Permalänk
Phone House

Frågor om Sony Z1

Hej!

Jag sitter här just nu på kontoret med Sonys Z1:a och tänkte att jag skulle dela med mig lite av erfarenheten. Jag kommer ha den under ca 1-2 timmar och leka med den, så fritt fram att ställa frågor så ska jag göra mitt bästa för att besvara dem och eventuellt lägga upp bilder om så önskas.

Fire away

Finns bilder i detta album, bilderna är tagna på Z1 med min Z. Bilder kommer snart upp tagna med Z1:an också: http://imageshack.us/g/1/10315337/

/Nick Phone House kundtjänst

Visa signatur

Nick
Phone House Kundtjänst

Permalänk
Medlem

Ta gärna bilder i olika ljusförhållanden och visa, med beskrivning.
Prova gärna en ny Launcher och jämför men stock. Tex Nova Launcher. Den är vanlig.

Visa signatur

CPU: I7 7700k @ 4.6GHz - Noctua NH D15S - Asus ROG Strix Z270F Gaming.
GPU: RTX 3070TI @2 st 120mm cf-v12hp hydro dynamic fläktar. 👍
RAM: 32GB DDR4 3200MHz. HÅRDDISK: 4 st SSD, 2 Mekaniska.
MONITOR:1 Xiaomi MI 34"- 3440x1440 144Hz MONITOR:2 Optix MAG274R 27" 1080p 144Hz MONITOR/Tv:3 LG 47lv355n-ZB 47". Nätagg: Corsair Newton R2 1000W. Allt i ett Cooler Master CM Storm Stryker.

Permalänk
Medlem

Flög under radarn, denna tråd gjorde.

Visa signatur

| GeForce RTX 4080 | Ryzen 7 5800X | Asus TUF Gaming B550M-Plus | Corsair Vengeance LPX Black 64GB | Fractal Design North | Corsair RM750X 750W v2 | Noctua NH-U12S |

Permalänk

Hur står sig skärmen mot dom i sg4 & HTC one?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Phone House
Skrivet av SCORPIUS:

Ta gärna bilder i olika ljusförhållanden och visa, med beskrivning.
Prova gärna en ny Launcher och jämför men stock. Tex Nova Launcher. Den är vanlig.

Sitter och testar med Nova just nu. Precis som i Stock så är det inte en tillstymmelse till lagg bland hemskärmarna eller appvyn. Går extremt fort dessutom, appvy på speed typ.
Måste ge beröm till Sony, telefonen känns riktigt bra faktiskt. Aluminiumramen ger en riktigt robust känsla samt mycket småfix de gjort som att flytta högtalaren och att lägga notifikationslampan vid högtalaren längst upp.

Visa signatur

Nick
Phone House Kundtjänst

Permalänk
Medlem

Hur känns den i handen? Min Z kan kännas lite småvass ibland.
Hur låter högtalaren, är den bättre än Zas variant?
Värme?

Visa signatur

| GeForce RTX 4080 | Ryzen 7 5800X | Asus TUF Gaming B550M-Plus | Corsair Vengeance LPX Black 64GB | Fractal Design North | Corsair RM750X 750W v2 | Noctua NH-U12S |

Permalänk
Phone House
Skrivet av DjSweetBazz:

Hur står sig skärmen mot dom i sg4 & HTC one?

Skickades från m.sweclockers.com

Av vad jag hunnit se så står den sig riktigt bra, Triluminous gör ett väldigt bra jobb. Dock har jag ännu inte jämfört dem sida vid sida med samma bild eller video, men ska försöka hinna med det senare eller på måndag

Visa signatur

Nick
Phone House Kundtjänst

Permalänk
Phone House
Skrivet av Gottson:

Hur känns den i handen? Min Z kan kännas lite småvass ibland.
Hur låter högtalaren, är den bättre än Zas variant?
Värme?

Den är tyngre än Z, men mycket rundare att hålla i samt robust. Högtalaren låter bra, ingen jätteuppgradering i detaljrikedom men kan spela högre. Har lekt med den i 1-2 timmar och inte märkt av någon avsevärd värmeutveckling, men har inte pressat den ännu med multitasking.

Visa signatur

Nick
Phone House Kundtjänst

Permalänk
Phone House

Jag har nu fått lämna ifrån mig telefonen inför helgen. Fortsätt gärna skriva frågor under helgen så svarar jag på måndag när jag fått tillbaka den

Visa signatur

Nick
Phone House Kundtjänst