Vad är det för update som sker i BF3 nu?

Permalänk
Medlem

Vad är det för update som sker i BF3 nu?

Vad är det för update som sker i BF3 nu?

Permalänk
Medlem

"We are performing a scheduled update on Battlelog. Battlelog will be unavailable during the update. The update is expected to take an hour."

"Issue is still being worked on; no ETA yet. On a positive note: the update will now allow you to chat with friends who are offline!"

Battlelog twitter feed

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gunner357:

Vet inte har inte spelat sen torsdag.

Haha, skönt svar.

Citat:

"We are performing a scheduled update on Battlelog. Battlelog will be unavailable during the update. The update is expected to take an hour."

"Issue is still being worked on; no ETA yet. On a positive note: the update will now allow you to chat with friends who are offline!"

Battlelog twitter feed

Tack!

Permalänk

En fråga.
Har aek haft supressor länge? Hittade det igår och mina kompisar säger att det inte funnits innan. Någon som vet när det tillkom?

Visa signatur

Lagring 2x Intel 330 180 GB/Seagate Barracuda 1 TB/ Western Digital Black 1 TB | Moderkort Asus P8Z77 V - LX2 | CPU Intel i5 3570K | GPU MSI Geforce 660TI | PSU seasonic 520 W | Ram 2x4 GB Corsair Dominator | Chassi Fractal Design R4 black

Tagentbord Tesoro Durandal ultimate Black | Mus Qpad 5K

Permalänk
Skrivet av GladiumMiles:

En fråga.
Har aek haft supressor länge? Hittade det igår och mina kompisar säger att det inte funnits innan. Någon som vet när det tillkom?

Jag har Haft det riktigt länge... Så antagligen från luanch.

Permalänk
Medlem

nu går det då ej logga in via battlelog ? står "We are having some login issues after the update - we have our best men on it! Stay tuned. "

Undra hur det skall gå med bf4 , menar jag har spelat dator spel sedan 90 talet och har aldrig i mitt liv sett ett så buggat spel, är det ok att ett helt spel fallerar bara för att det varit en mindre uppdatering på ett 1år gammalt spel som patchats och balancerats 1000 gånger ?

Visa signatur

gtx 3070ti + intel i7 12700 kf

Permalänk
Medlem

1 word. Steam

Permalänk
Medlem

Ingen aning om vad dom pysslar med.. men fortfarande "We are having some login issues after the update - we have our best men on it! Stay tuned. "

Visa signatur

The burk: FD Define Nano S, 1 FD 140 & 1 Corsair 120 i fronten, 1st FD 120 bak || FD Ion SFX-L 500W || AMD Ryzen 3 3300x m. Wraith || Asrock Fatal1ty B450 gaming-ITX/ac || PowerColor Red Devil 5600XT || Toshiba OCZ RC500 500GB NVMe M.2 || 2*8GB Corsair Vengeance LPX Black DDR4 3200MHz || Asus VE247H LED TN || Ducky Shine II MX-red green LED || Steelseries Sensei mus

Permalänk
Medlem

Tycker fortfarande de behövde lägga mer tid och detaljer på vapenbalansen. Så många vapen har exakt samma stats eller är värdelösa att använda. Men de sade ju sen innan att dom inte supportar BF3 längre, utan bara battlelog och BF4.

Permalänk
Medlem

det skulle ta ca en timme..
ca 10.00 var battlelog nere så nu har dem tagit ca 5 timmar..
undrar hur lång tid det är kvar vill verkligen spela nu

kommer upp på battlelog nu 15:33
Nucleus: Production
@prod
battlefield-4-pc-alpha@prod
@prod
moh-warfighter-pc@prod
moh-warfighter-ps3@prod
moh-warfighter-xbl2@prod
battlefield-3-pc@prod
battlefield-3-ps3@prod
battlefield-3-xbl2@prod

Dold text

Edit: 15:40 nu går det att logga in på battlelog

Visa signatur

Main: i5-6600k - 2x8GB DDR4-3200 - AMD FURY Tri-X - Corsair MP510 960 GB M.2
pfSense: GA-J1900N-D3V - SK Hynix 2x2gb
unRAID: Xeon E3-1230v2 - 16 GB DDR3 (ECC) - Dell PERC H310 - 8x4TB

Permalänk
Medlem

Nån annan som inte kommer åt battlelog nu?

Visa signatur

NZXT Phantom ° P8Z68-V PRO GEN3 ° i5 2500K @ 4.5 + Corsair H80 & Schyte GT ° Gigabyte 7970 Windforce OC 3GB ° G.Skill 8GB Ripjaws 1600Mhz ° Samsung SSD 830-Series 128GB ° Seagate Barracuda 1TB ° NZXT HALE90 850W ° Asus Xonar D1 ° SideWinder X4 Gaming Keyboard + Logitech G400 + AKG GHS1 Gaming Headset ° Dell 2209wa ° STEELSERIES 4HD

Permalänk
Medlem
Skrivet av Blesk:

Nån annan som inte kommer åt battlelog nu?

Ja

Visa signatur

CPU Intel GPU Nvidia

Permalänk
Medlem

Kommer inte in heller nu, det blir servertimeout

Visa signatur

Vituð ér enn, eða hvað?

Permalänk
Medlem

kommer inte heller åt battlelog just nu.

