Fixa sprucken skärm på Lumia 920 i Stockholm?

Permalänk
Medlem

Fixa sprucken skärm på Lumia 920 i Stockholm?

Har ni koll på någon som fixar skärmar i Stockholm för en billig peng? Eller kan jag göra det själv? Snackade nyss med Tele2 och de skulle skicka något jag kunde skicka mobilen i. Garantin täcker tydligen inte en sprucken skärm så jag känner att det kommer att kosta rätt så mycket. Mer än det behöver.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Asusboy:

Trots tidigare regelbrott och tillsägelse om §4 i reglerna, bumpar du igen. Därför låses tråden och du har därmed förlorat möjligheten till hjälp i den här frågan. Läs samtliga regler igen för att undvika en upprepning.

§ 4 Bumpning

Det är inte tillåtet att skriva inlägg som endast är till för att flytta tråden högre upp i trådlistningen (så kallad bumpning). Däremot är det tillåtet att skriva flera inlägg i rad förutsatt att varje nytt inlägg tillför information eller på annat sätt för diskussionen framåt. Regeln finns för att alla ska få samma chans att få sina trådar uppmärksammade och för att forumet ska bli så överskådligt som möjligt.

*Tråd låst pga regelbrott §4*

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro