Permalänk
Skrivet av inet.se:

Aha, missade det - sorry för det. Men tyvärr är det inget som är aktuellt just nu för oss att ta in.

Har dragit det med ansvarig inköpare och återkommer!

Inget som är planerat i dagsläget men riktigt kul att det har varit sån positiv respons så vi planerar redan nya event! Nästa är redan nästa helg (efter Dreamhack) på Hötorget där bland annat SpawN kommer vara på plats..

Håller helt med om att det kan vara lite otydligt - har ändrat på hemsidan nu så förhoppningsvis är det lite tydligare!

http://www.inet.se/produkt/5409646/kfa2-geforce-gtx-660-2048m...

Vi har haft både Roccat sortiment samt Plextor SSD i sortimentet tidigare men har slutat på grund av det helt enkelt inte efterfrågades så vi valde bort det och fokuserar hårdare på våra andra märken.

Härligt att höra! Hoppas ni röstar på oss också då

http://www.prisjakt.nu/misc/etailer_vote/etailer_vote_2012.ph...

Tackar, jo hoppas fler hemsidor följer efter. För är väldigt mycket missförstånd runt detta.

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Medlem

Återigen snabb och suverän hantering av garanti ärenden av er. Tack

Visa signatur

Har inget bra att skriva här så lite meningslöst skrivande får duga här så länge. Vem vet jag kanske kommer på nått att skriva här någon dag ;-)

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Hej Inet.

Har märkt att medan ni expanderat så har jag läst ett par trådar ang. er hantering kring garanti/reklamation.

Jag undrar om jag köper en vara hos er, krävs det då en tråd här på sweclockers för att få hjälp av er? Hänvisar till den senaste tråden:

#12901290

Visa signatur

System: Aerocool DS Cube|| i5 4690K @ Stock || Phanteks PH-TC12DX || MSI Z97M-G43 || G.Skill Ripjaws 8-9-9-24 1866 MHz 8 GB || Gigabyte GTX460 1GB OC || PNY Optima SSD 480GB || Crucial C300 128 GB || Samsung Spinpoint F3 1TB || Fractal Design Edison M 750W 80+ Gold

Permalänk
Inet
Skrivet av sj6:

Hej Inet.

Har märkt att medan ni expanderat så har jag läst ett par trådar ang. er hantering kring garanti/reklamation.

Jag undrar om jag köper en vara hos er, krävs det då en tråd här på sweclockers för att få hjälp av er? Hänvisar till den senaste tråden:

#12901290

Först och främst får jag säga att det känns lite orättvist då vi senaste veckan bara fått en rad inlägg här i vår tråd med kunder som tackar för den goda och snabba service dom fått hos hos oss. Vårat betyg på sajter som t ex Prisjakt och Pricerunner är högre än någonsin och som vi själva tycker är ett bra facit på att vi faktiskt håller vår extremt höga nivå på service.

I fallet du refererade till så känner vi att vi gjort vårt bästa för att kunden ska bli nöjd. Det som har hänt är kortfattat:

Kunden får sin beställda dator där grafikkortet lossnat under frakt på grund av Postens hårda hantering. Vi tar givetvis tillbaka datorn och verifierar fel på grafikkortet som vi byter ut och datorn går igenom våra stresstester. Vi skickar tillbaka datorn och lägger även med spelet Borderlands 2 som kompensation.

Tyvärr visar det sig att även andra gången att datorn blir fraktskadad och vi får helt enkelt ta tillbaka datorn igen och felsöker den på nytt. Vi konstaterar att grafikkortet även denna gången var trasigt och byter ut det samt ger kunden ett löfte om att få inköpspriser på sitt nästa köp hos oss. Vår servicetekniker pratar här med kunden och kommer överens om att skicka grafikkortet separat för att minimera risken för nya fraktskador.

Vi stresstestar datorn utförligt och skickar tillbaka den till kunden med grafikkortet separat förpackat. Datorn fungerade fortfarande inte vid leverans och vi får tillbaka datorn nu en tredje gång och konstaterar att denna gången är det moderkortet som är trasigt på grund av repade PCIe-banor.

