Hur lägger ni upp inköpen av tanks i WOT??

Permalänk
Medlem

En nackdel med testservern är också att det är svårt att testa tier 8-9 tycker jag, eftersom 95 % spelar tier 10 på test så får du väldigt jobbig mm som inte speglar hur det ser ut sen i "verkligheten".

Jag testade en T28 Prot. sist och då fick jag t.ex. nästan alltid spela mot 10+ T10or... kul.

/hulle.

Visa signatur

A600, 2 MB Chipram, 85 MB HD, Extra diskettstation, Joysticks: Tac-2, The Bug och Wico Red Ball.
Zotamedu:"Kompressorkylning är nog det mest miljöfarliga du kan göra med en dator om du inte tänker börja elda brunkol i den."

Permalänk

Nä det är inte ultimat att testa på testservern, men det man kan testa är hur den "känns" iaf, laddtider, sikte, hastighet mm, men när det kommer till att möta andra så är det lite som det är, guldammo jämt, folk kör lite som galningar och ingen bryr sig direkt om dom dör.

Visa signatur

WS1: | Gigabyte X670 G AX | Ryzen 9 7950x3D | 32GB G.Skill Trident Z5 NeoRGB | Sapphire RX 7800XT Pure | Corsair RM650i | Lian-Li O11 | EK Nucleus CR360 | WS2: | Asus RoG Strix X470-F | Ryzen 7 5600x | 16gb G.skill Trident Z Neo 3600mhz | Asus RoG Strix 3070 | Lian-Li Lancool 205 | ESX Srvr1 | MSI B450-A Pro Max | Ryzen 7 3700x | 64GB Corsair Vengence | Jonsbo UMX4 | Srvr2 MacMini | ClearOS

Permalänk
Medlem

Det som dock är tråkigt är att på test så är vissa tanks väldigt OP, patchen kommer och tanksen släpps med samma stats än fast WG vet att dem nya tanksen är väldigt överlägsna.
Man spenderar exp, guld och credits på att få tag i det nya överlägsna tanksen, när nog många har dem börjar folk gnälla som fasen på att dem är OP och dem nerfas.
Kommer som det ser ut att ha Waffenträger E-100 innan helgen är över, får se hur länge man hinner leka med den innan den nerfas...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Krucix:

Det som dock är tråkigt är att på test så är vissa tanks väldigt OP, patchen kommer och tanksen släpps med samma stats än fast WG vet att dem nya tanksen är väldigt överlägsna.
Man spenderar exp, guld och credits på att få tag i det nya överlägsna tanksen, när nog många har dem börjar folk gnälla som fasen på att dem är OP och dem nerfas.
Kommer som det ser ut att ha Waffenträger E-100 innan helgen är över, får se hur länge man hinner leka med den innan den nerfas...

Jag är nyfiken... hur lyckas du få tag på en T10 i ett helt nytt träd på så kort tid? Hur mycket spelar du WOT om dagen? Lagt mycket riktiga pengar på att köpa loss free XP?

/hulle.

Visa signatur

A600, 2 MB Chipram, 85 MB HD, Extra diskettstation, Joysticks: Tac-2, The Bug och Wico Red Ball.
Zotamedu:"Kompressorkylning är nog det mest miljöfarliga du kan göra med en dator om du inte tänker börja elda brunkol i den."

Permalänk

Det var ju några i klanen som spelade ihop 700k Free XP och köpte den första dagen, det är ju lite dyrt men, ja, har man inkomst och inte så mycket annat att lägga pengarna på så gör det ju inte så mycke.

Visa signatur

WS1: | Gigabyte X670 G AX | Ryzen 9 7950x3D | 32GB G.Skill Trident Z5 NeoRGB | Sapphire RX 7800XT Pure | Corsair RM650i | Lian-Li O11 | EK Nucleus CR360 | WS2: | Asus RoG Strix X470-F | Ryzen 7 5600x | 16gb G.skill Trident Z Neo 3600mhz | Asus RoG Strix 3070 | Lian-Li Lancool 205 | ESX Srvr1 | MSI B450-A Pro Max | Ryzen 7 3700x | 64GB Corsair Vengence | Jonsbo UMX4 | Srvr2 MacMini | ClearOS

Permalänk
Medlem

Spelar inte så mycket per dag (ca 30 matcher), har dock dragit ihop en hel del free xp som jag "köper lös" när jag känner att det är något nytt och roligt jag vill ha.
Spelar man lite då och då med sina Tier X samt elit tanks så får du en fin hög med xp att leka med.;)
Som vanligt är problemet credits, så därför kör jag i alla fall så att jag får 250k credit missions klara nästan varje dag.

