Permalänk
Inaktiv

Får man önska sig 15% rabatt på något av Z77 mitx-korten?

Permalänk
Medlem

Najs, då blir det åtminstone en hårddisk denna gången. Min SSD börjar bli full =P
Ett varningens finger för den där 3TB-disken från Western digital. Den är inte tänkt för PC-bruk och det står inget om det på CDOns hemsida. Höll på att slänga in en sådan i min varukorg innan jag läste på lite om den.

Edit:
Denna är till för medieserver och inte PC:
http://cdon.se/hemelektronik/western_digital_av_gp_wd30eurs_3...

Visa signatur

Silverstone FT-02 Silver | Seasonic Platinum 1200W | Ryzen 9 5900X | MSI X570 Tomahawk | G.Skill Trident Z Neo RGB 32GB @ 3600/16/16/16/36 | ASUS TUF 3080 OC V2 | 1TB SSD WD SN850 | Noctua NH-D14 | Win 11 Professional | QPad MK-95 Pro | Logitech G903 | Acer X34P | Asus Xonar Essence STX | Beyerdynamic A1 | QPad QH-1339 | Beyerdynamic T1 | Fanatec CSWv2 + CSP | Thrustmaster Warthog | MFG Crosswind v3 | Xbox 360 | Xbox One | PS3 | PS4 | PS VITA | Nintendo Switch

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av Acherry:

Hej! undrar när när ni får in Samsung 840 Pro? Står bara kommande på eran sida, men jag hade velat veta mer exakt datum.

http://cdon.se/hemelektronik/samsung_840_pro_series_basic_256...

Hej hej

Preliminärt datum är i mitten av nästa vecka, observera att det är preliminärt och inte bekräftat än.

MVH Josefin

Skrivet av darkshippo:

Får man önska sig 15% rabatt på något av Z77 mitx-korten?

Hej hej

Tyvärr inte denna gången. Vi hade minst ett sånt med förra rean, kommer säkert nästa gång igen, men inte denna tyvärr.

MVH Josefin

Visa signatur
Permalänk

hej cdon

hej jag skulle vilja bli sponsrad av er jag ska bygga ett trä chassi i skolan ett :skolprojekt:
och skolan har inte mycket pengar derför skulle jag vilja bli sponsrad tacksam för hjälp

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av samwester:

hej jag skulle vilja bli sponsrad av er jag ska bygga ett trä chassi i skolan ett :skolprojekt:
och skolan har inte mycket pengar derför skulle jag vilja bli sponsrad tacksam för hjälp

Hej hej

I dagsläget är vi tyvärr inte intresserade av att sponsra detta projektet.

MVH Josefin

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Positivt överaskad till leveranstiden hos Cdon under den här beställningen. Sist jag beställde tog det 5 dagar för dom att packa ett par hörlurar. Nu tog det mindre än 2 dagar för dom att packa och skicka 4 varor. Hoppas nu bara att grejerna fungerar så jag slipper supporten...

Visa signatur

Meh

Permalänk

Hej Josefin!

Finns det någon chans att ni kan trycka in Samsung 830 256GB i 15% kampanjen?

Visa signatur

Asus ROG Strix X470-F Gaming | AMD Ryzen 7 5700X | 32GB G.Skill TridentZ F4-320016D-16GTZR @ 3200Mhz 16-18-18-38 | RX 6900XT | Fractal Design R4 | AOC Q3279VWF 32" 1440p | Qpad MK-50 | Logitech G500 | Cooler master MasterLiquid Lite 240 | Cooler Master Silent Pro 1kW | Samsung 830 256GB | Samsung 850 EVO 500GB | WD Black SN770 2TB Gen 4 NVME |
Kingston KC3000 M.2 NVMe 1TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av samwester:

hej jag skulle vilja bli sponsrad av er jag ska bygga ett trä chassi i skolan ett :skolprojekt:
och skolan har inte mycket pengar derför skulle jag vilja bli sponsrad tacksam för hjälp

Tidernas bästa pitch.

