Sur, Ledsen, Galen?! Skriv av er här!

Permalänk
Medlem

åååååååh blir tokig på det här.
är kass på matten så vete fan hur jag ska göra på nationella provet sedan ....
kommer ju gå åt helvete

Visa signatur

SÖKER: i5 3570k / 4670k och ASUS P8Z77-I DELUXE / ASUS Z87I-PRO
Command center: fx 8320 4,7ghz,SABERTOOTH 990FX R2.0, 16gb corsair vengance, GTX 760 asus DCU2, 2 WD caviar 300gb, WD Raptor 150gb, Samsung 840 evo 120gb

Permalänk
Medlem

Separationsångesten är verkligen ingen rolig grej.. Även när jag har goda skäl att vara glad att jag kom ur det helvetet jag befann mig i.

Suck, hoppas det blir enklare med tiden.

Visa signatur

7800X3D || 4080S || 32GB || Formd T1

Permalänk
Medlem

Uppdaterat firmwaren till min H80i, poff. Knäpptyst. Me like. (och den funkade fortfarande, blev nästan orolig först hehe ) Däremot vill den bara lysa blått eller inte alls på LEDen, meeen det känns som ett ok uppoffrande.

Visa signatur

|Playstation 5|Metspö

Permalänk
Medlem

Blir så irriterad på matten, det går verkligen inte ibland. Även om man frågar läraren om hjälp så funkar inte det. Läraren tror liksom att man redan ska kunna allt när man kommer.

Visa signatur

[AMD 1600][GTX 1060][Phanteks eclipse P300][8GB]
Spotify: Rap Reggae

[Citera för svar.]

https://soundcloud.com/ega-production

Permalänk
Medlem

tjena jag igen...
morsans pojkvänn är en idiot och jag hatar han så idag då han skrek på mig så gick det över gränsen.
då han väll hade gåt ut så sate ajg mig ner med min mor och diskuterade att jag hatade han.
jag vet att hata är ett starkt ord men det är så det är.
så det slutade med att jag sa att jag skulle köra därifrån.
hon blir så klart ledsen och tror allt är hennes fel som det inte är.
så jag packar ner datorn och säger att jag åker nu då med tårar i ögonen.
så vi sätter oss i bilen on insisterar på att hon ska köra så det blir så vi åker hem til pappa.
hon gråter som uta bara den.
så nu bor jag hemma hos pappa men jag börjar undra om det är fel val och jag börjar tänka mycket nu och vet inte vad jag ska göra...
hjälp.

Visa signatur

SÖKER: i5 3570k / 4670k och ASUS P8Z77-I DELUXE / ASUS Z87I-PRO
Command center: fx 8320 4,7ghz,SABERTOOTH 990FX R2.0, 16gb corsair vengance, GTX 760 asus DCU2, 2 WD caviar 300gb, WD Raptor 150gb, Samsung 840 evo 120gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av azmodan:

Uppdaterat firmwaren till min H80i, poff. Knäpptyst. Me like. (och den funkade fortfarande, blev nästan orolig först hehe ) Däremot vill den bara lysa blått eller inte alls på LEDen, meeen det känns som ett ok uppoffrande.

så gör min också Får inte ordning på den -.- Precis som du säger: Blått eller inget alls Trodde tills nu att det var fel på den.....

Visa signatur

Project: Perfection 2.0
OS: Microsoft Windows 11 Home | CPU: Intel Core i9 11900 | GPU: EVGA 3080 XC3 Ultra Hybrid
MB: ASUS ROG STRIX B560-I | RAM: Corsair Dominator Platinum 32GB | PSU: Corsair SF750
Chassi: Louqe Ghost S1 MK3 | SSD: Samsung 980 Pro | CPU-Kylare: Fractal Design Celsius+ S24
Bildskärm: Sony 65AG9 | Mus: Logitech G603 | Tangentbord: Corsair K63 Wireless

Permalänk
Medlem
Skrivet av YamahaDGX630:

så gör min också Får inte ordning på den -.- Precis som du säger: Blått eller inget alls Trodde tills nu att det var fel på den.....

Sett att folk fått den låst på andra färger oxå, onekligen ett spännande tilltag att bara göra så. Inte orkat krångla nåt värre heller så, den får vara ej lysande istället hehe.