Permalänk

tar så sjukt länge från tier 7 och uppåt nästan som man slutar spela ju

Permalänk
Medlem

Tänk dig då att när du kommer till tier 9 och måste dra in 180-300k xp för att ta dig till sista...
Dock så känns det alltid bättre att köra 8:or och 9:or.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ahmendura:

tar så sjukt länge från tier 7 och uppåt nästan som man slutar spela ju

Om vagnarna är roliga så är det ju bara att njuta. Om inte... ja då är det drygt. Fokusera på att ha roligt i stället för att stressa mot ett mål.

Visa signatur

Intel Core i7 8700K, MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X, Samsung 960 EVO 1TB, MSI Z370 GAMING M5, Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance, EVGA Supernova G3 850W

INTEL CORE I7 3930K 3.20GHZ 12MB S-2011, FRACTAL DESIGN MIDITOWER DEFINE R3, CORSAIR HX 1050W, ASUS RAMPAGE IV FORMULA, Asus STRIX GTX970, CORSAIR 16GB DDR3 DOMINATOR QUAD 1866MHZ CL9 (4X4GB) Ljud: ASUS Xonar D2X/XDT 7.1 | Elac 5.1 +förstärkare | Cambridge dacmagic plus | Astro gaming A40 | Sennheiser HD 650
You ask me if I have a god complex? Let me tell you something, I am god!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Krucix:

Spelar inte så mycket per dag (ca 30 matcher), har dock dragit ihop en hel del free xp som jag "köper lös" när jag känner att det är något nytt och roligt jag vill ha.
Spelar man lite då och då med sina Tier X samt elit tanks så får du en fin hög med xp att leka med.;)
Som vanligt är problemet credits, så därför kör jag i alla fall så att jag får 250k credit missions klara nästan varje dag.

Du kör alltid premiumkonto gissar jag?

Jag tycker att det tar enormt lång tid när man inte kan få loss free xp. Jag har inte premium heller...

Fast nu har jag 30k xp kvar till ISU-152 och sen tänkte jag faktiskt freexpa till BL-10-kanonen så fort jag köpt ISUn. Annars blir det ju bara som att spela SU-152 en tier högre igen...

/hulle.

Visa signatur

A600, 2 MB Chipram, 85 MB HD, Extra diskettstation, Joysticks: Tac-2, The Bug och Wico Red Ball.
Zotamedu:"Kompressorkylning är nog det mest miljöfarliga du kan göra med en dator om du inte tänker börja elda brunkol i den."

Permalänk
Medlem
Skrivet av nilhe1:

@Fanten, var prem acc jag skaffade, inte prem tank! Alldeles för snål för det!

hehe. Min läsförståelse är inte vad den borde vara.

Skrivet av pekkasteele:

Jag kör själv Obj. 261 och tycker den är kul, och är en av de bättre artys du kan ha. Vanlig om man spelar CW. Men om jag skulle gå ett annat träd så skulle jag nog prövat på franska Bat. Chat 155 58 har torn som kan rotera 360 grader, 4 skotts autoloader och är snabb som f*n, verkar kul, dock inte lika kraftig kanon. Men jag skulle föreslå att du jobbar dig upp till 261:an nu när du inte är SÅ långt bort från den, en trevlig tank helt klart.

Bat chat 155an som du beskriver den påminner mig om det lilla ryska artyt SU-26(tror jag?). Så den verkar kul.
Min buss SU-14-2 ger mest ångest att spela med tycker jag. hehe. Brukar bara försöka vinna den första bonusmatchen varje dag så jag kommer nog inte kunna få Obj 261 förrens tidigast 2015.

Skrivet av Krucix:

Det roligate arty man kan köra just nu borde vara FV304, tier VI Brittiskt arty som gör 72 km/h.
Arty har ersatts av TDs, undrar hur länge det dröjer innan folk börjar gnälla så mycket att WG kommer att börja begränsa antalet TDs
per match?
3xExp i helgen = många kommande förluster :/

hehe. FV304 är sötaste tanken i spelet. Hade en rolig match för inte så längesen där en kul snubbe följde efter min t44 med sin FV304. Så fort han fick chansen pep han fram och sköt sitt arty från nära håll. hehe. Det gick förvånandvärt bra.

