Tio medlemmar vinner moderkort från MSI i luftgitarrstävlingen

Permalänk
Medlem

måste säga att det vart rätt 1a lätt bästa videon

Permalänk
Medlem

Så mycket talang på dessa forum!

För övrigt anser jag att den här tävlingen >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Boothbabes.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sickly:

Haha, epic sax krutet var ju förhelvete stört go!

Hmm, jag läste "stört", behövde läsa igen ...

Visa signatur

No man is free who is not master of himself

Permalänk
Medlem

Epic Sax Krutet, klockren!

Visa signatur

Louqe Ghost S1 + L TopHat | ASRock Phantom Gaming ITX | Intel Core i9-9900K | Corsair Vengeance LPX 32GB | Gigabyte GeForce RTX 2080 Ti 11GB | Corsair SF750 Platinum | Samsung 970 EVO Plus 500GB | Intel 660P 2TB | Custom Vattenkylning CPU/GPU | Windows 11 Pro x64

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kvickstick:

Epic Sax Krutet, klockren!

Håller med, riktigt jävla sjukt bra!
Idolized.

Vad heter låten nu igen...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Falcon:

Håller med, riktigt jävla sjukt bra!
Idolized.

Vad heter låten nu igen...

SunStroke Project & Olia Tira - Run Away

Maldaviens bidrag till eurovision

www.youtube.com/watch?v=ECyeUYsU14E#

Permalänk
Medlem

haha kolla ja kom på 5:e plats :DDDDDDDDDDDDDDDDDD

Visa signatur

i5 4670k 4.0 GHz | noctua dh-u9b | MSI GTX 1060 3gb gaming x | Msi z87-G45 | 16 gb A-data inet edition | Be quiet power zone 650W | R.A.T. 7 white editon | razer goliathus speed edition xl | Corsair Vengeance K70 | Windows 10 |

Permalänk
Medlem

Jag vill också passa på att tacka för gratulationerna, och nu väntar jag ivrigt på att paketet ska komma på Posten (Nån som vet hur lång tid det brukar ta?)

Permalänk
Skrivet av palmify:

Jag vill också passa på att tacka för gratulationerna, och nu väntar jag ivrigt på att paketet ska komma på Posten (Nån som vet hur lång tid det brukar ta?)

Jag kan säga att jag med är gött sugen på paketet! Men den som väntar på någonting gott!
Har förövrigt inte en aning om hur lång tid det tar

Visa signatur

MB: Asus Prime Z690M-PLUS D4 DDR4 | CPU: Intel Core i7 12700K | CPU-Kylare: Corsair Cooling Hydro H100X | Nätagg: Fractal Design R3 Platinum 1000W | Minne: Corsair 32GB DDR4 4600MHz Vengeance RGB | HD: Samsung 750 256GB SSD & Samsung 860 EVO 1TB | GPU: PNY RTX 3080 10GB XLR8 Gaming REVEL EPIC-X | Skärm: Acer 27" Nitro XV272UX QHD IPS 240 Hz | Headset: EPO GSP 670

Permalänk
Medlem

Eftersom jag också var hialös så frågade jag när de skulle skickas ut, och det ska tydligen ske under slutet av denna vecka.

Visa signatur

/Joakim

Permalänk
Skrivet av d97jro:

Eftersom jag också var hialös så frågade jag när de skulle skickas ut, och det ska tydligen ske under slutet av denna vecka.

Du har inte fått hem det än gissar jag? ^^

Visa signatur

MB: Asus Prime Z690M-PLUS D4 DDR4 | CPU: Intel Core i7 12700K | CPU-Kylare: Corsair Cooling Hydro H100X | Nätagg: Fractal Design R3 Platinum 1000W | Minne: Corsair 32GB DDR4 4600MHz Vengeance RGB | HD: Samsung 750 256GB SSD & Samsung 860 EVO 1TB | GPU: PNY RTX 3080 10GB XLR8 Gaming REVEL EPIC-X | Skärm: Acer 27" Nitro XV272UX QHD IPS 240 Hz | Headset: EPO GSP 670

Permalänk
Medlem

Nej, inte än. Jag började undra om det hade förkommit i Postens hantering (sådant har hänt förr...) men då antar jag att det är samma för alla. Vi väntar vidare med spänning!

Visa signatur

/Joakim

Permalänk
Skrivet av d97jro:

Nej, inte än. Jag började undra om det hade förkommit i Postens hantering (sådant har hänt förr...) men då antar jag att det är samma för alla. Vi väntar vidare med spänning!

Ja, den som väntar på något gott...

Visa signatur

MB: Asus Prime Z690M-PLUS D4 DDR4 | CPU: Intel Core i7 12700K | CPU-Kylare: Corsair Cooling Hydro H100X | Nätagg: Fractal Design R3 Platinum 1000W | Minne: Corsair 32GB DDR4 4600MHz Vengeance RGB | HD: Samsung 750 256GB SSD & Samsung 860 EVO 1TB | GPU: PNY RTX 3080 10GB XLR8 Gaming REVEL EPIC-X | Skärm: Acer 27" Nitro XV272UX QHD IPS 240 Hz | Headset: EPO GSP 670

Permalänk
Medlem

Jag fick mitt paket nu ! Här ska det byggas dator! TACK MSI !

Permalänk
Medlem

Gött! Inget här i dag, så i morgon kanske det blir julafton då...

Visa signatur

/Joakim

Permalänk
Skrivet av d97jro:

Gött! Inget här i dag, så i morgon kanske det blir julafton då...

Jag fick hem en Avi idag! Som jag förmodar är från Msi. Dock hade tydligen inte paketet kommit in, samt att
dem hade skrivit fel förnamn på avin, lyckat det här

Visa signatur

MB: Asus Prime Z690M-PLUS D4 DDR4 | CPU: Intel Core i7 12700K | CPU-Kylare: Corsair Cooling Hydro H100X | Nätagg: Fractal Design R3 Platinum 1000W | Minne: Corsair 32GB DDR4 4600MHz Vengeance RGB | HD: Samsung 750 256GB SSD & Samsung 860 EVO 1TB | GPU: PNY RTX 3080 10GB XLR8 Gaming REVEL EPIC-X | Skärm: Acer 27" Nitro XV272UX QHD IPS 240 Hz | Headset: EPO GSP 670

Permalänk
Medlem

Fortfarande ingenting här hos mig. Nu har jag beställt andra komponenter för att bygga system av, så förhoppningsvis dyker här väl upp en avi här också...

Visa signatur

/Joakim

Permalänk
Medlem

Sådär. Nu har jag hämtat ut min vinst också. Posten tyckte att det var onödigt att meddela mig var och när jag kunde hämta ut det. Så det blev telefonsamtal till Posten som hänvisade till TNT som hänvisade till TNT UK som hänvisade till Yodel UK som hänvisade till DHL som sa "det är inte vårt" varpå jag ringde tillbaka till TNT UK och till sist fick ett engelskt nummer till PostNL vars holländska nummer inte gick att komma fram på, och killen på PostNL kunde till sist ge mig det svenska spårningsnumret till Posten (!) som paketets ursprungliga sändningsnummer (från PostNL, som äger TNT som spårningslänken fanns hos) så att jag kunde söka efter det på Posten och se att det hade legat och dammat här på ICA sedan den 26/9. Häpp!

Datorbygge är nu i full gång.

Visa signatur

/Joakim