AMD lägger till Saints Row IV i Never Settle

Permalänk
Melding Plague

AMD lägger till Saints Row IV i Never Settle

Med kampanjen Never Settle lockar AMD gamers genom att erbjuda upp till tre spel på köpet till den som inhandlar ett nytt grafikkort i Radeon-serien. Nu tillkommer nya Saints Row IV.

Läs artikeln

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Jag vill ha BF4 för att uppgradera

Visa signatur

There are two kinds of people: 1. Those that can extrapolate from incomplete data.
Min tråkiga hemsida om mitt bygge och lite annat smått o gott: www.2x3m4u.net

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av Dr.Mabuse:

Jag vill ha BF4 för att uppgradera

Kommer med Hawaii.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem

Lite nya grafikkort o tester på dessa oxå så, börjar klia i datoruppgraderings tarmen nu när det närmar sig höst/vinter o innesittande.

Visa signatur

|Playstation 5|Metspö

Permalänk
Medlem

Låter bra, Saints Row IV är ett riktigt roligt spel!

Permalänk
Inaktiv

Bra gjort! Vi behöver fler Obama förstapersonsskjutare!

Permalänk
Medlem
Citat:

Kampanjen Never Settle gäller utvalda återförsäljare och grafikkortsmodeller.

Så det räcker inte bara att köpa ett AMD kort från valfritt ställe och sedan registrera sitt köp hos AMD?
Hur ska man veta vilka som är utvalda?

Visa signatur

MSI X570 MPG GAMING EDGE WIFI. AMD Ryzen 3700X. Corsair Vengeance LP 16GB. AMD RX 5700XT. Samsung 970 EVO Plus SSD. Corsair RM750X 750W v2. Noctua NH-U12A

Permalänk
Entusiast
Skrivet av Andreas D:

Kommer med Hawaii.

Så det är helt bekräftat?

Visa signatur

Den digitala högborgen: [Fractal Design Meshify C] ≈ [Corsair RM850x] ≈ [GeForce RTX 3080] ≈ [AMD Ryzen 7 7800X3D ≈ [Noctua NH-U14S] ≈ [G.Skill Flare X5 32GB@6GHz/CL30] ≈ [MSI MAG B650 TOMAHAWK] ≈ [Kingston Fury Renegade 2 TB] ≈

Permalänk

TREVLIGT!!

Visa signatur

Intel core i7 6700K, Powercolor Radeon RX 5700 XT 8GB Red Devil, ASUS Z170i Pro Gaming, Corsair Vengeance DDR4 2666MHz 16GB, OCZ Trion 100 240GB, Samsung SSD EVO Basic 840-Series 250GB, Fractal Design Define Nano S, Be Quiet Pure Rock, Corsair SF 600, Windows 10 Pro N 64-bits

Permalänk
Medlem

AMD är alltid lite vassare med Nvidia vad gäller deras "bundles", hoppas att Nvidia börjar svara med samma om inte bättre krut!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Detta spel är superskoj!

Visa signatur

i7-10700K 5.1Ghz / 32GB 3.6Ghz / RTX 4070 Ti // OnePlus 8T
Dark mode √

Permalänk
Medlem
Skrivet av sirlen:

Så det räcker inte bara att köpa ett AMD kort från valfritt ställe och sedan registrera sitt köp hos AMD?
Hur ska man veta vilka som är utvalda?

Återförsäljare brukar vara noga med att peka ut att man får spel på köpet, så du behöver nog inte oroa dig över detta

Visa signatur

Rolig signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av azmodan:

börjar klia i datoruppgraderings tarmen nu när det närmar sig höst/vinter o innesittande.

Tarmen? Ska du skita ut uppgraderingarna?

Permalänk
Medlem

Alltid trevligt med mer spel.... Sen att jag personligen tycker SR4 är det sämste spelet i serien spelar väl mindre roll.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SayZk:

Tarmen? Ska du skita ut uppgraderingarna?

Ja, vadå, hur gör du? Spyr upp dom eller?

Permalänk
Medlem
Skrivet av SayZk:

Tarmen? Ska du skita ut uppgraderingarna?

Då blir det iaf rykande färskt, fast det blir det väl oavsett.

Visa signatur

|Playstation 5|Metspö

Permalänk
Medlem

Trevlig annon... eeh nyhet.

Visa signatur

Gentoo Desktop: Ryzen 3600X | 32 GB
Server: Intel G7400T
Commodore 64C + 1541u2

Permalänk

Känner för ett nytt grafikkort i höst, hoppas Never Settle gäller även nästa generation AMD kort.

Visa signatur

Corsair 650D | Asus Z87-A ATX
Intel i7 4770K | Corsair H80i
Sapphire Radeon R9 290X 4GB TRI-X OC
4GB Kingston + 8GB Corsair Vengeance DDR3 | Corsair Force 3 120GB SSD
Samsung 500GB HDD 7200 RPM + 2TB WD HDD 5400 RPM

Permalänk
Medlem

Ett filter på e-handel sidor så man slipper få spel med på köpet hade varit trevligt. Eller rent av en egen kategori i trädet.
I dags läget så kommer jag inte köpa ett grafikkort som är sämre för att det råkade ha ett coolt spel med.
Hade dom lagt upp så man fick välja av en bunt spel. Så hade jo det i alla fall börjat bli en intressant fråga.

Visa signatur

---===<( Phrosen Dream )>===---

Permalänk

Kommer mer...

...Eller?

Visa signatur

Mitt kärnkraftverk
|Asus PRIME-B350-PLUS|PH-TC14PE_OR|Ryzen 5 1400@3890MHz|Vega 56@Vega64bios |Corsair 2x4GB 3200MHz|Corsair TX 650w Bronze|CM Storm Enforcer|AOC G2460PF / 24"144Hz FreeSync|