Skrivet av IceDread:

Struntprat, IS-4 är en fin vagn att ha i sitt garage.
Alla vagnar har dock sina svaga och starka sidor och spelare måste lära sig att nyttja dem till sin fördel.
Exempelvis har jag högre average damage per battle med IS-4 än med IS-7. IS-7 är dock också en bra vagn men på andra sätt.

Det jag rekommenderar dig att tänka mest på är om du gillar spelstilen.

Det blev visst så att jag köpte IS4an iaf. Hade inga andra högre tier tanks framforskade som jag kunde köpa och hade nästan pengar till två tier10.
Men jag är lite kluven om vad jag tycker om IS4an. Har inte spelat många matcher med den men känns mest som om det är ingen större skillnad mer än ca +600hp mer jämfört med ST-I. =/ Menar inte att det är dåligt men hade hoppats att det skulle var större märkbar skillnad när jag fick min första tier 10 tank.

Permalänk
Medlem

En tank som jag nog aldrig kommer göra mig av med är T29:an. Sjukt bra i sin Tier och väldigt rolig att spela. Har nästan samtliga mina rekord med den vagnen.

Mvh J

Visa signatur

Laptop: Asus G750JX Processor: Intel Core i7 4700HQ Minne: 16GB DDR3 1600mhz Grafik: Nvidia GTX770m 1GB OS: Windows 8 64bitar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hulle:

Du kör alltid premiumkonto gissar jag?

Jag tycker att det tar enormt lång tid när man inte kan få loss free xp. Jag har inte premium heller...

Fast nu har jag 30k xp kvar till ISU-152 och sen tänkte jag faktiskt freexpa till BL-10-kanonen så fort jag köpt ISUn. Annars blir det ju bara som att spela SU-152 en tier högre igen...

/hulle.

Jo jag kör alltid med premium , BL10 är enda anledningen till den tanken

Permalänk
Medlem

Funderar faktiskt på att "down gradea" till T29 från T32an.
Köpte T32an bara för att jag hoppade över den en gång i tiden för att stressa till T34 och T30 innan dem gjorde om dem.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Krucix:

Funderar faktiskt på att "down gradea" till T29 från T32an.
Köpte T32an bara för att jag hoppade över den en gång i tiden för att stressa till T34 och T30 innan dem gjorde om dem.

T32:an gillade jag aldrig utan köpte M103:an så fort jag kunde. Behöll dock som sagt T29:an då den är grymt kul!

Mvh J

Visa signatur

Laptop: Asus G750JX Processor: Intel Core i7 4700HQ Minne: 16GB DDR3 1600mhz Grafik: Nvidia GTX770m 1GB OS: Windows 8 64bitar

Permalänk

Jag vill köpa T29an igen, den var kul, men jag har för lite credits nu och har många tanks upplåsta som jag ska köpa när det blir billigare att flytta crew, så kommer nog inte ha råd :/

Upplåsta men inte köpta:
Obj 140
T54E1
IS-3

Köpta men ingen Crew:
AMX 13 F3 AM (Köpt bär det var 30% discount)
SU-152 (Köpt bär det var 30% discount)

Låsas upp och köpa så fort det blir billigare att flytta crew:
AMX 13 90

Har bara 9 mille och behöver lite över 14, så får nog inte råd till T29an nu heller :/

Visa signatur

WS1: | Gigabyte X670 G AX | Ryzen 9 7950x3D | 32GB G.Skill Trident Z5 NeoRGB | Sapphire RX 7800XT Pure | Corsair RM650i | Lian-Li O11 | EK Nucleus CR360 | WS2: | Asus RoG Strix X470-F | Ryzen 7 5600x | 16gb G.skill Trident Z Neo 3600mhz | Asus RoG Strix 3070 | Lian-Li Lancool 205 | ESX Srvr1 | MSI B450-A Pro Max | Ryzen 7 3700x | 64GB Corsair Vengence | Jonsbo UMX4 | Srvr2 MacMini | ClearOS

Permalänk
Medlem

Jag blev plötsligt sugen på att köra en medium... den enda jag haft var Panzer IV annars nästan bara heavy och TD.

Är M4 och Easy8 kul?

Britternas verkar kassa, har aldrig blivit imponerad när jag mött en Cromwell eller Comet, eller har jag fel?

Fransmännen har inga i princip.

Sojvet... kanske som alternativ till jänkarna?

/hulle.

Visa signatur

A600, 2 MB Chipram, 85 MB HD, Extra diskettstation, Joysticks: Tac-2, The Bug och Wico Red Ball.
Zotamedu:"Kompressorkylning är nog det mest miljöfarliga du kan göra med en dator om du inte tänker börja elda brunkol i den."