Visa signatur

Define XL R2 || CM Silent Pro M1000 || Asus Z490-F || Intel i9 10900k || Noctua NH-D15 || RTX 2080 || 64GB DDR4 || 1TB 970 Evo Plus M.2 + 1.5TB SSD + 2TB HDD || Win10 Pro

Permalänk
Medlem

Hejsan CDON! (Josefin)

Jag undrar om ni kommer köra Holiday bundle med AMD?

http://blogs.amd.com/play/this-holiday-never-settle/

Jag vill också passa på att tipsa er om att lägga in denna på prisjakt då ni är riktigt konkurrenskraftiga på kortet!

http://cdon.se/hemelektronik/gigabyte_radeon_hd7970_oc_3gb_dd...

Tillägg av vital information
Visa signatur

Min dator är mitt värde på Sweclockers har jag förstått
Fractal Design Meshify 2 C Mid Tower | Asus ROG STRIX B550-F | AMD R7 5800X3D 3.4 GHz | PowerColor Radeon RX 7900 XT 20GB HellHound | Corsair Vengeance LPX 2X16 GB 3200 Mhz | Samsung 980 250 GB M2 | Western Digital Black SN850 2 TB M.2 | Corsair RM1000x 1000 W 80+ Gold | Samsung Odyssey G9 49.0" | https://pcpartpicker.com/list/3dst6D

Permalänk
Medlem

Hej Josefin,

Jag är ivrig kund men har haft issue-tissues med två grafikkort jag köpt av er inom loppet av rätt kort tid. Det ena höll i ett år och nu en månad efter att jag fått ett nytt kort (ni återbetalade pengar, jag köpte ett nytt) så har det börjat bete sig oerhört märkligt.

Det fungerar inte överhuvud taget med vare sig äldre eller nyaste drivrutinerna och jag upptäckte problemet i måndags när jag kom tillbaka till jobbet efter helgen. Jag har gjort en tråd här på swec om det och fick tipset att prova gamla drivrutiner, vilket jag gjort, men felet kvarstår.
Har ni någon egen tech support som kan titta på problemet eller vad skall jag göra?

Jag skriver öppet i tråden tills du säger att det är dags för personlig kontakt, eftersom andra kan läsa och komma med idéer på en lösning (det är ju trots allt nördforat no.1 detta)

Permalänk
Medlem

Hej Josefin.

Har du någon aning om när denna kommer i lager?

http://cdon.se/hemelektronik/diverse_kbl_sata_-%3E_usb_3.0_ad...

Visa signatur

Fractal Design Tesla 650W 80+ > Asus P8Z77-I Deluxe > BitFenix Prodigy (Vit) > Intel Core i7 2700K > Crucial 16GB 1600MHz > Scythe Mugen III > Gigabyte GTX 660 > 640GB WDB > 120GB OCZ Agility 3

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av Apelsingummi:

Hej Josefin!

Finns det någon chans att ni kan trycka in Samsung 830 256GB i 15% kampanjen?

Hej hej

Eftersom det är sista dagen idag så trycker vi in den.

MVH Josefin

Skrivet av Nobbe34:

Hejsan CDON! (Josefin)

Jag undrar om ni kommer köra Holiday bundle med AMD?

http://blogs.amd.com/play/this-holiday-never-settle/

Jag vill också passa på att tipsa er om att lägga in denna på prisjakt då ni är riktigt konkurrenskraftiga på kortet!

http://cdon.se/hemelektronik/gigabyte_radeon_hd7970_oc_3gb_dd...

Hej hej

Fick faktiskt ett PM här om den där bundlingen, men det är inget jag hört nåt om från AMD. Försökte få tag i dem, men de genomgår just nu en omorganisation verkar det som så lite svårt att få tag i rätt person. Jag ska försöka meka in oss i den kampanjen i alla fall.

7970-kortet finns med på Prisjakt, du hittar det här: http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=1109395
Men tack så hemskt mycket för tipset, sånt gillar jag. =D

MVH Josefin

Skrivet av Typen:

Hej Josefin,

Jag är ivrig kund men har haft issue-tissues med två grafikkort jag köpt av er inom loppet av rätt kort tid. Det ena höll i ett år och nu en månad efter att jag fått ett nytt kort (ni återbetalade pengar, jag köpte ett nytt) så har det börjat bete sig oerhört märkligt.

