Permalänk
Medlem

Är det ett måste att köpa sig premium? Känner mig rätt så dålig på spelet...men det är rätt kul ändå...

Tänkte ifall ingen kommer spela de vanliga mapsen efter att dlc släpps osv

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tornex:

Är det ett måste att köpa sig premium? Känner mig rätt så dålig på spelet...men det är rätt kul ändå...

Tänkte ifall ingen kommer spela de vanliga mapsen efter att dlc släpps osv

Du behöver nog inte oroa dig. Det är bara 4 banor som tillkommit och som det verkar hittills verkar många redan vara besvikna på dem. Du kan köpa China rising som vanligt DLC, men du kommer inte kunna spela de nya banorna förrän den 17e december.

Edit: Några nya vapen har också tillkommit.

Visa signatur

| FD Arc | ASrock P67 Extreme4 | Corsair HX850W |
| ASUS GTX1070 STRIX | i7 2600k@4.5 |
| 16GB Corsair Vengeance 1600 LP | Samsung 850 500gb | H80 |
Oh, by the way... I'M BATMAN!

Permalänk
Medlem

Testat alla nya banorna nu och överlag är de rätt snygga men känns ganska "meh". Inte så mycket geografiska riktmärken och tydliga zoner med skogsdungar osv att slåss om, utan mest landskap med lite flaggor utspridda där folk springer och kör fram och tillbaka.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Anguzz:

Du behöver nog inte oroa dig. Det är bara 4 banor som tillkommit och som det verkar hittills verkar många redan vara besvikna på dem. Du kan köpa China rising som vanligt DLC, men du kommer inte kunna spela de nya banorna förrän den 17e december.

Edit: Några nya vapen har också tillkommit.

Så om man köpt Battlefield 4 + china rising så får man först spela det 17 december? inte 3 december? står i loggen "is playing china rising" men sen när man ska testa banorna så står det att man behöver tilläggspaketet???

Visa signatur

Asrock x570m Pro - AMD 3700x - Sapphire 5700XT Nitro+ 8GB - CM Hyper 212 black edition - Corsair Vengeance 16GB DDR4 3200MHz - Samsung 960 EVO M.2 250GB SSD - Samsung 970 Pro 512GB - Fractal Design Define Mini C Window- Acer 27" XF270HU WQHD 144Hz - OPO 7T + massa annat kul

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mordrana:

Så om man köpt Battlefield 4 + china rising så får man först spela det 17 december? inte 3 december? står i loggen "is playing china rising" men sen när man ska testa banorna så står det att man behöver tilläggspaketet???

bara premium som får spela den 3:e

Visa signatur

CPU : 12900KS GPU : 3090 Strix OC RAM : G.Skill 32GB 6600MHz 34-40-40-105SSD : 2st SN850 1TB Bildskärm 1: Strix PG279Q 1440p@165Hz G-SYNC Bildskärm 2: Asus VG27AQ 27" 1440p@165Hz Bildskärm 3: Asus VG27AQ 27" 1440p@165Hz Vattenkylning CPU,GPU och RAM, 3*360 rad

Permalänk
Medlem

Ökenbanan, kommer inte ihåg vad den heter (Silk Road?), var ju rena rama Recon heaven iaf när man körde rush.
Är inte så jätteimponerad av de andra banorna heller, var ganska tråkiga faktiskt.

Permalänk
Medlem

Tyckte Dragon Valley var lite småkul, inte minst med helikopter.

Visa signatur

Speldator :[I] AMD 5600X - 16GB fläskigt ram - AMD 580RX - AOC 32" Wide
HTPC : i5 3450S - 8GB G.Skill - Streacom F8

Permalänk
Medlem
Skrivet av boobboo:

Ökenbanan, kommer inte ihåg vad den heter (Silk Road?), var ju rena rama Recon heaven iaf när man körde rush.
Är inte så jätteimponerad av de andra banorna heller, var ganska tråkiga faktiskt.