Visa signatur

Chassi: Phanteks Enthoo Evolv ATX | Motherboard: MSI Z370 Gaming Pro Carbon | CPU: Intel Core i7 8086K @ stock | CPU Cooler: Noctua NH-D15 | RAM: Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 16GB | GPU: Gigabyte GeForce GTX 980 | PSU: Corsair RM650i 80+ Gold |

Permalänk
Medlem
Skrivet av GladiumMiles:

En fråga.
Har aek haft supressor länge? Hittade det igår och mina kompisar säger att det inte funnits innan. Någon som vet när det tillkom?

Det har funnits sedan start, här är video när någon kör med det i betan iaf.

EDIT: glömde videon http://www.youtube.com/watch?v=izXxo9Jqd1Y

Visa signatur

AMD R9 280x @1100/1600Mhz | i5 2500k @4Ghz | 120GB intel 330-series SSD | 8GB 1600mhz RAM

Permalänk
Skrivet av sten1930:

Det har funnits sedan start, här är video när någon kör med det i betan iaf.

EDIT: glömde videon http://www.youtube.com/watch?v=izXxo9Jqd1Y

Skrivet av DataDidde:

Jag har Haft det riktigt länge... Så antagligen från luanch.

Då har det funnits. Får säga till dem att de hade fel.

Visa signatur

Lagring 2x Intel 330 180 GB/Seagate Barracuda 1 TB/ Western Digital Black 1 TB | Moderkort Asus P8Z77 V - LX2 | CPU Intel i5 3570K | GPU MSI Geforce 660TI | PSU seasonic 520 W | Ram 2x4 GB Corsair Dominator | Chassi Fractal Design R4 black

Tagentbord Tesoro Durandal ultimate Black | Mus Qpad 5K

Permalänk
Medlem

Har dom fortfarande problem med battlelog eller är det min dator?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lofen:

Har dom fortfarande problem med battlelog eller är det min dator?

Fortfarande problem.

Permalänk

Alpha test börjar i morgon på BF4, kanske därför det strular!!

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheDiddler:

Fortfarande problem.

EA borde skämmas!
Så här behandlar man inte sina kunder.
Sicka klantarsl*n.

EA ett tips: Lär av era konkurenter, Valve. Härma dem.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Delcorona:

Alpha test börjar i morgon på BF4, kanske därför det strular!!

Ännu värre.
Har de bara en dator.....

Permalänk
Medlem
Skrivet av ThomasLidstrom:

EA borde skämmas!
Så här behandlar man inte sina kunder.
Sicka klantarsl*n.

EA ett tips: Lär av era konkurenter, Valve. Härma dem.

Var samma igår. Skulle vara update mellan 10-11 var nere från 11 till 17-18 x)

Permalänk
Medlem

Kunde ansluta ett tag men sen blev de nere.

Visa signatur

AMD R5 1600 3.2 GHz | Gigabyte AX370 Gaming K3 | Corsair Vengeance LP 2x8GB 3200MHz CL16 | Sapphire RX580 Nitro+ 8GB | Phanteks Eclipse P400S | 1x Samsung 970 EVO 500GB 1x WD 500GB | Windows 11 Pro

Permalänk

Jag har precis lirat via denna, logga in och spela http://battlelog.medalofhonor.com/bf3/servers/?post-check-sum...

Visa signatur

Antec 300, PSU 680w, Intel quad 8200 2,8ghz, gigabyte p45, 4gb cruciall ram, sapphire 6950 2gb dirt edition,samsung ssd 840 120bg WD500gb, benq 24" fullhd.

Permalänk
Skrivet av computercowboy:

Kul att höra att det inte bara jag som har problem, fy fan. EA.
Men varför kan jag spela med denna länken och inte vanligt viss?

Visa signatur

Intel i7 8700k @ 5.0GHz | Asus Rog Strix Z370-H | FD R5 | Strix Gtx 1080 ti | 16Gb Corsair Vengeance LPX 3600Mhz | Samsung 850-Series EVO 500GB | WD Caviar Black 500Gb | WD RE4 1TB x2 i Raid 1 | MK-85 <3 Cpu-Z Gamla

Citera, annars kommer jag inte tillbaka!

Permalänk
Medlem

Fortfarande fungerar inte att spela har vänta 3 dagar! Man kan laga in men sent stanna där och ingenting händer. Någon annat samma problem med EA? Eller vad kan man göra?

Visa signatur

1)Phanteks Ethoo pro /Corsair-RM750 750W 80 Plus Gold /Asus z490-p / Intel i7 10700KF @ 4,9 GHZ /Cooler Master ML240L V2 RGB/ Hyper Savage Black DDR4 4X8 3200 Mhz/ Samsung SSD 980 EVO 1Gb NVMe / Kingston SV300 240G/ Seagate 3TB 7200 rpm/ Gigabyte Geforce RTX 3080 10GB EAGLE OC /AOC Agon AG271QG /Corsair K70 & M65
2) Asus Rog G752VT

Permalänk
Medlem
Skrivet av RexIce:

Fortfarande fungerar inte att spela har vänta 3 dagar! Man kan laga in men sent stanna där och ingenting händer. Någon annat samma problem med EA? Eller vad kan man göra?

kolla 2inlägg ovan... där finns fungerande länk till battlelog, förstår ej vad du skriver men ea har på sitt twitter berättat att detta är en temporär fix...

Visa signatur

gtx 3070ti + intel i7 12700 kf