Permalänk
Medlem

Terminator Blu-Ray spelare.

Egentillverkad Blu-Ray spelare.
En Samsung BD-P4600 spelare och en Terminator dvd box.
skruvade isär alla delar å byggde ihop igen..
Men det tog ca 2 månader att bygga den
Bara se på bilderna.
Men som sagt här är resultatet.
+ lite små pill kvar att göra...

Hunter Killer, Fjärren är klar.. De var lite småpyssel allt..
Använder inte alla knappar på fjärren, bara de som behövs.
några knappar sitter under ett lock på HK:n..
Om man inte vill ha den liggande på bordet så har den ett ställ, så man
kan display:a den bredvid Blu-Ray spelaren..
Här kommer fler bilder på detta bygge...

Terminator Blu-Ray spelare.

Permalänk
Medlem

fan va fräääääänt

Permalänk
Medlem

Häftigaste Blu-Ray spelaren jag sett! En 5a alla dagar i veckan!

Visa signatur

Stationär PC: i5 2500k @ 4,5Ghz (Corsair H100i) | ASUS p8z68-pro | EVGA GeForce GTX 770 SC ACX | 16Gb Corsair Vengence 1600Mhz | Asus Xonar DX | 60Gb Team Xtreme SSD (OS) | 128Gb Samsung 830 SSD (Spel) | Plexgear 500W | Fractal Design R4 (Black) |
Lagring: Synology 411j | 3x 3TB Western Digital Red (SHR)
Kamera: Canon EOS 6D | EF 50/1,4

Permalänk
Medlem

Ser fräckt ut men tyvärr dra den dåliga beskrivningen och mörka bilder ner betyget.
Du får gärna förklara mer ingående och ha fler bilder från andra vinklar.

Permalänk
Medlem

Coolt bygge!

Permalänk
Medlem

Så nu är det en hel del bilder ute på denne...och beskrivningar till bilderna. Jag vet att det var lite för mörka bilder... men men.. sånt händer när man är ny här på denna sida....

Permalänk
Avstängd

WOW den var cool. snyggt 5P Försök hitta på något med remoten med

Visa signatur

CHASSI: CUSTOM OBSIDIAN 900D CPU: i7 5930K @ 4.5GHz MB: GIGABYTE X99 G7 WIFI RAM: CRUCIAL DDR4 @ 2666MHZ 16GB SSD: ADATA SPD PRO 128GB ,SPD PRO 256GB HD: SEAGATE 2TB ,WD 3TB GREEN GPU: gt210 1gb PSU: EVGA SUPERNOVA G2 1300W SKÄRM: ASUS PB287Q 4K VATTENKYLNING: CUSTOMLOOP 2X 480RAD,240RAD
https://www.youtube.com/watch?v=debByyBcG3A]

Permalänk
Medlem

Håller på å kollar på det. Med Remoten...
Sen Håller jag på med usb,en. För den ska se ut som Cpu,n ska göra...
Fler bilder om det senare...

Permalänk
Avstängd

Brilliant!

Visa signatur
Permalänk
Entusiast

Så otroligt häftigt, klockren fem... nä, 4.99 då klarvita tänder skar sig om jag får tycka till. Smutsa ner de en aning

Permalänk
Medlem

Världens grymmaste blu-ray spelare

Visa signatur

AMD FX-6300 Corsair 16gb 1866Mhz DDR3
2x ASUS GeForce GTX Titan 6gb

Permalänk
Medlem

5p räcker inte! Så jäkla snyggt!!

Visa signatur

(>^.^)> Datorn: B450 - Ryzen 7 3700X - GTX 1070 - 16GB 4000MHz <(^.^<)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zpnk:

Så otroligt häftigt, klockren fem... nä, 4.99 då klarvita tänder skar sig om jag får tycka till. Smutsa ner de en aning

Den är väl fabriksny

Otroligt cool f.ö.

Edit: Varför står det blu-ray med ett "E" för?

Permalänk
Medlem

Jävligt cool:p

Terminator 2 är förövrigt en av mina favoritfilmer! Sjukt bra!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Barret71:

Så nu är det en hel del bilder ute på denne...och beskrivningar till bilderna. Jag vet att det var lite för mörka bilder... men men.. sånt händer när man är ny här på denna sida....

Well done, galleriet fick sig ett rejält lyft!

Permalänk
Medlem

Läckert, läckert, läckert, nördigt, läckert, läckert!

Riktigt ballt 5 poäng!

Visa signatur

Hårdvara: Intel i5 4670K @ 3,4 ghz | ASUS Gryphon m-ATX | 16 GB RAM | GIGABYTE 7950 | Samsung 840 Series 250 GB | 120 GB Intel SSD | Skärmar 3 x Fujitsu P23T-6 Thor Edition IPS 23" |

Permalänk
Inaktiv

coolaste dvdspelaren jag sett, men jag vet inte vad jag tycker om att du plåtar naken

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon173009:

coolaste dvdspelaren jag sett, men jag vet inte vad jag tycker om att du plåtar naken

Ha ha ha... Naken nej nej nej. Bar överkropp ja... Har inte tänkt på det....