Visa signatur

|Playstation 5|Metspö

Permalänk
Medlem

Har vart på latsidan på sommarjobb sök då jag haft lite läxor att fixa så har jobbsökandet lidit lite, så har bara sökt 1 jobb i år.
Men till min stora förvåning så får jag sms och mejl om att jag skulle på arbetsintervju på onsdag på kjell&co!

Känner mig överlycklig just nu, även om man kanske inte får jobbet så var man iallafall någorlunda nära!

Visa signatur

CITERA om du vill ha snabbt och garanterat svar!
| Windows 7 professional 64bit, linux arch | asrock Extreme4-M | Intel 3570K | Gigabyte 7950 3gb vram | Corsair vegance 8gb 1600mgz | intel 320 160 gb | In-Win fanqua | FSP 650W 80+ gold |

Permalänk
Medlem
Skrivet av bourne94:

Har vart på latsidan på sommarjobb sök då jag haft lite läxor att fixa så har jobbsökandet lidit lite, så har bara sökt 1 jobb i år.
Men till min stora förvåning så får jag sms och mejl om att jag skulle på arbetsintervju på onsdag på kjell&co!

Känner mig överlycklig just nu, även om man kanske inte får jobbet så var man iallafall någorlunda nära!

Ojdå, sent ute!

Själv har jag haft sommarjobb klart sen i slutet på januari. Fick sommarschemat för någon vecka sedan, 180.25 timmar inlagt än så länge och det lär bli mer. Sedan blir det till att slutföra det svartjobb jag inte hann klart med förra året här hemma, alltså måla huset åt föräldrarna.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kalium:

Ojdå, sent ute!

Själv har jag haft sommarjobb klart sen i slutet på januari. Fick sommarschemat för någon vecka sedan, 180.25 timmar inlagt än så länge och det lär bli mer. Sedan blir det till att slutföra det svartjobb jag inte hann klart med förra året här hemma, alltså måla huset åt föräldrarna.

Joo, hade helt gett upp chansen om det jobbet... men bättre sent än aldrig

Okej, vad är det för sommarjobb som du får? låter som du får en del att göra också

Visa signatur

CITERA om du vill ha snabbt och garanterat svar!
| Windows 7 professional 64bit, linux arch | asrock Extreme4-M | Intel 3570K | Gigabyte 7950 3gb vram | Corsair vegance 8gb 1600mgz | intel 320 160 gb | In-Win fanqua | FSP 650W 80+ gold |

Permalänk
Medlem
Skrivet av bourne94:

Joo, hade helt gett upp chansen om det jobbet... men bättre sent än aldrig

Okej, vad är det för sommarjobb som du får? låter som du får en del att göra också

Haha, ja men grattis då

Jag jobbar som kollektivtrafiksamordnare för Västernorrlands län. Jag bokar alltså färdtjänst, sjukresor och jag har även kundservice för kollektivtrafiken (dock ej tågtrafik) i Västernorrlands län. Har även på en del pass Norrbotten och Västerbotten också (vilket suger balle för jag kan inte geografin och reglerna där).

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kalium:

Haha, ja men grattis då

Jag jobbar som kollektivtrafiksamordnare för Västernorrlands län. Jag bokar alltså färdtjänst, sjukresor och jag har även kundservice för kollektivtrafiken (dock ej tågtrafik) i Västernorrlands län. Har även på en del pass Norrbotten och Västerbotten också (vilket suger balle för jag kan inte geografin och reglerna där).

HEhe, tack... men får se hur det går med intervjun också! men håller tummarna dygnet runt då jag håller på med körkortet och tänkte även börja med pistolskytte också

Det låter ju som ett ganska bra jobb faktiskt, dock gäller det att man har koll på geografin också
Men det ska nog gå bra ändå ska du se, och med soppas många timmar också så lär det ju bli en del i plånboken också!

Men hoppas allt går bra på jobbet, och jobba lugnt!

Visa signatur

CITERA om du vill ha snabbt och garanterat svar!
| Windows 7 professional 64bit, linux arch | asrock Extreme4-M | Intel 3570K | Gigabyte 7950 3gb vram | Corsair vegance 8gb 1600mgz | intel 320 160 gb | In-Win fanqua | FSP 650W 80+ gold |

Permalänk
Medlem

Genom sö och blåst, genom skog och frost
Genom myrar, genom kärr, genom snår
När du väl stått still, var jag tätt intill
Jag har spårat dig i dagar och år

Som du gäckat mig, som jag förbannat dig
Jag har ofta sett dig utan att se
Ve den tid jag lagt ve den bistra jakt
Som jag offrat för min sista trofé

Kan vara bland det snyggaste texten ever.

