[BF4] Har uppdatering löst problemen?

Permalänk
Medlem

kört 8 matcher idag, enda krashen var när swec servern krashade.

Dock har jag börjat få 3d blurret själv

Permalänk
Skrivet av holmberg:

Herregud. Vad fan pysslar Dice med egentligen? Avvaktar köp ett tag till.

Jag gör precis som du, det ser kul ut att spela BF4 men med tanke på BF3 så avvaktar jag fan. Är rädd för att det ska bli precis som det blev med BF3, patchar inte ens hälften av alla buggar och knappt 6 månader efter release säger EA "DICE Utvecklar nu BF4, release år 2013." Kul, jag hade alltså betalt runt 700 kr för ett spel som varar ett halvår?

Nej, det luktar Call of Duty om Battlefield idag. Kommer man släppa 1 spel om året sen eller?

Får bli CS i framtiden.

Ni BF4 spelare, känn er inte kränkta nu!

Visa signatur

Många datoranvändare underskattar virus och överskattar sina egna kunskaper medan andra är omedvetna om problemet med virus. Den nonchalans som finns idag beror på ett stort antal faktorer, folk tycker virusskydd är dyrt, besvärligt och sölar ned prestandan. Något som däremot är dyrt, besvärligt och slöar ned prestandan är en infekterad dator, som dessutom förstör för alla andra på nätet. - Pedrag Mitrovic, IT-Säkerhet (2010)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Karlzooon:

Jag gör precis som du, det ser kul ut att spela BF4 men med tanke på BF3 så avvaktar jag fan. Är rädd för att det ska bli precis som det blev med BF3, patchar inte ens hälften av alla buggar och knappt 6 månader efter release säger EA "DICE Utvecklar nu BF4, release år 2013." Kul, jag hade alltså betalt runt 700 kr för ett spel som varar ett halvår?

Nej, det luktar Call of Duty om Battlefield idag. Kommer man släppa 1 spel om året sen eller?

Får bli CS i framtiden.

Ni BF4 spelare, känn er inte kränkta nu!

Inte alls kränkt
Men ge det en chans för 222:- är det ju överkomligt ändå! Jag har inte alls mycket problem, ljudet buggar lite emellanåt osv. Några crasher efter patchen, men annars lugnt. Tror det är fler än du tror som det funkar fint för. Är mest dom som har massa problem som skriver om det här inne just nu. Sen är det låååååångt ifrån "färdigt", men fortfarande skitkul att spela

Permalänk

Kolla streams idag igen å servers går ner helt random lol

Visa signatur

Live for fun, Loyal to none

Permalänk

Mitt BF4 funkade bra igår inga crasher förrutom servern som jag spelade på crashade.

Visa signatur

Dator: i5 7600k@5ghz | EVGA 1060 | 16gb Corsair 2666mhz | MSI Z270-A
Laptop: Lenovo Thinkpad T430s | i7-3520M | 8 GB &&
Laptop 2: HP Probook 6470B | Intel i5-3210M | 8 GB
Mobil: iPhone 7 128gb | Konsoler: XboxOne | PS4 | Wii

Permalänk

Spelade på en server över en timme igår, hade låst upp det mesta inom sniper +100 kills. Då kraschar servern... Börja om från början

Visa signatur

SSD 970 EVO 500GB, Samsung 850 evo, MODERKORT Asus x370 Prime Pro CPU Ryzen 7 3700x RAM Corsair 16GB 3200Mhz GRAFIKKORTRTX 2080 Kylning Be Quiet Pure Rock Chassi Fractal Design Define R5 Nättagregat Corsair 1000 W|

Permalänk
Medlem

nu när folk börjar få hyffsad ordning på spelet kanske de är dags att köpa sig ett ex, saken blir inte sämre av att dom visar en uppgraderad version av operation metro (en av mina top3 favoritbanor).

Permalänk
Medlem

Ser jäkligt bra ut, och på XboxOne dessutom

Visa signatur

Intel Core i5-6600 Skylake, ASUS B150M-A Socket-1151, MSI GeForce GTX 960 2GB TIGER 2X, HyperX Fury DDR4 2133MHz 8GB kit, In Win 503 Midi Tower, Corsair CX 500W PSU, Samsung 850 EVO 500GB SSD , G402, Win10 64-bitHome, Creative T5900 5.1 , Logitech G15 , Sony DVD/RW , bredband , Netgear N300

Permalänk
Medlem
Skrivet av empo021:

nu när folk börjar få hyffsad ordning på spelet kanske de är dags att köpa sig ett ex, saken blir inte sämre av att dom visar en uppgraderad version av operation metro (en av mina top3 favoritbanor).http://www.youtube.com/watch?v=L90DibXzunI

Dom har en ny meatgrinder 1337noobMLGh4X0r bana vid namn Operation Locker som skulle falla dig i smaken!

