Steam Bytestråd (Steam Trading)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bakgrund:

Har 350 stycken summer claim checks i Tf2, skicka i pm eller skriv här vad ni ger för skiten. Vill inte sälja dem individuellt utan det är allt eller inget som gäller.

Du kan få en Ref

Permalänk
Medlem
Skrivet av GladiumMiles:

bf3?

Dota 2 är väl gratis på steam?

Bf3 har jag. Jo, men jag söker dota2 treasure keys och items.

Visa signatur

Those who cannot remember the past are condemned to repeat it.

Permalänk

har:

Cave Story+
och
RollerCoaster Tycoon® 3: Platinum

Visa signatur

Main: R9 390 Nitro, 4690K @ 4 GHZ, NH-U12P SE2, Corsair 8GB 1600MHz, Gigabyte Z97X Gaming 3, Fractal Design Define S, 1 TB, Fractal Design 650W, samsung 840 evo 120gb, windows 10
Equipment: Benq xl2411t Tesoro durandal ultimate G1NL, steelseries rival, Qpad qh 90.

Permalänk
Medlem

Nu vet jag inte om Assasins Creed III (voucher) som man får vid köp av Geforce kort aktiveras via Steam, men om så är fallet, skulle jag gärna vilja byta det mot Metro Last Light, om det låter intressant.
Vill byta eftersom jag har redan Assassins Creed III för PS3, och gillar både första Metro spelet och båda böckerna...

Visa signatur

“Fighting for peace is like screwing for virginity.”

Permalänk

Byter gärna mitt Super Hexagon mot något

Permalänk

Har mafia II och Civ V som jag kan byta mot något kul!

Permalänk
Skrivet av Alfis:

Nej tack.. !

Mafia II eller civ 5 då?

Permalänk
Avstängd

Torchlight2 bytes mot t.ex MW3.

Visa signatur

Delid 3770k@5.9GHz, Mpower, 32GB Corsair Dominator@2600MHz/CL10
XFire 390x@1335/1750, Carbide 540 AIR
E34 S36B38Turbo 897WHP

Permalänk
Medlem

Någon som köpte senaste Humble Bundle med Darksiders II som vill byta just DS 2 mot något från tidigare bundles?

Brütal Legend
War of the Roses: Kingmaker
Warlock
Dungeonland
Dead Space
Burnout Paradise: The Ultimate Box
Medal of Honor
(och även de övriga från EA-packen fast då till origin, Mirrors Edge, C&C 3, Dead Space 3, Crysis 2, Populous).

/hulle.

Visa signatur

A600, 2 MB Chipram, 85 MB HD, Extra diskettstation, Joysticks: Tac-2, The Bug och Wico Red Ball.
Zotamedu:"Kompressorkylning är nog det mest miljöfarliga du kan göra med en dator om du inte tänker börja elda brunkol i den."

Permalänk
Skrivet av Hulle:

Någon som köpte senaste Humble Bundle med Darksiders II som vill byta just DS 2 mot något från tidigare bundles?

Brütal Legend
War of the Roses: Kingmaker
Warlock
Dungeonland
Dead Space
Burnout Paradise: The Ultimate Box
Medal of Honor
(och även de övriga från EA-packen fast då till origin, Mirrors Edge, C&C 3, Dead Space 3, Crysis 2, Populous).

/hulle.

Mafia 2?

Visa signatur

Lagring 2x Intel 330 180 GB/Seagate Barracuda 1 TB/ Western Digital Black 1 TB | Moderkort Asus P8Z77 V - LX2 | CPU Intel i5 3570K | GPU MSI Geforce 660TI | PSU seasonic 520 W | Ram 2x4 GB Corsair Dominator | Chassi Fractal Design R4 black

Tagentbord Tesoro Durandal ultimate Black | Mus Qpad 5K

Permalänk

Byter gärna bort 3 st game coupons mot något trevligt. Skriv i pm om du är intresserad.

