Vad var ditt bästa drop idag? [Diablo III]

Permalänk
Medlem
Skrivet av overheizer:

Nejdå det hade jag med. Någon på 60, två på 75 och en runt 80 miljoner såg jag. De hade mellan 30 - 40 vita om jag minns rätt.

Aja, men gör du en sökning nu på vitality och 280+ dex så börjar buyout på 199 miljoner.

Visa signatur

Snälla, kan SweC sluta låtsas vara en Youtube-kanal och återgå till en riktig hårdvaru- sida/forum där man får ordentlig information i text.

Permalänk
Skrivet av Kotan:

Aja, men gör du en sökning nu på vitality och 280+ dex så börjar buyout på 199 miljoner.

Jag kom på det. Jag sökte på 270 dex tror jag. Ligger ute en nu för 100 miljoner med 270 dex 60 vita, sen en med 280 dex och 50 vita för 200 miljoner. Folk är dumma helt enkelt. Eller så tycker de att 10 dex är värt 100 miljoner.

Så jag vill fortfarande påstå att det är otroligt

Visa signatur

Intel i5 2500K | GTX 980 | ASRock P67 Extreme4

Permalänk
Medlem
Skrivet av overheizer:

Jag kom på det. Jag sökte på 270 dex tror jag. Ligger ute en nu för 100 miljoner med 270 dex 60 vita, sen en med 280 dex och 50 vita för 200 miljoner. Folk är dumma helt enkelt. Eller så tycker de att 10 dex är värt 100 miljoner.

Så jag vill fortfarande påstå att det är otroligt

Jo själv skulle jag nog inte betala 100 miljoner mer för 10 dex, men finns väl många rika som tycker det kan vara värt de
Sen så kommer man väl till en punkt då man inte har så mycket möjliga upgrades.

Visa signatur

Snälla, kan SweC sluta låtsas vara en Youtube-kanal och återgå till en riktig hårdvaru- sida/forum där man får ordentlig information i text.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kotan:

Jo själv skulle jag nog inte betala 100 miljoner mer för 10 dex, men finns väl många rika som tycker det kan vara värt de
Sen så kommer man väl till en punkt då man inte har så mycket möjliga upgrades.

Hur tror du då Blizzard tänker med den nya nivån på gems. 3 Radiant Star emeralds plus 20 mill. för 4 dex. mer. Löjligt.

Visa signatur

Antec P180/ Asus A8N-E / A64 X2 3800+ / 2x512 Corsair value select / Gainward GS 7800GT /SB audigy 2 /Antec neopower 480W

Permalänk
Medlem
Skrivet av Twoedge:

Hur tror du då Blizzard tänker med den nya nivån på gems. 3 Radiant Star emeralds plus 20 mill. för 4 dex. mer. Löjligt.

Njae, löjligt vet jag inte. För de allra flesta kommer det att vara billigare att köpa en ny armor-del med 4 mer mainstat än vad man har. MEN för de få som inte kan hitta bättre gear för under 1 miljard guld är det antagligen ganska prisvärt.
Dessutom är ju gems en bättre investering än gear, då man kan använda om gemsen när man uppgraderar sin gear, du behöver ju inte köpa nya stenar varje gång du köper ny gear.

Visa signatur

AMD Ryzen 5 7600X, ASUS TUF B650-Plus wifi, Kingston Fury Beast 32GB 6000Mhz CL30, Kingston KC3000 2TB, Sapphire 7800 XT Pulse, Peerless Assassin 120, DarkPower 630W, Benq XL2411T + DELL U2312HM, Phanteks Eclipse P400S

Permalänk
Medlem
Skrivet av boris_vodka:

Njae, löjligt vet jag inte. För de allra flesta kommer det att vara billigare att köpa en ny armor-del med 4 mer mainstat än vad man har. MEN för de få som inte kan hitta bättre gear för under 1 miljard guld är det antagligen ganska prisvärt.
Dessutom är ju gems en bättre investering än gear, då man kan använda om gemsen när man uppgraderar sin gear, du behöver ju inte köpa nya stenar varje gång du köper ny gear.

