Permalänk
ADATA
Skrivet av sirnicke:

Välkomna! Måste passa på och fråga: har planer på att utöka er närvaro på den svenska marknaden ytterligare? Skulle gärna se fler produkter från EVGA i fler butiker!

Självklart jobbar vi på att utöka vår närvaro, vi ser att fler och fler återförsäljare lista produkter men det tar sin tid. Vi samarbetar i dags läget med de flesta återförsäljare i Sverige och vi jobbar på att få igång de vi tyvärr inte har ett samarbete med

Visa signatur

Suljo

Permalänk
Medlem

Varmt Välkomna och tackar för mina två GTX570HD 2.5GB. De fungerar fin fint för nvidia 2D surround

Visa signatur

Asus Delux X79 - Intel i7 4820k OC 4.8GHz - 32GB Kingston Beast @2400MHz - 2x EVGA GTX570HD 2.5GB SLI - EK Watercooled

Permalänk
ADATA
Skrivet av Wully:

Trevligt Har ni någon lokal i sverige eller sitter du i USA eller så?

jag sitter i Sverige.

Visa signatur

Suljo

Permalänk
ADATA
Skrivet av anon13728:

Välkommen, när kan man köpa ert nya itx-chassi som ni presenterade på CES?

Den produkten tillhör vår nya line up som vi hoppas kunna lansera inom kort i Sverige. Har tyvärr inget datum ännu men så fort jag har det så ska jag posta det till Er här.

Visa signatur

Suljo

Permalänk

Willkomen to the svenska forumet

Visa signatur

Nils-Julius

Permalänk
Medlem

Trevligt med mer företag på forumet, här ska ni allt trivas!

Visa signatur

Ignorance is voluntary misfortune.

Permalänk
ADATA
Skrivet av PhoenixDown:

Varför är era referensprodukter så mycket dyrare än andra företags referensprodukter när det enda som skiljer er produkt från de övriga är klistermärket?

Kan du vara lite mer specifik som till exempel vilken produkt du menar?

Visa signatur

Suljo

Permalänk
Avstängd

Associerar EVGA med kvalitetsprodukter, starkt varumärke där, så hjärtligt välkommna!

Permalänk
Medlem

Välkomna! Skönt att se att ni också finns här nu

Visa signatur

Processor: Intel Core i5 3570K @ 3400MHZ (STOCK) | Moderkort: MSI Z77A-S01 |Grafikkort: MSI GeForce GTX 670 2GB | RAM: Corsair Vengeance 8GB 1600MHZ | Chassi: CM HAF 912 | SSD & HDD: Corsair SSD Force 3 Series 1x120GB / Seagate Barracuda 2TB @ 5400RPM | PSU: Antec TruePower 550W 80+ | DVD-brännare: DVD±RW Samsung 22X DL Svart OEM | OS: Windows 7 Home Premium x64

Permalänk
Medlem

Välkommen! Nu när ni är här så vill jag säga att ni borde göra fler kort med non referans PCB och custom cooler ^^

Visa signatur

Min YouTube kanal: http://www.youtube.com/downhillproductions5
"Kan vi nu sluta skylla ifrån oss på piratkopiering när vi gör skitspel" -LeafBox (Sweclockers)

Permalänk

Hej och vällkommen!

Funderar starkt på uppgradera till i7 i framtiden och har hört mycket bra saker om EVGA.
Hur är det med satsningen i Finland, hur är läget där just nu jämfört med Sverige?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dual-Tjur:

Hej och vällkommen!

Funderar starkt på uppgradera till i7 i framtiden och har hört mycket bra saker om EVGA.
Hur är det med satsningen i Finland, hur är läget där just nu jämfört med Sverige?

Vad har i7 och EVGA med varandra att göra?

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon13728:

Välkommen, när kan man köpa ert nya itx-chassi som ni presenterade på CES?

Nu blev jag nyfiken, kan du länka bild/video på det?

Permalänk
Inaktiv

Varmt välkomna! EVGA har alltid legat varmt om hjärtat (njuter av mitt GTX 690 tex!) - hoppas bara på en närvaro från EVGA här som kanske håller måttet med te.x Inet.

Ni har f.ö ett fruktansvärt bra forum själva, men detta uppskattas verkligen.

Permalänk
Medlem

Välkommen. Kul att se att olika märken tar sig tiden att prata med sina köpare och ge support.
Bra jobbat!

Visa signatur

Citera för svar!
ASUS X570-E, AMD 5950X, RTX4080 Super, 32gb B-die

Permalänk
Medlem

Välkommen!

Kan du möjligtvis sprida lite ljus över vad som händer med er serie Z77 moderkort?
Har haft planer på ett Z77 Stinger till HTPC'n sen det kom ut på marknaden men att döma av inläggen i er community verkar det en smula buggigt.
Är det någon ny revision av hårdvaran på gång eller kommer det endast BIOS uppdateringar framöver?

Permalänk
Medlem

Välkomna!

Innebär detta att man kan ta del av Mods Rigs erbjudandet på EVGA.com nu? Bygga en customrig och få chansen att vinna sponsorskap ifrån EVGA?