Permalänk
Skrivet av Hulle:

Jag blev plötsligt sugen på att köra en medium... den enda jag haft var Panzer IV annars nästan bara heavy och TD.

Är M4 och Easy8 kul?

Britternas verkar kassa, har aldrig blivit imponerad när jag mött en Cromwell eller Comet, eller har jag fel?

Fransmännen har inga i princip.

Sojvet... kanske som alternativ till jänkarna?

/hulle.

Jag måste säga att en fullt utvecklad T69 är riktigt kul, det är väl en av favoriterna, men i slutändan så hamnar du ju på en heavy med den. Ryssarna har ett blandat träd:

Tier V: T-34 gillade, eller hade nån sorts hatkärlek till den, gick alltid bra, men ville ändå inte riktigt spela den.
Tier VI: T-34-85 var jag likgiltig till
Tier VII: T-43, gillade inte alls.
Tier VIII: T-44 hade nog varit kul om jag hade utvecklat den helt, men gjorde aldrig det.
Tier IX: T-54, en av de roligaste tanks jag har spelat helt klart, rekommenderas varmt, och den leder ju till 2 tier X.
Tier X: Obj 140 och T-62A har jag itne än, men köper Objecten när jag kan flytta gubbarna, dock kommer jag ha kvar T-54 iaf tills jag låst upp T-62A. Antagligen efter det åxå.

Amerikanerna har jag funderat på att testa, Patton linen, men missade den ju nu när den var billigare och hade bättre income.

Men jag kan rekommendera ryska, helt klar, framförallt för T-54an.

Visa signatur

WS1: | Gigabyte X670 G AX | Ryzen 9 7950x3D | 32GB G.Skill Trident Z5 NeoRGB | Sapphire RX 7800XT Pure | Corsair RM650i | Lian-Li O11 | EK Nucleus CR360 | WS2: | Asus RoG Strix X470-F | Ryzen 7 5600x | 16gb G.skill Trident Z Neo 3600mhz | Asus RoG Strix 3070 | Lian-Li Lancool 205 | ESX Srvr1 | MSI B450-A Pro Max | Ryzen 7 3700x | 64GB Corsair Vengence | Jonsbo UMX4 | Srvr2 MacMini | ClearOS

Permalänk
Medlem
Skrivet av FANTEN:

Det blev visst så att jag köpte IS4an iaf. Hade inga andra högre tier tanks framforskade som jag kunde köpa och hade nästan pengar till två tier10.
Men jag är lite kluven om vad jag tycker om IS4an. Har inte spelat många matcher med den men känns mest som om det är ingen större skillnad mer än ca +600hp mer jämfört med ST-I. =/ Menar inte att det är dåligt men hade hoppats att det skulle var större märkbar skillnad när jag fick min första tier 10 tank.

Du gjorde inte som mig och missade att uppgradera kanonen? Du kör inte runt med tier 8 kanonen hoppas jag? Jag lyckades ändå hålla runt 1.8k average damage per battle med den, men det blev lite skönare när jag upptäckte mitt misstag hehe. XD

Visa signatur

Intel Core i7 8700K, MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X, Samsung 960 EVO 1TB, MSI Z370 GAMING M5, Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance, EVGA Supernova G3 850W

INTEL CORE I7 3930K 3.20GHZ 12MB S-2011, FRACTAL DESIGN MIDITOWER DEFINE R3, CORSAIR HX 1050W, ASUS RAMPAGE IV FORMULA, Asus STRIX GTX970, CORSAIR 16GB DDR3 DOMINATOR QUAD 1866MHZ CL9 (4X4GB) Ljud: ASUS Xonar D2X/XDT 7.1 | Elac 5.1 +förstärkare | Cambridge dacmagic plus | Astro gaming A40 | Sennheiser HD 650
You ask me if I have a god complex? Let me tell you something, I am god!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jaxione:

Tack för tipsen! Gillar Tiger P:n men är osäker på tanksen efter. Så funderar på att gå Tiger H och köra den linjen istället. Lite OT men det absolut sämsta med WoT är communityn. Har aldrig spelat ett spel med så otrevlig community. Är lite synd att spelarna ska förstöra ett så bra spel.

Mvh J

Har du spelat LoL? det kan man kalla otrevlig community, men det kan ju bero på att 70% är 12-15 år också...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hulle:

Jag blev plötsligt sugen på att köra en medium... den enda jag haft var Panzer IV annars nästan bara heavy och TD.