"75% OFF Ultratron" 24 Oct
"50% OFF Faerie Solitaire" 27 Oct
"90% OFF Jagged Alliance 2 - Wildfire" 24 Oct
"90% OFF Faerie Solitaire" 27 Oct

Visa signatur

Chassi: Corsair 350D ljuddämpad Moderkort: MSI Z87M Gaming Processor: i7 4770k @4.5 Ghz Processorkylare: Be Quiet Dark Rock Pro 3. Grafikkort: Asus 780 DCII Minnen: Corsair 1600Mhz 8GB. SSD: Samsung Evo 256GB Lagringsenhet: Seagate Barracuda 7200rpm 1TB Nätagg: Corsair AX860 Tangentbord: Ducky Shine 3 TKL MX RED Högtalare: Argon 7450A Hörlurar: Dt 770 pro 80Ω + Fiio e10 Mikrofon: Modmic 4.0 Mus: Qpad 5k

Permalänk
Medlem
Skrivet av GladiumMiles:

Har du det? Vad vill du ha?

/hulle.

Visa signatur

A600, 2 MB Chipram, 85 MB HD, Extra diskettstation, Joysticks: Tac-2, The Bug och Wico Red Ball.
Zotamedu:"Kompressorkylning är nog det mest miljöfarliga du kan göra med en dator om du inte tänker börja elda brunkol i den."

Permalänk
Inaktiv

Civilization V och Mafia 2 går att få gratis genom att rösta här annars: http://www.computerandvideogames.com/joystick

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hulle:

Någon som köpte senaste Humble Bundle med Darksiders II som vill byta just DS 2 mot något från tidigare bundles?

/hulle.

Man fick bara en kod för alla spelen över 6 $ (Painkiller: Hell & Damnation, ArcaniA, Darksiders II, and SpellForce 2: Faith in Destiny) på Humble så det är ingen som har en ensklid kod för Darksiders 2, möjligtvis att någon har en kod på annat sätt.

Permalänk
Skrivet av anon5930:

Civilization V och Mafia 2 går att få gratis genom att rösta här annars: http://www.computerandvideogames.com/joystick

hur då?, jag har röstat men får bara mail dar det står " Looks like you haven’t voted yet.

Thank you for your interest, however, in order to take advantage of this free game offer you need to go and vote for your favourite games in the Golden Joystick 2013 Awards. Once you’ve done this, then you’ll be able to redeem, and activate, your free game (please allow a minimum of 24 hours from when you register your votes).

Don’t worry though, your name is on the list! "

Visa signatur

Hej...

Permalänk

Är det någon som har kvar en Arcania nyckel till steam?? missade nämligen det på humble bundle. Jag har dota 2 nycklar och en left 4 dead nyckel till steam, ska nog även ha alan wake och american nightmare, någon intresserad?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Forren142:

hur då?, jag har röstat men får bara mail dar det står " Looks like you haven’t voted yet.

Thank you for your interest, however, in order to take advantage of this free game offer you need to go and vote for your favourite games in the Golden Joystick 2013 Awards. Once you’ve done this, then you’ll be able to redeem, and activate, your free game (please allow a minimum of 24 hours from when you register your votes).

Don’t worry though, your name is on the list! "

Well, det var några bortkastade minuter iaf...samma skiten här.

Visa signatur

|Playstation 5|Metspö

Permalänk
Skrivet av azmodan:

Well, det var några bortkastade minuter iaf...samma skiten här.

Upptäckte att det stod att man fick räkna med mist 24 timmar efter man röstat så får väll kolla mailen immorn

Visa signatur

Hej...

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Forren142:

hur då?, jag har röstat men får bara mail dar det står " Looks like you haven’t voted yet.

Thank you for your interest, however, in order to take advantage of this free game offer you need to go and vote for your favourite games in the Golden Joystick 2013 Awards. Once you’ve done this, then you’ll be able to redeem, and activate, your free game (please allow a minimum of 24 hours from when you register your votes).

Don’t worry though, your name is on the list! "

Skrivet av azmodan:

Well, det var några bortkastade minuter iaf...samma skiten här.

Det är ett fel som verkar dyka upp för vissa. Om man tittar i forumet så verkar spelet ta lite tid att dyka upp för vissa. Bästa är nog att höra av sig till GMG's support om problemet uppstår.

https://greenmangaming.zendesk.com/entries/27347857-Golden-Jo...

