Permalänk
Medlem

Nytt underlag

Inkommer här med lite av mina senaste projekt, T-shirts

" Behind bars " - T shirt

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Kika gärna in mitt senaste projekt på en enduro hjälm " Dragons Realms "
Enklast att kolla in klippet då det blir en hel del bilder..

https://www.youtube.com/watch?v=gkiL9q44i6E

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Mitt senaste projekt det är en riktig killer!!, kolla in klippet på följande länk...Höj volymen, och enjoy

https://www.youtube.com/watch?v=MVpKEhxCweI

Visa signatur
Permalänk
Medlem

fan vad snygg sierra leon bilden var " Release me " hade varit riktigt nice som tavla

Permalänk
Medlem

På denna följande länk kan ni kolla på klippet om ni vill berätta gärna vad ni tycker

https://www.youtube.com/watch?v=QVhWghpNk2w

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Men helvete vad grym du är.. 10/10p

Permalänk
Medlem
Skrivet av dlf2010:

Men helvete vad grym du är.. 10/10p

Haha..tack för din fin, fin feedback keep up the good works

Visa signatur
Permalänk
Medlem

..Mellan varven

En design och illustration på baksidan på en tshirt i storleken XL..hope ya like it.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Tack än en gång alla sweclockare, moddare och gamers-det är ni som är artisterna!! stor creed till er alla

Visa signatur
Permalänk
Medlem

En laptop här då...

Visa signatur
Permalänk

Glömt att kolla på ett tag, men sjukt snyggt med In Flames motivet på Xbox;et

Visa signatur

Intel i7 8700k @ 5.0GHz | Asus Rog Strix Z370-H | FD R5 | Strix Gtx 1080 ti | 16Gb Corsair Vengeance LPX 3600Mhz | Samsung 850-Series EVO 500GB | WD Caviar Black 500Gb | WD RE4 1TB x2 i Raid 1 | MK-85 <3 Cpu-Z Gamla

Citera, annars kommer jag inte tillbaka!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Swedishg33k95:

Glömt att kolla på ett tag, men sjukt snyggt med In Flames motivet på Xbox;et

tack, har du vägarna förbi så är du välkommen att titta förbi i mitt galleri och studio i Ronneby

Visa signatur
Permalänk
Skrivet av simon811:

tack, har du vägarna förbi så är du välkommen att titta förbi i mitt galleri och studio i Ronneby

Gör jag gärna, fick mitt körkort idag

Visa signatur

Intel i7 8700k @ 5.0GHz | Asus Rog Strix Z370-H | FD R5 | Strix Gtx 1080 ti | 16Gb Corsair Vengeance LPX 3600Mhz | Samsung 850-Series EVO 500GB | WD Caviar Black 500Gb | WD RE4 1TB x2 i Raid 1 | MK-85 <3 Cpu-Z Gamla

Citera, annars kommer jag inte tillbaka!

Permalänk
Medlem

sjukt coolt

Visa signatur

Msi b250m mortar|I7 7700k|Asus GeForce RTX 2070 ROG Strix Gaming OC|Corsair Vengeance RGB PRO 16GB|Corsair RM750X V2 750W|Samsung 960 Evo 500gb M2|Cooler Master ML240L V2 RGB|Nzxt H400i|ASUS ROG Strix XG49VQ 49" Super Ultra-Wide HDR
Hemmbio:
Epson EH-LS500B|Kingpin Short Throw Frame Screen 104"|Dali Blue 5.2.1 Dolby Atmossystem|Onkyo TX-NR676E Receiver|Xbox Series X

Permalänk
Medlem

El-gitarr " Change me "

Äntligen det var ett tag sedan, men nu har jag kommit halvvägs på en el-gitarr. Här då baksidan!!! gjord..gå på framsidan snart och sedan slutfinish.
Det blir inget gulligull utan designen fortsätter och gå i gruge, death och metal

Visa signatur
Permalänk
Medlem

sjukt duktig du är

Visa signatur

Msi b250m mortar|I7 7700k|Asus GeForce RTX 2070 ROG Strix Gaming OC|Corsair Vengeance RGB PRO 16GB|Corsair RM750X V2 750W|Samsung 960 Evo 500gb M2|Cooler Master ML240L V2 RGB|Nzxt H400i|ASUS ROG Strix XG49VQ 49" Super Ultra-Wide HDR
Hemmbio:
Epson EH-LS500B|Kingpin Short Throw Frame Screen 104"|Dali Blue 5.2.1 Dolby Atmossystem|Onkyo TX-NR676E Receiver|Xbox Series X

Permalänk
Medlem
Skrivet av m1ck3h:

sjukt duktig du är

-Tack för feedbacken :)..har sett byggen och dina lådor som är helt Wicked, det om nått är en WOWeffekt.
Hör med mig om du har nått projekt nån gång på g, kan alltid vara bra och ha x-tra PR

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Vilken spruta/or kör du med? Iwata ?

