Fick hem mit ps4 idag, Behöver hälp, vilket spel ska jag köpa??

Permalänk
Medlem

Fick hem mit ps4 idag, Behöver hälp, vilket spel ska jag köpa??

Fick hem mit ps4 idag, Behöver hälp, vilket spel ska jag köpa??

Vad tror ni, vilket spel bör man köpa Battlefield eller assasins creed??

Tips tack*=)

Permalänk
Medlem

Hur ska vi veta vad du föredrar att spela? Om du har några poolers med PS4, köp samma som de flesta där spelar?

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Medlem
Skrivet av astrom86:

Fick hem mit ps4 idag, Behöver hälp, vilket spel ska jag köpa??

Vad tror ni, vilket spel bör man köpa Battlefield eller assasins creed??

Tips tack*=)

Antar att Killzone är bra o börja med. Fått blandade betyg dock. Bf4 har väl rätt grova problem fortfarande på PS4 tror jag? Kanske är fixat. Beror ju helt på vad du föredrar för spel

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Har du inte battlefield så är det en riktigt bra port på ps4 har jag hört. Själv tycker jag det ska vara mus och tangentbord. Assassins hade jag troligen valt då det är ett spel som jag föredrar på konsoll. Men det är upp till dig vad du tycker verkar roligast. Längtar tills jag får gå hem och packa upp min.

Visa signatur

Corsair Crystal 280X Chassi// AMD Ryzen 5800X3D// PowerColor RX 6900 XT// Corsair 3200Mhz 64GB// Asus X570-I // Corsair AX 760W // Samsung 960 EVO 250GB Nvme SSD // Samsung 980 PRO 2TB Nvme SSD // Samsung 850 EVO 1TB SSD //Samsung Odyssey Neo G9 // Windows 11 Pro X64

Permalänk
Medlem
Skrivet av siefer:

Antar att Killzone är bra o börja med. Fått blandade betyg dock. Bf4 har väl rätt grova problem fortfarande på PS4 tror jag? Kanske är fixat. Beror ju helt på vad du föredrar för spel

Skickades från m.sweclockers.com

IGN är ju de enda vad jag sett hittils som nämt log in problemen. Gametrailers tycker dock att battlefield 4 är rätt bra: http://www.youtube.com/watch?v=9Hdj_mluBOo

Visa signatur

Corsair Crystal 280X Chassi// AMD Ryzen 5800X3D// PowerColor RX 6900 XT// Corsair 3200Mhz 64GB// Asus X570-I // Corsair AX 760W // Samsung 960 EVO 250GB Nvme SSD // Samsung 980 PRO 2TB Nvme SSD // Samsung 850 EVO 1TB SSD //Samsung Odyssey Neo G9 // Windows 11 Pro X64

Permalänk
Medlem

NBA 2k14. Enda spelet som verkligen ser ut som next-gen, inte sett nåt spel som ser så bra ut och det med alla platformer inräknade.

Permalänk
Skrivet av SiRai:

NBA 2k14. Enda spelet som verkligen ser ut som next-gen, inte sett nåt spel som ser så bra ut och det med alla platformer inräknade.

Både BF4 och KZ ser mycket bättre ut än något 360/ps3 spel som släppts.