Vad retar ni er mest på i BF3?

Permalänk
Skrivet av milo_:

Löjligheter, men det är förståeligt.

Ett fungerande team balance är kanske den viktigaste underliggande förändringen vi kan få i BF4. Majoriteten av mina matcher är så otroligt tråkiga för att de är så enformiga, antingen kör man över eller så blir man överkörd.

Själv har jag inget att klaga på. Jag gillar att jag kan utföra saker trots att matchen är i full gång. Dock har jag aldrig provat på ett annat system, så för min del är det naturligt och inte besvärligt.

Skrivet av Lasergurka:

Mjo, även om det i mina ögon är förståeligt på samma sätt som en gammal proffsboxare som inte vill möta annat än 12 åriga nybörjare av rädsla att förlora och på så sätt smutsa ner sitt rykte.

Håller med dig om att väldigt många matcher är så trista för att ena laget oftast är totalt överlägset.

Vad är det som är så märkligt med det? Tycker det tvärtom är riktigt praktiskt.

Det känns bara lite ologiskt. Man måste tänka till väldigt mycket i jämförelse med t.ex. Steam o.s.v.

Visa signatur

Acer Predator G3-605 - I7 4790 - 16GB DDR3 - 256+1TB - GTX 970 4GB - Logitech G402 Hyperion Fury - BenQ GL2320HDB - BenQ GL2460 - Viewsonic VX2370SMH - Das Keyboard Model S Brown - Audio-Technica AT-2020
Youtube

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lasergurka:

Mjo, även om det i mina ögon är förståeligt på samma sätt som en gammal proffsboxare som inte vill möta annat än 12 åriga nybörjare av rädsla att förlora och på så sätt smutsa ner sitt rykte.

Håller med dig om att väldigt många matcher är så trista för att ena laget oftast är totalt överlägset.

Vad är det som är så märkligt med det? Tycker det tvärtom är riktigt praktiskt.

Nja, man har inte ett rykte som sträcker sig längre än längden på en match. Ingen vet heller vem du är så vad spelar ditt rykte för roll? Du spelar inte heller 1v1 så det är inte i närheten av att vara lika påtagligt som att en proffsboxare skulle ställa upp mot en tolvåring.

Permalänk
Skrivet av milo_:

Nja, man har inte ett rykte som sträcker sig längre än längden på en match. Ingen vet heller vem du är så vad spelar ditt rykte för roll? Du spelar inte heller 1v1 så det är inte i närheten av att vara lika påtagligt som att en proffsboxare skulle ställa upp mot en tolvåring.

Så du argumenterar för att "ryktet" a.k.a statsen är ännu mindre viktiga än vad jag redan påstod? Låter som att du alltså helt håller med om vad jag säger.
Jämförelsen med en boxare var självklart inte uppbyggnaden av matcherna (antog jag var helt uppenbart), utan att inte vilja möta någon i sin egen klass för att då få ett "rykte" (stats) som gör att man ser bättre ut än vad man är, precis som om man lämnar matcher man håller på att förlora för att inte sabba sin Win/Loss.

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Skrivet av Finlandssvensken:

Det känns bara lite ologiskt. Man måste tänka till väldigt mycket i jämförelse med t.ex. Steam o.s.v.

Fast Steam och Battlelog är ju två helt olika saker, Battlelog är för att hitta servers, kolla stats osv., Steam i första hand ett spelbibliotek, och delar därmed inga större egenskaper, varken funktionsmässigt eller utseendemässigt.

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Skrivet av CSSgamer:

Var fixar man så att sina specs är nedanför sin kommentar (känner mig rätt dum nu, har letat som en galning)

Säkert någon som har svarat på detta men man går till sin profil och ställer in det under signaturen

Visa signatur

Processor: AMD Athlon II X4 651 Quad-core 3.00 GHz
OS: Windows 7 64-bitars samt Ubuntu
Grafikkort: GTX 480
RAM: 8 GB
Skärmar: BenQ G2250 BenQ G700

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lasergurka:

Så du argumenterar för att "ryktet" a.k.a statsen är ännu mindre viktiga än vad jag redan påstod? Låter som att du alltså helt håller med om vad jag säger.
Jämförelsen med en boxare var självklart inte uppbyggnaden av matcherna (antog jag var helt uppenbart), utan att inte vilja möta någon i sin egen klass för att då få ett "rykte" (stats) som gör att man ser bättre ut än vad man är, precis som om man lämnar matcher man håller på att förlora för att inte sabba sin Win/Loss.

