Permalänk
Medlem

Sånthär gillar jag! Kul, unik idé, och väldigt estetiskt tilltalande i all sin enkelhet!

Om du tänkte bygga fler för att sälja, men inte får tag på hårddiskar; har du något grovsoprum i grannskapet, eller känner du nån polare som har? I det som finns här brukar det alltid ligga en eller ett par gamla datorer och skrota, man tycker ju samma sak borde gälla de flesta grovsoprum.

Visa signatur

Nu lurade jag dig att slösa bort ett par värdefulla sekunder av ditt liv på att läsa denna fullständigt poänglösa signatur!

Permalänk
Medlem
Skrivet av kaput:

Sånthär gillar jag! Kul, unik idé, och väldigt estetiskt tilltalande i all sin enkelhet!

Om du tänkte bygga fler för att sälja, men inte får tag på hårddiskar; har du något grovsoprum i grannskapet, eller känner du nån polare som har? I det som finns här brukar det alltid ligga en eller ett par gamla datorer och skrota, man tycker ju samma sak borde gälla de flesta grovsoprum.

Jättekul att du gillar mitt galleri! Tyvärr så har jag ju inte tillgång till hårddiskar, det har ju diskuterats i tråden om jag skulle kunna göra fler för att sälja. Men som det ser ut nu så har jag tyvärr ingen tillgång till hårddiskar alls..

Visa signatur

Project: Perfection 2.0
OS: Microsoft Windows 11 Home | CPU: Intel Core i9 11900 | GPU: EVGA 3080 XC3 Ultra Hybrid
MB: ASUS ROG STRIX B560-I | RAM: Corsair Dominator Platinum 32GB | PSU: Corsair SF750
Chassi: Louqe Ghost S1 MK3 | SSD: Samsung 980 Pro | CPU-Kylare: Fractal Design Celsius+ S24
Bildskärm: Sony 65AG9 | Mus: Logitech G603 | Tangentbord: Corsair K63 Wireless

Permalänk
Medlem
Skrivet av YamahaDGX630:

Jättekul att du gillar mitt galleri! Tyvärr så har jag ju inte tillgång till hårddiskar, det har ju diskuterats i tråden om jag skulle kunna göra fler för att sälja. Men som det ser ut nu så har jag tyvärr ingen tillgång till hårddiskar alls..

Haha, nej, jag uppfattade att hårddiskbrist var ett problem. Det var ju precis det problemet jag försökte hjälpa dig att lösa genom att föreslå dig att ta en titt i något närliggande grovsoprum

Visa signatur

Nu lurade jag dig att slösa bort ett par värdefulla sekunder av ditt liv på att läsa denna fullständigt poänglösa signatur!

Permalänk
Medlem
Skrivet av kaput:

Haha, nej, jag uppfattade att hårddiskbrist var ett problem. Det var ju precis det problemet jag försökte hjälpa dig att lösa genom att föreslå dig att ta en titt i något närliggande grovsoprum

ja, ja vet de ja bara förklarade att tyvärr så har jag inte tillgång till något av det du tipsade om ^^

Visa signatur

Project: Perfection 2.0
OS: Microsoft Windows 11 Home | CPU: Intel Core i9 11900 | GPU: EVGA 3080 XC3 Ultra Hybrid
MB: ASUS ROG STRIX B560-I | RAM: Corsair Dominator Platinum 32GB | PSU: Corsair SF750
Chassi: Louqe Ghost S1 MK3 | SSD: Samsung 980 Pro | CPU-Kylare: Fractal Design Celsius+ S24
Bildskärm: Sony 65AG9 | Mus: Logitech G603 | Tangentbord: Corsair K63 Wireless

Permalänk
Avstängd

Awesome snyggt faktiskt

Permalänk
Medlem

Gamla 40Gb eller mindre borde man kunna hitta för en billig penning.
Säg 500:- inkl frakt och får den skickad till sig.

Sedan kan du variera och göra både 3,5" och 2,5".