Permalänk
Medlem

Nej, jag har fått ca 6-7 krasher idag på spelet. Det flyser med loopat ljud, sjukt irriterande. En sak jag har märkt dock är att det händer när levelution drar igång, t.ex när skrapan faller i Siege och när vädret ändras i Paracel Storm.

Detta är nog bland det värsta jag har varit med om, och då köpte jag ändå Sim City samma dag då det släpptes samt lirade WoW då WoTLK kom.

Visa signatur

Corsair Crystal 460x | MSI Z370 Carbon ATX | Intel Core i7 8700k | 16GB Corsair Vengeance 3200mhz | Palit GTX 1070 Ti | Samsung 960 EVO 500gb NVMe | Asus PG279Q 144hz IPS | Corsair K65 RGB MX Red | FinalMouse Ultralight Air58 / Zowie FK1 w/ paracablemod / Glorious Model O | Xtrfy XGP-L4

Permalänk
Medlem
Skrivet av sQuille:

Nej, jag har fått ca 6-7 krasher idag på spelet. Det flyser med loopat ljud, sjukt irriterande. En sak jag har märkt dock är att det händer när levelution drar igång, t.ex när skrapan faller i Siege och när vädret ändras i Paracel Storm.

Detta är nog bland det värsta jag har varit med om, och då köpte jag ändå Sim City samma dag då det släpptes samt lirade WoW då WoTLK kom.

Om du kör med nån slags antivirus så lägg till din origin spel mapp som undantag så den ignoreras värt ett försök. en teori bara men jag tror det blir en konflikt mellan punkbuster och antivirus.

Visa signatur

- Det var inte bättre förr, det var bara roligare.

Permalänk

Har märkt att spelet kraschar mer frekvent om man kör på högre graffikinställning. Sjukt konstigt :S

Visa signatur

SSD 970 EVO 500GB, Samsung 850 evo, MODERKORT Asus x370 Prime Pro CPU Ryzen 7 3700x RAM Corsair 16GB 3200Mhz GRAFIKKORTRTX 2080 Kylning Be Quiet Pure Rock Chassi Fractal Design Define R5 Nättagregat Corsair 1000 W|

Permalänk

Fan nu tycker jag det krachar hela tiden o en gång startade datorn om sig för mig. Det har den alldrig gjort förut.

Visa signatur

Min dator
"Delid" I7 4790K@4.8Ghz 1.390v adaptiv volt + 16GB Gskill TridentX cl 9 2400mhz Vattenkylning EK-Supremacy naked Ivy mount. SLI 2xEvga GTX 980 Ti 6GB SC+ ACX 2.0 [Evga supernova P2 1000w]Min spel burk Corsair 900D

Permalänk
Medlem

Och för mig har det inte kraschat på två dagar, det har aldrig hänt sen release. Otroligt. Inte en krasch efter browser plugin.en uppdaterades.

Däremot kom jag inte in på Swec server idag. Could not connect eller nåt liknande.

Visa signatur

MSI MPG X570S Edge Max Wifi, Ryzen 7 5800X3D, ASUS RTX 3080 TUF OC, 32GB Kingston Renegade, SoundBlaster Z, Corsair RM750x

Permalänk
Skrivet av Kilrah:

Och för mig har det inte kraschat på två dagar, det har aldrig hänt sen release. Otroligt. Inte en krasch efter browser plugin.en uppdaterades.

Däremot kom jag inte in på Swec server idag. Could not connect eller nåt liknande.

Efter plugin uppdateringen blev det sämre för mig. Drog ner klocken på graffet då funkade det lite bättre men inte bra.

Visa signatur

Min dator
"Delid" I7 4790K@4.8Ghz 1.390v adaptiv volt + 16GB Gskill TridentX cl 9 2400mhz Vattenkylning EK-Supremacy naked Ivy mount. SLI 2xEvga GTX 980 Ti 6GB SC+ ACX 2.0 [Evga supernova P2 1000w]Min spel burk Corsair 900D