Hjälp ang Jultidningspremie

Permalänk
Medlem

Hjälp ang Jultidningspremie

Jag säljer jultidningar och är uppe i högsta gruppen. Säljer för jultidningsförlaget och på jultidningsförlaget.se kan ni hitta premien presentkort för 13 000 kr. Och då undrar jag om ni kan hitta ett biljardbord på någon av dom återförsäljarna som presentkortet gäller på:)
Skulle bli super glad isåfall för jag vill gärna ha ett biljardbord;)

Tack på förhand!
MvH, William

Permalänk
Medlem
Skrivet av wpwillep:

Jag säljer jultidningar och är uppe i högsta gruppen. Säljer för jultidningsförlaget och på jultidningsförlaget.se kan ni hitta premien presentkort för 13 000 kr. Och då undrar jag om ni kan hitta ett biljardbord på någon av dom återförsäljarna som presentkortet gäller på:)
Skulle bli super glad isåfall för jag vill gärna ha ett biljardbord;)

Tack på förhand!
MvH, William

Varför inte leta själv? Varför ska vi leta åt dig?

Permalänk
Avstängd

Vad har det här med konsumenträtt att göra? Eller Sweclockers överhuvutaget?

Visa signatur

[ SLI Titans, Nvidia Surround ]

Permalänk
Medlem

Leta själv?

Ett forum är inte till för lata personer som inte orkar leta fram produkter.

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk
Medlem

Efter att ha kollat på vilka företag man kunde välja att använda sitt presentkort hos så ställer jag mig ytterst tveksam till att någon av dessa säljer biljardbord.

Permalänk
Medlem

Hej jag är för lat själv så jag skulle vilja be er att kolla upp vart jag köper en Volvo BMW M5 -13 billigast, vart jag får bäst ränta på några mille och vart jag köper billigaste kläderna, maten och techprylarna. Uppdatera gärna mig varje månad också vid prisändringar. Hinner ni inte så räcker det med varannan månad.

Skulle bli jätteglad isåfall!

Visa signatur

Is it "for fucks sake" or "for fuck sake"? Its for a work email so it has to sound professional.

Permalänk
Medlem

Ni som skriver att jag är lat, hur vet ni att jag inte har letat själv? Jag satt och letade i 1 och en halv timme innan och då frågade om någon kunde hitta det för jag hittat det inte själv.

Tack för hjälpen BraCCa

Permalänk
Medlem

Att inte ens dela med vilka återförsäljare som gäller är ju fan höjden av lathet, TS du får nog ta och göra ditt eget skitgöra

Visa signatur

För övrigt anser jag att Kartago bör förstöras

Permalänk
Medlem

Nu är det ju du som är lat. Om du inte orkar skriva några bokstäver och trycka på musen två gånger så är det du som är lat. För jag har gjort det en massa gånger nu.

Permalänk
Medlem

Förväntar du dig att folk ska jaga reda på någon stackars tidningsförsäljare och kolla på deras lista?

Du måste ju dela med dig av återförsäljarna förstår du väl-.-

Permalänk
Medlem

Jag tycker ju du kunde ha länkat till sidan iaf.
hur som helst kollade jag snabbt igenom listan och säger: Nej det gör det inte.

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av wpwillep:

Nu är det ju du som är lat. Om du inte orkar skriva några bokstäver och trycka på musen två gånger så är det du som är lat. För jag har gjort det en massa gånger nu.

Skriv bara vilka återförsäljare det gäller hos..

Permalänk
Medlem

Cdon har ett mini biljardbord, det var vad jag hittade.

Permalänk
Hedersmedlem

Av uppenbara skäl...

* Tråd låst *

Visa signatur

Kontaktas via PM eller IRC [color="green"]#Sweclockers.com [/color]@ quakenet.org Mina regler: §1 Jag har alltid rätt. §2 Jag KAN ha fel men då inträder §1 automatiskt.