Det fungerar inte överhuvud taget med vare sig äldre eller nyaste drivrutinerna och jag upptäckte problemet i måndags när jag kom tillbaka till jobbet efter helgen. Jag har gjort en tråd här på swec om det och fick tipset att prova gamla drivrutiner, vilket jag gjort, men felet kvarstår.
Har ni någon egen tech support som kan titta på problemet eller vad skall jag göra?

Jag skriver öppet i tråden tills du säger att det är dags för personlig kontakt, eftersom andra kan läsa och komma med idéer på en lösning (det är ju trots allt nördforat no.1 detta)

Hej hej

Läste din tråd och som någon påpekat där - om du testat det i tre olika datorer redan och fått samma problem så borde det rimligen bero på kortet, inte mjukvaran. Gör ett sista ryck och testa med drivisarna som ligger på skivan du fick med (funkade av någon oförklarlig anledning på mitt 7970 som kraschade hela tiden) och om det inte heller fungerar så kontakta vår support och lös en retur.

MVH Josefin

Skrivet av Dahle86:

Hej Josefin.

Har du någon aning om när denna kommer i lager?

http://cdon.se/hemelektronik/diverse_kbl_sata_-%3E_usb_3.0_ad...

Hej hej

Vi borde få saldo på dem under dagen alternativt imorgon.

MVH Josefin

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av CDON.COM:

Hej hej

Hej hej

Fick faktiskt ett PM här om den där bundlingen, men det är inget jag hört nåt om från AMD. Försökte få tag i dem, men de genomgår just nu en omorganisation verkar det som så lite svårt att få tag i rätt person. Jag ska försöka meka in oss i den kampanjen i alla fall.

7970-kortet finns med på Prisjakt, du hittar det här: http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=1109395
Men tack så hemskt mycket för tipset, sånt gillar jag. =D

MVH Josefin

MVH Josefin

Aaaah, då var det fel kort =/ Ledsen men i tråden http://www.sweclockers.com/forum/126-radeon/1150491-radeon-vs... så har vi gått igenom att just windforce-korten verkar vara låsta för klockning sen 7970 GHz versionen kom. En av de som deltar hade köpt det tidigare och det gick inte att se volten tex. vilket utgjorde en risk för att bränna kortet. Vet du hur det är med er version av kortet? Om det är en "gammal" version som är upplåst eller en ny som verkar vara låst?

Samt att om ni går med i kampanjen, om jag köper ett kort ifrån er nu kommer jag kunna vara med i den då eller måste jag avvakta tills kampanjen ligger på er sida?

För övrigt mycket snabbt och bra svar!

Visa signatur

Min dator är mitt värde på Sweclockers har jag förstått
Fractal Design Meshify 2 C Mid Tower | Asus ROG STRIX B550-F | AMD R7 5800X3D 3.4 GHz | PowerColor Radeon RX 7900 XT 20GB HellHound | Corsair Vengeance LPX 2X16 GB 3200 Mhz | Samsung 980 250 GB M2 | Western Digital Black SN850 2 TB M.2 | Corsair RM1000x 1000 W 80+ Gold | Samsung Odyssey G9 49.0" | https://pcpartpicker.com/list/3dst6D

Permalänk
Medlem

Hej Josefin!

Jag beställde datorkomponenter imorse och räknar absolut inte med att allt ska komma direkt MEN när ni skriver att alla datorkomponenter jag beställt har leveranstid på 1-3 dagar så antar jag att ni har allt på lagret eftersom att det är det ni skriver på hemsidan. Nu däremot, så har jag fått en delleverans enligt "Mina sidor" på cdon.com. Varför gör ni så? Varför dellevererar ni när ni har allt på lagret? Jag har en deadline att allt ska vara klart tills på fredag men jag tvekar på att ni har allt på lagret som ni påstår på sidan och jag kommer ANTAGLIGEN inte få allting tills på fredag.

Bestämde mig för att ta tillbaka ordern men finns ju inte en kotte som svarar på mail eller chat och det är helt värdelöst att ni inte har telefontid och kan prata med kunderna på riktigt. Jävla trams. Hur ska jag lösa situationen på bästa sätt?

Permalänk
Medlem

Hej Josefin!

Tänkte beställa några grejer men märkte att Fractal Design R4 är slut hos er!

Kommer ni att få den i lager snart ? Syftar på den svarta versionen

MVH

Permalänk
Medlem
Skrivet av kusken:

Hej Josefin!

Jag beställde datorkomponenter imorse och räknar absolut inte med att allt ska komma direkt MEN när ni skriver att alla datorkomponenter jag beställt har leveranstid på 1-3 dagar så antar jag att ni har allt på lagret eftersom att det är det ni skriver på hemsidan. Nu däremot, så har jag fått en delleverans enligt "Mina sidor" på cdon.com. Varför gör ni så? Varför dellevererar ni när ni har allt på lagret? Jag har en deadline att allt ska vara klart tills på fredag men jag tvekar på att ni har allt på lagret som ni påstår på sidan och jag kommer ANTAGLIGEN inte få allting tills på fredag.

Bestämde mig för att ta tillbaka ordern men finns ju inte en kotte som svarar på mail eller chat och det är helt värdelöst att ni inte har telefontid och kan prata med kunderna på riktigt. Jävla trams. Hur ska jag lösa situationen på bästa sätt?

Har exakt samma bekymmer, beställde datorkomponenter som enligt sidan SKA finnas på lager men tydligen inte då halva min order blev dellevererad idag enligt statusen (Beställde igår). Även jag hade planer på att dra igång mitt bygge på fredag, men nu verkar det inte bli så, eller? Har försökt att få tag i kundsupporten jag med utan att lyckas. Får hoppas de löser detta för oss.

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av Nobbe34:

Aaaah, då var det fel kort =/ Ledsen men i tråden http://www.sweclockers.com/forum/126-radeon/1150491-radeon-vs... så har vi gått igenom att just windforce-korten verkar vara låsta för klockning sen 7970 GHz versionen kom. En av de som deltar hade köpt det tidigare och det gick inte att se volten tex. vilket utgjorde en risk för att bränna kortet. Vet du hur det är med er version av kortet? Om det är en "gammal" version som är upplåst eller en ny som verkar vara låst?

Samt att om ni går med i kampanjen, om jag köper ett kort ifrån er nu kommer jag kunna vara med i den då eller måste jag avvakta tills kampanjen ligger på er sida?

För övrigt mycket snabbt och bra svar!

Hej hej

De vi har i lager just nu fick vi in för ganska exakt en månad sen - om det räknas som ny eller gammal version beror på dels hur länge de legat hos oss, dels hur länge de legat hos distributör och tillverkare antar jag. Men vi kanske kan få in Gigabytes representant här för att hjälpa till? Jag kollar med honom.

Så länge vi inte officiellt är med i kampanjen så kommer du inte att få bundlingen av oss. Jag sa att vi ska _försöka_ se till att komma med, inte att vi är det.

MVH Josefin

Skrivet av kusken:

Hej Josefin!

Jag beställde datorkomponenter imorse och räknar absolut inte med att allt ska komma direkt MEN när ni skriver att alla datorkomponenter jag beställt har leveranstid på 1-3 dagar så antar jag att ni har allt på lagret eftersom att det är det ni skriver på hemsidan. Nu däremot, så har jag fått en delleverans enligt "Mina sidor" på cdon.com. Varför gör ni så? Varför dellevererar ni när ni har allt på lagret? Jag har en deadline att allt ska vara klart tills på fredag men jag tvekar på att ni har allt på lagret som ni påstår på sidan och jag kommer ANTAGLIGEN inte få allting tills på fredag.

Bestämde mig för att ta tillbaka ordern men finns ju inte en kotte som svarar på mail eller chat och det är helt värdelöst att ni inte har telefontid och kan prata med kunderna på riktigt. Jävla trams. Hur ska jag lösa situationen på bästa sätt?

Hej hej

Det beror på att vi har en hel flock lager, inte bara ett. Antagligen ligger någon vara du beställt på ett lager och en annan på ett annat och har det gått iväg och dellevererats så skulle jag tro att det är försent att avbeställa ordern.

