Fredagspanelen 52: Geforce GTX Titan, Sony Playstation 4 och Crysis 3

Permalänk
Medlem
Skrivet av ScrewFearMe:

Va inte det från Hugo på tv4?
gött å se nån som kör med det iaf

Vem är Hugo på tv4? Eller rättare sagt vad är tv4?

Visa signatur

Pc 1--> [AsRock DualSata2][AMD4600+X2][7800GT] [Intel SSD X-25 80GB G2][1TB F3][750GB IDE][4GB XMSCorsiar]Pc 2--> [Asus Crosshair] [AMD 4800+X2] [2st 8800GT i SLI] [RAID 0 2x250GB] [6GB XMSCorsair] [Corsair HX750]Pc 3-->[HP Microserver 12TB]Pc 4--> AsRock P67 Extreme 4,i7 2600K @ 4.0 GHz,830 256GB,16GB 1600MHz, R9 290X Foto [Nikon D7000][70-300/35 1,8/18-55 [Skärmar=24",24",24" Eyefinity]

Permalänk
Medlem

"ska inte doppa den i kaffet....."

30:18 ner i muggen

Visa signatur

"Man köper inte vilken dator som helst, man tar först reda på vad grannpojken kan för datorer, då vet man att supporten alltid finns i närheten!" - KDM
TeamSpeak 3-server: esab86.no-ip.org
Jobbar heltid med att laga folks bilar så hinner inte köra minecraft-server längre :/

Permalänk
Medlem
Skrivet av jwte:

Chromebook Pixel kommer inte bara att vara en webbläsardator. Google håller på med patchar så att man ska kunna installera någon annan linux dist. på den och då blir den ju nästan värd priset. http://www.phoronix.com/scan.php?page=news_item&px=MTMwODc

Jag skulle ändå inte lägga så mycket hårt förtjänande pengar på en dator som inte kan köra antingen Windows eller OS X. Tycker att Apple efter sin sänkning av priset på deras MB Pro Med Retina för några veckor sedan (nästan 3k ner) gör dem till ett attraktivt val till skillnad ifrån Chromebook Pixel (oavset vilken Linux-distro som Google krärnger in i den).

mvh,
martin

Visa signatur

macOS: MacBook Air 13" [M1/16/256GB], MacBook Pro 16" [M2/32/512GB], iOS: iPad Mini [128GB/LTE], iPad Pro 12,9" [M1/512GB/LTE], iPhone SE3 [128GB], Apple Watch Series 6 44mm [LTE], W10: Surface Book 3 15" [Core i7/GTX1660Ti/32/512GB], LG 77" OLED C2 [OLED77C25LB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand
Skriv under ett upprop för en grönare energipolitik: https://energiupproret.se/

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nyhet:

Veckan lider mot sitt slut och redaktionen firar med ett nytt avsnitt av Fredagspanelen. På kvällens agenda står axplock från nyhetsflödet, senaste nytt från testlabbet samt diskussioner runt både Wywallet, Playstation 4 och kommande Cebit-mässan.

Läs artikeln

Sjukt bra avsnitt, bra upplagt!!!

Permalänk
Medlem

Sitter på min gamla Func Surface 1030 fortfarande och ja den har gummikanter.
Har kvar min gamla MX500 med.
Dessa två verkar aldrig slitas ut

Visa signatur

Primär Dator: Asus Sabertooth Z97 Mark 2/USB 3.1 | Intel Core I7 5775C | 32GB RAM (DDR3 1600MHz) | Nvidia Geforce GTX 1070 (Asus Strix) | Corsair HX750i 750W | Fractal Design Define R5 | 3,5TB SSD + 3TB HDD + 64TB NAS + 36 TB Backup | Asus Xonar Essence STX II | Win10 Pro

Permalänk
Medlem

nice!

Visa signatur

Kinnarps 8000

Permalänk
Avstängd

Tävla om att köpa ett par glass. Kanske man utesluter oseriösa tävlande på det sättet?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Hedersmedlem

Till alla er och inte minst till Emil och Jonas, som älskar en riktigt jävla stor och god schnitzel så rekommenderar jag av hela mitt hjärta ett besök på restaurang Moldau, Hornstull, Stockholm. som med sin Centraleuropeiska (österrikisk, tjeckisk och ungersk) husmanskost och sina gudomliga schnitzlar gav mig ett gott minne för livet. Har ni inte ätit Moldaus schnitzlar så har ni inte ätit schnitzlar. Punkt.

http://goo.gl/maps/BSNDF

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM ||
|| Självutnämnd Silverstone FT02-riddare ||
|| Silverstone FT02B-WRI "Limited Edition" No. 0743 & 0640 ||
|| Sweclockers officiella FT02-tråd ||

Permalänk

Tack för fradagspanelen, den var riktigt kul

Lycka till på ceBIT!

Permalänk
Skrivet av jwte:

Chromebook Pixel kommer inte bara att vara en webbläsardator. Google håller på med patchar så att man ska kunna installera någon annan linux dist. på den och då blir den ju nästan värd priset. http://www.phoronix.com/scan.php?page=news_item&px=MTMwODc

Tyvärr fortfarande dålig batteritid jämfört med en macbook pro retina, det är ju lite surt. Och liten disk.. Ska bli kul dock att se recensionerna på skärmen och se om den har något mer än bara hög upplösning.

Permalänk
Medlem

Vet ej om ni på sweclockers läser detta men måste säga att ni räddar mina dagar. Har ert snack i bakgrunden när ja jobbar och känns väldigt kul att höra några prata om ens intresse i bakgrunden. Dagarna går mycket fortare tråkigt nog är fredagspanelen bara varannan vecka. Mera podcast vore fint och mera tester

Permalänk
Entusiast

>Måndag
>På jobbet
>Slänger upp fredagspanelen på andraskärmen
>"Det börjar närma sig helg"
>En tå rullar ner för min kind

Permalänk
Medlem
Skrivet av Blargmode:

>Måndag
>På jobbet
>Slänger upp fredagspanelen på andraskärmen
>"Det börjar närma sig helg"
>En tå rullar ner för min kind

Hoppas det inte är din egen.

Permalänk
Entusiast
Skrivet av dahajack:

Hoppas det inte är din egen.

Någon märkte min typo

Jag lämnade den där med vilje eftersom jag hade så jäkla kul när jag skulle posta det och upptäckte det x)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pzyber:

Sitter på min gamla Func Surface 1030 fortfarande och ja den har gummikanter.
Har kvar min gamla MX500 med.
Dessa två verkar aldrig slitas ut

Haha, ja sitter på exakt samma kombination

Visa signatur

Home: i5 3570K, 16GB RAM, Gigabyte HD7950 WF, Samsung 830 SSD 128GB, Corsair 650W.
Work: Xeon X5260, 8GB RAM, nVidia Quadro FX 4600.