Intel öppnar upplevelsebutik i New York

Permalänk
Melding Plague

Intel öppnar upplevelsebutik i New York

Processortillverkaren Intel vill stjäla lite extra uppmärksamhet genom att öppna en egen butik i New York, där nyfikna besökare ska få möjlighet att klämma på den senaste tekniken.

Läs artikeln

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Jag handlar bara om butiken betjänas av människor i vit rock, det är av ren princip då jag aldrig skulle köpa något som inte var medikament. Jag ser därför initiativet som bra. Upplevelse: Stolpiller.

Visa signatur

Huzzbutt! Huzzbutt! Huzzbutt! Huzzbutt!

(Huzzbutt Hatar Klubben nästa möte är flyttat till tisdag, men vi ses som vanligt bakom Statoil. Ta med Chips och glatt humör!)

Permalänk
Medlem

Yes, dags att flytta till manhattan!

Visa signatur

Futureproofing explained
Temp "sensorers" riktiga utseende!
^Är även anledningen till att inte alla program visar samma temperatur på samma hårdvara.
Ryzen 7800x3D | TUF GAMING B650-PLUS | Asus 4070 || 8700k | Aorus gaming k3 | XFX core 650 Bronze | 1070ti | Fractal Design XL R2 |

Permalänk
Medlem

Mysigt! Hade inte Intel någon tillfällig konceptbutik här i Stockholm också för inte så länge sedan?

En grej jag såg i artiklen (kanske jag som bara är analfabet på morgonen) "ska Intel donera", känns det inte som att det saknas något efter där? Vad vet jag :s

Permalänk
Medlem

Ett labb där Intel studerar råttors... öhm... människors beteende?

Visa signatur

5950X, 3090

Permalänk
Medlem

Tyckte inte att butiken såg så trevligt ut, att ser väldigt billigt och budget ut.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Huzzbutt:

Jag handlar bara om butiken betjänas av människor i vit rock, det är av ren princip då jag aldrig skulle köpa något som inte var medikament. Jag ser därför initiativet som bra. Upplevelse: Stolpiller.

Forskare med vit rock på sig inger mer respekt.
Skulle du hyra in byggarn med rätt kläder eller han som kommer i jeans och foppatofflor?;)

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

intel <3

Visa signatur

Case: Fractal Design Define R5 CPU: Intel Core i7 6700K MB: ASUS Z170 PRO GAMING GPU: ASUS GeForce GTX 1080 8GB ROG STRIX DC3 Gaming SSD:Samsung 850-Series EVO 500GB Memory: Corsair 32GB DDR4 2133MHz PSU: EVGA Supernova P2 850W

Permalänk

Sjukt bra initiativ! Vill ha en Intel upplevelsebutik i Sverige oxå!

Visa signatur

Dator: EEE901 N270/ 1GB / 20GB SSD ... Kraftigt nedbantat/tweakat Win7 x86 for speeeEED!
Facebook användare? Hatar tidslinjen? gå med i denna FB-grupp:
Undo Timeline ...med lite tur får h*lvetet ett slut!

Permalänk

Får man upplevelsen med eller utan VLC denna gången?

Visa signatur

CPU i9-9900K GPU ASUS RTX 2080 TI Strix OC MB ASUS STRIX Z390-E RAM Corsair VENGEANCE RGB 32GB DDR4 3200MHz Case Fractal Design Define C PSU EVGA G3 850W Cooling Noctua D15
Monitor MSI Optix MAG342CQR SSD Samsung 970 EVO 500GB 860 EVO 500GB 860 QVO 2TB + QVO 4TB PLEX Server 2x HC560 20TB+WD RED 2x10TB+12TB

Permalänk
Medlem

Snart öppnar dom väl ett helt nöjesfält

Visa signatur

Intel i5 12600K | Asus TUF Gaming Z690-Plus D4 | Asus Geforce RTX 3060 Ti | 32 GB DDR4 | Fractal Design North | Corsair iCue Link H100i | Cooler Master V750 Gold i Multi

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Gender Bender:

Snart öppnar dom väl ett helt nöjesfält

Det har dom ju precis gjort?

Visa signatur

|CPU: Intel Core i5 3470 |GPU: MSI GTX-770|Mobo: MSI B75MA-P45|
|Case: lol dunno ._.|Ram: Kingston DDR3 HyperX 1600MHz 16GB|HDD: 3x Seagate 250 GB |PSU: 630W |

Permalänk
Medlem
Skrivet av subtector:

Det har dom ju precis gjort?

Ser mer ut som en motsvarighet till Apple Store. Jag syftar mer på Intel-inspirerade karuseller m.m.

Visa signatur

Intel i5 12600K | Asus TUF Gaming Z690-Plus D4 | Asus Geforce RTX 3060 Ti | 32 GB DDR4 | Fractal Design North | Corsair iCue Link H100i | Cooler Master V750 Gold i Multi

Permalänk
Kontot avslutas
Skrivet av Gender Bender:

Ser mer ut som en motsvarighet till Apple Store.

Skulle personligen säga att den ser mer ut som en halvsunkig datorbutik från 90-talet cirkus, om det inte vore för plattskärmarna och surfplattorna. Inte den snyggaste eller mest väldesignade butik jag någonsin sett måste jag påstå.

Visa signatur

Es ist verboten Pajas zu spielen!
Min dator Uggla

Permalänk
Medlem

Intel med sina resurser... Ser riktigt lamt ut på trailern.

Visa signatur

Asus VI Hero ::: 4670K @4.4 8 gig Corsair Vengeance 2133 MHZ :::Asus GTX 780 ti

Permalänk

Undra hur detta rör oss i Sverige?

Visa signatur

I Fractal Design Define R4 Arctic White I EVGA GeForce GTX 680 2GB I i7 2600K I 16gb 1333mhz I Be-Quiet Pure Power L8 630W I 1 TB hårddisk I SanDisk SSD Extreme 120GB I Logitech MX Master I SteelSeries 4HD Mousepad I Samsung S27A950D I Logitech Z623 I