Fysiska skador täcks normalt inte av garantier men på grund av alla problem som varit med datorn med fraktskador vid två tillfällen så ersätter vi moderkortet i good will och har nu skickat tillbaka datorn till kunden.

Vi tycker att vi har gjort vårt bästa för att lösa det på så bra sätt som möjligt och vi förstår givetvis att det är väldigt tråkigt att ha så mycket strul med datorn men hoppas på en del förståelse för att fraktskador är något som är väldigt svårt att komma undan.

Skrivet av Torach:

Återigen snabb och suverän hantering av garanti ärenden av er. Tack

Tack själv! Behövs att höras ibland

Ska komma i lager i slutet på nästa vecka om leveransen kommer som den ska!

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem

Hej!

Var idag inne i er butik i Malmö och köpte en https://www.inet.se/produkt/5321388/noctua-nh-u12p-se2
Jag frågade säljaren om den passade mitt moderkort vilket säljaren sa den skulle göra. Han sa det inte skulle behövas någon backplate då mitt moderkort ligger ner i chassit (Prodigy) och backplate endast behövdes vid transport eller om moderkortet sitter på sidan. Dock så upptäckte jag när jag skulle montera kylaren att utan backlate så kan man inte spänna skruvarna och då sitter hela kylaren löst.
Var kan jag hitta en sådan här backplate? Har ringt och pratat med er kundtjänst men han visste inte var man får tag på en sådan utan han skickade ärendet vidare till er inköpare.
Tänkte att jag frågar här också om ni eller någon annan möjligtvis vet?

Mitt moderkort https://www.inet.se/produkt/1902306/asrock-fm2a75m-itx (Asrock FM2A75M-ITX

Tacksam för svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av thexps:

Hej!

Var idag inne i er butik i Malmö och köpte en https://www.inet.se/produkt/5321388/noctua-nh-u12p-se2
Jag frågade säljaren om den passade mitt moderkort vilket säljaren sa den skulle göra. Han sa det inte skulle behövas någon backplate då mitt moderkort ligger ner i chassit (Prodigy) och backplate endast behövdes vid transport eller om moderkortet sitter på sidan. Dock så upptäckte jag när jag skulle montera kylaren att utan backlate så kan man inte spänna skruvarna och då sitter hela kylaren löst.
Var kan jag hitta en sådan här backplate? Har ringt och pratat med er kundtjänst men han visste inte var man får tag på en sådan utan han skickade ärendet vidare till er inköpare.
Tänkte att jag frågar här också om ni eller någon annan möjligtvis vet?

Mitt moderkort https://www.inet.se/produkt/1902306/asrock-fm2a75m-itx (Asrock FM2A75M-ITX

Tacksam för svar

ähum, ska de inte ingå en backplate?

hur fasen ska man annars fästa kylaren på baksidan?

Kollade deras hemsida:

Scope of Delivery
■ SecuFirm™2 Mounting Kits

"and adds support for LGA1156 as
well as LGA1366 via the latest SecuFirm™2 multi-socket mounting system."

Ska väl finnas med fattar jag det som.

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toivo83:

ähum, ska de inte ingå en backplate?

hur fasen ska man annars fästa kylaren på baksidan?

Kollade deras hemsida:

Scope of Delivery
■ SecuFirm™2 Mounting Kits

"and adds support for LGA1156 as
well as LGA1366 via the latest SecuFirm™2 multi-socket mounting system."

Ska väl finnas med fattar jag det som.

Nja, tror inte det faktiskt.
Hittade en text i manualen där de stod att man skulle kontakta tillverkaren om man inte hade en backplate...?
Men den stora frågan är var man hittar en sådan backplate

Permalänk
Skrivet av thexps:

Nja, tror inte det faktiskt.
Hittade en text i manualen där de stod att man skulle kontakta tillverkaren om man inte hade en backplate...?
Men den stora frågan är var man hittar en sådan backplate

Dom på Noctua är schysta, har en polare som behövt små prylar till sin kylare och det var bara att höra av sig till tillverkaren och dom skickar ut delarna gratis.