Permalänk
Medlem
Skrivet av ClubT:

Man fick bara en kod för alla spelen över 6 $ (Painkiller: Hell & Damnation, ArcaniA, Darksiders II, and SpellForce 2: Faith in Destiny) på Humble så det är ingen som har en ensklid kod för Darksiders 2, möjligtvis att någon har en kod på annat sätt.

Aha.. det visst jag inte. Tack.

/hulle.

Visa signatur

A600, 2 MB Chipram, 85 MB HD, Extra diskettstation, Joysticks: Tac-2, The Bug och Wico Red Ball.
Zotamedu:"Kompressorkylning är nog det mest miljöfarliga du kan göra med en dator om du inte tänker börja elda brunkol i den."

Permalänk
Medlem

Har tombraider och Farcry3, bytes mot något kul:)

Visa signatur

Ryzen 5900x | ASUS ROG Strix B450-F | Arctic Liquid Freezer II 240 | MSI 4080 | 16 GIG ram | Corsair 850W | define s

Permalänk
Medlem

Har 10 % på shadow warrior, 2 x 33% på foul play och 25 % på Volgarr the Viking

Permalänk
Medlem

Finns det någon som vill byta Trading Cards? Eller rent av ge bort dom gratis då det inte verkar vara många som bryr sig om dem?

Visa signatur

'Three things are infinite. The universe, human stupidity and Winrars trial period.' - Albert Einstein

Permalänk
Skrivet av Hulle:

Har du det? Vad vill du ha?

/hulle.

Vad har du för något? Byter mot i stort sett vad som helst.

Visa signatur

Lagring 2x Intel 330 180 GB/Seagate Barracuda 1 TB/ Western Digital Black 1 TB | Moderkort Asus P8Z77 V - LX2 | CPU Intel i5 3570K | GPU MSI Geforce 660TI | PSU seasonic 520 W | Ram 2x4 GB Corsair Dominator | Chassi Fractal Design R4 black

Tagentbord Tesoro Durandal ultimate Black | Mus Qpad 5K

Permalänk

Har

Battlefield 3
Fez
Mirrors edge
Mafia 2

Byter mot nästan vad som helst.

Visa signatur

Lagring 2x Intel 330 180 GB/Seagate Barracuda 1 TB/ Western Digital Black 1 TB | Moderkort Asus P8Z77 V - LX2 | CPU Intel i5 3570K | GPU MSI Geforce 660TI | PSU seasonic 520 W | Ram 2x4 GB Corsair Dominator | Chassi Fractal Design R4 black

Tagentbord Tesoro Durandal ultimate Black | Mus Qpad 5K

Permalänk
Skrivet av azmodan:

Well, det var några bortkastade minuter iaf...samma skiten här.

Fick, keyn ny kolla om du fick den det du skulle göra var att trycka på länket i mailet du fick då leder den till en sida där det står "your game is on the way" kolla då mailen och så har du fått keyn

Visa signatur

Hej...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Forren142:

Fick, keyn ny kolla om du fick den det du skulle göra var att trycka på länket i mailet du fick då leder den till en sida där det står "your game is on the way" kolla då mailen och så har du fått keyn

Funkade fortfarande inte, men fick svar av GMG supporten att det tog lite tid bara. Jag var inte den första som mailade ang. detta tydligen

Visa signatur

|Playstation 5|Metspö

Permalänk

Dom ger inte ut några mer Mafia II eller Civ V keys.
http://www.computerandvideogames.com/433659/blog/update-on-th...

Permalänk
Medlem

Ah, synd. Fick min Civ V-nyckel iaf.

/hulle.

Visa signatur

A600, 2 MB Chipram, 85 MB HD, Extra diskettstation, Joysticks: Tac-2, The Bug och Wico Red Ball.
Zotamedu:"Kompressorkylning är nog det mest miljöfarliga du kan göra med en dator om du inte tänker börja elda brunkol i den."

Permalänk
Medlem

Testa besöka länken ni fick i mailet igen. Den som är märkt "Thank you from Green Man Gaming And Golden Joysticks".

Visa signatur

RTS :D