Vilka spel ångrar du att du någonsin spelade?

Permalänk

Cod black ops, black ops 2, Mw3

Visa signatur

Det spelar ingen roll vad du säger, din Mac är fortfarande skit

Permalänk
Medlem

Gettysburg: Armored Warfare

Permalänk
Medlem

The WarZ. Köpte det inte. Spelade det i 2 timmar för att ge det en ärlig chans.

Nope Nope Nope Nope Nope.

Visa signatur

Ignorance is voluntary misfortune.

Permalänk
Medlem

Bf3... för då hade jag inte lagt ut en massor med pengar på en ny dator bara för att nästan ha 60fps hela tiden.

Permalänk
Medlem

Rift och Need For Speed Most Wanted 2.

Visa signatur

Chassi: Corsair 4000D CPU: Intel i7 11700K RAM: 32Gb DDR4 Moderkort: ASUS Z590-F
Grafik: RTX 3070 Ti OS: W11 SSD: M.2 1TB snabb som tusan

Permalänk
Medlem

Project Entropia/Entropia Universe...tjänade över 60k kr och en fru på att spela det men det är ett kasst spel

Visa signatur

Core i5 3570K@stock||Asus Z77 Sabertooth||16GB 1600mhz G.Skill RipJaws X||5850 1GB||Corsair Force GT SSD 120GB||XFX XXX 650W||CM HAF XB||Opad Mk-85 MX Red||Win7 Ultimate Signature Edition signerad av Steve Ballmer

Permalänk
Medlem
Skrivet av Knuckles:

Project Entropia/Entropia Universe...tjänade över 60k kr och en fru på att spela det men det är ett kasst spel

haha va? utveckla gärna!

Permalänk
Medlem
Permalänk

Crysis 2

Efter att ha haft mycket kul i Crysis 1 och Warhead var det plågsamt att se vilket skräp det blivit av serien

Visa signatur

För övrigt anser jag att Copyswede bör förstöras.

Permalänk
Medlem

Tja, Homefront var väl ingen höjdare (multiplayern var lite roligare).
Diablo 3 var inte direkt värt pengarna heller.

Visa signatur

i7 4790K @4,4Ghz/Thermalright Macho Rev.B/Asus Z97-C/2x8GB DDR3 G.Skill 2400Mhz/MSI GTX 970 Gaming OC/Crucial M4 128GB/Sandisk Ultra II 960GB/Samsung F3 500GB/Western Digital Green 2TB/EVGA G2 750W/Define S/HP Pavilion 23xi/Windows 7 Professional 64bit

Permalänk
Medlem

WoW...
Blev så jävla tråkigt efter WOTLK.

Något som jag också ångrar, men som jag ändå tycker är kul (och spelar fortfarande) är Runescape.
Vet ej varför, man kan inte slita mig från spelet, har spelat det sen 2005 och ja, det är bara riktigt beroende framkallande! ^^

Och här får ni ett bevis på att jag är beroende.. ;/

Tid spelat :

JAG SKÄMS!

Permalänk
Medlem
Skrivet av kalleyy:

haha va? utveckla gärna!

Det är ett svenskt mmorpg med gambling, tur+skills kan ge dig massvis med pengar. Känner en snubbe som t.ex lootade 150k SEK från en loot. 99% av alla som spelar går dock back 10-30k sek innan dom slutar. Mitt bästa loot var dock enbart ca 20k SEK från en kill.