Här är länk http://www.noctua.at/main.php?show=support Som sagt ska vara helt gratis. Du ska ner till "mounting and Upgrade-kits" någon av undermenyerna där.

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Broken-arrow:

Dom på Noctua är schysta, har en polare som behövt små prylar till sin kylare och det var bara att höra av sig till tillverkaren och dom skickar ut delarna gratis.

Här är länk http://www.noctua.at/main.php?show=support Som sagt ska vara helt gratis. Du ska ner till "mounting and Upgrade-kits" någon av undermenyerna där.

Tackar men fattade inte riktigt vilken jag behövde. Men har mailat Noctua, hoppas dom är lika schyssta mot mig då

Permalänk
Medlem

Skulle ni kunna tänka er att ta in sidofönster till Corsair 300R?

Permalänk
Permalänk
Medlem

Detta är mitt inläg från en annan tråd, någon påpekade att jag kunde skriva det här också då det kan vara värt att dela.

har själv tidigare varigt med om ganska dålig service på inet i butik tidigare. Jag gick dit för att köpa ljudkort, försäljaren visade upp några på datorn och rekommenderade ett för en 500hundring. Jag sa visst, kör på. Fast när jag fick det så låg det bara i en lite plastpåse, inga drivutin skiva, manual eller garantipapper men fick ändå kvitto. Och så när jag om hem gick det inte att få igång det för drivutinskivan saknades och det gick inte att hitta något på internet som hjälpte.

Tillbaks till Inet och när vi skulle lämna tillbaks det så blev det strul med var alla manualer och förpakningar samt var cd fanns. Så till en början sa de nej, men eftersom vi kom ihåg vem som sålt det till mig dagen innan pekade jag på honom och sa: fråga honom om det var så, det var ju han som sålde det till mig. Och eftersom han absolut inte ville avbryta honom när han pratade med en annan kund fick jag stå och vänta tills han blev ledig, undertiden fick jag stå och vänta som ett fån samtidigt han jag nyss pratat med tog emot och hjälpte andra.

Tillslut när han som sålt kortet till mig var klar så gissa vad som hände, han ropade ut ett nytt nummer för att hjälpa någon annan och han jag pratade med först hade försvunnit. Blev ganska sur då efter att ha väntat i onödan så jag avbröt honom precis efter att han ropat ut nästa nummer. Då blev den som hade nummerlappen arg på mig och anklagade mig för att tränga sig före, det blev en liten diskussion och både försäljaren och kunden var emot mig, jag vägrade ge efter för orättvisan så jag stod kvar.

Tillslut kom den andra försäljaren och jag pekade på honom och förklarade för den försäljaren att han faktiskt lovat mig tidigare att jag skulle få hjälp med retur av ljudkortet av han som sålt det till mig eftersom han trodde jag höll på att trolla och vägrade göra återköp av det. Madens denna förklaring pågick stack den andra kunden. Så tillslut intygade ljudkortsförsäljaren till han andra att han faktiskt sålt ljudkortet till mig i det skicket och då äntligen gjorde de återköp, de bad om ursäkt för vad som hände men ignorerade dem totalt. tog minna pengar och gick. Aldrig mer inet ringön, Göteborg. De gjorde en liten sak som skulle kunna ha tagit 2 minuter till en sak som tog närmare en halvtimma.

Detta utspelade sig för ca: 1 år sedan....

Visa signatur

AMD R9 280x @1100/1600Mhz | i5 2500k @4Ghz | 120GB intel 330-series SSD | 8GB 1600mhz RAM

Permalänk
Inet
Skrivet av MuffinManxD:

Är dessvärre utgående och ska helt ersättas av 840 och 840 Pro.

Kommer dock in en mindre sista leverans mot slutet på veckan förhoppningsvis! Håll utkik på hemsidan.

