg WIP

Permalänk
Medlem

Ha ren del skräp, men det är just det, skräp. Eller prydnadssaker, beroende på hur man ser på saken. Någon intresserad av prydnadssaker för hundralappen?

Skrivet av Alle22:

Det där är inget, vad säger du om linjär algebra/matematisk analys?

Numerisk integration genom rekursion i n dimensioner, någon?

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk

Kommer lägga upp lite smått och gott för er entusiaster imorgon, håll utkik

Visa signatur

Apple Mac Mini

Permalänk

Ni som köper något från marknaden, glöm inte denna tråd Sweclockers marknadsreferenser. Obs, läs första inlägg innan du postar.

Till största del kan jag tänka mig att alla som köper något av en SweClockare kommer vara nöjda, men det kan finnas gånger då det går snett. Bra om det uppmärksammas!

Visa signatur

Speldata: i7 10700KF | 32GB DDR4 | 7800 XT Hellhound | Dell S3422DWG
NAS: OMV 6 + 9TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av stoffeboffe:

Ni som köper något från marknaden, glöm inte denna tråd Sweclockers marknadsreferenser. Obs, läs första inlägg innan du postar.

Till största del kan jag tänka mig att alla som köper något av en SweClockare kommer vara nöjda, men det kan finnas gånger då det går snett. Bra om det uppmärksammas!

Tycker att Swec borde bygga in ett poäng-/betygsystem i köp och sälj.

Permalänk
Medlem

Tack SweC:)
Mer sånt här.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Amiga 500 + Amiga CD32 + Game & Watch 😊

Permalänk

Bunghole! Det här kommer nyttjas!

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Arc. CPU:AMD Phenom II X4 965 black edition 3,4ghz Moderkort: Gigabyte GA-990FXA-UD3 GPU: Geforce 7950 PSU: 550w HDD: Samsung 1tb SSD: Samsung 830 128gb RAM: 8gb 1600mhz
CPU Kylare: Cooler Master Hyper 212 EVO

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Flamso:

Ett SLI-DR, förmodar jag!

Jag tror du har helt rätt. Modellen med en hel rad bryggor mellan PCIe bussarna för att slå på/av SLI, vilket om det inte vore för inkluderat specialverktyg krävde verktygslåda för att flytta.

Permalänk

Någon mer än jag som inte får "drcornholio" att fungera? :/

"Du har angett en ogiltig eller utgången kod."

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Ange rabattkoden dncornholio ! Kolla stavningen =D

Visa signatur

HTPC Antec Fusion remote Corsair 450W Msi z370 Mortar Intel i3 8100 2x4Gb Corsair DDR 3200
Work Corsair Carbide 500R Nätagg 750W Corsair i40 Asus x570 TUF Amd Ryzen 5 3600X 2x8Gb DDR4 3600Mhz cl16 Asus RX 6700XT 12Gb dual

Permalänk
Skrivet av fidde66:

Ange rabattkoden dncornholio ! Kolla stavningen =D

Jo jag märkte det sen jag med, do'h! Jag skyller på att jag inte fått i mig kaffe

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av milo_:

3²+3-1+8-4 kr

=15

Skrivet av DaBone:

Det där var inte snällt!!

Fick godkänt i matte bara för att mitt mattegeni till brorsa hade haft samma lärare.
Satt jämte klassens värsting och körde 5 i rad på mattelektionerna, i ett helt läsår.
Hatar matte och gick ju ändå inte att jobba..

Jag vill minnas att man stöter på potenser redan i högstadiet(men jag kanske har fel).

Skrivet av milo_:

Du ska bara veta vad som möter en när man börjar läsa lite svårare matematik. Ett litet fjuttigt tal kan behöva två A4 för en lösning, och det är fortfarande på gymnasienivå. Jag vill bara veta när jag någonsin får nytta av sådan kunskap...

När du väl kan det ordentligt så hittar du användning för det. Om du får för dig att programmera på högskolan kommer du oundvikligen bli tvångsmatad massa mattematik som får gymnasiematten att bli blekna i jämförelse...

Ont: snygg bild på artikeln Man kanske ska börja leta igenom allt man samlat på sig under åren.