Permalänk
Medlem
Skrivet av Molgorain:

Gamla 40Gb eller mindre borde man kunna hitta för en billig penning.
Säg 500:- inkl frakt och får den skickad till sig.

Sedan kan du variera och göra både 3,5" och 2,5".

aha jo, men så som det ser ut nu, så kommer tyvärr tavlan att gå sönder i frakten..

Visa signatur

Project: Perfection 2.0
OS: Microsoft Windows 11 Home | CPU: Intel Core i9 11900 | GPU: EVGA 3080 XC3 Ultra Hybrid
MB: ASUS ROG STRIX B560-I | RAM: Corsair Dominator Platinum 32GB | PSU: Corsair SF750
Chassi: Louqe Ghost S1 MK3 | SSD: Samsung 980 Pro | CPU-Kylare: Fractal Design Celsius+ S24
Bildskärm: Sony 65AG9 | Mus: Logitech G603 | Tangentbord: Corsair K63 Wireless

Permalänk
Medlem

Och nu.... TILL MASSPRODUKTION!....
Nä, men det skulle varit 9001/5 (Over nine-thousand av fem poäng....) om den snurrade!

Visa signatur

4690K - H110 ¶ Fractal R5 ¶ MSI KRAIT SLI ¶ EVGA SC GTX970 ¶
Samsung 500GB EVO ssd ¶ WD 2TB ¶ HYPERX 16GB ¶ Be Quiet! 700W KRAFT ¶

AKG K272 HD ¶ M-Audio Fast track MkI

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Simpelt och snyggt! Ska "låna" din idé

Visa signatur

i5 3570k | GA-Z77X-UD3H | 7970 DCU2T | Corsair Vengeance LP 8GB | Thermalright HR-02 Macho | Samsung 830 | Corsair HX 750W | FD Arc Midi
Qpad 5k | CM Storm QuickFire TK | Steelseries Siberia V2

Permalänk
Medlem

Angående det där med att göra en klocka, borde inte en 2.5" läsararm vara något kortare än på en 3.5"?
Isf kan man ta själva "skivan" från en 3.5" samt läsararm och sedan en läsararm från en 2.5".

Permalänk
Medlem

Blev inspirerad och var bara tvungen att skapa ett par till mig själv. En tavla med en 3,5 tums disk och en tavla med 2 stycken 2,5 tummare.

Permalänk
Medlem
Skrivet av swebfn:

Blev inspirerad och var bara tvungen att skapa ett par till mig själv. En tavla med en 3,5 tums disk och en tavla med 2 stycken 2,5 tummare.

http://i49.tinypic.com/2885hqf.jpg

Sedär! Va roligt att du fick till något riktigt snyggt att ha på väggen

Visa signatur

Project: Perfection 2.0
OS: Microsoft Windows 11 Home | CPU: Intel Core i9 11900 | GPU: EVGA 3080 XC3 Ultra Hybrid
MB: ASUS ROG STRIX B560-I | RAM: Corsair Dominator Platinum 32GB | PSU: Corsair SF750
Chassi: Louqe Ghost S1 MK3 | SSD: Samsung 980 Pro | CPU-Kylare: Fractal Design Celsius+ S24
Bildskärm: Sony 65AG9 | Mus: Logitech G603 | Tangentbord: Corsair K63 Wireless

Permalänk
Medlem

Riktigt snyggt!

Tänker nog sno iden och göra en likadan

Visa signatur

R7 7800X3D | 4070Ti | 32GB DDR5 6000mhz | 1TB SSD | 1TB M.2

Permalänk
Medlem

Hur f*n fick du bort spindlen till hddn!? Jag blev galen när jag fylld av avund valde att försöka själv, behövs det massiva verktyg för att få bort bakplattan på'n?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av paltsmet:

Hur f*n fick du bort spindlen till hddn!? Jag blev galen när jag fylld av avund valde att försöka själv, behövs det massiva verktyg för att få bort bakplattan på'n?

