Mionix Naos 3200 eller Razer DeathAdder Black

Permalänk
Medlem

Mionix Naos 3200 eller Razer DeathAdder Black

Jag har nu tänkt köpa en ny mus och har fastnat och funderar på vilken av dessa två är det bästa köpet. Sitter nu på en sliten IE 3.0 efter att min Qpad OM-75 gett upp efter bara ett års anvädning. Det verkar som väldigt många är nöjda med Naos 3200 men den har bara ett års garanti medan Razer ger två år. Även Logitech G400S är ett alternativ, logitech verkar hålla bra.

Vilken mus är bäst och håller högst kvalité?

Visa signatur

Dator: Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Fractal Design R3 | ASUS P8P67 Pro | GeForce GTX 670 | CORSAIR 8GB | Noctua NH-U12P | Corsair CX 600W | 1TB Samsung Spinpoint F3.

Permalänk
Medlem

Kan inte uttala mig helt och hållet vilken som är bäst eftersom jag inte testat Razer men kan iaf säga att jag skaffade en mionix saiph 3200 för 5,5 år sen och är helnöjd, inte krånglat alls så personligen blir det nog en till mionix nästa gång jag byter mus.

Visa signatur

Chassi: NZXT H200 MoBo: Asus X470 Strix CPU: Ryzen 2600X GPU: MSI RTX 2070 RAM: Corsair Vengeance 16 GB PSU: EVGA Supernova G3 550W SSD: Samsung 970 Evo

Permalänk
Medlem

Jag sitter på en Naos 5200 och anser att det är en väldigt bra produkt. Kör på mionix!

Visa signatur

Utnyttja din dag, var dag.

Permalänk
Medlem

Varför i hela världen skulle du ta Razer Deathadder Black när Deathadder 2013 finns?

Vilken mus som är "bäst" är relativt. Bara att gå o klämma på dom på mediamarkt eller nåt. Deathadder 2013 är överlägsen på den tekniska sidan men greppet är helt annorlunda mellan dom.