Permalänk
Medlem

Hej!

Ville bara ge en eloge till Inet för att ni alltid är så pålitliga! Ni ligger inte alltid lägst i pris men det känns ändå som det är värt den lilla extra slanten för att vara säker på att få snabba leveranser och bra hjälp!

Keep up the good work!

Mvh J

Visa signatur

Laptop: Asus G750JX Processor: Intel Core i7 4700HQ Minne: 16GB DDR3 1600mhz Grafik: Nvidia GTX770m 1GB OS: Windows 8 64bitar

Permalänk
Medlem

Någon gissning på när Ducky Shine 3 tkl kommer in? Har blivit uppskjutet ett flertal gånger nu :/

Edit: 19 i lager nu

Permalänk
Medlem

Hej! Finns det en möjlighet att denna skärm kommer på rea snart?

http://www.inet.se/produkt/2205046/eizo-23-foris-fs2333-bk?ut...

Visa signatur

Those who cannot remember the past are condemned to repeat it.

Permalänk
Medlem

Inga rullande "julerbjudanden" fram till Jul i år Inet?

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.

Permalänk
Inet
Skrivet av Penguin:

Hej,

finns det planer på att ta in Thunderbolt produkter från Caldigit? Mer specifikt http://www.caldigit.com/thunderboltstation/spec.asp

Tyvärr inte. Dock kan vi beställa följande Thunderbolt docka från Belkin. Pris ut till kund 2890 kr inkl moms.

http://www.belkin.com/us/F4U055/p/P-F4U055/

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem

Tjena

Kollade lite på hårddiskarna som ni har i ert sortiment och såg den här disken:
http://www.inet.se/produkt/4304007/3tb-seagate-barracuda-7200...

Har hört att denna disk ska ha ett klick-ljud som går att få bort om man bara uppdaterar FW, bland annat kan man se de bland recensionerna på hos er. Läste vidare på Prisjakt där jag fick reda på att det finns olika versioner av denna disk då FW går/går inte att uppdatera. Undrar då om ni vet om denna HDDn som ni säljer är versionen som går att uppdatera till FW "vCC4H".

Recension på prisjakt:
"Tydligen så finns det två olika versioner, en OEM (1CH166) som inte går att uppdatera firmware på - och en annan (9YN166) som det går att uppdatera firmware på."

Kort och gott, vet ni om det går att uppdatera firmware på disken ni säljer?

Visa signatur

Intel Core i7 7700K 4,2GHz - MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X - Corsair LPX 16GB, DDR4 3000Mhz - ASUS PRIME Z270-A - Fractal Design Define R5 - Cooler Master 212 EVO - Corsair AX860 80+ Platinum - A-DATA SSD Premier Pro SP900 128GB, Samsung 960 EVO 250GB - Kingston v400 120 GB - Windows 10 Pro 64-bit
2x Dell U2515H IPS 1440p - ath-m50x & Mod Mic - Asus STX - Oculus Rift + Touch

Permalänk
Medlem

När kommer musmattan som följer med avior 7000 in på lagret?
EDIT: Mionix Propus 380

Permalänk
Medlem

Har ni utleveranser på måndagar? Jag har en beställning på ett 780 TI sen i fredags klockan 11:00 som finns i lager. Men den har fortfarande inte skickats.

Visa signatur

NZXT Phantom 530 | Corsair AX 760W | MSI Z87-S02 INET EDITION | Corsair 16GB 1600MHz | I7 4770k @ 4,5GHz | Corsair H110 (2x Akasa viper) | Samsung SSD EVO 250GB | 1TB WesternDigital Green | Qnix QX2710 @ 120Hz | EVGA 780 TI SC

Permalänk
Medlem

Beställde XFX 280x idag och snabb leverans som vanligt!
Synd att priset sänktes en aning bara en stund efter haha , skitsamma ni förtjänar den slanten. :')

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk
Medlem

Kommer ni få in Nexus 5 med 32GB? Eller stämmer det man hör att den inte kommer säljas i Norden utan att man måste gråimportera den själv?

