Tipsa om bästa singelplayer shooters

Permalänk
Skrivet av MrNeikter:

Dishonored! :3 Bland det bästa jag spelat faktiskt.

Dishonored har jag också spelat ut för 5te gången ! Utan tvekan enligt mig, det bästa spelet jag har spelat någonsin ! men det är väll inte riktigt ett Fps

Visa signatur

PROCESSOR: Intel core I5 3570k KYLARE: Noctua NH-D14. GRAFIKKORTEN: Radeon 7970 GHZ i CROSSFIRE. RAM: G.Skill16GB 2300MHZ. MODERKORT: Asus P8Z77-V deluxe. HÅRDDISK: 3TB Western Digital Red. SSD: Samsung PRO 840 256GB OCH Samsung basic 830 128GB. LJUDKORT: Asus Xonar DX. CHASSI: Fractal design ARC.NÄTAGG: Fractal desing Newton R2 800W.

Permalänk
Skrivet av TheFlyingFin:

Call of Juarez: Bound in blood äger fett och likaså metro

Skickades från m.sweclockers.com

Skrivet av Xubunticious:

Inte för det är något favoritspel, och kanske inte superomtyckt men Call of Juarez? (Iaf de första)

Spelat första i serien och Call of Juarez: Gunslinger vilket jag tyckte var riktigt kul, speciellt hur dom berättade storyn, rekommenderar

Visa signatur

PROCESSOR: Intel core I5 3570k KYLARE: Noctua NH-D14. GRAFIKKORTEN: Radeon 7970 GHZ i CROSSFIRE. RAM: G.Skill16GB 2300MHZ. MODERKORT: Asus P8Z77-V deluxe. HÅRDDISK: 3TB Western Digital Red. SSD: Samsung PRO 840 256GB OCH Samsung basic 830 128GB. LJUDKORT: Asus Xonar DX. CHASSI: Fractal design ARC.NÄTAGG: Fractal desing Newton R2 800W.

Permalänk
Skrivet av HurMycket:

Eftersom ingen har gjort det får väl jag nämna Far Cry!

Och Crysis också – om du kan få skiten att flyta.

Skrivet av BM-Mods:

Far Cry3 är grymmt kul om man gillar openworld FPS. Jag som har fru och barn har aldrig tiden att sitta i timmar, så då passar det perfekt.

Starta spelet och ta över Nån bas eller 2 samt radio torn. Finns även några sjuka uppdrag oxå!

Skrivet av fantomsmurfen:

Far Cry 3

har spelat Far Cry 3 och 2, tyckte 3:an var fantastisk ! Skulle villat se mer av den bästa karakteren i spelet: Vaas . helt fantastiskt, gillade inte 2:an så mycket dock

Visa signatur

PROCESSOR: Intel core I5 3570k KYLARE: Noctua NH-D14. GRAFIKKORTEN: Radeon 7970 GHZ i CROSSFIRE. RAM: G.Skill16GB 2300MHZ. MODERKORT: Asus P8Z77-V deluxe. HÅRDDISK: 3TB Western Digital Red. SSD: Samsung PRO 840 256GB OCH Samsung basic 830 128GB. LJUDKORT: Asus Xonar DX. CHASSI: Fractal design ARC.NÄTAGG: Fractal desing Newton R2 800W.

Permalänk
Avstängd

Inte open world men Timeshift är ett rätt fräsigt spel.

Visa signatur

R7 3700X | X570 Aorus Master | 32GB | EVGA 1080 Ti FTW3 | Noctua NH-D15S | FD Meshify C Copper
R7 1700 | X370 Gaming-ITX | 16GB | RX Vega 64 LE | Noctua U12S | Node 304
2 x HPE ProLiant Microserver Gen 8 | 1265L V2 | 16GB | 20TB

Permalänk
Medlem

Några spel som överträffade mina förväntningar rejält var Timeshift, det första Riddick och Max Payne 2 (inget open world i något dock.)

Permalänk
99:e percentilen
Skrivet av thesecret89:

har spelat Far Cry 3 och 2, tyckte 3:an var fantastisk ! Skulle villat se mer av den bästa karakteren i spelet: Vaas . helt fantastiskt, gillade inte 2:an så mycket dock

Jag menade inte Far Cry 3 eller Far Cry 2, utan Far Cry. Jag tycker det är ett jättebra singleplayerspel. Kampanjen är fantastisk (även om storyn kanske är lite cheesy). Grafiken var banbrytande när spelet släpptes. Finns många bra moddar också, bland annat Far Cry 2010, som är väldigt snyggt.