Jag tolkade inte rykten att vara likvärdiga med statistiken, kanske därav misstolkningen. Jag tolkade ryktet som hur andra spelare ser på dig under matchen, att du hoppar över till det bättre laget spelar ingen roll då du är bortglömd när matchen är över. Till skillnad från en boxare som har massmedia efter sig och ett mer långvarigt rykte. Du får ett dåligt rykte som boxare om du konstant möter andra usla motsåndare, även om du besegrar dem. Men som BF3-spelare får du inget rykte av att hoppa över till det bättre laget och där brister liknelsen tycker jag. Om du nu kopplade rykten till statistiken så håller jag helt och hållet med dig.

Kan även tillägga att alla matcher som du inte fullföljer räknas som förlust, man kan inte undvika att en förlust registreras.

Permalänk
Skrivet av milo_:

Jag tolkade inte rykten att vara likvärdiga med statistiken, kanske därav misstolkningen. Jag tolkade ryktet som hur andra spelare ser på dig under matchen, att du hoppar över till det bättre laget spelar ingen roll då du är bortglömd när matchen är över. Till skillnad från en boxare som har massmedia efter sig och ett mer långvarigt rykte. Du får ett dåligt rykte som boxare om du konstant möter andra usla motsåndare, även om du besegrar dem. Men som BF3 spelare får du inget rykte av att hoppa över till det bättre laget och där brister liknelsen tycker jag. Om du nu kopplade rykten till statistiken så håller jag helt och hållet med dig.

Nej, jag vet inte hur jag kom in på att kalla det rykte, kanske för att det var något de ville se över Det jag menade var självklart att statistiskt sett har boxaren aldrig förlorat, men det är bara för att han inte vågar möta boxare på samma nivå

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lasergurka:

Nej, jag vet inte hur jag kom in på att kalla det rykte, kanske för att det var något de ville se över Det jag menade var självklart att statistiskt sett har boxaren aldrig förlorat, men det är bara för att han inte vågar möta boxare på samma nivå

Jag måste erkänna att jag är vid halvt medvetande just nu, har jättesvårt att tänka klart. Men jag håller med dig nu när vi utrett misstolkningen. God natt unge man.

Permalänk
Skrivet av milo_:

Jag måste erkänna att jag är vid halvt medvetande just nu, har jättesvårt att tänka klart. Men jag håller med dig nu när vi utrett misstolkningen. God natt unge man.

Godnatt Tror förresten inte att det räknas som förlust att man lämnar ett game, det står ju hur många % av games man lämnat under matchen, borde räcka som info för det egentligen, att man inte hinner köra klart en match borde verkligen inte räknas som en förlust imo.

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Skrivet av Lasergurka:

Fast Steam och Battlelog är ju två helt olika saker, Battlelog är för att hitta servers, kolla stats osv., Steam i första hand ett spelbibliotek, och delar därmed inga större egenskaper, varken funktionsmässigt eller utseendemässigt.

Precis. Jag spelar både Cod och Battlefield. Jag tycker att Cods system fungerar bättre, där jag inne i spelet tar hand om matchmaking o.s.v. istället för en klient i min webbläsare. Det är bara det. Sen känns Battlelog ganska "cluttered". Jag fick sitta och stirra i 5 minuter innan jag klurade ut hur jag skulle titta på en persons profil som inte fanns på min vänlista, t.ex. Det är inte fallet med Steam.

Visa signatur

Acer Predator G3-605 - I7 4790 - 16GB DDR3 - 256+1TB - GTX 970 4GB - Logitech G402 Hyperion Fury - BenQ GL2320HDB - BenQ GL2460 - Viewsonic VX2370SMH - Das Keyboard Model S Brown - Audio-Technica AT-2020
Youtube

Permalänk
Skrivet av Finlandssvensken:

Precis. Jag spelar både Cod och Battlefield. Jag tycker att Cods system fungerar bättre, där jag inne i spelet tar hand om matchmaking o.s.v. istället för en klient i min webbläsare. Det är bara det. Sen känns Battlelog ganska "cluttered". Jag fick sitta och stirra i 5 minuter innan jag klurade ut hur jag skulle titta på en persons profil som inte fanns på min vänlista, t.ex. Det är inte fallet med Steam.

Tycker inte det spelar någon roll om samma lista finns i webläsare eller in-game, eftersom spelet ändå startar så snabbt när man väljer en server. För att titta på någons profil du inte har som vän så söker du på personens namn, precis som i Steam. Har verkligen jättesvårt att se ditt problem. I Steam kan man inte se folks stats, det kan man i Battlelog, i Steam kan man bara se playtime för varje spel.