Visa signatur

Har inget bra att skriva här så lite meningslöst skrivande får duga här så länge. Vem vet jag kanske kommer på nått att skriva här någon dag ;-)

Permalänk
Medlem

Finns det någon chans att Samsung 840 EVO 250GB kommer på rea efter jul?

Visa signatur

Intel Core i5 4690k | Asus GTX 970 STRIX | Moderkort: Asus Z97-P | 8GB RAM | Corsair TX 650 | Antec Three Hundred | BenQ G2420HDBL | Samsung EVO 250GB

Permalänk
Medlem

Grattis Inet till årets nätbutik 2013

http://www.prisjakt.nu/nyhet.php?n=294

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Inet
Skrivet av Henrikfotograf:

Har du någon aning om när ni får in Corsair h80i och gigabyte g1 sniper m5?

Kollar med inköpsavdelningen angående Corsair H80i men Gigabyte G1 Sniper ska komma i lager om drygt en vecka:

http://www.inet.se/produkt/1902464/gigabyte-g1-sniper-m5-matx

Skrivet av FinApelsin:

Hej! Undrade om ni hade tänkt ha någon jul/mellandagsrea och isåfall när den eller de är planerade.

Det kommer vi! Julkampanjen kommer att börja inom 1-2 veckor och mellandagsrea kör vi.. under mellandagarna

Skrivet av Mrfohlin:

Lite sent, men måste tacka för den snabba felsökningen och reparationen på den dator jag skickade in för ungefär lite mer än månad sen och fick tillbaka två veckor efter. Alltid trevligt med utomordentlig service och kunnig personal som gör sitt bästa.
En väldigt nöjd kund, även om priserna på produkterna kanske inte alltid är billigast så känner jag mig alltid säker när jag handlar hos inet.

Kul att du är nöjd!

Skrivet av Jaxione:

Hej!

Ville bara ge en eloge till Inet för att ni alltid är så pålitliga! Ni ligger inte alltid lägst i pris men det känns ändå som det är värt den lilla extra slanten för att vara säker på att få snabba leveranser och bra hjälp!

Keep up the good work!

Mvh J

Tack själv för din beställning och vänliga orden!

Skrivet av paradoxy:

Någon gissning på när Ducky Shine 3 tkl kommer in? Har blivit uppskjutet ett flertal gånger nu :/

Edit: 19 i lager nu

Badabing!

Skrivet av Alfis:

Hej! Finns det en möjlighet att denna skärm kommer på rea snart?

http://www.inet.se/produkt/2205046/eizo-23-foris-fs2333-bk?ut...

Har tyvärr ingen rea planerad i dagsläget.

Skrivet av Minsc S2:

Inga rullande "julerbjudanden" fram till Jul i år Inet?

Inte i år men kommer att köra en hel del spännande kampanjer och andra julerbjudanden så håll utkik framöver!

Skrivet av Daavido:

Tjena

Kollade lite på hårddiskarna som ni har i ert sortiment och såg den här disken:
http://www.inet.se/produkt/4304007/3tb-seagate-barracuda-7200...

Har hört att denna disk ska ha ett klick-ljud som går att få bort om man bara uppdaterar FW, bland annat kan man se de bland recensionerna på hos er. Läste vidare på Prisjakt där jag fick reda på att det finns olika versioner av denna disk då FW går/går inte att uppdatera. Undrar då om ni vet om denna HDDn som ni säljer är versionen som går att uppdatera till FW "vCC4H".

Recension på prisjakt:
"Tydligen så finns det två olika versioner, en OEM (1CH166) som inte går att uppdatera firmware på - och en annan (9YN166) som det går att uppdatera firmware på."

Kort och gott, vet ni om det går att uppdatera firmware på disken ni säljer?

Undersöker detta och återkommer!