Ser att folk sitter och svarar på både mail och chatten här och testar jag chatten själv så fungerar den fint. Upplever du fortfarande problem med vår chat så får du gärna PMa mig så vi kan ta reda på vad som är fel.

MVH Josefin

Skrivet av docky30:

Hej Josefin!

Tänkte beställa några grejer men märkte att Fractal Design R4 är slut hos er!

Kommer ni att få den i lager snart ? Syftar på den svarta versionen

MVH

Hej hej

Det beräknas komma in under nästa vecka, dock är datumet fortfarande preliminärt.

MVH Josefin

Visa signatur
Permalänk
Cdon.com
Skrivet av Wallgren:

Har exakt samma bekymmer, beställde datorkomponenter som enligt sidan SKA finnas på lager men tydligen inte då halva min order blev dellevererad idag enligt statusen (Beställde igår). Även jag hade planer på att dra igång mitt bygge på fredag, men nu verkar det inte bli så, eller? Har försökt att få tag i kundsupporten jag med utan att lyckas. Får hoppas de löser detta för oss.

Hej hej

Se mitt svar till "kusken".

MVH Josefin

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av CDON.COM:

Hej hej

De vi har i lager just nu fick vi in för ganska exakt en månad sen - om det räknas som ny eller gammal version beror på dels hur länge de legat hos oss, dels hur länge de legat hos distributör och tillverkare antar jag. Men vi kanske kan få in Gigabytes representant här för att hjälpa till? Jag kollar med honom.

Så länge vi inte officiellt är med i kampanjen så kommer du inte att få bundlingen av oss. Jag sa att vi ska _försöka_ se till att komma med, inte att vi är det.

MVH Josefin

Det vore väldigt bra om ni kunde få det så det blir lite klarhet i varför de är strypta Nej nej det förstod jag men frågan var ju om det går att köpa nu och få spelen sen. AMD klargör ju på sin sida att bundlen startar den 22 oktober men sedan om ni vill starta ifrån deras datum eller ifrån när ni startar den på er sida är ju hur ni väljer att göra och anser mest lämpligt. Det jag antar är att ni vill ha det lagt i ert system innan så det går snabbt och smidigt att fördela _eventuella_ vouchers. Dock om jag köper nu och kontaktar er efteråt kanske det är möjligt. Det var så min tanke var och inte att jag förstod er för att gå med.

Mvh

Visa signatur

Min dator är mitt värde på Sweclockers har jag förstått
Fractal Design Meshify 2 C Mid Tower | Asus ROG STRIX B550-F | AMD R7 5800X3D 3.4 GHz | PowerColor Radeon RX 7900 XT 20GB HellHound | Corsair Vengeance LPX 2X16 GB 3200 Mhz | Samsung 980 250 GB M2 | Western Digital Black SN850 2 TB M.2 | Corsair RM1000x 1000 W 80+ Gold | Samsung Odyssey G9 49.0" | https://pcpartpicker.com/list/3dst6D

Permalänk
Medlem

http://i.imgur.com/KBCfU.png

Antar att när ärendet är besvarat så läggs det bara på is tills jag svarar igen och frågar hur det går.
Känns ju lite sådär att behöva vänta över 3 veckor för att ens få skicka tillbaka något defekt.
Är detta något som går att snabba upp?

Visa signatur

Ryzen 5800X3D | 64 GB Ram | 7900 XTX | Samsung 990 Pro 4 TB + Seagate FireCuda 520 2TB * 2
Laptop: Core 9 Ultra 185H | 24GB Ram | RTX 4060 | 3 TB NVME

Permalänk
Medlem
Skrivet av CDON.COM:

Hej hej

Se mitt svar till "kusken".

MVH Josefin

Hej Josefin.

Ok, då kan jag vänta mig min andra del av beställningen innan helgen om det stämmer det du skrev om era olika lager?

/Wallgren

Permalänk
Medlem

cdrån

Asså får cdon reservera två belopp på mitt konto för en order?