I Steam kan man inte bjuda in folk till ett game genom att bra dra deras avatar till serverns fönster. Sen är det praktiskt att kunna fixa allt från ett ställe, vill man fixa mer klan, eller fixa loadouts måste man inte sitta inne i spelet, utan kan bara ta upp webbläsaren, får man sen för sig att man vill spela kan man snabbt starta spelet från samma ställe, tycker tvärtom det är väldigt praktiskt att allt finns på samma ställe.

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Medlem

Att dö bakom väggar sugen stenhårt i bf3, antar att det är nätkods fel/ för lite ticks på bf3 servrar.
Samt att det är lite förycket suppression i spelet.

Visa signatur

CPU: 3570K |Minne: 8GB Corsair Vengence|GPU: GTX 650|Chassi: Nano 304|PSU: Corsair 600W M|Kylning: Batterisyra|Mus: MX150|Tangentbord: JP|Platta: Nexus 7(2013)

Permalänk
Medlem
Skrivet av bud986:

Att dö bakom väggar sugen stenhårt i bf3, antar att det är nätkods fel/ för lite ticks på bf3 servrar.
Samt att det är lite förycket suppression i spelet.

Håller med. Detta händer hela tiden. Sjukt irriterande när man kan bli skjuten fast man har hunnit bakom skydd med god marginal.

Sen en liknande bugg är att kroppsdelar sticket ut ur väggar, därför brukar jag aldrig ligga ner nära en vägg.
Brukar själv snipa folk i fötterna osv. som sticker ut ur väggar, många som skriker cheater då

Permalänk
Skrivet av Myllerman:

Håller med. Detta händer hela tiden. Sjukt irriterande när man kan bli skjuten fast man har hunnit bakom skydd med god marginal.

Sen en liknande bugg är att kroppsdelar sticket ut ur väggar, därför brukar jag aldrig ligga ner nära en vägg.
Brukar själv snipa folk i fötterna osv. som sticker ut ur väggar, många som skriker cheater då

Spelar man på bra servers (inte alltid de med låg ping, netonnet's servers brukar vara otroligt sega även om man har grym ping till dem), och har dragit ner network smoothing så händer det inte så väldigt ofta tycker jag, även om det oundvikligen händer.

Det med att fötterna kan sticka ut genom en vägg händer rätt ofta, men brukar bara tänka på att inte ligga med "ryggen" mot en vägg, så att fötterna kan sticka ut, utan ligger i så fall jämsides.

Jag stör mig mest på hur accuracyn fungerar i spelet, och att den tydligen varierar på samma vapen, istället för att det är rekylen som gör att skotten åker hit och dit. SCAR-L t.ex får snabbt rätt kass spread om man kör full auto, trotts att siktet sitter rakt på en fiende, då den har så låg rekyl.

Av samma anledning känns suppression som den är idag också väldigt märkligt, som istället för att göra skytten nervös, så att denne får mer problem med rekyl, gör vapnet nervöst, och verkar få avsevärt kortare pipa, då kulorna flyger åt alla håll.

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Skrivet av Lasergurka:

Tycker inte det spelar någon roll om samma lista finns i webläsare eller in-game, eftersom spelet ändå startar så snabbt när man väljer en server. För att titta på någons profil du inte har som vän så söker du på personens namn, precis som i Steam. Har verkligen jättesvårt att se ditt problem. I Steam kan man inte se folks stats, det kan man i Battlelog, i Steam kan man bara se playtime för varje spel.

I Steam kan man inte bjuda in folk till ett game genom att bra dra deras avatar till serverns fönster. Sen är det praktiskt att kunna fixa allt från ett ställe, vill man fixa mer klan, eller fixa loadouts måste man inte sitta inne i spelet, utan kan bara ta upp webbläsaren, får man sen för sig att man vill spela kan man snabbt starta spelet från samma ställe, tycker tvärtom det är väldigt praktiskt att allt finns på samma ställe.

Jag tror mest det har att göra med vad man känner sig bekväm med och använder mest. Jag kan inte för mitt liv säga att jag tycker om Battlelog, men det är mera en åsikt än någonting annat. Detta är trots allt tråden "Vad retar ni er mest på i BF3?"

Visa signatur

Acer Predator G3-605 - I7 4790 - 16GB DDR3 - 256+1TB - GTX 970 4GB - Logitech G402 Hyperion Fury - BenQ GL2320HDB - BenQ GL2460 - Viewsonic VX2370SMH - Das Keyboard Model S Brown - Audio-Technica AT-2020
Youtube

Permalänk
Skrivet av Finlandssvensken:

Jag tror mest det har att göra med vad man känner sig bekväm med och använder mest. Jag kan inte för mitt liv säga att jag tycker om Battlelog, men det är mera en åsikt än någonting annat. Detta är trots allt tråden "Vad retar ni er mest på i BF3?"