Är M4 och Easy8 kul?

Britternas verkar kassa, har aldrig blivit imponerad när jag mött en Cromwell eller Comet, eller har jag fel?

Fransmännen har inga i princip.

Sojvet... kanske som alternativ till jänkarna?

/hulle.

Underskatta inte Cometen, den tanken är hur rolig som helst och man kan göra en hel del skada med den.
Spelar ingen roll om du kör USA, Tyskar eller Ryssar så finns det roliga mediums i alla träden.

Permalänk
Medlem

Ja tycker exp är ett mycket större problem än credits tyvärr

Nästa mål är leopard tier10 och nya tyska tdn tier 10. (Givetvis tier7-9 innan på tdn, och har tier9 med redan).
Någon som har dessa två tanksen ja jobbar på, hur verkar dom?

Visa signatur

"It is our attitude at the beginning of a difficult task which, more than anything else, will affect its successful outcome." - William James

Permalänk
Medlem
Skrivet av Holic:

Ja tycker exp är ett mycket större problem än credits tyvärr

Nästa mål är leopard tier10 och nya tyska tdn tier 10. (Givetvis tier7-9 innan på tdn, och har tier9 med redan).
Någon som har dessa två tanksen ja jobbar på, hur verkar dom?

Har Leopard, har ~2950 i average damage per battle. Den är helt grym den vagnen, men också en aning ansträngde.

Visa signatur

Intel Core i7 8700K, MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X, Samsung 960 EVO 1TB, MSI Z370 GAMING M5, Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance, EVGA Supernova G3 850W

INTEL CORE I7 3930K 3.20GHZ 12MB S-2011, FRACTAL DESIGN MIDITOWER DEFINE R3, CORSAIR HX 1050W, ASUS RAMPAGE IV FORMULA, Asus STRIX GTX970, CORSAIR 16GB DDR3 DOMINATOR QUAD 1866MHZ CL9 (4X4GB) Ljud: ASUS Xonar D2X/XDT 7.1 | Elac 5.1 +förstärkare | Cambridge dacmagic plus | Astro gaming A40 | Sennheiser HD 650
You ask me if I have a god complex? Let me tell you something, I am god!

Permalänk
Medlem
Skrivet av IceDread:

Har Leopard, har ~2950 i average damage per battle. Den är helt grym den vagnen, men också en aning ansträngde.

Tänkte nästan att du har den

Jo tog mig ett gäng omgångar att anpassa mig till den mer annorlunda spelstilen som Tier9 leon kräver, så hoppades på att det bara skulle bli lite bättre på alla håll. Framförallt reloadtime Men låter bra, ska bara tugga ihop 60k exp till så köper ja den.

Visa signatur

"It is our attitude at the beginning of a difficult task which, more than anything else, will affect its successful outcome." - William James

Permalänk
Medlem
Skrivet av Holic:

Ja tycker exp är ett mycket större problem än credits tyvärr

Nästa mål är leopard tier10 och nya tyska tdn tier 10. (Givetvis tier7-9 innan på tdn, och har tier9 med redan).
Någon som har dessa två tanksen ja jobbar på, hur verkar dom?

Dem nya tyska TDs är grymma från tier 8 och framåt.
Hoppas på WT E-100 innan helgen är över, sedan blir det antingen att ta sig till Leo 1 eller WZ 111 M 1-4.

Permalänk
Medlem
Skrivet av IceDread:

Struntprat, IS-4 är en fin vagn att ha i sitt garage.
Alla vagnar har dock sina svaga och starka sidor och spelare måste lära sig att nyttja dem till sin fördel.
Exempelvis har jag högre average damage per battle med IS-4 än med IS-7. IS-7 är dock också en bra vagn men på andra sätt.

Det jag rekommenderar dig att tänka mest på är om du gillar spelstilen.

Jag sa aldrig att IS-4 är dålig. Jag gillar den själv och har runt 65% win rate med den. Den är bara "meh", speciellt efter ST-I.

Just nu är jag på väg till Maus, inte för att det är en speciellt bra tank i många situationer, men jag bara måste ha den i mitt garage då jag gillar den spelstilen. Trodde först att hela det trädet var medioker som bäst, men både Tiger P och VK4502A har varit mycket roliga att spela med.

Permalänk

I did it, jag köpte en TOG nu när den är billigare Inte prövat än dock!