Visa signatur

|Playstation 5|Metspö

Permalänk
Medlem

Sverige vann mot Kanada! nuff said

Visa signatur

CPU - 4670k @ 4.0 Grafikkort - Asus Strix 970
Minne - Corsair Value Select 3x4 Gb 1333 mhz

Permalänk
Medlem

Överlyckligt. Var på VC idag och sköljde bort en vaxpropp i storlek XXL ur mitt högra öra. Känns skönt att höra igen!

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Skrivet av azmodan:

Genom sö och blåst, genom skog och frost
Genom myrar, genom kärr, genom snår
När du väl stått still, var jag tätt intill
Jag har spårat dig i dagar och år

Som du gäckat mig, som jag förbannat dig
Jag har ofta sett dig utan att se
Ve den tid jag lagt ve den bistra jakt
Som jag offrat för min sista trofé

Kan vara bland det snyggaste texten ever.

http://web.comhem.se/humanistgruppen/dikter/balenfroeding.htm

Permalänk
Medlem

http://www.sweclockers.com/galleri/5683-retro-radio-fallout-m...
http://www.sweclockers.com/galleri/5579-retro-radio-fallout-m...

Helvetet

Brand i hela förådet, alla tappade sina saker. Men fyfan vad det där sved i hjärtat.

Permalänk
Medlem

Så jävla glad att man slapp skador på kroppen igår.

Krashade bilen rakt i mittenräcket på E6an igår eftermiddag. Bilen åt helvete men inga kroppsskador alls.
Ingen annan bilist var inblandad som tur var, kunde gått bra mkt illa då.

Hoppas dom inte gör något med körkortet nu bara, lite orolig..

Permalänk
Medlem
Skrivet av Robeliboban:

Helvetet

Brand i hela förådet, alla tappade sina saker. Men fyfan vad det där sved i hjärtat.

Fasen va trist! Är det fastlagt vad som orsakade branden?

Skrivet av MakubeX:

Så jävla glad att man slapp skador på kroppen igår.

Krashade bilen rakt i mittenräcket på E6an igår eftermiddag. Bilen åt helvete men inga kroppsskador alls.
Ingen annan bilist var inblandad som tur var, kunde gått bra mkt illa då.

Hoppas dom inte gör något med körkortet nu bara, lite orolig..

Beror väl på om det var en olycka eller oaktsamhet/slarv som gjorde att du small in i räcket.

Dock är det väldigt skönt att höra att det inte blev mer än materiella skador!

Visa signatur

» AMD Ryzen 5 2600X » 16 Gb DDR4 » ASUS GTX 1060 6 Gb OC » 1 Tb M.2 PCIe NVME

Vänligen citera om du pratar med mig

Permalänk
Medlem
Skrivet av Robeliboban:

Usch då, fyfan. Lider med dig, måste vara riktigt tråkigt det där :S

Skrivet av MakubeX:

Så jävla glad att man slapp skador på kroppen igår.

Krashade bilen rakt i mittenräcket på E6an igår eftermiddag. Bilen åt helvete men inga kroppsskador alls.
Ingen annan bilist var inblandad som tur var, kunde gått bra mkt illa då.

Hoppas dom inte gör något med körkortet nu bara, lite orolig..

Gratulerar. Varför skulle dom göra något med körkortet så länge du inte körde påverkad?

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem
Skrivet av Robeliboban:

http://nooooooooooooooo.com/
FAHK.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

4690K - H110 ¶ Fractal R5 ¶ MSI KRAIT SLI ¶ EVGA SC GTX970 ¶
Samsung 500GB EVO ssd ¶ WD 2TB ¶ HYPERX 16GB ¶ Be Quiet! 700W KRAFT ¶

AKG K272 HD ¶ M-Audio Fast track MkI

Permalänk
Skrivet av Kalium:

Usch då, fyfan. Lider med dig, måste vara riktigt tråkigt det där :S

Gratulerar. Varför skulle dom göra något med körkortet så länge du inte körde påverkad?

Om man varit farlig för andra trafikanter, ex vid hög fortkörning (typ 30kmh för fort) har jag för mig det an dras.

