Permalänk
Medlem

iMac 27" late 2012, Bluelounge skrivbord

Det va längesen jag la upp ett galleri här så tänkte göra det nu då det hänt en del sen sist...
Touchskärmen har sålts liksom i princip alla möbler, lägenheten har renoverats och nya leksaker har införskaffats.

Skrivbordet kommer från Bluelounge och heter "Studiodesk". Det har ett litet trevligt fack undertill för kablar, routers och allt annat man vill ha utom synhåll. I mitt fall en timecapsule, modem, kablar, laddare till alla bärbara enheter och en laptop, trots det finns det hyfsat med plats kvar. Finns även hål för kablar lite överallt i skrivbordet så man ska kunna gömma alla kablar som går in/ut från facket.

Datorn är en 27" iMac med i7 cpu, 24gb ram, 1tb fusion drive och 680mx...

iMac 27" late 2012, Bluelounge skrivbord

Visa signatur
Permalänk

Barstolen är snygg, men är den verkligen skön att sitta på i längre stunder?

Snygg hörna btw

Permalänk
Medlem

form före funktion...
Den é ok, men man sitter inte gärna flera timmar i sträck utan att röra på sig, något jag faktiskt kan uppskatta.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Permalänk

var e musen?

Visa signatur

amd 960T 4870 osv
laptop: hp pavilion osv

Permalänk
Medlem

Ser ut som en bilder från en IKEAkatalog

Visa signatur

Inget är för dyrt om man är nöjd över det.
Macbook Pro 14" M1 Pro | iPad Pro 12,9" M2 | iPhone 14 Pro | Apple Watch Series 8 | Beyerdynamic DT1990 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av hippsieee:

var e musen?

Apple har som val vid köp att välja trackpad istället för mus.

Ser snyggt ut och lite avis är man ändå.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jerkanftw:

Ser ut som en bilder från en IKEAkatalog

Exakt min tanke!

Visa signatur

Citera för svar :)

Intel 3770k / Msi Mpower / 980 TI / 16gb 1600mhz Corsair Vengeance / H100i / Silverstone Strider 1000w Gold / Samsung 830 128gb / Fractal Design Arc

Permalänk
Skrivet av nmc:

Apple har som val vid köp att välja trackpad istället för mus.

Ser snyggt ut och lite avis är man ändå.

så det är den platta grejjen bredvid tangentbordet ? haha xD

Visa signatur

amd 960T 4870 osv
laptop: hp pavilion osv

Permalänk
Medlem

shiiiiiiiiit!

Visa signatur

NZXT H2 | i5 2500K | Corsair H50 Kylare | GTX 570 | Asus Sabertooth P67 | Corsair HX 850W | Corsair 8GB Vengeance

Permalänk
Entusiast

Inget större fan av Apples produkter. Dock håller jag med att deras saker är estetiskt tilltalande. Du har fått till det stilrent och bra

Permalänk
Medlem

VIKKEN MUS! XD cool ^^,

Visa signatur

Chassi:BeQuietDarkBase900Pro PSU:BeQuietDarkPowerPro1000w Moderkort:AsusZ170ProGamingAURA
CPU:i7-6700K 4.2Ghz Kylare:BeQuiet!SilentLoop240mm Ram:Corsair 32GB DDR4 3200MHz Vengeance
GPU:AsusRadeonRX5700XT8GBRogStrixGamingOC SSD:Corsair 2x120GB, M.2 1TB HDD:Seagate/WD->30TB Skärmar:3xBenQ 24" LCD G2450HM, LG 65"UHD65UM7100 OS:W10
Tillbehör:LogitechG915,G915TKL,ProX,G502,MxMaster3,G930,Z906,G510,K350,M705,G440,C922Pro,MionixNaos3200,5000,7200,8200,NaosQG
Mobiler:Xperia 1 III,Xperia1,SonyZ5 🎮 🖥️ ⌨️ 🖱️ 🎧

Permalänk
Medlem

Snyggt Skrivbord, synd att det kostar så mycket

Permalänk
Medlem
Permalänk
Musikälskare

5/5 inget snack

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem

Det här har kostat dig en slant ser jag. Jag hoppas att du är nöjd med ditt köp av imac:en

Permalänk
Medlem

Ser helt sjukt opraktiskt och obekvämt ut. Men å andra sidan ser det ju snyggt ut.