Skrivet av Abbs:

Skulle ni kunna tänka er att ta in sidofönster till Corsair 300R?

Har dragit det vidare med inköparen och får återkomma!

Skrivet av thexps:

Hej!

Var idag inne i er butik i Malmö och köpte en https://www.inet.se/produkt/5321388/noctua-nh-u12p-se2
Jag frågade säljaren om den passade mitt moderkort vilket säljaren sa den skulle göra. Han sa det inte skulle behövas någon backplate då mitt moderkort ligger ner i chassit (Prodigy) och backplate endast behövdes vid transport eller om moderkortet sitter på sidan. Dock så upptäckte jag när jag skulle montera kylaren att utan backlate så kan man inte spänna skruvarna och då sitter hela kylaren löst.
Var kan jag hitta en sådan här backplate? Har ringt och pratat med er kundtjänst men han visste inte var man får tag på en sådan utan han skickade ärendet vidare till er inköpare.
Tänkte att jag frågar här också om ni eller någon annan möjligtvis vet?

Mitt moderkort https://www.inet.se/produkt/1902306/asrock-fm2a75m-itx (Asrock FM2A75M-ITX

Tacksam för svar

Hm, det ska både gå att montera med backplate i Prodigy-lådan samt att det ska medfölja med kylaren. Är du helt säker på att du inte fått med det?

Som Toivo83 skriver så kan du testa att kontakta Noctua eller även oss på info@inet.se så kan vi se om vi kan få tag på en backplate till dig.

Men som sagt, allt ska medfölja för att montera på FM2.

Skrivet av sten1930:

Detta är mitt inläg från en annan tråd, någon påpekade att jag kunde skriva det här också då det kan vara värt att dela.

har själv tidigare varigt med om ganska dålig service på inet i butik tidigare. Jag gick dit för att köpa ljudkort, försäljaren visade upp några på datorn och rekommenderade ett för en 500hundring. Jag sa visst, kör på. Fast när jag fick det så låg det bara i en lite plastpåse, inga drivutin skiva, manual eller garantipapper men fick ändå kvitto. Och så när jag om hem gick det inte att få igång det för drivutinskivan saknades och det gick inte att hitta något på internet som hjälpte.

Tillbaks till Inet och när vi skulle lämna tillbaks det så blev det strul med var alla manualer och förpakningar samt var cd fanns. Så till en början sa de nej, men eftersom vi kom ihåg vem som sålt det till mig dagen innan pekade jag på honom och sa: fråga honom om det var så, det var ju han som sålde det till mig. Och eftersom han absolut inte ville avbryta honom när han pratade med en annan kund fick jag stå och vänta tills han blev ledig, undertiden fick jag stå och vänta som ett fån samtidigt han jag nyss pratat med tog emot och hjälpte andra.

Tillslut när han som sålt kortet till mig var klar så gissa vad som hände, han ropade ut ett nytt nummer för att hjälpa någon annan och han jag pratade med först hade försvunnit. Blev ganska sur då efter att ha väntat i onödan så jag avbröt honom precis efter att han ropat ut nästa nummer. Då blev den som hade nummerlappen arg på mig och anklagade mig för att tränga sig före, det blev en liten diskussion och både försäljaren och kunden var emot mig, jag vägrade ge efter för orättvisan så jag stod kvar.

Tillslut kom den andra försäljaren och jag pekade på honom och förklarade för den försäljaren att han faktiskt lovat mig tidigare att jag skulle få hjälp med retur av ljudkortet av han som sålt det till mig eftersom han trodde jag höll på att trolla och vägrade göra återköp av det. Madens denna förklaring pågick stack den andra kunden. Så tillslut intygade ljudkortsförsäljaren till han andra att han faktiskt sålt ljudkortet till mig i det skicket och då äntligen gjorde de återköp, de bad om ursäkt för vad som hände men ignorerade dem totalt. tog minna pengar och gick. Aldrig mer inet ringön, Göteborg. De gjorde en liten sak som skulle kunna ha tagit 2 minuter till en sak som tog närmare en halvtimma.