Träfffade min fru via spelet och tjänade lite stålar på att spela det så för mig funkade det, fast det finns aldeles för många som förlorat över 300k SEK och mer på att spela det

Visa signatur

Core i5 3570K@stock||Asus Z77 Sabertooth||16GB 1600mhz G.Skill RipJaws X||5850 1GB||Corsair Force GT SSD 120GB||XFX XXX 650W||CM HAF XB||Opad Mk-85 MX Red||Win7 Ultimate Signature Edition signerad av Steve Ballmer

Permalänk
Avstängd

Wow, vilken dynga

Visa signatur

[i7 8700K@5.4Ghz] [Asus GeForce RTX 2080 Dual OC][3500Mhz@Corsair RGB DDR4][MSI Z390 MEG ACE][Customloop][Sony AF9 65" Oled] [Predator X34A] [Dark Power Pro 1000W][Beyerdynamic 1990 pro] [Sound BlasterX AE-5] [Astro mixamp]{

benchmark http://www.3dmark.com/spy/7331357
8700k@5.4Ghz https://valid.x86.fr/2ff8a4

Permalänk
Medlem

Diablo III. Fattar inte hur dom kunde göra så bra tidigare spel (Diablo I och II) till ett sådant misslyckande. Första månaden hade bara buggar och tekniska problem och vad gäller spelinnehållet så spelade man igenom hela innehållet i en kväll. Vilken dynga!

Permalänk
Medlem
Skrivet av sweezy:

Sagan om den tredje tidsåldern..
Köpte det för 599kr när det släpptes, spelade i 15min och åkte direkt till GAME och bytte in det för 150kr... väl spenderade pengar..

15 min räcker nog inte för komma in i det spelet, tog ett tag att sätta sig in i det men sen var det roligt!

Permalänk
Medlem

Modern Warefare 2. Jäkla fjortisspel rent ut sagt. Men sen får man väl förstå att storyn utvecklas för att passa en ung hormonstin kundgrupp.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

A flexible hammers allow for more kinetic energy.

Permalänk
Medlem

Värsta spelen hmm...
Coh sjukt tråkigt spel arkad variant av men of war
Warfighter buggigt och svinn tråkigt gameplay.
Sen bf3 på ps3... Älskar bf3 på alla sätt men vete fan vad dem gjort med ps3 varianten. Xbox varianten är väl lite bättre men inte mycket.

Visa signatur

HDD 1: Surface Book 2 15" (W10 Enterprise)
HDD 2: RYZEN 5900X, 64GiB, 2TB SSD, 2080 Super (W10 Enterprise)
Colo: 3 x Dell R710 (proxmox)

Permalänk

wow :/ köpte alla expansioner och körde ca en månad så :/ runescape la jag många timmar på back in days, men de va fan gutt, nu är det dåligt :/

Permalänk

Call of Duty, Diablo 3 & samtliga Need for Speed efter Underground-serien.

Permalänk
Medlem

Kul att dom värsta spelen som dom flesta har spelat är stora mainstream spel. Finns ju bra mycket mer dynga ute på marknaden än Cod

Visa signatur

|Asrock X370 Pro Gaming| Ryzen 3800XT| 32GB Geil Super Luce 3400mhz ddr4| Hellhound 7900XT | Samsung 950 Pro 512gb & Seagate 600 480gb| Crosair RM1000| Deepcool Dukase| Siberia 840| Zowie EC1-A| Corsair RGB MX Blue| Samsung Odyssey G8 |

Permalänk
Medlem

UFC Undisputed. Fy fan.

Team Fortress Classis. Fy fan (Jag spelade aldrig när det var nytt, en kompis lurade mig att skaffa det för något år sedan).

Visa signatur

Ridbyxan på Steam.

Permalänk

Heroes: Might & Magic

Ettan & Tvåan: Helt okej!
Trean: Klart BÄST, säkert lagt ner tusentals timmar. Beror mycket på alla extra banor, random maps samt multiplayer!
Fyran - Sexan: Bara skit. Fattar inte hur dom kan förstöra ett sånt bra spel.

Samma sak med Orion III vilken dålig efterföljare till Orion II

Visa signatur

Intel Core i7 3820 4,2GHz - 23° Med Corsair H100, GTX1090i, SSD 1.5TB, 4x Scythe Gentle Typhoon 120mm 1450rpm

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Knuckles:

Det är ett svenskt mmorpg med gambling, tur+skills kan ge dig massvis med pengar. Känner en snubbe som t.ex lootade 150k SEK från en loot. 99% av alla som spelar går dock back 10-30k sek innan dom slutar. Mitt bästa loot var dock enbart ca 20k SEK från en kill.