12-10-31 SKYDDAT BELOPP -392,00
12-10-30 SKYDDAT BELOPP -441,00

Hela ordern går på 441 kr men dom har dragit hörlurarna två gånger för att dom dellevereras. Så dom har alltså reserverat 833 kr från mitt konto.

För jag gick in på min bank idag och såg att 392 kr hade dragits och kunde absolut inte komma på vad det var ifrån så jag började oroa mig för att någon använt mitt kort men till slut gick jag igenom min email för att kolla om jag beställt något och glömt då hittade jag min order på 441 kr och såg att hörlurarna kostar 392 kr så då gissar jag på att det är det som dragits... Men det har ju dragits två gånger.. Det är ju 392 kr jag inte kan använda pga det..

Inte mycket pengar men ändå.. Vissa kanske har det tight med pengar och 392 kr skulle göra mkt då.

Permalänk
Skrivet av CDON.COM:

Hej hej

Eftersom det är sista dagen idag så trycker vi in den.

MVH Josefin

Tackar för det!

Visa signatur

Asus ROG Strix X470-F Gaming | AMD Ryzen 7 5700X | 32GB G.Skill TridentZ F4-320016D-16GTZR @ 3200Mhz 16-18-18-38 | RX 6900XT | Fractal Design R4 | AOC Q3279VWF 32" 1440p | Qpad MK-50 | Logitech G500 | Cooler master MasterLiquid Lite 240 | Cooler Master Silent Pro 1kW | Samsung 830 256GB | Samsung 850 EVO 500GB | WD Black SN770 2TB Gen 4 NVME |
Kingston KC3000 M.2 NVMe 1TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av CDON.COM:

Hej hej

Vi borde få saldo på dem under dagen alternativt imorgon.

MVH Josefin

Hittade en annan jag blev mer sugen på är det något ni kan ta in?

http://www.deltaco.se/products/items/itemid/%28USB3-SATA20%29...

Visa signatur

Fractal Design Tesla 650W 80+ > Asus P8Z77-I Deluxe > BitFenix Prodigy (Vit) > Intel Core i7 2700K > Crucial 16GB 1600MHz > Scythe Mugen III > Gigabyte GTX 660 > 640GB WDB > 120GB OCZ Agility 3

Permalänk
Medlem
Skrivet av CDON.COM:

Hej hej

Eftersom det är sista dagen idag så trycker vi in den.

MVH Josefin

Tackar. Det blev två

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wallgren:

Hej Josefin.

Ok, då kan jag vänta mig min andra del av beställningen innan helgen om det stämmer det du skrev om era olika lager?

/Wallgren

haha räkna inte med det! Jag fick tag på supporten efter ca 2h för att någon försökte koppla mig till rätt avdelning men han satt väl och pilla naveln och vägrade ta emot... anyway, han sa att det var dellevererat bara för att chassit inte fick plats i samma leverans, vad det nu gör för skillnad vet jag inte.... man packar väl ordern i samma veva även fast det blir 2 paket så han lovade att dem skulle skickas samtidigt.. MEN nu fick jag email om att hälften har skickats till posten och är påväg men resten är inte i lager? man undrar ju vad dem håller på med.. Står t.o.m postad på cdon men så är inte fallet.. dokumenterar detta så jag har allting även fast det inte lär göra någon nytta!

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av Nobbe34:

Det vore väldigt bra om ni kunde få det så det blir lite klarhet i varför de är strypta Nej nej det förstod jag men frågan var ju om det går att köpa nu och få spelen sen. AMD klargör ju på sin sida att bundlen startar den 22 oktober men sedan om ni vill starta ifrån deras datum eller ifrån när ni startar den på er sida är ju hur ni väljer att göra och anser mest lämpligt. Det jag antar är att ni vill ha det lagt i ert system innan så det går snabbt och smidigt att fördela _eventuella_ vouchers. Dock om jag köper nu och kontaktar er efteråt kanske det är möjligt. Det var så min tanke var och inte att jag förstod er för att gå med.

Mvh

Hej hej

Tror inte vi kommer att kunna köra ut dem i efterhand, utan de kommer troligen bara precis i det antalet som det kommer kort.