Har en del frågor angående färg/lack, bästa/billigaste inköpsställen? Hårdvaran har jag redan se länge
(Och några småfrågor till, men det kan jag ta i ett Pm om du har tid)

Det var länge sen jag såg ett sånt fint jobb som du har gjort

Visa signatur

Pc 1--> [AsRock DualSata2][AMD4600+X2][7800GT] [Intel SSD X-25 80GB G2][1TB F3][750GB IDE][4GB XMSCorsiar]Pc 2--> [Asus Crosshair] [AMD 4800+X2] [2st 8800GT i SLI] [RAID 0 2x250GB] [6GB XMSCorsair] [Corsair HX750]Pc 3-->[HP Microserver 12TB]Pc 4--> AsRock P67 Extreme 4,i7 2600K @ 4.0 GHz,830 256GB,16GB 1600MHz, R9 290X Foto [Nikon D7000][70-300/35 1,8/18-55 [Skärmar=24",24",24" Eyefinity]

Permalänk
Medlem
Skrivet av skog1s:

Vilken spruta/or kör du med? Iwata ?

Har en del frågor angående färg/lack, bästa/billigaste inköpsställen? Hårdvaran har jag redan se länge
(Och några småfrågor till, men det kan jag ta i ett Pm om du har tid)

Det var länge sen jag såg ett sånt fint jobb som du har gjort

Hej ja. skicka mig ett pm så tar jag och kolla över dem när tid ges

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Lägger upp ett litet clip på Work in progress, här har jag filmat IRL i ett tidigt skede..temat Warhammer? på tshirt storlek xxl..
stay tuned för uppdateringar

https://www.youtube.com/watch?v=3WdlQ19tQ88

Visa signatur
Permalänk

Helt speechless alltså ! Nästan så man tappar andan, du har talang!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

APB: Reloaded <3

Permalänk
Medlem

-Tack Waspen123!..:) Kolla gärna in mitt senaste filmklipp med King Kong, riktigt nice realism och detaljarbete..

https://www.youtube.com/watch?v=uC6Ctyrdr94

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Riktigt imponerande! Jag hade gärna betalat för att få min Amiga 1200 sprutad! Kör du på klarlack för att få det att hålla?
Hade det gått att spruta en Amiga 1200 då den är av plast och få det att hålla för användning?

Visa signatur

Amiga 3000 (1990), CPU: 68060 66MHz, RAM: 2MB chip 470MB Fast, GFX: ECS+RTG zz9000 @ 1920x1080, HDD: 32GB SSD/PATA, 128GB SCSI, DVD-Brännare/SCSI, Chassi: Original Desktop. www.som99.se
Primär workstation: i9-12900KS, 128GB RAM, intel A770 16GB.

Permalänk
Medlem
Skrivet av som99:

Riktigt imponerande! Jag hade gärna betalat för att få min Amiga 1200 sprutad! Kör du på klarlack för att få det att hålla?
Hade det gått att spruta en Amiga 1200 då den är av plast och få det att hålla för användning?
http://c64.berrydejager.com/wp-content/uploads/2011/10/amiga1...

WOW!!..väcker några gamla minnen det där tagentbordet..inga problem att fixa en lack på det, och även så då i bruksskick

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av simon811:

WOW!!..väcker några gamla minnen det där tagentbordet..inga problem att fixa en lack på det, och även så då i bruksskick

Tack för snabbt svar, hade det vart möjligt hade jag gärna betalt för en lackering av min Amiga 1200 i framtiden när jag jobbat ihop någon skiss på hur jag skulle vilja ha den, Isåfall förskottsbetalning självklart

Visa signatur

Amiga 3000 (1990), CPU: 68060 66MHz, RAM: 2MB chip 470MB Fast, GFX: ECS+RTG zz9000 @ 1920x1080, HDD: 32GB SSD/PATA, 128GB SCSI, DVD-Brännare/SCSI, Chassi: Original Desktop. www.som99.se
Primär workstation: i9-12900KS, 128GB RAM, intel A770 16GB.