Far Cry 2 har jag bara provat så kan inte säga så mycket om det, men en äkta uppföljare till Far Cry ska utspela sig på tropiska öar och vara riktat mot PC-spelare; därmed faller FC2 och den äkta uppföljaren kan inte anses vara någon annan än Crysis (som ju dessutom, precis som FC, är gjort av Crytek).

Far Cry 3 har bra story och så, men är en för vidrig konsolport för att jag ens skulle spela det mer än några timmar, trots att jag köpte det för 400 kr. Bara menyn får en att kräkas. (Kommer nog spela klart det nån gång dock, för sakens skull.)

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Permalänk
Medlem
Skrivet av Zeuxlarsson:

Medal Of Honor Allied Assault samt Spearhead.

Most epic game ending ever: Medal Of Honor Allied Assault!! THE END

Visa signatur

Hata postsorteringen i Ånge.

Permalänk
Medlem
Skrivet av thesecret89:

har spelat Far Cry 3 och 2, tyckte 3:an var fantastisk ! Skulle villat se mer av den bästa karakteren i spelet: Vaas . helt fantastiskt, gillade inte 2:an så mycket dock

Eftersom du redan spelat Far Cry 3 så faller det bort som min första rekommendation (helt jäkla suveränt spel). Du borde testa Crysis 1, Crysis 2, Half Life 2 och Metro Last Light som alla är helt grymma.

Visa signatur

Core i7 5820K @ 4.5GHz | Asus Strix X99 Gaming | Palit Super Jetstream GTX 1080 | 16GB Corsair Vengeance LPX DDR4 2666MHz | Intel® 750 SSD 400GB PCIe, Samsung 840/850 Evo 750GB & 1TB | Asus 12x Blu-Ray Combo | Phanteks Enthoo Luxe | 3x Nanoxia Deep Silence 140mm + 5x 120mm | Corsair H105 | Corsair AX1200i 1200W | Windows 10 Pro | Asus ROG Swift PG348Q | Audio Pro Addon T12 | Sennheiser HD650 | Corsair Vengeance K70 | Mad Catz R.A.T. 7 MMO

Permalänk
Skrivet av Bascule666:

Eftersom du redan spelat Far Cry 3 så faller det bort som min första rekommendation (helt jäkla suveränt spel). Du borde testa Crysis 1, Crysis 2, Half Life 2 och Metro Last Light som alla är helt grymma.

jo, Far Cry var grymt men Crysis 3 är det inge bra fps ?`

Visa signatur

PROCESSOR: Intel core I5 3570k KYLARE: Noctua NH-D14. GRAFIKKORTEN: Radeon 7970 GHZ i CROSSFIRE. RAM: G.Skill16GB 2300MHZ. MODERKORT: Asus P8Z77-V deluxe. HÅRDDISK: 3TB Western Digital Red. SSD: Samsung PRO 840 256GB OCH Samsung basic 830 128GB. LJUDKORT: Asus Xonar DX. CHASSI: Fractal design ARC.NÄTAGG: Fractal desing Newton R2 800W.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ronz:

Helt sjukt bra spel. Hade helt glömt bort det, undrar om man kan få igång det på win 7...

Permalänk
Snusfri

Sniper Ghost Warrior 2 och Siberian Strike DLC'n, riktigt bra SP shooter.

Visa signatur

WS: i9 13900K - 128GB RAM - 6.5TB SSD - RTX 3090 24GB - LG C2 42" - W11 Pro
LAPTOP 1: Lenovo Gaming 3 - 8GB RAM - 512GB SSD - GTX 1650
LAPTOP 2: Acer Swift 3 - 8GB RAM - 512GB SSD
SERVER: i5 10400F - 64GB RAM - 44TB HDD
NALLE: Pixel 7 Pro

Permalänk

Medal of honor Allied assualt bästa spelet både multiplayer och singel. Sedan när du har lirat ut det kan man lägga till expansionen spearhead som också är riktigt rolig