Tycker att alla rushkartor blir recon heaven, inte pga kartornas utformning utan att folk spelar objective men borde köra tdm

Permalänk
Medlem
Skrivet av killacre:

Tycker att alla rushkartor blir recon heaven, inte pga kartornas utformning utan att folk spelar objective men borde köra tdm

Mjo det är sant, men tycker just just ökenbanan var katastrofal. Ingenting att gömma sig bakom i princip. Tvungen att springa mitt i öknen och höra alla recons som sköt mot dig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mordrana:

Så om man köpt Battlefield 4 + china rising så får man först spela det 17 december? inte 3 december? står i loggen "is playing china rising" men sen när man ska testa banorna så står det att man behöver tilläggspaketet???

Tyvärr så är det den 17e som gäller för oss utan Premium.

Visa signatur

| FD Arc | ASrock P67 Extreme4 | Corsair HX850W |
| ASUS GTX1070 STRIX | i7 2600k@4.5 |
| 16GB Corsair Vengeance 1600 LP | Samsung 850 500gb | H80 |
Oh, by the way... I'M BATMAN!

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av killacre:

Tycker att alla rushkartor blir recon heaven, inte pga kartornas utformning utan att folk spelar objective men borde köra tdm

Folk inte spelar objective menar du va utan sniprar istället för kills likt tdm.

Jo, därför jag tenderar undvika rush.. Kör mest conquest och inte ökenbanan då för blir ju samma där om man inte sitter i en tank hela dagen.

Permalänk

Jag gillade de nya banorna...
Men de är lite underliga :/

Visa signatur

Datorn: Lian Li Lancool PC-K62, 2st powercolor 7970, MSI P67A-GD55 B3, Intel Core i5 2500K, Noctuna NH-D14, Corsair HX750W, 12gb ram, Samsung 840 evo 250GB ssd + 3TB lagring.
Tillbehör: Benq 24", logitech Z5500, Logitech G110 + Mionix Naos 5000

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon99565:

Folk inte spelar objective menar du va utan sniprar istället för kills likt tdm.

Jo, därför jag tenderar undvika rush.. Kör mest conquest och inte ökenbanan då för blir ju samma där om man inte sitter i en tank hela dagen.

Hehe jo jag menar att de spelar objective (de spelar Rush) men borde köra tdm

Permalänk

Tyckte den med grottan var rätt rolig i rush. Tills jag parachutade rakt ner igenom ett berg, fick epilepsiblink i alla texturer och hela datorn kraschade.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jockedamus:

Tyckte den med grottan var rätt rolig i rush. Tills jag parachutade rakt ner igenom ett berg, fick epilepsiblink i alla texturer och hela datorn kraschade.

Chuck Norris style!!!

Permalänk
Medlem

Kan ej spela på China Rising servrar även fast jag har premium, så fort jag försöker ansluta står det att jag måste installera det men kan inte uppdatera BF4 nå mer, har "sökt efter uppdatering" ett flertal gånger samt startat om datorn. Hur ska jag lösa detta? ...

Permalänk
Medlem

Väldigt stora banor men det funkar endå (inte som armoed kill floppen)

Jävligt snygga banor vill jag tillägga!

Visa signatur

I7 7700k 4,8GHZ | Asus Strix 1080TI 2000Mhz | Corsair Vengeance RGB DDR4 3100mhz| Gigabyte GA-Z270X-Ultra Gaming | Corsair RM850i 850W. AOC AG271QG.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Anguzz:

Tyvärr så är det den 17e som gäller för oss utan Premium.

Vart så förbannad att jag köpte premium från gamekeys4all direkt så att man sku få spela..

Visa signatur

Asrock x570m Pro - AMD 3700x - Sapphire 5700XT Nitro+ 8GB - CM Hyper 212 black edition - Corsair Vengeance 16GB DDR4 3200MHz - Samsung 960 EVO M.2 250GB SSD - Samsung 970 Pro 512GB - Fractal Design Define Mini C Window- Acer 27" XF270HU WQHD 144Hz - OPO 7T + massa annat kul

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mordrana:

Vart så förbannad att jag köpte premium från gamekeys4all direkt så att man sku få spela..

Haha! Ja, EA vinner våra pengar hur dom än gör verkar det som

Visa signatur

| FD Arc | ASrock P67 Extreme4 | Corsair HX850W |
| ASUS GTX1070 STRIX | i7 2600k@4.5 |
| 16GB Corsair Vengeance 1600 LP | Samsung 850 500gb | H80 |
Oh, by the way... I'M BATMAN!