Skrivet av J0ELIZE:

När kommer musmattan som följer med avior 7000 in på lagret?
EDIT: Mionix Propus 380

Skrivet av Torach:

Kommer ni få in Nexus 5 med 32GB? Eller stämmer det man hör att den inte kommer säljas i Norden utan att man måste gråimportera den själv?

Ska kolla upp med vår leverantör och återkommer till er!

Skrivet av Jando:

Har ni utleveranser på måndagar? Jag har en beställning på ett 780 TI sen i fredags klockan 11:00 som finns i lager. Men den har fortfarande inte skickats.

Fanns det i lager i fredags så ska det ha gått i väg. Gör så att du kontaktar oss direkt på 031-65 27 00 / info@inet.se med ditt ordernummer så kollar vi på vad som har hänt.

Skrivet av lucaz:

Finns det någon chans att Samsung 840 EVO 250GB kommer på rea efter jul?

Finns helt klart en chans men kan inte ge några garantier nu utan du får vänta tills mellandagsrean har börjat!

Skrivet av Toivo83:

Grattis Inet till årets nätbutik 2013

http://www.prisjakt.nu/nyhet.php?n=294

TACK!

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Inet
Skrivet av Torach:

Kommer ni få in Nexus 5 med 32GB? Eller stämmer det man hör att den inte kommer säljas i Norden utan att man måste gråimportera den själv?

Tyvärr verkar det som det stämmer som du har hört. Vi kan inte i dagsläget få tag på den utan gråimport är enda möjligheten. Mycket möjligt att det öppnas upp längre fram så vi har möjlighet att ta in här i Norden men som sagt, tyvärr inte just nu.

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av inet.se:

Tyvärr verkar det som det stämmer som du har hört. Vi kan inte i dagsläget få tag på den utan gråimport är enda möjligheten. Mycket möjligt att det öppnas upp längre fram så vi har möjlighet att ta in här i Norden men som sagt, tyvärr inte just nu.

Mycket tråkigt att höra, men stort tack för att ni kollade upp detta.

Visa signatur

Har inget bra att skriva här så lite meningslöst skrivande får duga här så länge. Vem vet jag kanske kommer på nått att skriva här någon dag ;-)

Permalänk
Medlem
Skrivet av inet.se:

Det är ni värda, överlägsen service går hem hos mig i alla fall

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Snusfri

Skulle det finnas en möjlighet för er att lägga till så att man kan se totalt hur mycket man handlat för hos Er sedan man skapade sitt konto?

Visa signatur

WS: i9 13900K - 128GB RAM - 6.5TB SSD - RTX 3090 24GB - LG C2 42" - W11 Pro
LAPTOP 1: Lenovo Gaming 3 - 8GB RAM - 512GB SSD - GTX 1650
LAPTOP 2: Acer Swift 3 - 8GB RAM - 512GB SSD
SERVER: i5 10400F - 64GB RAM - 44TB HDD
NALLE: Pixel 7 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av THB:

Skulle det finnas en möjlighet för er att lägga till så att man kan se totalt hur mycket man handlat för hos Er sedan man skapade sitt konto?

Usch nej, lägg inte upp någon sådan funktion, för tusan.

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.

Permalänk
Inet
Skrivet av Henrikfotograf:

Har du någon aning om när ni får in Corsair h80i och gigabyte g1 sniper m5?

Är tyvärr väldigt oklart när H80i kommer i lager utan enda beskedet jag har fått från leverantör är att "den ska komma i december". Håll utkik på hemsidan för vi uppdaterar så fort vi vet mer!

Skrivet av J0ELIZE:

När kommer musmattan som följer med avior 7000 in på lagret?
EDIT: Mionix Propus 380

Ska vara i hamnen i Göteborg Så kommer i lager idag eller senast imorgon om allt går som det ska!

Skrivet av Daavido:

Tjena

Kollade lite på hårddiskarna som ni har i ert sortiment och såg den här disken:
http://www.inet.se/produkt/4304007/3tb-seagate-barracuda-7200...