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
SpelClockers

Jag är jäkligt trött på människor med dålig självkännedom.
Folk som går runt och tror att de är bäst och har gjort så jäkla mycket fastän ingen annan ser det så.
Falska typer.

Resten kan man överleva.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kalium:

Gratulerar. Varför skulle dom göra något med körkortet så länge du inte körde påverkad?

Därför att man kan åka dit för fler saker än bara drog-/rattfylla

Visa signatur

(\__/) RIP [-Pale-]
(O.o) www.icanhascheezburger.com
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem

Har sovit 2 timmar och 30 minuter...jävla hundfan hoppa upp o det var dags att pinka..sen efter det vart det kört att sova

Visa signatur

Sweclockers.se världens bästa sida för alla sorts konspirationsteorier mot ryssar.

Permalänk
Medlem

Värmeslag! Men så gött med sommarvibbar äntligen

Visa signatur

|Playstation 5|Metspö

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bebben:

Dock är det väldigt skönt att höra att det inte blev mer än materiella skador!

Mhm, materiella saker kan man ersätta, hade ett ben eller nåt rykigt så kan man inte ersätta det så.

Skrivet av Kalium:

Gratulerar. Varför skulle dom göra något med körkortet så länge du inte körde påverkad?

Körde inte påverkad av något. Inte druckit en droppe alkohol sedan nyår, använder inga droger heller för den delen.

Skrivet av jOnÄTÄn:

Om man varit farlig för andra trafikanter, ex vid hög fortkörning (typ 30kmh för fort) har jag för mig det an dras.

Kan ju erkänna att smällen var väl i cirka 120km/h ivf.

Skrivet av A7X:

Därför att man kan åka dit för fler saker än bara drog-/rattfylla

Indeed.

Gjorde min första polisanmälan för cirka 2v sedan och nu detta.
Det är mina enda saker som jag har haft med polisen att göra, förutom dom alkohol-testerna ut med vägarna som förekommer då & då.
Eller, iofs så fick jag en bot för jag inte stannade vid en stopp-skylt för 2år sedan (som 2v efter ändrades till väjningsplikt..)

Permalänk
Medlem
Skrivet av zZerf:

tjena jag igen...
morsans pojkvänn är en idiot och jag hatar han så idag då han skrek på mig så gick det över gränsen.
då han väll hade gåt ut så sate ajg mig ner med min mor och diskuterade att jag hatade han.
jag vet att hata är ett starkt ord men det är så det är.
så det slutade med att jag sa att jag skulle köra därifrån.
hon blir så klart ledsen och tror allt är hennes fel som det inte är.
så jag packar ner datorn och säger att jag åker nu då med tårar i ögonen.
så vi sätter oss i bilen on insisterar på att hon ska köra så det blir så vi åker hem til pappa.
hon gråter som uta bara den.
så nu bor jag hemma hos pappa men jag börjar undra om det är fel val och jag börjar tänka mycket nu och vet inte vad jag ska göra...
hjälp.

Att föräldrana skiljer sig och skaffar sig nya partner är svårt för barnen. Ofta blir mammans/pappans nya partner betraktad som syndabock och då blir förhållandet mellan dem och barnen dåligt. Att du hatar din mammas pojkvän är troligen en följd av dina föräldrars separation. Tänk på att orsaken till separationen ligger är förhållandet mellan dina föräldrar och inte deras nya partner. Den nya partnern är oskyldig till separationen. I ett fungerande förhållande skaffar ingen sig en ny partner.

Jag skulle rekommendera att du försöker komma över ditt hat mot din mammas nya pojkvän. Bra att du talat med din mamma om det. Försök förstå att det inte heller är lätt för honom att veta hur han skall bemöta sin flickväns barn. Du behöver inte tycka om honom men du skall acceptera din mammas val av partner.

Det är inte så stor skillnad hos vilken av dina föräldrar du bor. Kan vara bra att du bor en tid hos pappa. Huvudsaken är att du umgås med bägge. Hur skulle du reagera om din pappa skaffar en ny flickvän?

Visa signatur

Fagerja

Permalänk

Woho vm guld

Permalänk
Medlem

Schweiz var inte så oslagbara som man kunnat tro.

GO SVERIGE!

Visa signatur

Ryzen 3900X
ASUS GTX 1080 Ti Strix OC
32 GB Corsair Vengeance RGB RAM
Samsung CF791 3440x1440 @ 100 Hz