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av PhoenixDown:

Varför är era referensprodukter så mycket dyrare än andra företags referensprodukter när det enda som skiljer er produkt från de övriga är klistermärket?

Kan hjälpa till med svaret. Garantin. EVGA har långt mycket bättre garanti än många andra tillverkare. Mitt GTX580 har t.ex 5 års garanti.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Välkommen EVGA (äntligen)

Visa signatur

For me to Know and for you to Find out.

Permalänk
Medlem

Härligt. Varmt välkommen.

Permalänk
Medlem

Hur pass medgörliga är ni när det gäller överklockning och garanti ??

Har ganska nyligen köpt ett 670 FTW och det klockar ju ganska bra *har jag hört :rolleyes:* men hur påverkas garantin om man tex använder Precision för att överklocka kortet ??

EDIT: Hur är det förresten med att skicka in kvitto/faktura till er nu, måste man fortfarande skicka grejorna till USA för att få utökad garanti osv eller har ni något i Sverige man kan skicka pappren till ??

Visa signatur

"Man köper inte vilken dator som helst, man tar först reda på vad grannpojken kan för datorer, då vet man att supporten alltid finns i närheten!" - KDM
TeamSpeak 3-server: esab86.no-ip.org
Jobbar heltid med att laga folks bilar så hinner inte köra minecraft-server längre :/

Permalänk
Medlem

Välkommen!

Visa signatur

Citera för svar!
ASUS P5Q PRO, Q9550, CORSAIR H50, EAH4850 CF, 4GB RAM, WDC GP 2TB, CORSAIR 650W, FD Define R2
 MacBook Pro 13" Early 2015,  MacBook Air 13" Mid 2011

Permalänk
Skrivet av Arazand:

Kan hjälpa till med svaret. Garantin. EVGA har långt mycket bättre garanti än många andra tillverkare. Mitt GTX580 har t.ex 5 års garanti.

Tror mitt gtx 470 kom med 10 års garanti om man webbaktivera det och även det är ett EVGA kort, ingen annan har nått liknande i garantiväg vad jag vet.

Och till EVGA, väldigt trevligt att få hit er till forumet, fler tillverkar borde följa er inställning att det är ok att byta till eftermarknadskylare(vatten) utan att äventyra garantin! Gör det faktiskt rätt lätt att välja tillverkare för i alla fall mig

Permalänk
Medlem

Hej Hej.

Visa signatur

[ i7 3930k @ 4,1GHz. Asrock x79 Extreme4. Team Group Red 16gb DDR3 2133MHz. EVGA GTX 1070 Hybrid. Adata 120gb SSD. Corsair AX850. Be Quiet! Dark Base Pro 900. Asus ROG Swift PG279Q. Harman Kardon 730. Fostex T20RP. Technics SL-1200MK3D]

Permalänk
Medlem

Välkommen!

Permalänk
Medlem
Skrivet av EVGA_Suljo:

EVGA har valt att endast sälja NVIDIA baserade grafikkkort, det har självklart både sina för och nackdelar. För EVGA är det är stor fördel eftersom vi i dagsläget är NVIDIA's största partner i USA och jobbar på att få samma position i Europa. Därför har vi valt att inte ha AMD baserade produkter i vårt sortiment, men vem vet om det ändras någon gång i framtiden.

Inga AMD baserade produkter, gäller detta även AMD moderkort eller menar du bara grafikkort?

Permalänk
Medlem

Välkommen EVGA, hellre försent än aldrig Kommer ihåg för flera år sedan då jag undrade varför det fanns så få EVGA-produkter i Sverige, och kommer ihåg att jag bara för några månader sedan undrade när jag skulle se här på SweC

Får se om er ökade närvaro kan få mig att övergå från ASUS till EVGA när det gäller grafikkort och moderkort

Visa signatur

| Corsair Crystal 460X | Z390-F | 9700K | ROG Ryujn 360mm | RTX 3080Ti | ROG Thor 850W | Vengeance Pro 3200mhz 16cl 16GB (2x8) | 970 Pro 2TB + 2xWD Black 4TB | ROG SWIFT PG279Q | Arctis 7 Pro Wireless | ROG Scope Deluxe red silent | ROG Chakram |

Permalänk
Medlem

Shaba laba duo

Visa signatur

Chassi: NZXT Phantom 410 Vit Moderkort: ASUS P8Z77-V PRO CPU: Intel Core i5 3570K GPU: EVGA GTX 580 Superclocked 1536MB SSD: Intel 520 120GB HDD: Western Digital Caviar Black 1TB RAM: Corsair Vengeance Blue 8GB 1600Mhz Nätaggregat: NZXT HALE90 850W 80+ Gold Modulär Blueray: Asus BW-12B1LT Tangentbord: Razer Lycosa Mirror Special Edition Mus: Razer Deathadder Respawn Skärm: AOC i2353FH

Permalänk
Medlem

Hej hej, hemskt mycket hej!

Välkommen in i värmen!!!

Visa signatur

Ryzen 5 5600, Geforce 1080

Permalänk
Medlem

Välkomna!