Visa signatur

WS1: | Gigabyte X670 G AX | Ryzen 9 7950x3D | 32GB G.Skill Trident Z5 NeoRGB | Sapphire RX 7800XT Pure | Corsair RM650i | Lian-Li O11 | EK Nucleus CR360 | WS2: | Asus RoG Strix X470-F | Ryzen 7 5600x | 16gb G.skill Trident Z Neo 3600mhz | Asus RoG Strix 3070 | Lian-Li Lancool 205 | ESX Srvr1 | MSI B450-A Pro Max | Ryzen 7 3700x | 64GB Corsair Vengence | Jonsbo UMX4 | Srvr2 MacMini | ClearOS

Permalänk
Medlem
Skrivet av pekkasteele:

I did it, jag köpte en TOG nu när den är billigare Inte prövat än dock!

TOGTOGTOGTOG!

/hulle.

Visa signatur

A600, 2 MB Chipram, 85 MB HD, Extra diskettstation, Joysticks: Tac-2, The Bug och Wico Red Ball.
Zotamedu:"Kompressorkylning är nog det mest miljöfarliga du kan göra med en dator om du inte tänker börja elda brunkol i den."

Permalänk
Medlem
Skrivet av JackeShan:

Jag sa aldrig att IS-4 är dålig. Jag gillar den själv och har runt 65% win rate med den. Den är bara "meh", speciellt efter ST-I.

Just nu är jag på väg till Maus, inte för att det är en speciellt bra tank i många situationer, men jag bara måste ha den i mitt garage då jag gillar den spelstilen. Trodde först att hela det trädet var medioker som bäst, men både Tiger P och VK4502A har varit mycket roliga att spela med.

Jag tyckte IS-4 var en fin uppgradering från st-1'an. Dock hade jag inga speciella förväntningar, tyckte mest att den blev lite bättre på allt egentligen och kanonen med sin precision är ju också fin. Men ofta är ju inte stegen från 9 till 10 så stora samtidigt som skillnaderna kan vara rätt avgörande.

Det jag kan tycka är en större skillnad när du går från en 9a till 10a är att du får huvudansvaret på ett annat sätt, som 9a kan man åka runt och göra mer coola saker och påverka matchen med på ett annat sätt. Då så många är rätt dåliga så är man ju ofta mycket mer värd i sin 9a än fienden i sina 10or och att då kunna understödja sitt lags 10or tror jag ger större effekt. Eftersom en halvdan lirare i en 9a troligen skulle misslyckas men kanske lyckas i sin 10a så tror jag man egentligen ökar sina vinst chanser mer nästan i en 9a än 10a. Å andra sidan så gör man ju ännu mer ifrån sig i en 10a ofta...

TigerP är få som har bra koll på hur man pennar, den är rätt hård. VK45'an, den är riktigt hård. Jag brukade hata att möta dem, framförallt VK45'an.

Jag har själv dock ingen av tjockisarna ännu, varken e-100 eller musen. När jag började lira blev det fokus mot t110e5 och is7 och med dem kunde man så lätt slå ut alla möss och e-100 att jag inte blev intresserad av dem. Såg dem mest som lätt mat. Dock kunde bra spelare för visso åstadkomma mycket med dem, men deras långsamma hastighet var inte heller något som tilltalade. E-100 vill jag dock ha i mitt garage, så det kommer jag nog fixa inom några månader eller så.. Har dock inte någon brådska, har råkat få ihop 13 st 10or med fler på ingående..

Visa signatur

Intel Core i7 8700K, MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X, Samsung 960 EVO 1TB, MSI Z370 GAMING M5, Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance, EVGA Supernova G3 850W

INTEL CORE I7 3930K 3.20GHZ 12MB S-2011, FRACTAL DESIGN MIDITOWER DEFINE R3, CORSAIR HX 1050W, ASUS RAMPAGE IV FORMULA, Asus STRIX GTX970, CORSAIR 16GB DDR3 DOMINATOR QUAD 1866MHZ CL9 (4X4GB) Ljud: ASUS Xonar D2X/XDT 7.1 | Elac 5.1 +förstärkare | Cambridge dacmagic plus | Astro gaming A40 | Sennheiser HD 650
You ask me if I have a god complex? Let me tell you something, I am god!

Permalänk
Medlem

Nån som kör en Jagdpanzer E 100 här och kan säga ifall den är rolig att köra? har båda jagdtigers men vill ha en biffigare kanon så funderar ifall den är rolig att köra med, har en 3skills crew som jag kan ladda över.