Spela luftgitarr – tävla och vinn Haswell-moderkort från MSI

Permalänk
Medlem
Skrivet av palmify:

Här e mitt smått ambitiösa bidrag

http://www.youtube.com/watch?v=pRa7j6odj0U

Jag tävlar i Freestyle

Kom på nu att reglerna säger att en MSI logotyp måste vara med i filmen, Jag äger tyvärr ingen skrivare så jag håller tummarna att en handmålad logga är tillräckligt

Riktigt riktigt j**la bra!

Permalänk
Medlem

Får man lägga upp två bidrag? Dvs, en i varje klass.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon214934:

Gillar starkt ditt bidrag, men vem fan använder en klocka nuförtiden?

JAAAG!

Permalänk
Medlem

Luftgitarr

(Textat om man så önskar)
Ha i åtanke att en annan lider av ett "handikapp" som kallas tondövhet, men man gör så gott en kan.
Hade lite problem att stoppa inspelningen, men det är väl en bagatell.

Permalänk
Medlem

Mitt bidrag! Tävlar i klassen freestyle.

Let's get heavy!

Permalänk
Medlem
Skrivet av foxzox7:

Får man lägga upp två bidrag? Dvs, en i varje klass.

"Tävlingen pågår till och med den 1 augusti. Vinnare utses av en jury och kontaktas via forumets interna system för meddelanden (PM). Det är tillåtet att lämna in flera bidrag per medlem."

Så jag tolkar det som ett ja.

Permalänk

http://www.youtube.com/watch?v=6jVy72l2o7s

Luftgitarr med Super Mario meets metal. Måste väl säga att låten är något bättre än utförandet ;). Hittar jag tid och en bättre kamera kan det bli en version 2 som förhoppningsvis ser mycket bättre ut xD

Permalänk
Medlem
Skrivet av Krutet:

Riktigt riktigt j**la bra!

Tack Tack

Permalänk

Mitt bidrag!

Här är mitt bidrag till tävlingen i luftgitarr!

Lite smått ovan vid kameran, men man gör så gott man kan!
Inget klippt och skuret heller!

Låten är We're not gonna take it, av Twisted Sister.

Tack till min snälla sambo som löste sminkningen och håret!

Visa signatur

MB: Asus Prime Z690M-PLUS D4 DDR4 | CPU: Intel Core i7 12700K | CPU-Kylare: Corsair Cooling Hydro H100X | Nätagg: Fractal Design R3 Platinum 1000W | Minne: Corsair 32GB DDR4 4600MHz Vengeance RGB | HD: Samsung 750 256GB SSD & Samsung 860 EVO 1TB | GPU: PNY RTX 3080 10GB XLR8 Gaming REVEL EPIC-X | Skärm: Acer 27" Nitro XV272UX QHD IPS 240 Hz | Headset: EPO GSP 670

Permalänk

Hoppas den synkar.

More air-cowbell

Dold text
Permalänk
Medlem

såklart ska internetet sega ner man ska ladda upp på youtube...... står ett de kommer ta 2,5 timme till o då e klockan 00:30.... så jag får väl se om de bidraget räknas eller blir diskat....

Visa signatur

i5 4670k 4.0 GHz | noctua dh-u9b | MSI GTX 1060 3gb gaming x | Msi z87-G45 | 16 gb A-data inet edition | Be quiet power zone 650W | R.A.T. 7 white editon | razer goliathus speed edition xl | Corsair Vengeance K70 | Windows 10 |

Permalänk

Freestyle, lufttrummor

Permalänk
Skrivet av spokiii:

såklart ska internetet sega ner man ska ladda upp på youtube...... står ett de kommer ta 2,5 timme till o då e klockan 00:30.... så jag får väl se om de bidraget räknas eller blir diskat....

Lägg in en länk till den, man ska kunna se den då så fort youtube har processat den. Tror inte att nån sitter och kollar på alla bidrag kl 00:00 så du borde klara dig bara du postar innan imorgon.

Permalänk
Medlem
Skrivet av krabbstek:

Lägg in en länk till den, man ska kunna se den då så fort youtube har processat den. Tror inte att nån sitter och kollar på alla bidrag kl 00:00 så du borde klara dig bara du postar innan imorgon.

hoppas de :/

Visa signatur

i5 4670k 4.0 GHz | noctua dh-u9b | MSI GTX 1060 3gb gaming x | Msi z87-G45 | 16 gb A-data inet edition | Be quiet power zone 650W | R.A.T. 7 white editon | razer goliathus speed edition xl | Corsair Vengeance K70 | Windows 10 |

Permalänk
Medlem

Här är nog de sissta bidraget, hoppas de inte är försent...

jo de var såhär, jag började uploada videoklippet när vi åt ( innan middag, kl:19.00) men de vart något fel så skulle jag reuploada de men då funkade de inte, väntade ca en timme, sen började jag uploade de igen, då skulle brorsan ha en livestream i 720p.... så gick inte bra då heller, men nu sitter jag mitt i natten o försöker få upp detta farbaskade videoklipp. hoppas ni på swec e snälla o låter mig vara med i tävlingen D:

Visa signatur

i5 4670k 4.0 GHz | noctua dh-u9b | MSI GTX 1060 3gb gaming x | Msi z87-G45 | 16 gb A-data inet edition | Be quiet power zone 650W | R.A.T. 7 white editon | razer goliathus speed edition xl | Corsair Vengeance K70 | Windows 10 |

Permalänk
Skrivet av palmify:

Här e mitt smått ambitiösa bidrag

http://www.youtube.com/watch?v=pRa7j6odj0U

Jag tävlar i Freestyle

Kom på nu att reglerna säger att en MSI logotyp måste vara med i filmen, Jag äger tyvärr ingen skrivare så jag håller tummarna att en handmålad logga är tillräckligt

Grymt men det var en lufttävling, inte en vattentävling;).

Visa signatur

__________________
AIR540 | I7 4770K | ASUS 7970 | DOMINATOR PLATINUM 16GB CL9 2133MHZ | Z87X-OC | CORSAIR AX 760 | SSD Crucial M4 64GB+Intel 120 GB+Seagate 320GB + Extern Seagate 1TB |
Synology DS411J 4*2TB Seagate ST2000D i Raid5 | Ducky Mini blue mx | G400 | SP2500 |Canon Pixma MP280 | Fujitsu-Siemens SL3260W |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Leopardkungens:

Grymt men det var en lufttävling, inte en vattentävling;).

Men det är kreativt! - Hoppades att det framgick

Permalänk
Medlem

När får man reda på resultatet?

Permalänk
Skrivet av Krutet:

Här kommer mitt bidrag i Freestyle-kategorin. It had to be done! Som sagt, kategori = Freestyle.

5JBroPXshqQ

Damn you!!! har haft den där nedrans låten i huvudet nu i flera dagar

Permalänk
Medlem

När är resultatet klart?

Permalänk
Skrivet av Krutet:

Här kommer mitt bidrag i Freestyle-kategorin. It had to be done! Som sagt, kategori = Freestyle.

5JBroPXshqQ

Är det bara jag som tycker att det behövs en 10-timmars version av den?

Permalänk
Medlem

När får man reda på resultatet? har ju gått snart en månad

Permalänk
Medlem

måste säga de tar riktigt lång tid... :/

Visa signatur

i5 4670k 4.0 GHz | noctua dh-u9b | MSI GTX 1060 3gb gaming x | Msi z87-G45 | 16 gb A-data inet edition | Be quiet power zone 650W | R.A.T. 7 white editon | razer goliathus speed edition xl | Corsair Vengeance K70 | Windows 10 |

Permalänk
Medlem

Snart gått över en månad, kan man inte få reda på om resultat är nära eller om ni har börjat med resultatet?

Permalänk
Medlem

Jag hoppas inte dom har glömt bort oss :/

Permalänk
Föredetting

Jag har skickat in vinnarna, det är en fråga om när Andreas finner tid att slänga upp en artikel, och jag har hört att han haft rätt fullt upp. Oroa er inte, skulle jag säga.

Visa signatur

Internet of Things. Translation: Anything that connects to the internet, no matter how useless nor how much of a security risk it poses.

Permalänk
Skrivet av Meantek:

Jag har skickat in vinnarna, det är en fråga om när Andreas finner tid att slänga upp en artikel, och jag har hört att han haft rätt fullt upp. Oroa er inte, skulle jag säga.

Då gissar jag på att vinnarna inte heller har fått något intern-mail än heller? ^^

Visa signatur

MB: Asus Prime Z690M-PLUS D4 DDR4 | CPU: Intel Core i7 12700K | CPU-Kylare: Corsair Cooling Hydro H100X | Nätagg: Fractal Design R3 Platinum 1000W | Minne: Corsair 32GB DDR4 4600MHz Vengeance RGB | HD: Samsung 750 256GB SSD & Samsung 860 EVO 1TB | GPU: PNY RTX 3080 10GB XLR8 Gaming REVEL EPIC-X | Skärm: Acer 27" Nitro XV272UX QHD IPS 240 Hz | Headset: EPO GSP 670

Permalänk
Hedersmedlem

Grattis till vinnarna - riktigt kul bidrag!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Turboflyg:

här är mitt bidrag till tävlingen!

http://www.youtube.com/watch?v=8r_j0jl40BQ

Hör inte texten men gillar resten. Vad heter bandet?

Visa signatur

MSI B450 | Ryzen 7 5800X3D, Hyper 212 EVO | 16GB 3600MHz | GTX 1070 | Seasonic 750w | Asus MG279Q | Sony MDR-1A

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon214934:

Gillar starkt ditt bidrag, men vem fan använder en klocka nuförtiden?

Tack för den! Sprutade cola över hela skärmen