Har hört att denna disk ska ha ett klick-ljud som går att få bort om man bara uppdaterar FW, bland annat kan man se de bland recensionerna på hos er. Läste vidare på Prisjakt där jag fick reda på att det finns olika versioner av denna disk då FW går/går inte att uppdatera. Undrar då om ni vet om denna HDDn som ni säljer är versionen som går att uppdatera till FW "vCC4H".

Recension på prisjakt:
"Tydligen så finns det två olika versioner, en OEM (1CH166) som inte går att uppdatera firmware på - och en annan (9YN166) som det går att uppdatera firmware på."

Kort och gott, vet ni om det går att uppdatera firmware på disken ni säljer?

Om själva problemet med klickljudet och en specifik firmware så är det inget som Seagate själva har kunnat återskapa internt så det är enligt dom enstaka kunder/exemplar som blivit påverkade.

Väntar fortfarande på svar om huruvida det går att uppdatera firmware eller inte.

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Inet
Skrivet av Daavido:

Tjena

Kollade lite på hårddiskarna som ni har i ert sortiment och såg den här disken:
http://www.inet.se/produkt/4304007/3tb-seagate-barracuda-7200...

Har hört att denna disk ska ha ett klick-ljud som går att få bort om man bara uppdaterar FW, bland annat kan man se de bland recensionerna på hos er. Läste vidare på Prisjakt där jag fick reda på att det finns olika versioner av denna disk då FW går/går inte att uppdatera. Undrar då om ni vet om denna HDDn som ni säljer är versionen som går att uppdatera till FW "vCC4H".

Recension på prisjakt:
"Tydligen så finns det två olika versioner, en OEM (1CH166) som inte går att uppdatera firmware på - och en annan (9YN166) som det går att uppdatera firmware på."

Kort och gott, vet ni om det går att uppdatera firmware på disken ni säljer?

Fick tyvärr inte bekräftat om det går att uppgradera eller inte med det är version1CH166 med senaste firmware cc 29 som skeppas enligt Seagate. Så en tidigare "bugg" som skapad klick-ljud ska alltså inte finnas.

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk

Tack för den snabba leveransen av mitt MSI GTX 760. Redan hämtat installerat. Stötte på ett litet problem bara, nya kortet hade standard hdmi kontakt, mitt gamla mini hdmi. Tursamt nog hade jag en dvi kabel liggande hemma också.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Legion T530-28ICB Desktop (Lenovo) - Type 90L3 > Intel Core i5-9400F Processor > 2x8GB DDR4 2666Mhz > GTX 1660 TI 6GB > 256GB M.2

Permalänk
Medlem

Tack för den snabba leveransen och den superservice jag fick! Beställde en hel dator men märkte ganska snabbt att kylaren jag valt inte passade och mitt grafikkort, 780 TI hade coil whine. Inet löste det på under 5 arbetsdagar vilket är väldigt imponerande. Jag fick grafikkortet utbytt och pengarna tillbaka på kylaren.

100% säker på att min röst går till Inet när det gäller årets nätbutik. Aldrig varit med om så bra service och snabb leverans innan!
Stort tack till Inet!

Visa signatur

NZXT Phantom 530 | Corsair AX 760W | MSI Z87-S02 INET EDITION | Corsair 16GB 1600MHz | I7 4770k @ 4,5GHz | Corsair H110 (2x Akasa viper) | Samsung SSD EVO 250GB | 1TB WesternDigital Green | Qnix QX2710 @ 120Hz | EVGA 780 TI SC

Permalänk
Inaktiv

Ser att ni nu börjat ta American Express. Stort framsteg för det är det enda som fått mig att handla hos andra butiker.