Permalänk
Medlem
Skrivet av som99:

Tack för snabbt svar, hade det vart möjligt hade jag gärna betalt för en lackering av min Amiga 1200 i framtiden när jag jobbat ihop någon skiss på hur jag skulle vilja ha den, Isåfall förskottsbetalning självklart

Du lägger själv upp hur du vill göra, med arvodet och din beställning så klart...Även om jag gör din design, så kan jag använda den till PR under tiden, så säger du bara till när det är dags att leverera..no prob, så länge det är okej för dig förstås angående PR.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av simon811:

Du lägger själv upp hur du vill göra, med arvodet och din beställning så klart...Även om jag gör din design, så kan jag använda den till PR under tiden, så säger du bara till när det är dags att leverera..no prob, så länge det är okej för dig förstås angående PR.

Skulle inte vara några problem att det används i PR syfte, det svåra är väll att hitta på något retro doftande som passar till Amiga som samtidigt får plats på skalet utan tangentbordet räknat. Tanken är att hela Amigan skall sprutas vit och sedan bygga något uppe på det då jag vill ha en vit bakgrund på den då den är vit från början. Jag är ingen höjdare på det med design så har lite svårt att hitta på vad som skall vara på den, har väldigt många favorit spel till Amiga som man kan ta inspiration ifrån om du inte har något bättre förslag?

Jag ser att du är väldigt duktig men det skulle nog vara en utmaning att lösa något retro doftande till en gammal Amiga

"Moonstone: A hard days knight" är ett spel som ligger lite extra varmt om hjärtat men det finns många fler som Monkey island, Lemmings, Another World, Cannon fodder, Turrican sen i stort sett alla RPG och peka klicka äventyr.

Visa signatur

Amiga 3000 (1990), CPU: 68060 66MHz, RAM: 2MB chip 470MB Fast, GFX: ECS+RTG zz9000 @ 1920x1080, HDD: 32GB SSD/PATA, 128GB SCSI, DVD-Brännare/SCSI, Chassi: Original Desktop. www.som99.se
Primär workstation: i9-12900KS, 128GB RAM, intel A770 16GB.

Permalänk
Medlem
Skrivet av som99:

Skulle inte vara några problem att det används i PR syfte, det svåra är väll att hitta på något retro doftande som passar till Amiga som samtidigt får plats på skalet utan tangentbordet räknat. Tanken är att hela Amigan skall sprutas vit och sedan bygga något uppe på det då jag vill ha en vit bakgrund på den då den är vit från början. Jag är ingen höjdare på det med design så har lite svårt att hitta på vad som skall vara på den, har väldigt många favorit spel till Amiga som man kan ta inspiration ifrån om du inte har något bättre förslag?

Jag ser att du är väldigt duktig men det skulle nog vara en utmaning att lösa något retro doftande till en gammal Amiga

"Moonstone: A hard days knight" är ett spel som ligger lite extra varmt om hjärtat men det finns många fler som Monkey island, Lemmings, Another World, Cannon fodder, Turrican sen i stort sett alla RPG och peka klicka äventyr.
http://www.capturemag.net/wp-content/uploads/2011/04/Moonston...

:)..Vem kommer inte ihåg Moonstone?!..ahh yupp det är nostalgi det the lost patrol, eye of the beholder serierna m.m..Monkey island likaså där, dock så känns serien så väldigt närvarande i dagsläget.
Ja det är inte mycket yta att " Spela " på där..parera runt Amiga loggan skulle jag tro efter F-knapparna och lägga ett större motiv.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av simon811:

:)..Vem kommer inte ihåg Moonstone?!..ahh yupp det är nostalgi det the lost patrol, eye of the beholder serierna m.m..Monkey island likaså där, dock så känns serien så väldigt närvarande i dagsläget.
Ja det är inte mycket yta att " Spela " på där..parera runt Amiga loggan skulle jag tro efter F-knapparna och lägga ett större motiv.

Underbara spel, håller faktiskt på att köra igenom Eye of the beholder igen nu
Jag har inte sett så många försök att spraya Amiga 1200'or den här är väll en av de bättre jag sett, dock inte riktigt i min smak då den är mörk och jag vill ha det ljust samt inte så retro doftande motiv men bra gjort är det iallfall Tycker itne det passar riktigt med ljusa knappar när man gör Amigan mörk.

Bästa är nog som du sa köra något på överkant höger om loggan

Visa signatur

Amiga 3000 (1990), CPU: 68060 66MHz, RAM: 2MB chip 470MB Fast, GFX: ECS+RTG zz9000 @ 1920x1080, HDD: 32GB SSD/PATA, 128GB SCSI, DVD-Brännare/SCSI, Chassi: Original Desktop. www.som99.se
Primär workstation: i9-12900KS, 128GB RAM, intel A770 16GB.