Träfffade min fru via spelet och tjänade lite stålar på att spela det så för mig funkade det, fast det finns aldeles för många som förlorat över 300k SEK och mer på att spela det

Måste nog hålla med Knuckles här alltså. Jag tjänade också en del pengar på Entropia, 75K SEK, men fyfan vilket skitspel det är rent kvalitémässigt. Har nog aldrig spelat ett spel med mer buggar och problem, och det möget har man lagt typ 8 års spelande på Hade tjänat mer på att jobba på McDonalds!

Permalänk
Medlem

Warhammer online eller vad det hette, hade fått 500kr presentkort på en galleria, kunde inte hitta något speciellt, sen fick jag den utmärkta iden att köpa spelet för 500kr eftersom två av mina kompisar spelade det...

min dator klarade inte av spelet, så lägsta grafik med 10-15fps och bara 3-4 dagars aktivitet utav mina kompisar

riktigt jävla ovärt köp

Visa signatur

Gigabyte H55N-USB3 mini-ITX | i5 760 3Ghz | 4GB Corsair | XFX 7970 3GB
Lian Li PC-Q08 | Be quiet! Pure Power L8 630W | 27" Samsung S27B750 | Samsung 840EVO 120GB + 750GB HDD

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ronja_ww:

15 min räcker nog inte för komma in i det spelet, tog ett tag att sätta sig in i det men sen var det roligt!

Nej jag vet det, men besvikelsen var bara så enorm när jag märkte att det var round-baserade strider.. jag var van vid de tidigare spelen som var mer hack&slash..:(

Visa signatur

|Chassi: Phanteks P400S | CPU: i9 9900k, Corsair H90 | GPU: 2x GTX 980 @ 1450/8000MHz | RAM: 16GB Corsair LPX @ 2400mhz | PSU: Corsair AX850 med MDPC-X sleeve | Mobo: Asus Z390-F | SSD: Samsung 840 Pro 256GB, Samsung 860 EVO 500GB| HDD: Samsung F1 640GB, WD Blue 1TB |

Permalänk
Entusiast

Tror redan jag har svarat Brink här i tråden men nu när den dök upp igen kom jag på ett till; Halo wars.

För er som inte vet vad det är så är det ett patetiskt försök till ett strategispel på xbox 360. Köpte till och med Limited edtion för jag älskar Haloserien, men viken tabbe det var

Permalänk
Medlem

Diablo 3. Förstörde mina höga tankar om diablo-serien som skapades av tvåan, som var fantastiskt! Jag klarade inte ens av att spela ut akt 1 på D3...

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Zotac GeForce RTX 3080 Trinity | Ryzen 9 5900x | 64GB DDR4 | Define S

Permalänk
Medlem
Skrivet av sweezy:

Nej jag vet det, men besvikelsen var bara så enorm när jag märkte att det var round-baserade strider.. jag var van vid de tidigare spelen som var mer hack&slash..:(

Ja jag trodde exakt likdant och blev också besviken men sen spelade jag coop och tyckte det var roligt förutom slutet.

Permalänk
Medlem

Alan Wake.
Fyfan vilket tråkigt spel. Förväntade mig ett spännande spel med stark story. Fick snarare ett linjärt spel som gick ut på att skjuta monsterskuggor med ficklampa och pistol.

Jag vill radera skiten från mitt Steam-konto.

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact - Corsair RM850 850W - EK-AIO Basic 240 - Intel Core i9 12900K 3.2 GHz 30MB - Kingston Fury 64GB (2x32GB) DDR4 3200MHz CL - MSI MAG Z690 TOMAHAWK WIFI DDR4 - ASUS GeForce GTX 1080Ti ROG Strix - Samsung 980 M.2 NVMe SSD 1TB

Permalänk

Runescape, i allt för många år. Never ever again, satte sig som en drog. Spelade detta 2006-2010