Irrational Games publicerar systemkraven för Bioshock Infinite

Permalänk
Skrivet av anon99565:

Betydlligt fulare än 600 år gamla crysis.....

men betydlligt roligare

Permalänk
Medlem
Skrivet av flyawaynille:

Fast varför använda just uTorrent när man kan använda: Steam, gamefly, origin eller någon annan av dessa tjänster. Alla dessa har lika bra hastigheter som torrents skulle ha.

Ok, ja isf så spelar det ju ingen roll.

Visa signatur

Akashiro 0.9: Ryzen 5 7600, Radeon RX 7800XT Pure: 64/2000
https://podcasters.spotify.com/pod/show/thomaseron

Permalänk
Avstängd
Skrivet av sannyf2000:

men betydlligt roligare

Ser inte alls roligare ut, du har några tråkiga plasmids och mycket pang pang pangande.
Grafiken ser ut precis som Dishonored fast mer färgglatt.
Runda objekt är kantiga istället, sämst geometri i spelet.

Sedan är atmosfären som de tidigare spelen HELT borta.
De tidigare spelen hade också en unik atmosfär och omgivning samt gameplay, nu är det mest pang pang pang.

Visa signatur

| i5 2500K@4.2GHz | 8GB Gskill 1600MHz | Gigabyte Z68X-UD3H B3 | GTX 680 2GB w/ Twin Turbo II |
Corsair TX650W | BENQ GW2750HM | 5TB | 60GB Nova 2 SSD | Samsung 830 128GB OS SSD
Ze Best Moosic You'll Ever Hear

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Bakgrund:

Ser äckligt snyggt ut, men tvekar på att mitt usla 7770 klarar det på ok inställningar

Haha what?

Kantigt överallt, suddigt som fan (för att dölja dålig LOD osv) och lågupplösta texturer. Notera att bilden har rätt mkt AA, så inget konsoll screenshot.

Visa signatur

| i5 2500K@4.2GHz | 8GB Gskill 1600MHz | Gigabyte Z68X-UD3H B3 | GTX 680 2GB w/ Twin Turbo II |
Corsair TX650W | BENQ GW2750HM | 5TB | 60GB Nova 2 SSD | Samsung 830 128GB OS SSD
Ze Best Moosic You'll Ever Hear

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dwightschrute:

Haha what?
http://www.bioshockinfinite.com/images/media/screenshots/bwco...

Kantigt överallt, suddigt som fan (för att dölja dålig LOD osv) och lågupplösta texturer. Notera att bilden har rätt mkt AA, så inget konsoll screenshot.

Nu är det så att alla inte gillar extremt realistiska texturer. Jag gillade mest den mysiga känslan och alla färger.

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Medlem
Skrivet av flyawaynille:

Fast varför använda just uTorrent när man kan använda: Steam, gamefly, origin eller någon annan av dessa tjänster. Alla dessa har lika bra hastigheter som torrents skulle ha.

Men de tjänsterna brukar vara sega när ett nytt spel lanseras eftersom alla laddar ner den samtidigt medan om den var på torrent skulle den bli snabbare istället.

Permalänk
Medlem
Skrivet av NoMercyZ:

Men de tjänsterna brukar vara sega när ett nytt spel lanseras eftersom alla laddar ner den samtidigt medan om den var på torrent skulle den bli snabbare istället.

Det har inte jag varit med om på flera år. Jag fick till och med ner spel i 10mb/s under steam rean. Jag har inte heller varit med om att de segar vid nya spel på länge.

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon99565:

Betydlligt fulare än 600 år gamla crysis.....

Who gives a fuck?

Ett spel består så mycket mer än bara en snygg grafik

Visa signatur

Vortex Poker 3 (ISO) MX Clears säljes. Bud på PM!

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av superst4r:

Who gives a fuck?

Ett spel består så mycket mer än bara en snygg grafik

Vaför göra ett modernt spel med stenåldersgrafik? Ökar ju upplevelsen 1000faldigt när grafiken är grymt bra. Finns inget spel med grym grafik idag, men hoppas det kommer snart.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bakgrund:

Nu är det så att alla inte gillar extremt realistiska texturer. Jag gillade mest den mysiga känslan och alla färger.

samma här hellre det än något som liknar det blå och gråaktiga Bf3

Visa signatur

Ryzen 5 5600, MSI B450 Tomahawk Max, 2x8 gb kingston reaper 3200 mhz Gigabyte GTX 1660 Super OC och nätagg be quiet 700w SSD: 120 gb pny cs 900, Kingston Fury 1 tb, wd blue ssd 500gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon99565:

Vaför göra ett modernt spel med stenåldersgrafik? Ökar ju upplevelsen 1000faldigt när grafiken är grymt bra. Finns inget spel med grym grafik idag, men hoppas det kommer snart.

Tyckte själv att grafiken såg ganska nice ut ändå och inte stenålder. För mig är bättre grafik en bonus, för det är så mycket mer som spelar in. Crysis är ju ett ganska bra exempel, då det var äckligt snyggt men spelet i sig suger enligt mig.

Visa signatur

Vortex Poker 3 (ISO) MX Clears säljes. Bud på PM!

Permalänk
Medlem

Att man ens nämner HD3000...