Jag har inte sagt att du inte får ha din åsikt, jag försökte bara förstå vad du inte gillade, vilket jag inte tycker att du fått fram än, annat att det inte är som Steam. En hund är inte som en katt, det betyder inte att den ena är kass.

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Skrivet av Lasergurka:

Jag har inte sagt att du inte får ha din åsikt, jag försökte bara förstå vad du inte gillade, vilket jag inte tycker att du fått fram än, annat att det inte är som Steam. En hund är inte som en katt, det betyder inte att den ena är kass.

Jag personligen finner bara battlelog klumpigt. Speciellt det mörka färgschemat utan direkta kontraster gör det även lite svårt att se alla saker. Det är inte så mycket att jag tycker att battlelog är en dålig funktion, utan bara lite klumpigt. Som sagt fick jag sitta och känna mig dum väldigt länge då jag skulle se en youtubers profil och jag var inte säker på om det var han eller inte, eftersom jag inte såg varifrån han var, vilket steam erbjuder.

Men som sagt, det är i det stora hela en smaksak. Jag är helt enkelt bekvämare i Steam-miljö än i Battlelog-miljö. Men med BF4 i antågande, kanske jag hinner vänja mig

Visa signatur

Acer Predator G3-605 - I7 4790 - 16GB DDR3 - 256+1TB - GTX 970 4GB - Logitech G402 Hyperion Fury - BenQ GL2320HDB - BenQ GL2460 - Viewsonic VX2370SMH - Das Keyboard Model S Brown - Audio-Technica AT-2020
Youtube

Permalänk
Skrivet av Finlandssvensken:

Jag personligen finner bara battlelog klumpigt. Speciellt det mörka färgschemat utan direkta kontraster gör det även lite svårt att se alla saker. Det är inte så mycket att jag tycker att battlelog är en dålig funktion, utan bara lite klumpigt. Som sagt fick jag sitta och känna mig dum väldigt länge då jag skulle se en youtubers profil och jag var inte säker på om det var han eller inte, eftersom jag inte såg varifrån han var, vilket steam erbjuder.

Men som sagt, det är i det stora hela en smaksak. Jag är helt enkelt bekvämare i Steam-miljö än i Battlelog-miljö. Men med BF4 i antågande, kanske jag hinner vänja mig

Grått/vitt på svart bakgrund tycker jag är rätt lätt att urskilja, så vet fortfarande inte vad som är så klumpigt. Jag hatar Steams communitysidor, mest för att de laddar så förpissat långsamt i Steam. Battlelog erbjuder också att man ser varifrån personen är, men det förutsätter att man skrivit in det, inte mer än så.

Sök på en användare, klicka på den profil du var ute efter, och där står ålder, namn, land, mm. förutsatt att denne valt att skriva in det

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lasergurka:

Godnatt Tror förresten inte att det räknas som förlust att man lämnar ett game, det står ju hur många % av games man lämnat under matchen, borde räcka som info för det egentligen, att man inte hinner köra klart en match borde verkligen inte räknas som en förlust imo.

Då var man tillbaka...hehe

Det kan enkelt bevisas att matcherna man lämnar räknas in som förlust. Kolla bara på grafen på förstasidan av din profil. Uppåttriktade cirklar är vinster medan nedåtriktade är förluster. Nu letar du upp en match som du lämnat i förtid, oavsett om ditt lag vann eller inte, hamnar den matchen bland förluster. På sätt och viss tycker jag det är rätt, man ska inte kunna spela i fem minuter och sedan lämna och ändå behålla vinsten. Men och andra sidan är Win/Loss-statistiken den mest betydelselösa då du som ensam spelare sällan kan påverka matchens utgång.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Myllerman:

Sen en liknande bugg är att kroppsdelar sticket ut ur väggar, därför brukar jag aldrig ligga ner nära en vägg.
Brukar själv snipa folk i fötterna osv. som sticker ut ur väggar, många som skriker cheater då

https://www.youtube.com/watch?v=IhXdaH6jdJY&feature=youtube_gdata_player

Typ så?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

[MSI X470 GAMING PLUS] - [AMD RYZEN 3700X] - [G.SKILL F4-3200C14D-16GTZKW] - [Palit GTX 1080] - [Kingston 1TB NVME] - [Corsair HX 750W] - [Noctua NH-D15] - [Fractal Design XL R2] - [Acer XB270HU]

Permalänk
Medlem

Vad jag retar mig mest på?.....ALLT!