Detta utspelade sig för ca: 1 år sedan....

Det var inget kul att läsa om din upplevelse hos oss. Finns inte så mycket mer att säga än att vi är hemskt ledsna över hur du blivit bemött och får be om ursäkt.

Nu var det ett tag sen det inträffade och svårt att kunna ta reda på mer information men har tagit det vidare med butikschefen - för oss är det inte okej att våra kunder känner att dom blivit bemötta på det här sättet och något som vi tar på högsta allvar.

Hoppas att du kan återfå ditt förtroende och ge oss en ny chans!

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem

Kommer ni i framtiden att ta in ett större sortiment av mobiltelefoner eller kommer ni hålla er till WP8?
Samt, har ni haft mellandagsrea tidigare år och kommer ni ha det i år?

Och när kommer ni få in http://www.inet.se/produkt/6606518/tt-esports-shock-white-gam...

Permalänk
Medlem
Skrivet av inet.se:

Har dragit det vidare med inköparen och får återkomma!

Härligt!

Permalänk
Medlem

Hejsan Inet!

Skulle vilja veta om ni har några planer på att ta in Asus nya gaming-skärm "Asus VG248QE"? Och om så är fallet, när ser den ut att bli tillgänglig i butik?

//Mvh

Visa signatur

DATOR: [ASUS P8Z77-V DELUXE | ASUS GeForce GTX 670 DIRECT CU II | Intel 330 series 120GB | Intel Core i5 3570K | Corsair VENGEANCE 8GB 1600MHz | Corsair Hydro H80 | Cooler Master M2 620W Modular | Fractal Design Arc Midi R2 USB 3.0]

FOTO: [Nikon D80 | Nikon SB-700 | Nikon 50mm 1.4/f | Sigma DC 18-50mm 2.8/f EX MACRO HSM]

Permalänk
Medlem

Hej.
Det medföljer inte med kylaren och ja jag är helt säker.
Kontaktade Noctua som skickar en gratis till mig.

Skrivet av inet.se:

Hm, det ska både gå att montera med backplate i Prodigy-lådan samt att det ska medfölja med kylaren. Är du helt säker på att du inte fått med det?

Som Toivo83 skriver så kan du testa att kontakta Noctua eller även oss på info@inet.se så kan vi se om vi kan få tag på en backplate till dig.

Men som sagt, allt ska medfölja för att montera på FM2.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Har ni planer på att kanske öppna en butik på Gotland? Det hade varit hur gött som helst. Vi har en ''riktig'' datorbutik men deras priser är höga. Visst, man kan beställa över internet, men det är alltid trevligt att kika i butiker!

Visa signatur

Chassi:Phanteks Enthoo Evolve | Moderkort: Asus Matx | SSD: Crucial m4 128Gb, Samsung 256Gb | CPU: Intel Core I5 9600k | Kylning:Noctuna NH-U12S | Ram: Corsair Vengeance 16GB | GPU: Gigabyte 2080ti | PSU: Corsair RM750 80+ Gold | Skärm: 27GL| Lur: Motorola Edge 30 Pro

Citera för respons!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mikkey:

Har ni planer på att kanske öppna en butik på Gotland? Det hade varit hur gött som helst. Vi har en ''riktig'' datorbutik men deras priser är höga. Visst, man kan beställa över internet, men det är alltid trevligt att kika i butiker!

Med tanke på att dom precis öppnade i malmö så dröjer det nog ett tag till nästa butik.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mikkey:

Har ni planer på att kanske öppna en butik på Gotland? Det hade varit hur gött som helst. Vi har en ''riktig'' datorbutik men deras priser är höga. Visst, man kan beställa över internet, men det är alltid trevligt att kika i butiker!

Får man fråga var den ligger?

Har mitt landställe i ljugarn och har saknat att kunna köpa "kris" prylar, gotland har inte ens en kjell

Visa signatur

Why procastinate now when I can do it tomorrow?