Permalänk

My hat off to you sir.
Well played, fuckin' well played.

Visa signatur

| AMD Ryzen 9 7950X3D @ 5.6ghz | Asus STRIX RTX 3080 | Asus B650E-I | Toshiba 512GB NVME | Samsung 970 Pro 1TB NVME | Kingston 1TB Hybrid | PNY 2TB SSD | 32 GB G.Skill Trident 6400 CL32 DDR5 | EK Nucleus CR240 Lux AIO | ASUS Loki 1000W SFX-L | SSUPD Meshroom S |

Permalänk

Grym! Solklar femma.

Men vad är det för något som ser ut som en vippbrytare på vänster sida? Är det någon sorts av/på-knapp så kunde den placerats på en mer dold plats kanske.

Visa signatur

~ Proud member of Essingeleden Slalom Club ~

Permalänk
Medlem
Skrivet av fastforward:

Grym! Solklar femma.

Men vad är det för något som ser ut som en vippbrytare på vänster sida? Är det någon sorts av/på-knapp så kunde den placerats på en mer dold plats kanske.

På originalboxen sitter det en knapp där.. som spelade upp ljud från filmen...
Så därför satte jag dit en ny knapp on/off för de blåa ögonen.. Annars så hade det varit ett hål där...

Permalänk

Sjukt snyggt!
Den får Fem av Fem PLUPPAR!

Funderar själv på att beställ T-800 Endoskeleton 1:1 Scale (Life Size) men $6000 Är lite mycket. Är man ett fan av Terminator så är man.

Visa signatur

༼ ° ل ° ༽

Permalänk
Medlem
Skrivet av D0GG3qL:

Sjukt snyggt!
Den får Fem av Fem PLUPPAR!

Funderar själv på att beställ T-800 Endoskeleton 1:1 Scale (Life Size) men $6000 Är lite mycket. Är man ett fan av Terminator så är man.

Ja det skulle ju inte sitta fel..... Men glöm inte den förbannade tullavgiften Som ligger på 25%.
Har själv funderat på å beställa en.... Men de hamnar på ca 80 papp. så jag vet inte....

Permalänk
Medlem
Skrivet av D0GG3qL:

Sjukt snyggt!
Den får Fem av Fem PLUPPAR!

Funderar själv på att beställ T-800 Endoskeleton 1:1 Scale (Life Size) men $6000 Är lite mycket. Är man ett fan av Terminator så är man.

Du det finns en T-800 Endoskeleton 1:1 Scale (Life Size) till salu på BLOCKET. För 125000:- De var ju som hittat...

Permalänk

Synd på den oerhört fula vippströmbrytaren och det felstavade Blu-ray. Hur kan man efter allt det jobbet slarva bort det så. Men snyggt annars!

Permalänk
Medlem
Skrivet av peterhjalmarsson:

Synd på den oerhört fula vippströmbrytaren och det felstavade Blu-ray. Hur kan man efter allt det jobbet slarva bort det så. Men snyggt annars!

Jag fattade inte själv att det sår fel.... Är på g att ändras...
Och strömbrytaren är inte så snygg men men

Permalänk
Skrivet av Barret71:

Jag fattade inte själv att det sår fel.... Är på g att ändras...
Och strömbrytaren är inte så snygg men men

http://www.biltema.se/sv/Bil---MC/Bil-tillbehor/Bil-el/Stromb...

iaf bättre än vippbrytaren

eller försök sätta igen hålet på nå vänster och gör en mer gömd knapp

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk
Medlem

Härligt bygge, funderar dock över texten på spelaren.
Du har en text som säger blue-ray, är detta en egen twist eller har du bara missat stavningen på denna standard som heter blu-ray?

Visa signatur

Ridå

Permalänk
Medlem
Skrivet av Relel:

Härligt bygge, funderar dock över texten på spelaren.
Du har en text som säger blue-ray, är detta en egen twist eller har du bara missat stavningen på denna standard som heter blu-ray?

Ja du de bara en otrolig skön MISS ha ha... Vet inte alls vad jag tänkte på när jag skev ut texterna... ha ha

Permalänk
Medlem

Wow.
En 10p.
Stört skön.
Coolt med skivan som kommer upp ur skallen.

Visa signatur

FD define r4 vitt// ASUS ROG Strix B550-F Gaming (Wi-Fi) II + Corsair 32GB (2x16GB) DDR4 3600MHz CL16 Vengeance RGB RT Svart// Ryzen 7 5700X 3.4 GHz + Corsair iCUE H100i RGB PRO XT// Sapphire RX5600XT Pulse// AOC 27G2UG4 IPS 144Hz// Win11 på wd_black sn850x 1tb// Corsair RM750x// MATTA: SWECLOCKERS 90cm// Corsair Dark Core RGB PRO Wireless // Google pixel 8 Pro// HyperX Cloud II