Visa signatur

"En superdator är en maskin som kör en ändlös slinga på bara två sekunder" - Okänd

Permalänk
Medlem

Haha den var bra. Ja sådär brukar det se ut hehe

Permalänk
Medlem

Att fordonen inte är skala 1.1.

Visa signatur

Vattenkylt SilverStone FT02B, i7 2600k, Asus P8Z68 Deluxe, Corsair AX 850W, Corsair 16GB VENGEANCE BLUE, Asus GTX 570 SLI, Asus Xonar Essence STX, OCZ Vertex2 60GB, WD Black 1TB, 2x WD Green 2TB, 2x Seagate 500GB.

Permalänk
Avstängd

Ska de vara 10% större än verkligheten? Eller menar du 1:1?

Visa signatur
Permalänk
Avstängd

Igår var det nog pers på banning, bannad från 2 servrar på 10 minuter.
Den första "Too good for this server" den andra "Baserape"

Får man verkligen banna folk hur som helst från publika servrar, alla servrar är ju officiellt hostade.
Baserapen var ju också rolig, jag sköt på en helikopter som befanns sig en bra bit utanför main, men använde tillbaka. Ska jag då sluta skjuta på han? Noobs

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av CyberVillain:

Får man verkligen banna folk hur som helst från publika servrar, alla servrar är ju officiellt hostade.

Ja, det får man.

Visa signatur

i5 4670k 4.2Ghz 1.2v
AMD R9 290
Windows 10

Permalänk
Medlem
Skrivet av CyberVillain:

Igår var det nog pers på banning, bannad från 2 servrar på 10 minuter.
Den första "Too good for this server" den andra "Baserape"

Får man verkligen banna folk hur som helst från publika servrar, alla servrar är ju officiellt hostade.
Baserapen var ju också rolig, jag sköt på en helikopter som befanns sig en bra bit utanför main, men använde tillbaka. Ska jag då sluta skjuta på han? Noobs

Skrivet av Valiumballong:

Ja, det får man.

Nej, det får man inte.

Men det är väldigt luddigt och jag har svårt att tro att man skulle fokusera på att plocka ner sådana servrar. Det enda som gäller är att hitta vettiga servrar eller communitys.

Citat:

If you are an administrator of a ranked Battlefield 3 server (referred to below as a "Server Administrator"), you must also comply with the T&Cs.

Please note that server administrators also should not boot other players just because they are ahead, killed you, etc. The player must be violating the T&Cs (which may include violating the rules of the server, as long as those rules are in accordance with the T&Cs, as mentioned above).

Server Administrators may implement and enforce rules that result in minor changes to gameplay behavior or styles as long as these are clearly stated before a player starts playing on a server. These rules typically introduce minor or limited restrictions on how a certain aspect of the game can be used, but do not create or promote an environment that would allow abuse of the scoring/award system. Examples of such rules that are acceptable are:
Disallowing repeated main base camping/attacking of bases that cannot be captured.
Limiting the use of mortars to a particular region of the map.
Server Administrators will also violate the T&Cs if they (i) use offensive server names, server art or clan tags; or (ii) encourage other players to violate the T&Cs while in game.

https://help.ea.com/article/bf3-rules-of-conduct (Ranked Server Administrators)

Permalänk
Medlem

Just nu stör jag mig rätt rejält på mängden av bipod heroes som ligger överallt med ngn lmg med hög skada, rätt många nu på slutet på varje bana. Lmg med bipod är ju som en helautomatisk sniper i princip.

Permalänk
Medlem

Blir anklagad för fusk hela tiden. Jag stör mig inte riktigt, skrattar bara. Brukar spela på noob servrar. Tar attack heli, flyger i väg ställer mig på en kulle någonstans. Sätter mig i gunner positionen, och skjuter TV missiler. Folk anklagar en för allt möjligt, att man har 1000x zoom på kameran osv osv. Roligt och göra folk förbannade

Permalänk
Medlem

C4 dirtbikes kan reta upp mig ibland. Nån då och då är väl ok men ibland kommer det flera stycken samtidigt !
Sen kan det bli lite obalanserat om det finns två som spelar tillsammans och är jättebra på heli i ena laget och inte det andra men då jag spelar recon brukar jag försvara mig med min SOFLAM som skrämmer iväg dem oftast. Det är inte direkt nått fel men roligast när matchen är jämn såklart och inte blir slakt av ena laget hehe.