Permalänk
Inet
Skrivet av StarglowOne:

Tack för den snabba leveransen av mitt MSI GTX 760. Redan hämtat installerat. Stötte på ett litet problem bara, nya kortet hade standard hdmi kontakt, mitt gamla mini hdmi. Tursamt nog hade jag en dvi kabel liggande hemma också.

Skickades från m.sweclockers.com

Stod det fel på hemsidan? Du får gärna skicka exakt artikelnr så kan vi fixa till det i så fall!

Annars så kul att du är nöjd med din beställning!

Skrivet av Jando:

Tack för den snabba leveransen och den superservice jag fick! Beställde en hel dator men märkte ganska snabbt att kylaren jag valt inte passade och mitt grafikkort, 780 TI hade coil whine. Inet löste det på under 5 arbetsdagar vilket är väldigt imponerande. Jag fick grafikkortet utbytt och pengarna tillbaka på kylaren.

100% säker på att min röst går till Inet när det gäller årets nätbutik. Aldrig varit med om så bra service och snabb leverans innan!
Stort tack till Inet!

Tack för dom vänliga orden!

Skrivet av anon76929:

Ser att ni nu börjat ta American Express. Stort framsteg för det är det enda som fått mig att handla hos andra butiker.

Kul att det uppskattas!

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Skrivet av inet.se:

Stod det fel på hemsidan? Du får gärna skicka exakt artikelnr så kan vi fixa till det i så fall!

Annars så kul att du är nöjd med din beställning!

Tack för dom vänliga orden!

Kul att det uppskattas!

Nejdå, det står hdmi, mitt eget fel som inte kopplade att det stod för standard hdmi.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Legion T530-28ICB Desktop (Lenovo) - Type 90L3 > Intel Core i5-9400F Processor > 2x8GB DDR4 2666Mhz > GTX 1660 TI 6GB > 256GB M.2

Permalänk
Medlem

Någon chans att ni matchar det här priset på en Logitech G27?
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=486244

Är lite sugen på en ratt men handlar gärna inte hos elgiganten.

Visa signatur

4790K - Asus Gene Z97 - Gigabyte G1 980 - 16GB Vengeance PRO 1866MHz - Crucial MX100 512GB - EVGA G2 850W
Sony Vaio Pro 13 - i5 - 8GB - 256GB

Permalänk
Inet
Skrivet av StarglowOne:

Nejdå, det står hdmi, mitt eget fel som inte kopplade att det stod för standard hdmi.

Skickades från m.sweclockers.com

Ah, då är jag med. Vi skriver alltid ut om det är annat än standard (micro/mini) nämligen..

Skrivet av Sweede:

Någon chans att ni matchar det här priset på en Logitech G27?
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=486244

Är lite sugen på en ratt men handlar gärna inte hos elgiganten.

Tyvärr är det inget som vi kan matcha då det ligger långt under vårt inköpspris Vi förmodar att det är en tillfällig kampanj som Elgiganten kör för vi har inte hört om någon prissänkning eller liknande.

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem

någon som vet vad skillnaderna mellan dessa kort är?
http://www.inet.se/jamfor?compare=5411012&compare=5409887

Permalänk
Skrivet av Boa993:

någon som vet vad skillnaderna mellan dessa kort är?
http://www.inet.se/jamfor?compare=5411012&compare=5409887

Ja ena är en nyare version (den åt vänster). Men tror inte det är så stor praktisk skillnad.

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Skrivet av Boa993:

någon som vet vad skillnaderna mellan dessa kort är?
http://www.inet.se/jamfor?compare=5411012&compare=5409887

Skrivet av Broken-arrow:

Ja ena är en nyare version (den åt vänster). Men tror inte det är så stor praktisk skillnad.

Den nyare har ett skal i metall i stället för plast. Den har även en 8+8-pins anslutning för ström i stället för 8+6.

Källa: http://www.tomshardware.co.uk/answers/id-1775344/gigabyte-gtx...

Visa signatur

CPU: AMD Phenom II X4 965BE GPU: RX 480 4GB RAM: 16GB