I och för sig. Men tänk på att tanken är att det ska kosta 5 mill. för att ta bort dom nya stenarna. Det blir till att man inte bytar allt för ofta.

Jag har min åsikt klar i varje fall: för dyrt för så lite.

Visa signatur

Antec P180/ Asus A8N-E / A64 X2 3800+ / 2x512 Corsair value select / Gainward GS 7800GT /SB audigy 2 /Antec neopower 480W

Permalänk
Medlem
Skrivet av Twoedge:

I och för sig. Men tänk på att tanken är att det ska kosta 5 mill. för att ta bort dom nya stenarna. Det blir till att man inte bytar allt för ofta.

Jag har min åsikt klar i varje fall: för dyrt för så lite.

Mjoo, jag håller med dig, lite väl saftig prisökning. Är väl ett desperat försök från Blizzard att fixa deras failade ekonomi.
Men tror inte det kommer hjälpa, tyvärr så har nog det tåget gått för länge sedan.
Om de nu inte inför "ladder" som i D2. Fast det skulle nog kännas rätt surt för de/oss som lagt ner många timmar.

Borde vara mer värt att disenchanta items, att "looten" baseras på hur mycket "gearscore" och hur många timmar grejerna har använts eller något liknande.
Något som gör det värt att "dissa" även bra items. Kanske att man får ingredienser för personliga enchants. Sådant som LOH, LL, attackspeed med mera. (Som ej går att sälja eller använda flera ggr).

Visa signatur

Snälla, kan SweC sluta låtsas vara en Youtube-kanal och återgå till en riktig hårdvaru- sida/forum där man får ordentlig information i text.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Holy mother of...
Bara att gratulera!

Visa signatur

AMD Ryzen 5 7600X, ASUS TUF B650-Plus wifi, Kingston Fury Beast 32GB 6000Mhz CL30, Kingston KC3000 2TB, Sapphire 7800 XT Pulse, Peerless Assassin 120, DarkPower 630W, Benq XL2411T + DELL U2312HM, Phanteks Eclipse P400S

Permalänk
Medlem

Helt ok

Permalänk

Inte bemödat mig att posta något här på ett tag då det mesta man fått har varit rätt mediokert men idag droppade denna lilla fina tingest!

Taskig bild men statsen är iaf:
+30-61 dmg
77 Allres
Attackspeed 8%
Critical hitdamage 32%
Critical hitchance 3.5%
Reduced cc 12%

Permalänk
Medlem
Skrivet av the_weird:

Inte bemödat mig att posta något här på ett tag då det mesta man fått har varit rätt mediokert men idag droppade denna lilla fina tingest!

http://qtl.se/upload/ring.jpg

Taskig bild men statsen är iaf:
+30-61 dmg
77 Allres
Attackspeed 8%
Critical hitdamage 32%
Critical hitchance 3.5%
Reduced cc 12%

wow fan va synd att den inte fick nån dex, str som main hade varit sjukt mycket värd även om den redan är.

Permalänk
Medlem

Hittade den här nyss.

Permalänk
Medlem

Bäst idag hittills

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Triangle Esprit Comete EZ, Triangle Esprit Titus EZ, Triangle Esprit Voce EZ + SVS SB2000 pro drivs av Yamaha RX-V6A, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3.

Permalänk

En Andariels Visage med 240 dex, 83 vitality, 8 attack speed, 9% fire damage taken och annat gott, bra hjälm! Nu skall jag bara hitta någon som vill köpa den

Visa signatur

i7 4790k

Permalänk
Medlem

ingen drop dock, men köpte den för ett äckligt sjukt pris 8 miljoner från nån som skrev i general kan inte tro det själv

Visa signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.
twitch.com/MrFEGISEN

Permalänk
Skrivet av Spajdah:

http://i48.tinypic.com/2s9d1sm.jpg

ingen drop dock, men köpte den för ett äckligt sjukt pris 8 miljoner från nån som skrev i general kan inte tro det själv

Den är värd betydligt mer än 8m. Jämför med andra på AH som även de har IAS, CC, och CD samt +dmg.
Är nog värd jävligt mycket (100m+)!