Permalänk
Avstängd

vad hände med era priser ni brukade vara billigare än alla andra vad hände?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sheik Yerbouti:

Får man fråga var den ligger?

Har mitt landställe i ljugarn och har saknat att kunna köpa "kris" prylar, gotland har inte ens en kjell

Databyrån, ute på Skarpäll, en bit från Elgiganten. Men de har inte så mycket men den finns iallafall! Vill du ha en mer noggrann beskrivning finns det på deras hemsida: http://www.databyran.nu/ - kontakt.

Visa signatur

Chassi:Phanteks Enthoo Evolve | Moderkort: Asus Matx | SSD: Crucial m4 128Gb, Samsung 256Gb | CPU: Intel Core I5 9600k | Kylning:Noctuna NH-U12S | Ram: Corsair Vengeance 16GB | GPU: Gigabyte 2080ti | PSU: Corsair RM750 80+ Gold | Skärm: 27GL| Lur: Motorola Edge 30 Pro

Citera för respons!

Permalänk
Medlem

Hejsan! Jag beställde en massa delar från er idag och tänkte bara fråga när de följande kommer in till lagret.

http://www.inet.se/produkt/5322017/cooler-master-hyper-212-ev...

http://www.inet.se/produkt/4304360/samsung-ssd-basic-830-seri...

Kommer allting att skickas tillsammans i ett enda stort paket, eller skickas de delar som finns tillgängliga nu, och resten när de finns tillgängliga?

Tack på förhand.

Permalänk

hej såg att ni fanns med som återförsäljare av padfone 2 men jag kunde inte hitta produkten ert sortiment. kommer ni att ta in denna?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

|Obsidian 800D|Corsair Force 120gb|Samsung SP F3 1TB|Seagate Barracuda 2TB|Asus Z97-A| Intel i7 4790K|Noctua NH-D15|ASUS HD 7970 DCII 1125/6300 MHz|DDR 3 16gb 1600mhz|Corsair hx 850W|Nokia Lumia 930|Sony Vaio Pro 13|

Permalänk
Medlem

Hur ser det ut med tillgänglighet på "Ducky full 105 PBT ISO keycap set Blank White" och motsvarande svarta?
https://www.inet.se/produkt/6606531/ducky-full-105-pbt-iso-ke...
https://www.inet.se/produkt/6606530/ducky-full-105-pbt-iso-ke...

Permalänk
Visa signatur

Asus P8Z77-I DELUXE | i7 3770K@4,2GHz | Samsung SSD 860 EVO 1TB + Samsung 850 PRO 256 GB | Corsair Vengeance LP CL10 2x8GB | Gigabyte HD 7970 OC | Corsair AX760W | Noctua NH-U9B SE2 | BitFenix Prodigy |

Permalänk
Medlem

Kass

Inet är en värdelös butik.
Dålig service, hemsidan ser ut som en 3åring gjort i nått av microsofts barnwebdesingsprogram.
De påstogd att garantin inte gällde när det var fabrikationsfel.
Otrevlig personal i stockholmsbutiken.

Nej tacka vet jag riktiga datorbutiker , som håller sig i framtiden med bra kundservice.

Inte ens priserna är bra.

skärpning inet.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Hej

Såg att ni har några samsung minnen har ni möjlighet att plocka in fler modeller från Samsung?
Är speciellt ute efter: Samsung DDR3 PC10600/1333MHz CL9 4GB (M378B5273DH0-CH9)
Just den där modellen!
http://www.samsung.com/global/business/semiconductor/product/...

Visa signatur

AMD 1090T // Vulcan 1866MHz 7-10-10-29 // HD6950 2GB // Crucial M4 128GB // Seasonic S12 500w (inköpt 2006)
Laptop Acer 17": Intel 3210M // 8GB Ram // GT640M // Samsung 830 256GB
Laptop MSI 17": Intel 4200H // 8GB Ram // GTX850 // Samsung 830 256GB
Laptop Lenovo: AMD 7640HS // 16GB RAM // RTX4060 // Samsung 960Pro 512GB