Skickades från m.sweclockers.com

Hehe, lugn Enda sättet verkar vara att bända upp skiten Så om du har en massiv skruvmejsel, så kan du ju prova med den

Visa signatur

Project: Perfection 2.0
OS: Microsoft Windows 11 Home | CPU: Intel Core i9 11900 | GPU: EVGA 3080 XC3 Ultra Hybrid
MB: ASUS ROG STRIX B560-I | RAM: Corsair Dominator Platinum 32GB | PSU: Corsair SF750
Chassi: Louqe Ghost S1 MK3 | SSD: Samsung 980 Pro | CPU-Kylare: Fractal Design Celsius+ S24
Bildskärm: Sony 65AG9 | Mus: Logitech G603 | Tangentbord: Corsair K63 Wireless

Permalänk

Gillart skarpt.. Blir till att göra något liknande när man ska byta disk framöver...

Permalänk
Medlem

Blev fruktansvärt inspirerad av din idé!
Blir nog till att göra något liknande när man får lite tid över!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zuuex:

Blev fruktansvärt inspirerad av din idé!
Blir nog till att göra något liknande när man får lite tid över!

Oh.. Tack du Det tycker jag verkligen att du ska göra!

Visa signatur

Project: Perfection 2.0
OS: Microsoft Windows 11 Home | CPU: Intel Core i9 11900 | GPU: EVGA 3080 XC3 Ultra Hybrid
MB: ASUS ROG STRIX B560-I | RAM: Corsair Dominator Platinum 32GB | PSU: Corsair SF750
Chassi: Louqe Ghost S1 MK3 | SSD: Samsung 980 Pro | CPU-Kylare: Fractal Design Celsius+ S24
Bildskärm: Sony 65AG9 | Mus: Logitech G603 | Tangentbord: Corsair K63 Wireless

Permalänk
Avstängd

Tack för inspirationen=)

Visa signatur

snacks for snakes

Permalänk
Medlem
Skrivet av Haufen:

Blev lite avundsjuk nu faktiskt !

Visa signatur

Project: Perfection 2.0
OS: Microsoft Windows 11 Home | CPU: Intel Core i9 11900 | GPU: EVGA 3080 XC3 Ultra Hybrid
MB: ASUS ROG STRIX B560-I | RAM: Corsair Dominator Platinum 32GB | PSU: Corsair SF750
Chassi: Louqe Ghost S1 MK3 | SSD: Samsung 980 Pro | CPU-Kylare: Fractal Design Celsius+ S24
Bildskärm: Sony 65AG9 | Mus: Logitech G603 | Tangentbord: Corsair K63 Wireless

Permalänk
Medlem

Idag gjorde jag 2 tavlor, kopior av de jag tidigare har gjort.
En kollega på jobbet fick se en bild på mina tidigare tavlor och ville ha ett par han också.. så imorgon får de en ny ägare

Permalänk
Medlem
Skrivet av swebfn:

Idag gjorde jag 2 tavlor, kopior av de jag tidigare har gjort.
En kollega på jobbet fick se en bild på mina tidigare tavlor och ville ha ett par han också.. så imorgon får de en ny ägare

http://i43.tinypic.com/2wnrb6c.png

Vad använder du för lim? Superlim vill inte funka för mig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av tranky:

Vad använder du för lim? Superlim vill inte funka för mig.

Superlim för skrivhuvudena, och smältlim för att fästa skivan i tavlan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av swebfn:

Superlim för skrivhuvudena, och smältlim för att fästa skivan i tavlan.

Får testa ett annat fabrikat på superlim då eftersom den jag har nu vägrar fungerar.

Permalänk
Medlem

Har byggt en del nya med årens gång, slänger upp ett galleri nån dag framöver

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Solklar 5a, inget snack!

Permalänk
Medlem

Riktigt nice. Vet nu vad jag ska göra med de gamla komponenterna vid nästa uppgradering ^^

Permalänk

Snygg! Fem stjärnor!

Visa signatur

MacBook Air 13" 2020 (i3 1030NG7 l 8GB RAM l 256GB SSD l Iris Plus)
Clevo PC50DN2 (i7 10875H l 32GB RAM l 1TB SSD l RTX 2080S Max-Q)

PS4 Pro & Nintendo Switch 2019