Avvaktar förresten svar från Gigabyte angående kortet.

MVH Josefin

Skrivet av Lodisen:

http://i.imgur.com/KBCfU.png

Antar att när ärendet är besvarat så läggs det bara på is tills jag svarar igen och frågar hur det går.
Känns ju lite sådär att behöva vänta över 3 veckor för att ens få skicka tillbaka något defekt.
Är detta något som går att snabba upp?

Hej hej

Jag har bett vår support fixa ditt ärende omgående.

MVH Josefin

Skrivet av Wallgren:

Hej Josefin.

Ok, då kan jag vänta mig min andra del av beställningen innan helgen om det stämmer det du skrev om era olika lager?

/Wallgren

Hej hej

Utan att vet vilken kund du är och utan att ha information om din specifika order kan jag inte säga när du får dina saker, PMa mig ditt kundnummer så kollar jag gärna.

MVH Josefin

Skrivet av Muss3:

Asså får cdon reservera två belopp på mitt konto för en order?

12-10-31 SKYDDAT BELOPP -392,00
12-10-30 SKYDDAT BELOPP -441,00

Hela ordern går på 441 kr men dom har dragit hörlurarna två gånger för att dom dellevereras. Så dom har alltså reserverat 833 kr från mitt konto.

För jag gick in på min bank idag och såg att 392 kr hade dragits och kunde absolut inte komma på vad det var ifrån så jag började oroa mig för att någon använt mitt kort men till slut gick jag igenom min email för att kolla om jag beställt något och glömt då hittade jag min order på 441 kr och såg att hörlurarna kostar 392 kr så då gissar jag på att det är det som dragits... Men det har ju dragits två gånger.. Det är ju 392 kr jag inte kan använda pga det..

Inte mycket pengar men ändå.. Vissa kanske har det tight med pengar och 392 kr skulle göra mkt då.

Hej hej

Kontakta vår kundtjänst så kollar de vad som hänt och hjälper dig om det hänger ihop med din order.

MVH Josefin

Skrivet av Dahle86:

Hittade en annan jag blev mer sugen på är det något ni kan ta in?

http://www.deltaco.se/products/items/itemid/%28USB3-SATA20%29...

Hej hej

Jag ber ansvarig att kolla upp om den går att få hem.

MVH Josefin

Skrivet av kusken:

haha räkna inte med det! Jag fick tag på supporten efter ca 2h för att någon försökte koppla mig till rätt avdelning men han satt väl och pilla naveln och vägrade ta emot... anyway, han sa att det var dellevererat bara för att chassit inte fick plats i samma leverans, vad det nu gör för skillnad vet jag inte.... man packar väl ordern i samma veva även fast det blir 2 paket så han lovade att dem skulle skickas samtidigt.. MEN nu fick jag email om att hälften har skickats till posten och är påväg men resten är inte i lager? man undrar ju vad dem håller på med.. Står t.o.m postad på cdon men så är inte fallet.. dokumenterar detta så jag har allting även fast det inte lär göra någon nytta!

Hej hej

Låter extremt underligt, PMa mig ditt kundnummer så kollar jag vad som hänt.

MVH Josefin

Visa signatur
Permalänk
Avstängd

Följer det med fläktar om man beställer " Antec Kühler H2O 620 " ?

Permalänk
Cdon.com

99987a;12852543]Följer det med fläktar om man beställer " Antec Kühler H2O 620 " ?[/QUOTE]

Hej hej

Det följer med 1st 120mm-fläkt ja.

MVH Josefin

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av CDON.COM:

Hej hej

Jag ber ansvarig att kolla upp om den går att få hem.

MVH Josefin

Bra, tror inte jag kommer behöva extra ström men slippa dra ut en sladd är trevligt eftersom hddn ändå kommer befinna sig i chassit.

Visa signatur

Fractal Design Tesla 650W 80+ > Asus P8Z77-I Deluxe > BitFenix Prodigy (Vit) > Intel Core i7 2700K > Crucial 16GB 1600MHz > Scythe Mugen III > Gigabyte GTX 660 > 640GB WDB > 120GB OCZ Agility 3