Permalänk

Hittade en key i ett gammalt mejl, vet inte om den funkar men ändå : DEZC-AXEN-TA69-NECT-Z692

Visa signatur

Intel 7700K 4,2 GHz | ASUS ROG Stric GTX 1080 | 16 GB DDR4 | ASUS ROG STRIX Z270H GAMING | Samsung 850 EVO

Permalänk
Medlem
Skrivet av katanaa:

Uhm.. jag kan logga in på mitt gamla konto och lira.. är PS free2play numera? :S

Planetside 1 vets har automatiskt beta access till PS2

Japp PS2 är freetoplay när det släpps

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Stationära: Ryzen 7 3700X | 32GB DDR4 3200MHz | EVGA Geforce 1070 8GB | 120GB Intel 520 SSD | 500GB Samsung 850EVO |
Server/ NAS : Phenom2 X4 965 | 6GB DDR2 RAM | Nvidia 6600LE 128MB | WD Red 3TB | Ubuntu server 16.04
HTPC: Raspberry Pi 2 | 8GB class 6 SD card | 900MHz quad core

Permalänk
Medlem

Har ni några tips på hur man ska ta sig an fordon som infanterist? Blev en hel del spel igår faktiskt. Kul spel! Känns dock som det tar en stund innan man lär sig spelet. Nybörjartips uppskattas!

Permalänk

om ni inte redan vet det så säger jag det:) det släpps nu 20 november

Permalänk
Medlem
Skrivet av A-Woowie.Doowie:

om ni inte redan vet det så säger jag det:) det släpps nu 20 november

Jag är rädd för att det är något negativt, inte något positivt. Tror det kommer bli otroligt svårt för utvecklarna att rätta till alla buggar på under en månad, så produkten som släpps kommer kanske vara... mindre bra. Dessutom lite andra problem, vissa mer akuta än andra. Men, men... man kan alltid hoppas på det bästa.

Permalänk
Medlem

Någon som har en key över skulle vara guld värt

// richead

Permalänk
Skrivet av richead:

Någon som har en key över skulle vara guld värt

// richead

du behöver endast gå in på deras twitter och be om en key så borde du få en. försök få dem skratta eller bara säg att du försökt länge så borde du få en.

Permalänk
Medlem

Mina NC team mates:
Let's run straight to the frontline, BY RUNNING STRAIGHT TO THE FRONTLINE *gets shot and dies*

Jag:
*tar en omväg tills fots, cappar flera oskyddade territorium, sedan svärmar
hela stället med 50 NC players och vi tar basen* herpa derp tactics :3

Permalänk
Medlem

hade en grym fajt runt en kulle. Så mycket spelare på en och samma ställe. Hade BF3 haft den känlsan jag fick där då hade BF3 verkligen lyckats.

Permalänk
Medlem
Skrivet av landizz:

hade en grym fajt runt en kulle. Så mycket spelare på en och samma ställe. Hade BF3 haft den känlsan jag fick där då hade BF3 verkligen lyckats.

The Crown? Grymt bra position att försvara.

Permalänk
Medlem

har börjat spela med några sköna engelsmän på eurydome om ni vill vara med så heter outfiten consortium

Permalänk
Medlem
Skrivet av Simcon:

The Crown? Grymt bra position att försvara.

Har för mig det hette crossroads någonting.

Permalänk
Skrivet av yugurt:

har börjat spela med några sköna engelsmän på eurydome om ni vill vara med så heter outfiten consortium

Välkommen till Consortium Outfit

Vi har medlemmar från hela Europa inklusive flera svenskar och vi fortsätter rekrytera
www.youtube.com/watch?v=p6x_oWgo1n4&feature=plcp

Mvh
MattiAce

Permalänk

Vet att Betan är över om ett par dagar, men är det någon som vill ha en beta key?

Första PM får det.

EDIT: Borta

Visa signatur

R I P
PSU:XFX PRO750W (tog sitt egna liv tillsammans med moderkortet)
Chassi:Obsidian 550D Moderkort:Asus P8Z68 PRO/GEN3 Processor:Intel i5 2500K 4,3Ghz (kyld av Noctua U12P) Ramminne:16Gb Kingston Hyperx 1600Mhz Grafikkort:MSI Twin Frozr V GTX 970

Permalänk
Medlem

Fick en Beta key idag:

A2NG-PF46-KXH9-TR99-FGM3

Dold text

Posta om ni tar och använder den.

