Permalänk
Medlem

Nomnom.

Permalänk
Medlem

Är det hästkött på den?

Permalänk
Medlem
Skrivet av SUMITOMO:

Är det hästkött på den?

Du, det är hästkött i allt. Till och med morötter, just sayin'.

Visa signatur

4690K - H110 ¶ Fractal R5 ¶ MSI KRAIT SLI ¶ EVGA SC GTX970 ¶
Samsung 500GB EVO ssd ¶ WD 2TB ¶ HYPERX 16GB ¶ Be Quiet! 700W KRAFT ¶

AKG K272 HD ¶ M-Audio Fast track MkI

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Pulled pork sandwich med potatisfrallor

Permalänk
Medlem

Pulled pork låter förbaskat gott. Måste testa att laga det någon gång.

Kvällens:

Permalänk
Medlem

Idag så blev det hemmagjord potatissoppa
Den blev lite för salt men jag skyller på buljongen

Visa signatur

Dator | Intel Core i5-10400 | | Asus Prime B560-Plus | | MSI RTX 3060 Ti Gaming X | | 16GB Vengeance LPX @2933 | | WD Green 240 | | 2TB PNY CS900 | | Samsung 980 NVMe | | Corsair CX750F || | Fractal Design Focus G | | Be Quiet! Pure Rock 2 | |

Kringutrustning |HyperX Cloud II| |Qpad MK90| |Logitech G400s|| Asus VN247H||

Permalänk
Medlem

det blev panerad kyckling med hemgjord klyftpotatis

Permalänk
Medlem

Kebabpizza

Visa signatur

Aka Specialized på irc

Permalänk
Medlem

Kebabpizza är helt ok, men hemgjord pizza är så förbannat mycket godare.... tar inte lång tid heller!

Visa signatur

Xbox live: Fisk nacke
System: MSI GeForce GTX 970 4gb - Intel Core i7 2600 @ 3.40 GHz - 8gb RAM - 1.8 TB HDD - 75gb SSD - Razer arctosa - Qpad mus - Asus 24" LED VG248QE - Samsung Syncmaster S22B370

Permalänk
Medlem

Mjo men "frugan" ville ha kebabtallriken från just den pizzerian vi beställde ifrån

Skrivet av zeddiz:

Kebabpizza är helt ok, men hemgjord pizza är så förbannat mycket godare.... tar inte lång tid heller!

Visa signatur

Aka Specialized på irc

Permalänk
Medlem

Kebabpizza från min favoritpizzeria slår min hemlagade pizza alla dagar i veckan. Men jag är löjligt förtjust i kebab då också Mycket bök med att baka egen botten också, mycket disk framför allt.

Gjorde paj igår kväll:

Permalänk
Hedersmedlem

En gryta

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk
Medlem

Kossa med cottage fries & bea

Permalänk
Medlem

Åt den inte idag men ville dela med mig av den ändå. Det är en burgare gjord på hemmald högrev i hembakade bröd, på burgaren ligger philadelphia, inlagd rödlök, karamelliserad gullök och inlagda jalapeños, dvs det Flippin' Burgers kallar för cricket. Hur gott som helst, absolut en av de godaste hamburgarna jag ätit.

Visa signatur

Tack till SAiKoU för avataren!
Stationär: i5-8400 | MSI Z370-A PRO | 24 GB DDR4 | 850EVO 500GB | Corsair VX450 | 1060 6GB Windforce

Permalänk
Medlem

Kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, och ännu mer kolhydrater.

Jag ångrar att jag klickade in på denna tråd igen..
Jävla skitLCHF.. =´(

Permalänk
Medlem
Skrivet av Yorgo_:

Kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, och ännu mer kolhydrater.

Jag ångrar att jag klickade in på denna tråd igen..
Jävla skitLCHF.. =´(

Join us, come to the dark side..

åt andra sidan, fan ska gå o köpa mig en kebab brb.

Visa signatur

Sweclockers.se världens bästa sida för alla sorts konspirationsteorier mot ryssar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Yorgo_:

Kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, och ännu mer kolhydrater.

Jag ångrar att jag klickade in på denna tråd igen..
Jävla skitLCHF.. =´(

Kött, fett, behöver du något annat ;)? LCHF ska vara gott och enkelt :).

Permalänk
Medlem
Skrivet av Yorgo_:

Kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater, och ännu mer kolhydrater.

Jag ångrar att jag klickade in på denna tråd igen..
Jävla skitLCHF.. =´(

Vad är de för gott med kolhydrater ?
Sure läskfantast som man är så det.

Men matväg finns det 0 som lockar.

Det som däremot lockar är grädde, KÖTT!!!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nivity:

Vad är de för gott med kolhydrater ?
Sure läskfantast som man är så det.

Men matväg finns det 0 som lockar.

Det som däremot lockar är grädde, KÖTT!!!

Fast ska man lyxa till det med mer kolhydrater så är det mjölk spetsad med extra grädde som gäller ^^, finns inte mycket som slår det :).

Permalänk
Medlem

Åhh.... Cooooooooooooooooooola!!! Vill ba börja böla haha

Permalänk
Medlem
Skrivet av Yorgo_:

Åhh.... Cooooooooooooooooooola!!! Vill ba börja böla haha

Har en 2 liter bredvid mig, du kan få lite om du vil.

Visa signatur

Sweclockers.se världens bästa sida för alla sorts konspirationsteorier mot ryssar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Yorgo_:

Åhh.... Cooooooooooooooooooola!!! Vill ba börja böla haha

Haha, more like obey Trocadero!

Visa signatur

4690K - H110 ¶ Fractal R5 ¶ MSI KRAIT SLI ¶ EVGA SC GTX970 ¶
Samsung 500GB EVO ssd ¶ WD 2TB ¶ HYPERX 16GB ¶ Be Quiet! 700W KRAFT ¶

AKG K272 HD ¶ M-Audio Fast track MkI

Permalänk
Medlem

Fredagskväll!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ronja_ww:

Kan inte tyda vad det är =O? xD

Visa signatur

Sweclockers.se världens bästa sida för alla sorts konspirationsteorier mot ryssar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xenoz:

Kan inte tyda vad det är =O? xD

Hehe ja köttet ligger på en rad så det är svårt att se, det är fläskfilé med potatisgratäng och sedan två vitlöksfyllda champinjoner.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ronja_ww:

Hehe ja köttet ligger på en rad så det är svårt att se, det är fläskfilé med potatisgratäng och sedan två vitlöksfyllda champinjoner.

Allt förutom svampen låt mums

Visa signatur

Sweclockers.se världens bästa sida för alla sorts konspirationsteorier mot ryssar.

Permalänk
Medlem

Middagen (helgkasse från Köttbaren i Stockholm).

Gazpacho, chiliräkor och vitlökskrutonger.

Las Vegas steak, vedugnsrostad potatis, lök, rejält med béarnaise och marinerade tomater.

Vit chokladmousse med citrus- & passionsfruktssallad.

Permalänk

Kvällens middag, tre stycken pajer med grillad kyckling, feta, purjo, paprika, broccoli. Btw, ost är gott.

Till det åts det tsatsiki och sallad men blev ingen bild på alltihop.

Visa signatur

Stationär: Meshify C Vit TG || ROG B550-F || 5800X+NH-D15 || 4070ti || Vengeance LPX 32GB || KC3000 M.2 || FD Newton R3 600W Ljud: RX-V781, Dynavoice LCR-5, FX-4, Velodyne SPL-1000 Ultra || DacPort Slim || Tennmak IEM

Permalänk
Medlem

Mera korv!