Visa signatur

Every mammal on this planet instinctively develops a natural equilibrium with the surrounding environment; but you humans do not. Instead you multiply, and multiply, until every resource is consumed.
There is another organism on this planet that follows the same pattern... a virus.
CITERA CITERA CITERA

Permalänk
Medlem

Får nog hålla med ovanstående, alldeles för kallt och stelt.
Tyvärr blir det ingen ''feeling'' när jag ser det även om det är stilrent.

Permalänk
Medlem

När jag lägger mitt hatande mot Apple åt sidan så måste så älskar jag allt här!
I alla fall tycker jag det är mycket stilrent, kanske inte så praktiskt med stolen (eller det kanske är lite praktiskt ifall man nu inte vill sitta speciellt länge ).
Men som sagt mycket snyggt, gillar när det inte är så mycket saker framme

Visa signatur

Starka åsikter om onödiga saker.

Permalänk
Medlem

Älskar Apples produkter och det måste vara en dröm att sitta vid det där skrivbordet. Stiligt värre!

Permalänk
Medlem

Sjukt snyggt! 5/5. Kul att se lite annat än diverse hemmabyggen.

Visa signatur

Spelriggen: Intel i5 10400F - GTX 1070 - 16GB DDR4 - ASUS TUF GAMING B460M-PLUS - 500 GB SDD - be quiet! 730W - Define Mini C

Permalänk
Inaktiv

Riktigt snyggt, Men den dära stolen ser inte så skön ut att sitta på i längre stunder

Permalänk
Avstängd

Ja det här var annorlunda! fint på sitt sätt, men känns inte som en gaming lya där man slösar bort en hel helg på wow eller diablo

Antar att detta har en hög WAF score
http://sv.wikipedia.org/wiki/Wife_acceptance_factor

Visa signatur

Cherry MX Brown:Compaq MX 11800, Cherry MX Blue: Razer Blackwidow, Cherry MY: Schneider g81, Black ALPS : Delll AT102W Black, Buckling Spring: IBM Model M, IBM Model N2, Rubber Dome: Keytronic ErgoForce....Senast aktiv Idag

Permalänk
Medlem

Snyggt att titta på men inte mer.
Hur längre orkar man sitta på den där stolen?

Visa signatur

The computer is a moron.

Permalänk
Skäggig legend
Skrivet av hippsieee:

var e musen?

Han använder en trackpad. Riktigt trevlig liten manick om du frågar mig.

Visa signatur

Tråden om Skägg!
My cave...
Ryzen 5 3600@4,3Ghz - 16GB CL16 - RTX 3070 - Kingston Fury M.2 2TB
🎧Schiit Hel + DT-770 PRO - NAD C316 - B&W 685 - LG 65" OLED B6
 Watch Series 5 4G - Macbook Pro 13" 2015 - iPhone 11 PRO 256GB 

Permalänk
Medlem

Alltså grejen med stolen är att jag inte ville ha en "kontorsstol" för att dom framförallt är så fula. Denna blev över i renoveringen och passade bra ihop med bordet. Jag sitter aldrig några längre stunder framför datorn hemma ändå, får nog av det på jobbet. När man är hemma finns det massor av andra saker som behöver göras

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Snyggt och stilrent utan att vara tråkigt. Kul med nya imacen, har själv en och är väldigt nöjd

Permalänk
Musikälskare
Skrivet av tusen3:

Älskar Apples produkter och det måste vara en dröm att sitta vid det där skrivbordet. Stiligt värre!

Precis some day

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk

Hipster hörna deluxe!

Permalänk
Medlem

Hur kan man sitta i mer än en timme på den där stolen? Din rygg kommer gå av!