Visa signatur

Sandy-bridge + gtx770 /dator
http://dreamhack.se/dhw15/

Permalänk
Medlem

I am the great cornholio! grym rabattkod

Permalänk

Haha, humor att jag precis registrerade mig och faktiskt skulle behöva bli av med en hel del prylar. Men i övrigt ett fint erbjudande!

Permalänk
Discokungen
Skrivet av KimTjik:

Jag tror du har helt rätt. Modellen med en hel rad bryggor mellan PCIe bussarna för att slå på/av SLI, vilket om det inte vore för inkluderat specialverktyg krävde verktygslåda för att flytta.

Precis! Jag har ett på väggen och ett i en fortfarande fungerande dator, så de är riktiga trotjänare! Klockade som idioter också!

Visa signatur

AMD 5800X3D - G.Skill Trident Z 3200 CL16 32GB - Asus B550 TUF - ASRock 7900 XTX Phantom - Intel 900p - CaseLabs S8 - LG 42C2 - Corsair AX1200i - Aquaero 6 - Vattenkyld

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bacontree:

Haha, humor att jag precis registrerade mig och faktiskt skulle behöva bli av med en hel del prylar. Men i övrigt ett fint erbjudande!

"Observera att du måste ha varit medlem i minst tre månader för att kunna sätta ut en annon"
Du skulle reggat dig lite tidigare :/

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alle22:

Det där är inget, vad säger du om linjär algebra/matematisk analys?

Något man gör på lördags kvällarna för skojs skull... Eller vilken student-pub kväll som helst för den delen, teorin är enkel en viss promille är bra för programmering och därmed även matte...

Men om jag inte missminner mig var första uttrycket på högskolan "va ingen miniräknare!?!" i motsatts till gymnasie matten... Linjär algebra vilka minnen... Första ämnet jag flunkat i, de var så j*vla tråkigt att man "glömde bort" att studera/räkna på "fritiden"....

Aja OnT
Trevligt man kanske ska städa bort några antikviteter, någon gissning på va ett raden x1950pro AGP går att sälja för...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alakai:

Numerisk integration genom rekursion i n dimensioner, någon?

Är svaret 42?

OnT - Det var riktigt gött! Senast igår kväll var jag i garderoben och svor över att jag hade för mycket liggande.

Permalänk
Medlem

Oj, la upp en annons för några timmar sedan, och den är redan ganska långt ner på tredje sidan.
Kanske skulle införas en restriktion på hur ofta/många annonser man får lägga upp?

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Minsc S2:

Oj, la upp en annons för några timmar sedan, och den är redan ganska långt ner på tredje sidan.
Kanske skulle införas en restriktion på hur ofta/många annonser man får lägga upp?

Såg en som la upp 7 annonser i rad om typ samma sak fast olika... Känns inte riktigt rätt. Men visst, första dagen kom det in 11 sidor!! XD

Visa signatur

Chassi:BeQuietDarkBase900Pro PSU:BeQuietDarkPowerPro1000w Moderkort:AsusZ170ProGamingAURA
CPU:i7-6700K 4.2Ghz Kylare:BeQuiet!SilentLoop240mm Ram:Corsair 32GB DDR4 3200MHz Vengeance
GPU:AsusRadeonRX5700XT8GBRogStrixGamingOC SSD:Corsair 2x120GB, M.2 1TB HDD:Seagate/WD->30TB Skärmar:3xBenQ 24" LCD G2450HM, LG 65"UHD65UM7100 OS:W10
Tillbehör:LogitechG915,G915TKL,ProX,G502,MxMaster3,G930,Z906,G510,K350,M705,G440,C922Pro,MionixNaos3200,5000,7200,8200,NaosQG
Mobiler:Xperia 1 III,Xperia1,SonyZ5 🎮 🖥️ ⌨️ 🖱️ 🎧

Permalänk
Medlem

Perfa, då får man en ny chans på att sälja sitt mer eller mindre orörda Streacom F7C! (jäkla skambud, mummel..)

Visa signatur

Speldator :[I] AMD 5600X - 16GB fläskigt ram - AMD 580RX - AOC 32" Wide
HTPC : i5 3450S - 8GB G.Skill - Streacom F8

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alle22:

Det där är inget, vad säger du om linjär algebra/matematisk analys?

Tycker inte om det.