Permalänk
Medlem

Fick också en till nyckel idag:

P66H-N6PA-NJT4-NKGM-9RJC

Permalänk

Kan gärna ta en key om någon har en till övers

Permalänk
Medlem

Hur gör man enklast för att hamna i stridszoner så snabbt som möjligt?

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Skrivet av Gascogne:

Hur gör man enklast för att hamna i stridszoner så snabbt som möjligt?

för mig är det att hitta en outfit och spela med dem, oftast har dem flera squads i en platoon som använder sunderers och galaxies för att ta över platser

Visa signatur

R I P
PSU:XFX PRO750W (tog sitt egna liv tillsammans med moderkortet)
Chassi:Obsidian 550D Moderkort:Asus P8Z68 PRO/GEN3 Processor:Intel i5 2500K 4,3Ghz (kyld av Noctua U12P) Ramminne:16Gb Kingston Hyperx 1600Mhz Grafikkort:MSI Twin Frozr V GTX 970

Permalänk
Medlem

Nån som har en betakey över? Skulle jättegärna vilja ha en, har varit reggad sedan ett år tillbaka men har inte sett någon key ännu

Visa signatur

Corsair Crystal 460x | MSI Z370 Carbon ATX | Intel Core i7 8700k | 16GB Corsair Vengeance 3200mhz | Palit GTX 1070 Ti | Samsung 960 EVO 500gb NVMe | Asus PG279Q 144hz IPS | Corsair K65 RGB MX Red | FinalMouse Ultralight Air58 / Zowie FK1 w/ paracablemod / Glorious Model O | Xtrfy XGP-L4

Permalänk
Medlem
Skrivet av sQuille:

Nån som har en betakey över? Skulle jättegärna vilja ha en, har varit reggad sedan ett år tillbaka men har inte sett någon key ännu

Du har PM

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kryll:

Du har PM

Tackar ännu en gång

Föresten, vilken fraktion ska jag spela?

Visa signatur

Corsair Crystal 460x | MSI Z370 Carbon ATX | Intel Core i7 8700k | 16GB Corsair Vengeance 3200mhz | Palit GTX 1070 Ti | Samsung 960 EVO 500gb NVMe | Asus PG279Q 144hz IPS | Corsair K65 RGB MX Red | FinalMouse Ultralight Air58 / Zowie FK1 w/ paracablemod / Glorious Model O | Xtrfy XGP-L4

Permalänk
Medlem
Skrivet av sQuille:

Tackar ännu en gång

Föresten, vilken fraktion ska jag spela?

Haha, läs lite om de olika och se vilken du tycker verkar trevligast :), finns vissa skillnader när det kommer till fordonen och vapnen. Utöver det är valet en smaksak.

Permalänk
Medlem
Skrivet av sQuille:

Tackar ännu en gång

Föresten, vilken fraktion ska jag spela?

Du kan ha mer än en karaktär samtidigt, men NC så klart som main!

Visa signatur

Nybörjare på Linux? Se hit! #15665841

Permalänk
Medlem

Vet inte om dessa är tagna, men jag tror att de är oanvända:
NEN7-FXAC-4MK7-3TD3-M9XG
MTZP-H2DD-K9ND-J2KH-7PHJ
RF74-TNP7-HFEJ-JE32-RRTD

Visa signatur

Turn left! No, not that left, the other left!

Permalänk

tusen tack!!!! jag tog den längst ned

Permalänk

Go ahead

2F64-4RCA-FDP3-7FMZ-6FJ7

Permalänk

Någon får gärna PMa mig en key då jag inte fått någon ännu

Permalänk
Medlem

Nyckel om någon vill ha

Skickade den till Göken

Visa signatur

Born too late to explore the earth, born too early to explore the stars, born just in time to see AMD rise back to rule the world.

Permalänk
Skrivet av rickie:

Nyckel om någon vill ha

Skickade den till Göken

Tack så mycket!