Permalänk
Medlem

Bf3 nick: nbwu
platform: Pc såklart!

Visa signatur

Jag tar jobbet med mig hem, i form av Tinitus.

Permalänk

thepotatisbulle

Visa signatur

Vi börjar med grunden. -MnM A.K.A Mulle Meck

Permalänk
Avstängd

WonderHeskey

Visa signatur

Speldator: CPU: i5 3570k @ 4,6 ghz, kyls av Be Quiet Dark Rock Pro 2 Moderkort: ASUS P8Z77-V GPU: Gigabyte GTX 670 WF OC Chassi: Fractal Design Arc PSU: Fractal Design Newton R2 800w SSD: Corsair Force GT 120 gb RAM: Corsair Vengeance 8 gb HP HDD: 1 tb 7200 rpm Ljudkort: ASUS Xonar DX

Permalänk
Medlem
Skrivet av Carl Jonsson:

Grollman här! Spelar dock inte mycket BF3, och jag är ganska dålig på det...

Då kan vi lira tillsammans, haha.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bolters:

FreddeJansson

http://www.inet.se/kundvagn/visa/3233426/2013-04-15

Kan man byta namn när BF4 kommer? För jag vill inte ha mitt riktiga namn som namn i spelet

Jajjemän, går du in på din EA profil så kan du välja att byta namn. När du väl bytt namn kan du inte byta för äns en vecka senare, detta av skäl att EA's servrar förmodligen skulle bli överbelastade och sluta fungera som de gör vid olika game releases.

Visa signatur

Battlelog: Worldbmx
Steam: Worldbmx
Social Club: Heijdenberg

Permalänk
Medlem
Skrivet av Worldbmx:

Jajjemän, går du in på din EA profil så kan du välja att byta namn. När du väl bytt namn kan du inte byta för äns en vecka senare, detta av skäl att EA's servrar förmodligen skulle bli överbelastade och sluta fungera som de gör vid olika game releases.

Så man kan inte byta namn om man bara kör BF3 och inte kommer köpa BF4?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av zAjtarN:

Så man kan inte byta namn om man bara kör BF3 och inte kommer köpa BF4?

Du gör det genom Origin, Varesig du ens har ett spel på Origin eller inte. Ditt Origin-ID är din battletag.

Förövrigt - sunkubus@BF3.

Visa signatur

Delid 3770k@5.9GHz, Mpower, 32GB Corsair Dominator@2600MHz/CL10
XFire 390x@1335/1750, Carbide 540 AIR
E34 S36B38Turbo 897WHP

Permalänk
Medlem

putumban96

Visa signatur

Intel 3750k 3.4Ghz || Msi Gtx 680 Lightning || 8Gb DDR3 1600Mhz || Asrock Z77E-ITX || XFX 750W || Bitfenix Prodigy

Permalänk
Medlem

BerZerXx!!

Visa signatur

Världen bästa och högljudaste dator FTW!
Sapphire 7970 Vapor X - MSI Z77 G45 - Cooler Master GX 650W - Intel i5 3570k - 1 TB HDD - Cooler Master Storm Scout II -
2x8 GB Corsair Vengeance - Cooler Master 212 EVO

Permalänk
Medlem

LikeBlackBuryn heter jag. Kan lira nu om ni vill, så adda på!

Permalänk
Medlem

BorStalle

Deadich var taget tror jag.

Visa signatur

| Fractal Design XL R2| 2x Gigabyte 680 Gtx@1254/7300mhz | Asrock Z77 OC Formula | 3570k@4.5ghz(1.36v) & Phanteks PH-TC14PE | 16gig hyperx beast series@2133mhz | Fractal Design Newton R2, 1000W 80+ | Samsung SSD Basic 840-Series 512GB | 2TB Toshiba 7200rpm SATA6 | 9x Scythe Glide Stream 2000rpm | 2x Bitfenix Recon Fan Controller | BenQ 27'' XL2720T 120Hz + Dell UltraSharp 27" U2713HM IPS 2560x1440 | Sennheiser HD595

Permalänk
Permalänk

hyddraliken123 heter jag .Bara å adda

Permalänk
Medlem

Någon som har lust att lira? Sitter på swecs mumble för tillfället Mithras90

Visa signatur

| Corsair Crystal 460X | Z390-F | 9700K | ROG Ryujn 360mm | RTX 3080Ti | ROG Thor 850W | Vengeance Pro 3200mhz 16cl 16GB (2x8) | 970 Pro 2TB + 2xWD Black 4TB | ROG SWIFT PG279Q | Arctis 7 Pro Wireless | ROG Scope Deluxe red silent | ROG Chakram |

Permalänk
Medlem

har just börjat lira, heter Ziggy_swe

Visa signatur

"I awoke, only to see the rest of the World was still asleep" - Leonardo Da Vinci

Permalänk
Medlem

DDDemis heter jag på BF3. PC

Permalänk
Medlem

Imaculent - på PC.

Permalänk
Medlem

alteam

Adda om ni vill spela!

Visa signatur

Citera för svar.

Permalänk
Medlem

adda eMpo021 spelar uteslutande hardcore.
letar även clan.
(stirra inte er blinda på mina stats min 13åriga lillebror spelar på samma konto ;P)

Permalänk

tomatuben

Permalänk
Inaktiv

CrystalBeam ^^

Permalänk

@ARF_coolbreezad

Spelar oftast med polare, roligare med fler!

Visa signatur

Citera för svar!
| Mobo: Gigabyte GA-P67A-D3-B3 | CPU: i5-2500k @ 4,2 GHz | GPU: Asus Matrix HD-7970 @ 3GB Vram | RAM: 16GB 4x4 @ 1600MHz | PSU: Fractal Design 650W | Chassi: Fractal Design Define R4 Black Window | SSD: Corsair 120GB | Hybrid: Seagate laptop 2.5" SSHD 1TB SATA/600 | HDD: Samsung 500GB |

Permalänk
Medlem

Jag heter Daliis.

Jag måste bara få fråga - är det någon här som har märkt vilket gulligt leende man får av sina lagkamrater om man skjuter på dem?

Testa

Permalänk
Medlem

Fille911

Söker folk o lira med, bara adda på, lirar varje dag skype finnes ;D

Permalänk
Medlem

Har inget namn alls i BF3 just nu då någon har tagit mitt gamla sedan man va tvungen att registrera om sitt konto...

För er som är intresserade av onödig information.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Maguro:

Har inget namn alls i BF3 just nu då någon har tagit mitt gamla sedan man va tvungen att registrera om sitt konto...

För er som är intresserade av onödig information.

Omregistering av konto? När då? =O

Permalänk
Medlem
Skrivet av Reyintaz:

Omregistering av konto? När då? =O

Haha! Du kan bortse ifrån det jag skrev då jag helt enkelt bara glömt bort vilken email jag hade registrerat mitt konto på... Sorry super-fail där haha. XD

Permalänk
Medlem
Skrivet av Maguro:

Haha! Du kan bortse ifrån det jag skrev då jag helt enkelt bara glömt bort vilken email jag hade registrerat mitt konto på... Sorry super-fail där haha. XD

Jaha, du menade så!

Makes sence now...

Permalänk

WickedAim heter jag adda mig!

P.s! Spelar på PC

Permalänk
Medlem

Har ett nytt konto där jag nickar Worldbmx2 .. Kreativt va?

Visa signatur

Battlelog: Worldbmx
Steam: Worldbmx
Social Club: Heijdenberg