Aha nu såg jag att du skrev att du köpte den för 8m, det är fan helt jävla sjukt! Grattis!

Permalänk
Medlem

Craftade den här amuletten idag

Och sen fick jag ett par fina Inna's byxor

Permalänk
Medlem

Craftade precis ett par gudomliga gloves

Visa signatur

🎮 → Ryzen 7 3800X • GeForce RTX 2080 SUPER
• 16GB DDR4 • ASUS ROG Strix B450-F GAMING
🖥️ → LG 34GK950F - 34" Curved 144hz 21:9 QHD
🎧 → Philips Fidelio X2 / 🎤→ Svive Hydra
🖱️ → Glorious Model D / ⌨️ → Ducky One 2 TKL

Permalänk
Medlem

Galaxer i mina braxer. Om du säljer dom, säg till vad du fick. Det där är sjukt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av fesoj:

Galaxer i mina braxer. Om du säljer dom, säg till vad du fick. Det där är sjukt.

Går ju inte att sälja dem, d e Account bound

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Chassi: [-Corsair 250D-] CPU: [-Intel I5-4670K @4.0GHZ-]
Moderkort: [-Asus Maximus Impact VII Z97 ITX-] Minne: [-Corsair Vengeance 8GB (2*4GB) 1600Mhz-]
Grafikkort: [-MSI GTX 970-] Nätaggregat: [-Seasonic Platinum 860w-]

Permalänk
Quizmästare Malmö 2022

Lite saker jag fått de senaste veckorna, bästa av det då. Dock inget som är värt så mycket

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ralle_81:

Går ju inte att sälja dem, d e Account bound

Skickades från m.sweclockers.com

Ah, ok.. glömde att 1.0.7 är släppt (jag spelar inte).

Permalänk

craftad amulet

Blev glad för denna roll

Visa signatur

i7-6700K | ASUS Z170 Pro Gaming | MSI GTX 1060 Gaming X 6GB | HyperX Fury 16GB | Sandisk Ultra II 960GB | BeQuiet Pure Rock | Fractal Design R5 | Corsair RM750x | Qpad Mk-50 | Qpad 8K | Dell 2412m

Permalänk
Medlem

Craftade några fina bracers till min HC Barbarian. En liten uppgradering på 6k dps

Skrivet av nalle:

Har du möjligtvis en monk som använder sig av arcane resist?

Skrivet av djlasseman:

Den där är inte alls dum!

Skrivet av microtn1:

Craftade precis ett par gudomliga gloves

http://i46.tinypic.com/jiian7.jpg

Dags för mig att köpa plan för Archon Gauntlets, tror jag

Visa signatur

GTX1070 - i7 4790 - 32GB RAM

Permalänk
Medlem
Skrivet av v1lle:

Har du möjligtvis en monk som använder sig av arcane resist?

Yes. Bytte dock bort One with Everything för någon dag sedan, så mina resistances är uppe i drygt 600 utan den.

Fina bracers förresten!

Permalänk
Medlem
Skrivet av nalle:

Yes. Bytte dock bort One with Everything för någon dag sedan, så mina resistances är uppe i drygt 600 utan den.

Fina bracers förresten!

Länka din char?

Visa signatur

Chassi: [-Corsair 250D-] CPU: [-Intel I5-4670K @4.0GHZ-]
Moderkort: [-Asus Maximus Impact VII Z97 ITX-] Minne: [-Corsair Vengeance 8GB (2*4GB) 1600Mhz-]
Grafikkort: [-MSI GTX 970-] Nätaggregat: [-Seasonic Platinum 860w-]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ralle_81:

Länka din char?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/joelit-2756/hero/14804073

Permalänk
Quizmästare Malmö 2022

Hittade denna igår

Permalänk

Har inte spelat på väldigt länge men körde ett par rundor idag, och vilken loot

Verkar som jag la ut fisten och beltet för billigt dock, fisten sålde på runt 1timme för 12euro och bältet strax efter för 16euro, Yxan ligger fortfarande ute men borde dra in runt 15-20 euro också